Mitä mieltä ihmiset, olette mainoksista?
Saatte katsella niitä telkkarista, kuunnella radiosta, postiluukusta tulee jatkuvasti monen laista luettavaa.
Maksatteko mielellänne tästä ilosta, esim. euron leivästä maksatte kaksi euroo.
Vain sen takia kun saatte katsella niitä ihania mainoksia.
Minä en maksa mielelläni siitä ilosta.
Minä olen päättänyt boikotoida kaikkea minkä mainoksen olen hiljan nähnyt.
Eli esim. ruokakaupassa ostan "mainostuotteen" vierestä jonkun vastaavan tuotteen. (esim. leivän,hammastahnan, wc-paperin)Ostoskoriin kilpaileva tuote.
Näin minä en ainakaan s y y l l i s t y ruan hinnan nousuun.(mitä enemän mainostetaan, sitä kalliinpia ne tuotteen on)
Jos näin tekis valtaosa kuluttajista, mainostajat äkkiä huomais tuotteitensa myynniun romahtaneen, aina mainostuksen jälkeen.
Mainostus ei kannattas, ruuan hinnasta jäis mainos kulut pois.
Eiköhän sitä muistais syödä,vaikka ei jatkuvasti katseliskaan niitä mainoksia.
Jos taas on niin dementoitunut, ettei muista syödä, olis kai viisaanpi jo asustaa jossain laitoksesa.
Mainostetut ruuat
5
95
Vastaukset
- Hällä väliä mainos
Ostan edukkaimman mieleisen tuotteen. Sen sijaan leivistä vaihtelen, ne kun alkavat maistumaan puulle, jos aina ostaa samaa.
- typeryksenbongaaja
"Minä olen päättänyt boikotoida kaikkea minkä mainoksen olen hiljan nähnyt.
Eli esim. ruokakaupassa ostan "mainostuotteen" vierestä jonkun vastaavan tuotteen."
Miten kuvittelet valmistajan saavan uuden tuotteen markkinoille, jos sitä ei mainostettaisi?
Fanaattinen mainosten vastustamisesi on todella naivia! - hohohohoooo
Täällä taas joku hermanni haluaa lopettaa kilpailun. Mainonta kun on kilpailun ykkösjuttu.
- hei!
No itseäni ainakin ärsytti nyt juuri se, että kiersin tätä Suomi24.fi-foorumia palstoja läpeensä, löytääkseni palstan, missä VOISIN KEHUA jotakin arvostamaani
ruokatuotetta ja että tämä Suomi24.fi todella on ilmeisesti niin läpikaupallistettu, että edes osioita "yritykset" ei palstavalikoimasta erikseen löydy. No olisin halunnut sanoa ainoastaan sen, että tuotemerkin Pirkka "Pastaa kermakastikkeessa" on aivan täysin ja yli tuotteen hintalaatusuhteen loistava elintarvike, jollen antaisin arvosanan 10 . Kyseinen tuote on kulkenut elämässäni mukana monissa elämänvaiheissa, aina täyttänyt vatsan ja ollut suorastaan hyvä jopa maultaan, toisin kuin monet muut pussipastat.
En tiedä kuka olet, enkä halua solvata ketään tai mitään. Pelottaa, jos tahatta osallistun solvaamiseen, nimimerkkisi vaikuttaa solvaaiselta ja toi tekstikin.
Tekstisisällön & palstojen nimien perusteella en kuitenkaan tässä Suomi24.fi:a ihan aidosti löytänyt mitään muuta tekstialoitusta, mihin olisin voinut kehua Pirkka-merkin pikapastaa. Selasin läpi kymmeniä ruoka-aiheisia keskusteluita. - 1+1
Kannattaisikohan tutustua markkinatalouden toimintaan ennen kuin päästää suustaan tuollaisia "neronleimauksia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472