No niin, kaikki hurmaavat ja fiksut sinkkuleidit ympäri Suomenmaan. Nyt on kaunis kesäilta, linnut laulaa, syreenit tuoksuu, ja on aika iskeä kovat piippuun. Viettele itsellesi nainen maksimissaan 100 sanalla. Kerro meille itsestäsi, kuka olet, mistä tulet, mitä osaat, mitä lupaat ja kuinka paljon. Kehuskele, liehittele, vedä jalat altamme ja jätä meidät janoamaan lisää. Katsotaan, käykö tänään flaksi ja syttyvätkö sydänten liekit.
Aika. Alkaa. NYT.
Viettele itsellesi nainen
41
903
Vastaukset
- ihanaaa++++
Olen kaunis, hoikka, esiintymistaitoinen, viehettävä nuori nainen, todella olen vetänyt jalat alta monelta ihmiseltä.
- Huamentajuu
Haluaisin tavata sinut naisellinen ja ihana nainen, jolla myös haave parisuhteesta. Olen 25-vuotias nainen Pirkanmaalta. Tulen hyvin toimeen ja elämäni on kivaa ja tasapainoista. Tärkein henkilö siitä kuitenkin vielä puuttuu. Se, kenen kanssa viettää arkea ja juhlaa, ketä hemmotella ja pitää hyvänä. Kesäisin liikuskelen kaksipyöräisellä ja jos kyyti kiinnostaa, laita viestiä ;) no voidaan me kävellenkin mennä vaikka piknikille :p
- erajaana22
Kaksipyöräinen... ;)
- Anna Ny
Huh...nyt nappasi....
- "huamentajuu"
Anna Ny kirjoitti:
Huh...nyt nappasi....
Tutustutaanko jos olet jostain samalta suunnalta? :)
- Anna Ny
"huamentajuu" kirjoitti:
Tutustutaanko jos olet jostain samalta suunnalta? :)
Hei, oon valmis kaikkeen...
- josbah
olen, urheilullinen, kaunis nuori nainen. Iloinen, sosiaalinen ja tulen toimeen kaikenlaisten kanssa. hyvällä tavalla "levoton";) rakastan liikuntaa, ja olisi kiva löytää joku toinen liikunnallinen nainen;) itse tykkään sporttisista, seksikkäistä poikatytöistä! namm!;))
- unelmakultatyttö
moi beibi! Olen urheilullinen, ei niin nuori, mutta nuorekas nainen itämaasta. Olen monitaitoinen ja -tahoinen, osiin tahoistani pääset tutustumaan vasta kun tavataan :) Olen siis tahokas.
Olen vienyt jalat alta monilta ihmisiltä, itseltäkin. Tarkoitan, että tuo puujalka on joskus ollut laho ja pettänyt. Olen hyvinkin tervehenkinen,kKoska viunaa ja huimausaineita käytän äärimmäisen harvoin, kolmiolääkkeet riittävät mulle ihan arkena.
Ota yhteyttä :)
[email protected] - kell onni on
Kokeile mua - joka puolelta, kaikin tavoin. Et pety.
- lyhyttukkainen
Heips :)!Minä 31 vuotias etelä-savosta nainen,mutta saatan olla nuorekasta.Kuulemma olen aika nätti,söpö ja kaunis mutta voi olla hieman poikamainen.Rehellinen,asiallinen,hauska,huumorintajuinen ja aika persoona.Mitäkö osaan?En osaa sanoa,mutta tykkään liikunnasta ja musiikista.Tykkään aika naisista eli poikatytöistä,femmeistä ja seksikkäistä mutta en ehkä ole täydellinen.Osaan olla ihana ja olisi mukava,että olet myös :).Olen kutenkin viittomakielinen,mutta osaan puhua myös.Siis olen aina iloinen ihminen.
- lyhyttukkainen
Unohdin mainita,että poltan kyllä ja juon aika kai satunnaisesti :).Kyllä löytyy minussa vähän ujo.
- kaappi87
Kokeilunhaluinen mutta ujo. Naisellinen mutta jätkämäinen. Kova mutta pehmeä. Tumma mutta vaalea. Juon ja poltan mutta urheilen. Asun kaapissa mutta halu kokea on mieletön. Saat valita ;)
- 6+11
Oon kirjallisesti lahjakas, peilin kautta hyvännäköinen, herkkä ja tasapainoinen turkulainen 20 nainen. Lähe meille käymään, niin laitan sulle illallisen, vien sut föriristeilylle, suutelen sua olkapäälle ja kiedon sun tukan palmikoille (ranskalaiseen tyyliin, tietty). Voisin olla sun Fingerporin punchline, tai Heathcliff sun Catherinille, tai hunaja sun Liptonille, ihan miten tykkäät ja jos vain suostut. Mitä sanot, lämpenitkö?
- Oliskivaa
Lämpenin :) ja on pitkä tukka jonka saisi hyvin palmikolle :)
- njhck
Paras tähän mennessä, mutta jotenki ootte tylsiä kaikki.
- ambra.
Oih, lämpenin kyllä, pitkä vaalea tukkainen tyttö löytyy täältä Turun suunnasta.
- ambra.
ambra. kirjoitti:
Oih, lämpenin kyllä, pitkä vaalea tukkainen tyttö löytyy täältä Turun suunnasta.
Äh, siis 6 11 vastaus...
- ambra.
- ni-ni
Oh wow.
- ni-ni
Oh wow.
- jalat alta
pyhh. mua ei ainakaan vietellä kehuskelemalla.
- yöks
tsensä kehuskelu on kyllä aika ällöttävää ja naurettavaa. Teette itsestänne lähinnä pellen jos noin paljon kehuskelette itseänne. Yök, puistattaa ihan.
- Kirjaudusisään222
Noin paljon? Jos ihminen kuvaa itseään muutamalla positiivisella adjektiivilla, se on ällöttävää? Minusta ihan päin vastoin. Miten sitten pitäisi kirjoittaa? Tuskin minusta kukaan pitää, olen köyhä ja luonteeltani ihan paska. Ylipainoinen, siilitukkainen, yksinäinen, aggressiivinen lesbo. Mutta laittakaa nyt viestiä mulle kuitenkin vaikka ihan idiootteja olettekin. HALOO :)
Ja kun tuossa edellinen kirjoitti, että kaikki tylsiä? Onko kukaan muu miettinyt, että miksi on vaikee löytää naista, joka haluaisi nimenomaan tavallista "tylsää" vakaata arkea? Paljon työttömiä/alkoon taipuvaisia / sekavaa elämää vietäviä naisia lesboissa. Yäk - Mukiinsamenevä
Kirjaudusisään222 kirjoitti:
Noin paljon? Jos ihminen kuvaa itseään muutamalla positiivisella adjektiivilla, se on ällöttävää? Minusta ihan päin vastoin. Miten sitten pitäisi kirjoittaa? Tuskin minusta kukaan pitää, olen köyhä ja luonteeltani ihan paska. Ylipainoinen, siilitukkainen, yksinäinen, aggressiivinen lesbo. Mutta laittakaa nyt viestiä mulle kuitenkin vaikka ihan idiootteja olettekin. HALOO :)
Ja kun tuossa edellinen kirjoitti, että kaikki tylsiä? Onko kukaan muu miettinyt, että miksi on vaikee löytää naista, joka haluaisi nimenomaan tavallista "tylsää" vakaata arkea? Paljon työttömiä/alkoon taipuvaisia / sekavaa elämää vietäviä naisia lesboissa. YäkNykyisen työllisyystilanteen olellessa on hiemam epäreilua vetäistä tuo työttömyyskortti huonontamaan iihmistä. Olen nimittäin juuri jäänyt työttömäksi, mutta en koe olevani huono tai epäonnistumut ihminen. Haen aktiivisesti uutta työtä, vaikka hyvällä ansiosidonnaisella olenkin ja olisi varaa hieman löysäillä.
Itsekehu pieninä annoksina on ok. Kiinnostava ihminen mulle on sellainen, joka sopivalla määrällä ja tavalla tuo itseään esille. Jos omaa itseään tuodaan, esille lyttäämällä muita niin se on mulle turn off.
- tsirp tsuip
Spontaani, herkästi innostuva, rakastan nauraa ja naurattaa... Saan kiksejä uusiin ihmisiin tutustumisesta, ja tulen kaikkien kivojen ihmisten kanssa toimeen. ;) En ota itseäni turhan vakavasti, ja jos joku nauraa mulle, olenpahan onnistunut piristämään päivää! Olen isossa seurueessa paljon äänessä, mutta kahdenkesken herkkä romantikko.. terv. 176 cm femme
- moix9
moi
- Ihanista ihanin
Olen kaunis, pitkä ja hoikka 20 nainen kainuusta. Olisi ihana löytää sinut, naisellinen nainen, jonka kanssa voisimme kulkea käsikkäin ja viettää ihania koti-iltoja. Minun kanssani sinulle ei tulisi tylsää, sillä olen hauskaksi kehuttu ja sanavalmis. Toivon, että pitäisit nauramisesta, niin voisimme nauraa yhdessä mahat kippurassa hauskoille jutuille, sekä jakaa kaikki muutkin tunteet, niin ilot, surut, kuin tietysti myös rakkauden. :)
- DoItWithMe
Olen nuori, mutta kokenut paljon ja silti kaiken jälkeen tunnen sisimmissäni vain rakkauden. Voin johdattaa sinut seikkailuun kesäyössä, mitä et koskaan unohda. Suhjahdettaisiin sumuverhoon ja pitäisin sinusta kiinni. Keinuttaisiin yhdessä todellisuuden yläpuolella ja tultaisiin perille. Suutelisin sinua ja meillä olisi lämmin. Etkä enää koskaan olisi yksin.
- kittycatdance
Joo, todellakin lähden matkaasi! :) Minkä ikäinen mitä päin? Itse olen päälle parikymppinen Uudeltamaalta. Kuulostat ihanalta.
- DoItWithMe
kittycatdance kirjoitti:
Joo, todellakin lähden matkaasi! :) Minkä ikäinen mitä päin? Itse olen päälle parikymppinen Uudeltamaalta. Kuulostat ihanalta.
Kiva kuulla. :) Itsekin oon vähän päälle parikymppinen, mutta Pohjois-Pohjanmaalta. Mut kerropas miten sä käyttäsit ne 100 sanaa? ;P
- kittycatdance
DoItWithMe kirjoitti:
Kiva kuulla. :) Itsekin oon vähän päälle parikymppinen, mutta Pohjois-Pohjanmaalta. Mut kerropas miten sä käyttäsit ne 100 sanaa? ;P
Tanssisin sun kanssa vaikka koko yön
Hiljaa keinuen, lähelle painautuen
Syreenit illassa kukkien, linnut soidinlaulua laulen
Mä sua suutelen
"Tattoo your name across my heart
So it will remain
Not even death can make us part" kittycatdance kirjoitti:
Tanssisin sun kanssa vaikka koko yön
Hiljaa keinuen, lähelle painautuen
Syreenit illassa kukkien, linnut soidinlaulua laulen
Mä sua suutelen
"Tattoo your name across my heart
So it will remain
Not even death can make us part"Laita mulle viestiä, niin ois käytössä enemmänki kuin alussa luvatut 100 sanaa. :P
- kittycatdance
doitwithme kirjoitti:
Laita mulle viestiä, niin ois käytössä enemmänki kuin alussa luvatut 100 sanaa. :P
No kunhan kerrot vaikka mailiosoitteen niin lupaan laittaa tulemaan. ;)
- deepsilentcomplete
Pelasta Tähkäpää tornistaan ja tee hänestä prinsessasi!
Täällä odottelen sinua oma ritarini. :)
Noin niinkuin muuten olen nauravainen ja ilakoiva luonne. Haluan jakaa kanssasi syvän intohimon ja koko elämäni ja tiedä, että olisit ainoa minulle niinkuin minäkin sinulle. - 4+20
Olen päivettynyt itsestään huolta pitävä, oman persoonan omaava NAINEN. Haluan herätä vierestäsi ja katsella kun nukut. Silitän sinut hereille, jotta voisimme lähteä katsomaan mitä päivä tuo tullessaan. Spontaanius on elämän paras asia. Yhteinen suihku. Istuskelua iltaisin hiljaisilla kallioilla meren rannalla. Elämme omillamme yhdessä. Joskus tekee mieli tehdä jotain hassua, niin maalaan itseni vesiväreillä täyteen värejä, avaan kerrostalon ikkunan, istun ikkunalaudalle ja alan puhaltelemaan saippuakuplia taivaalle. Oikeastaan tahdon maalata sinut, mutta en tiedä missä olet. Haluan tehdä sinulle ja itselleni joka päivästä erilaisen, vaikkakin pienin teoin. Ajatukseni elämästä on kaunis, kanssasi jakaisin ajatukseni.. ja sänkyni.
- fyi1
KAUHEEN TARKKAAN MÄÄRITELLIT VAIKKA SPONTAANIUS ON SUSTA KIVAA.
- Ilov2
Joten laita vaa ne mimmit jemmaa
pitempi ja parempi ku iphone femma
Et nyt kuluta sun läppärii
Nyt säki voit rakastuu räppäriin
Mut jos me ollaan iha suoria
Ni narttu noi sun aseet on muovia
Et jos se on teiän tapa olla luovia
Niin muistakaa ettette te oo kauaa nuoria - Ani ohevet otach
Jos sinä haluat minun viettelevän sinut, minä pyydän sinut mukaani matkalle. Minä vien sinut Välimeren syliin, siellä sinä opit minutkin. Vien sinut minun poukamaani, veneellä, se tuoksuu suolalle, auringolle, niin kuin minun ihoni. Siellä on rantakivet tuhansien aaltojen muokkaamat, niin on myös minun sydämeni tuhanisen lyöntien. Meri on sininen kuin silmäni, aallot voimakkaat kuin minun sylini, ulappa ääretön kuin rakkauteni.
Minä vien sinut matkalle, siellä missä sinun on hyvä olla, sieltä sinä löydät minut. - -reddari-
Olen aika huono viettelijä, mutta tarjoudun auliisti sinun, kauniin neidon viettelenmäksi. Varsinkin, jos kaipaat suhteelta jotain suurempaa kuin yhden hekumallisen illan.
- tiian1
Mistä päin mahdat olla? =)
- jannu-
Olen normaali vartaloinen, nuori naisenalku Kotkasta, takaan ihanan ja villin elämän naiselle. ;) Tykkään urheilusta jos sille päälle satun. Mauh!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962356Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82932
- 248927
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631