Sain yhtenä ihanana päivänä koiranpennun. Se kiinty heti muhun ja mäki siihen.
Se seuras mua ihan kaikki alle ja ku vein roskat ja jätin sen kotii ni se rupes itkee :/
Nyt se on 1,5v ja sil todettii joku sairaus. Näin aamulla ku se vietii eläinlääkärii ja se viel vikan kerran tuli nuolasee mua ja painautu mun sylii ja vinku. Äiti kerto et se lopetettiin ja mul on IHAN KAUHEA IKÄVÄ SITÄ!! Mä oikeesti rakastin sitä. Itken koko aika... mun sydän tuntuu jotenki raskaalta ja tekee siks mieli vaa nukkuu ja itkeä. Se vietii tänää aamul ja oon itkeny aamusta saakka.
Jotkut varmaa ajattelee: "Lol vaa joku koira!"
mut se oli mun koko elämä. Lupasin kerran sille että jos se kuolee ni tapan itteni etten jäis suree sitä. :( mul on kauheen paha olo ja ikävä. Aina ajattelen etten enää koskaan tuu näkee sitä ja sit tulee itku.
R.I.P mun rakas ystävä Sulo
Miten pääsen tästä yli?? ;,(
4
220
Vastaukset
- Tuula
Otan osaa suureen suruusi, Tyttö. Ymmärrän ikäväsi oikein hyvin, sillä se on minulle koiraihmiselle tuttu moneenkin kertaan. Tiedän, etteivät mitkään sanat sinua nyt lohduta. Ehkä sentään hiukan helpottaa ajattella että koirasi ei enää kärsi. Se meni sateenkaarisillalle, koirien taivaaseen, jossa se iloisena kirmailee muitten karvakuonojen seurassa. Siellä on minunkin kolme ihanaa koiraystävääni pitämässä sille seuraa. Varmaan koirasi tulee sinua vastaan sitten aikanaan, kun on sinun aikasi mennä.
Kenties on mahdollista hankkia uusi koira, asiasta kannattaa keskustella kotona. Koirat ovat persoonallisia yksilöitä kuten me ihmisetkin, eikä uusi koira vie entisten paikkaa, mutta surua se karvakerä kummasti helpottaa.
Minulle nykyinen koirani on neljäs ja joka kerta se luopuminen on yhtä vaikeata. Vaikea päätös on joskus pakko tehdä - eläimen ei saa antaa kärsiä. Aina se luopuminen on yhtä vaikeaa.
Jaksamista sinulle. Koiraystäväsi säilyy sydämessäsi aina.- Tyttö
Ollaan harkittu koiraa mut ei se oo samanlainen ku Sulo
- Tuula
>Se leikki aina mun kaa ja kaikkee :( tuskin kukaa koira kiintyy muhun samalla tavalla. <
Siitä ei ole huolta, aivan varmasti tulevatkin koirasi kiintyvät sinuun aivan yhtä paljon kuin tämä ensimmäinen, jonka nyt sairauden vuoksi menetit. Kun kohtelet koiraa hyvin, leikit sen kanssa, huolehdit sen tarpeista ja ennenkaikkea ulkoilutat sitä riittävästi, voit satavarmasti luottaa siihen että saat koirasta ikuisesti rakastavan ja uskollisen ystävän.
Minulla on kokemus neljästä omasta koirasta ja sen lisäksi parista-kolmesta hoitokoirasta, jotka silloin tällöin ovat minulla viikonloppuhoidossa, kun koiran oma perhe on matkoilla. Muutenkin ulkoilutan niitä silloin tällöin, kun perheellä on vieraita eivätkä ehdi ulkoiluttaa koiraa riittävästi.
Nimitän näitä satunnaisia hoitokoiria kummipojiksi, jotka ovat minuun ihan yhtä kiintyneitä kun omakin koirani. On sydäntä lämmittävän upea hetki, kun huomaa voittaneensa hoitokoiran luottamuksen ja kiintymyksen, joka kuvastuu niitten silmistä. Koira ei koskaan valehtele, sen silmistä ja olemuksesta näet mitä se sinusta ajattelee.
Odota tulevaisuutta uuden koiraystävän kanssa luottavaisin mielin. Sulo säilyy aina sydämessäsi, jossa on kyllä tilaa uudellekin karvakuonolle. Sen voin sinulle omasta kokemuksesta vakuuttaa. Tsemppiä jatkoon! - KLOPPL
BVAI N IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82688Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1632600- 1842451
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121984Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181965Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa511806Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691538Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681099Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101093Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63950