Pois kauas pilvet karkaa, niin myös minäkin.

joo, joo mies

Rauli B. Somerjoen kappale tuli mieleeni, kun luin aloittamaani keskustelua, "Toukokuun helteet... ihminen laiskistuu... Vastasin siinä ketjussa nimimerkille "sivupersoonat", kun pyydettiin. Minut sotkettiin sivupersoonaan, jonkun toisen nimimerkkiin. Varmaan siksi, että olen käyttänyt nimimerkkiä, Joo,joo mies. Olen aivan eri henkilö kuin TOSIrealisti. En morkkaa Tosirealistia hänen mielipiteitään. Ongelmani on se että, olen käyttänyt nimimerk. Joo, joo mies, keskusteluissani. Lopetan keskusteluni Kokkola palstalla. Voin jatkaa keskustelua muuallakin, mahdollisuuksia on paljon, ja kommentteja, mitä muiden kaupunkien keskustelupalstoilla olen vieraillut. En hyväksy,että minut sotkitaan sivupersooniin, ja siksi vielä kiitän kaikkia kommenteistanne ja lukijoita. Hyvää kesää teille kaikille. Joo,joo mies. Pois kauas pilvet...niin myös...Joo.

20

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S'est la vie

Kuule minäkin just tulin heittämään palstalle hyvästit kun kirjoituksesi osui silmään.

Kauas karkaan minäkin, heippa;)

• joo, joo mies

Joo, ja jos sais perustelut. Perustelut ovat kaiken A ja O. Perusteluitasi jäin miettimään ? Ei keskustelua voi jatkaa, jos luulotautiset eivät usko sanaani. Miten jatkaisin, jos nimimerkkini Joo, joo mies sekoitetaan toiseen persoonaan. Olen oppinut, keskusteluissa ja kommenteissa ei pidä pitää samaa nimimerkkiä, jos sen tekee, silloin lukijat ja kommentoijat luovat näitä sivupersoonia. Minä keskustelen omalla persoonallani. Jokaisen keskustelijan pitäisi luottaa omaan persoonaansa. Ulkopuolisten keskustelijoiden vika, harhaluulo, luulotautisuus kun haluavat aktiivisesti keskusteluun osallistujien leimata sivupersooniksi. Se on mielestäni loukkaus, ja siksi lopetan, vaikka olenkin huumorintajuinen ja kestän kaikki kommentit, niin asialliset kuin muutkin, ketään loukkaamatta. Joo. Olikohan viimeinen kommenttini.

• Mutta miksi?
        joo, joo mies kirjoitti:

Joo, ja jos sais perustelut. Perustelut ovat kaiken A ja O. Perusteluitasi jäin miettimään ? Ei keskustelua voi jatkaa, jos luulotautiset eivät usko sanaani. Miten jatkaisin, jos nimimerkkini Joo, joo mies sekoitetaan toiseen persoonaan. Olen oppinut, keskusteluissa ja kommenteissa ei pidä pitää samaa nimimerkkiä, jos sen tekee, silloin lukijat ja kommentoijat luovat näitä sivupersoonia. Minä keskustelen omalla persoonallani. Jokaisen keskustelijan pitäisi luottaa omaan persoonaansa. Ulkopuolisten keskustelijoiden vika, harhaluulo, luulotautisuus kun haluavat aktiivisesti keskusteluun osallistujien leimata sivupersooniksi. Se on mielestäni loukkaus, ja siksi lopetan, vaikka olenkin huumorintajuinen ja kestän kaikki kommentit, niin asialliset kuin muutkin, ketään loukkaamatta. Joo. Olikohan viimeinen kommenttini.

TosiRealisti luetteli liudan käyttämiään nimimerkkejä ja joo joo -mies oli yksi niistä. Miksi ihmeessä hän niin teki? Osaatko sanoa?

• Siksi, että
        Mutta miksi? kirjoitti:

TosiRealisti luetteli liudan käyttämiään nimimerkkejä ja joo joo -mies oli yksi niistä. Miksi ihmeessä hän niin teki? Osaatko sanoa?

Että miksikö? Ehkä silkkaa ilkeyttään. Joo joo -mies on kirjoitellut paljon, joten TOSIrealisti halusi kaiketi kunnian näistäkin kirjoituksista itselleen.

• Jag ska äska
        Siksi, että kirjoitti:

Että miksikö? Ehkä silkkaa ilkeyttään. Joo joo -mies on kirjoitellut paljon, joten TOSIrealisti halusi kaiketi kunnian näistäkin kirjoituksista itselleen.

Jollakin tai joillakin tällä palstalla tuntuu olevan neuroottinen tarve väittää kaikkia palstan keskustelijoita sivupersooniksi mutta minkä takia? Onko palstalla kenties tullut julki jotain arka luontoista asiaa jonka joku haluaa mitätöidä väittämällä jotakuta tiettyä henkilöä kirjoittajaksi ja kyseistä kirjoittajaa mielipuoleksi joka yksin täyttäisi koko palstan elikkä haetaanko tässä nyt niin sanottua syntipukkia???

• joo, joo mies
        Mutta miksi? kirjoitti:

Joo, en osaa sanoa. Kysy TOSIrealistilta. Minä olen antanut omat vastaukseni. Se kuuluu minun tapoihini, että vastaan kun kysytään. Joo.

• joo, joo mies
        Jag ska äska kirjoitti:

Jollakin tai joillakin tällä palstalla tuntuu olevan neuroottinen tarve väittää kaikkia palstan keskustelijoita sivupersooniksi mutta minkä takia? Onko palstalla kenties tullut julki jotain arka luontoista asiaa jonka joku haluaa mitätöidä väittämällä jotakuta tiettyä henkilöä kirjoittajaksi ja kyseistä kirjoittajaa mielipuoleksi joka yksin täyttäisi koko palstan elikkä haetaanko tässä nyt niin sanottua syntipukkia???

Nimimerkille "Jag ska äska" Minkä takia,kun kysyt? Jos kaksi aktiivista eri henkilöä käyttää keskustelujen avauksissa tai keskusteluissa jatkuvasti omaa nimimerkkiään, silloin monisssa keskustelujen, ja kommenteiden lukijoissa herää epäilys yhdestä ja samasta henkilöstä. Siltä vältytään kun keskJustelun avaaja lukija omassa kommentissaan vaihtaa nimimerkkiään. Muuta ratkaisua en tiedä. Joo.

• kukkahattu5

Ei sitä ny kannata mihkää lähteä ! :)) Ainahan joka paikassa luullaan jotakin.

• joo, joo mies

Joo. Näin on. Jos olisin lääkäri, niin kirjoittaisin sairaslomaa luulotautisuudesta ainakin kaksiviikkoa, olisipa silloin aikaa parannella omaa luulotautisuuttaan. Joo ja mihin minä uskon, uskon omaan havaintointi kykykyyn. Kaikkeen ei pidä uskoa, ei varsinkaan silloin, jos joku LUULEE tietävänsä jotain. Se mitä joku luulee, on kaukana faktatiedosta. Joo, ja mikä ero on luulemisella ja faktatietoihin perustuvalla tiedolla ? Joo. Mihinkä tästä lähtisin. Uutta juttua tulee aivoihin. Joo.

• jojo+ REALISTI-

Pysy vaan palstoilla jojomies...

Sen realistin suhteen en kyllä peukuta, kun kysyy itse asioista niin vaikenee, kasvattakoon niitä yrttejään vaan

• joo, joo mies

Joo. Kiitos kannatuksesta. Enpä osaa olla pois, kun olen omalta osaltani vastannut näihin sivupersoona kysymyksiin. Pysyn palstoilla niin kauan kuin minulla juttua riittää, jos te vaan kestätte. Fyysinen ja psyykkinen kunto, se pitää olla kunnossa niin minulla kuin teillä. Joo.

• TOSIrealisti Kokkola

Olipa sekavia ja TOSInaurettavia selityksiä.
        TOSIrealistilla ei ole mitään tekemistä ns "joo,joo-miehen kanssa.
        Voi hyvät naiset ja kylän miehet. Olette kai huomanneet eron.
        Joku pelle ryhtyi provosoimaan - pelle - joo,joo-mies. Toivon mukaan kaveri lähteekin näiltä sivuilta ja seuduilta mahdollisimman pian.
        Hyvä että tiedämme nyt "joo,joo-miehen" olevan debiili kiusantekijä... Toisin kuin TOSIrealisti Kokkola, joka on nero.
        Aito ja oikea TOSIrealisti Kokkola, jota kukaan ei kykene kloonaamaan. Tuliko selväksi? Tulihan!...

• joo,joo mies
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

Joku pelle ryhtyi provosoimaan - pelle - joo,joo-mies. Toivon mukaan kaveri lähteekin näiltä sivuilta ja seuduilta mahdollisimman pian.
        Hyvä että tiedämme nyt "joo,joo-miehen" olevan debiili kiusantekijä... Toisin kuin TOSIrealisti Kokkola, joka on nero.
        Aito ja oikea TOSIrealisti Kokkola, jota kukaan ei kykene kloonaamaan. Tuliko selväksi? Tulihan!...

Joo, ja tähän minä vastaan, minä "joo, joo mies", kuka uskoo TOSIrealistin mielipidettä, en ainakaan minä. Joo, ettäkö minua pidetään pellenä. Miten on,kun olen susikeskusteluissa kerännyt lähes kolmesataa kommenttia. Ja monissa muissa keskusteluissa kärkisijoilla. Minä en kehu itseäni,sen tekevät lukijat. En ole pelle,enkä kiusantekijä, kuten TOSIrealisti minusta väittää. Enkä ole nero. Olen joo,joo mies.

• joo, joo mies

Tosirealisti väittää minun olevan debiili kiusantekijän, mitä sanotte. Joo ?

• TsemppiäJooJoo-mies
        joo,joo mies kirjoitti:

Joo, ja tähän minä vastaan, minä "joo, joo mies", kuka uskoo TOSIrealistin mielipidettä, en ainakaan minä. Joo, ettäkö minua pidetään pellenä. Miten on,kun olen susikeskusteluissa kerännyt lähes kolmesataa kommenttia. Ja monissa muissa keskusteluissa kärkisijoilla. Minä en kehu itseäni,sen tekevät lukijat. En ole pelle,enkä kiusantekijä, kuten TOSIrealisti minusta väittää. Enkä ole nero. Olen joo,joo mies.

Parempi on, että unohdat koko jutun. Helle kuumensi TOSIrealistin pään, koska se kyykki puutarhassaan liian pitkään ja käytti janojuomana kossua. Sitten se alkoi uskoa olevansa joo joo -mies ja halusi jakaa tiedon muillekin. Tällaista sattuu... Koko sekaannus on turhanpäiväistä ja jonninjoutavavaa lätinää, joka on saanut alkunsa Tosirealistin sekavasta päänupista.

• R.K= Imbesilli

Se on kyllä ihan totta ettei kukaan pysty kloonaamaan sinun tyhmyyttä, olet aivan omassa luokassa!

• TOSIrealisti Kokkola

Kauaksi pilvi karkaa ja kauaksi pilvet karkaavat.
      (Älykkyysosamäärä luokitellaan välille 1-9).
      Hyvää matkaa pilviin...

• joo, joo mies

Joo, on se kumma,jos aasioista yrittää keskustella asiallisesti, menee kaikki väittelyksi ta vastustajan mollaamiseksi. Yhteistä rakentavaa vuoropuhelua ei synny.

• TOSIrealisti Kokkola
        joo, joo mies kirjoitti:

Joo, on se kumma,jos aasioista yrittää keskustella asiallisesti, menee kaikki väittelyksi ta vastustajan mollaamiseksi. Yhteistä rakentavaa vuoropuhelua ei synny.

Itse aloititte piruilun (aasioista) joten kestänette seuraukset.
        Kuten eräässä yhteydessä mainitsin joo,joo-miehen olevan "melko asiallisen", niin se mielipiteeni vaihtui turhan nopeasti. Joten.
        Hyvä ystävä. Kehotankin teitä vaihtamaan nimimerkkinne, tai sitten ei ja tulette edelleen mukaan keskusteluun "harkitsevampaa ilmaisua" käyttäen, sillä teillä on mielestäni järkeviä mielipiteitä.
        Itse en ole koskaan edes ajatellut vaihtaa nimimerkkejäni enkä vaihda muiden lukijoiden - onneksi harvan - vitttuiluista huolimatta. Sillä ajattelen niin, että kateus vie kalat vadestäkin. Yksi sadoista aforismeistani onkin
        " Voi teitä kateellisia, köyhä lienee maailmanne".

• TOSIrealisti Kokkola

Itse aloititte piruilun (aasioista) joten kestänette seuraukset.
        Kuten eräässä yhteydessä mainitsin joo,joo-miehen olevan "melko asiallisen", niin se mielipiteeni vaihtui turhan nopeasti. Joten.
        Hyvä ystävä. Kehotankin teitä vaihtamaan nimimerkkinne, tai sitten ei ja tulette edelleen mukaan keskusteluun "harkitsevampaa ilmaisua" käyttäen, sillä teillä on mielestäni järkeviä mielipiteitä.
        Itse en ole koskaan edes ajatellut vaihtaa nimimerkkejäni enkä vaihda muiden lukijoiden - onneksi harvan - vitttuiluista huolimatta. Sillä ajattelen niin, että kateus vie kalat vadestäkin. Yksi sadoista aforismeistani onkin
        " Voi teitä kateellisia, köyhä lienee maailmanne".

Olen työurallani kouluttanut ja kasvattanut tuhansia nuorukaisia ja satoja aikuisia miehiä, joten lopettakaa vinoilunne. Onkin naurettavaa, että te, jotka tiedätte saaneenne hyvän koulutuksen, alatte vinoilla.
        Oletteko elämäänne tyytymättömiä. Jos, niin siihen lienen syytön...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe