itsellisen naisen hedelmöityshoidot

nuorinainen1234

Saavatko kaikki itsellisen naiset hoitoja? Iältään pitää vissiin olla yli 25 ja alle 40 jotain. Ilmeisesti myös esim. huumeidenkäyttäjät ja muut sekopäät eivät saa hoitoja mutta onko jotain muuta mikä voi estää hoidot esim. itselläni sellainen tilanne, että minulla on jo kaksi lasta heterosuhteesta mutta haluaisin vielä kolmannen kuinka tällaiseen suhtaudutaan klinikoilla?

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhahko nainen

Lapsenhankinnassa se menee niin, että mitä vähemmän tarvitsee ulkopuolista apua sitä vähemmän kontrolloidaan. Jos lapset tekee luomuna, niin kukaan ei voi estää vaikka olisi kymmenen edellistä otettu huostaan. Jos tarvitsee hoitoja. mutta sukusolut on omasta takaa, niin lääkäri katsoo vähän että nyt jotenkin vaikuttaa siltä että kykenee hoitamaan lapsen. Jos tarvitsee luovutettuja soluja, niin psykologin on määrä tavallaan sen luovuttajan puolesta tutkia, että onko sopiva henkilö saamaan lapsia. Tosin eihän hän sitä oikeasti pysty selvittämään, mutta ainakin ajatus on kaunis? Siis psykologin puoltava lausunto on pakollinen luovutettuja soluja käytettäessä. Ja loppuviimeksi jos haluaa valmiiksi tehdyn adoptiolapsen, niin valikoidaan halukkaista vanhemmista ainakin oletetusti parhaat lapselle, jolloin perheen elämä katsotaan läpi suurennuslasilla.

Psykoa kiinnostaa mm. että pystytkö hoitamaan lapsen, mitä tukiverkkoja on ja millä rahalla on tarkoitus elää. Esimerkiksi sinun tapauksessasi voisi miettiä, että riittääkö mitkään resurssit (aika, raha, jaksaminen) enää kolmannelle lapselle. Tai että onko nyt juuri hyvä aika lapselle vai kannattaisiko katsoa, jos vaikka tulevaisuudessa olet taas parisuhteessa.

• wwwww11

Ja julkisella puolella ei tehdä hoitoja muille kuin pariskunnille. Eli "yksinäisenä lapsentekijänä" yksityiselle joutuisit menemään joka tapauksessa.

• huh huh

Itse olen aivan samassa tilanteessa kuin nuorinainen 1234 ja mietin aivan samoja asioita. Minulla on ennestään kaksi lasta ja kolmas olisi erittäin toivottu, mutta miestä ei ole eikä taida ihan lähiaikoina löytyäkkään. Minulla tosin alkaa kohta tulla ikä vastaan, joten jotain täytyy kohta tehdä, kun vielä lapsen saaminen on mahdollista. Hedelmöityshoitoon sitä pitäisi varmaankin suunnistaa, koska en halua tehdä sitä keneltäkään mieheltä salaa. Sitäkin ilmeisesti tapahtuu baari-iltojen jälkeen.

• Halukas.

Moi, täältä löytyis mies joka haluis lasta, olen 24v. Sitoudun maksaa elatusmaksut ja sun muut lapsista. Jos kiinnostaa ota yhteyttä.

• halukas3
        Halukas. kirjoitti:

Moi, täältä löytyis mies joka haluis lasta, olen 24v. Sitoudun maksaa elatusmaksut ja sun muut lapsista. Jos kiinnostaa ota yhteyttä.

Jätä sun yhteystiedot olen täysin terve.

• vahinkolaukaus-72

miksiköhän kaikki aina olettaa että baari illasta tulee jotain kuspäisiä lapsia?on niit vahinkoja sattunu varmasti ihan normi oloisa normi miehen kanssa. ärsyttää aina lukea tota samaa jankutusta miten "en tarhdo baari luuserin siittiöitä" .. its e kun ollaan niin hienoja ettei baari sana ole edes tuttu. aaarrrgggghhhhh! minä olen saanut alkuni hiekkatiellä autossa,eikä kukaan tiedä tämän äijän nimeä edes. ja olen ihan onnellinen ihminen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe