HDMI ja DVI-kaapeleita käytetään?
Kun tk:n näyttö liitetään vga:han, niin mitä tehdään hdmi- ja dvi-kaapeleilla? Laitetaanko nekin näytöstä tietokoneeseen?
Saatte nauraa, sattuuhan sitä, ettei mummo tiedä kaikkee...
saatte nauraa, mutta mihin näitä
6
221
Vastaukset
- 23526146
Niihinkin liitetään näyttö ja niistä saa todennäköisesti paremman laadun kuin VGA:sta
Juurikin näin. Kuvanlaatu on tosiaan parempi näillä digitaalisilla liittimillä kuin vga.
- oikeasti kysyn
Kiitos, mutta kun tässä uudessa koneessa on nämä kaikki kaapelit, niin yksikö vain riittää. Konetta avatessa (win 8) tulee ilmoitus näytön aktiviteeteista ja vaikka vga on kiinni kaapeloitu, niin vain jompikumpi (en nyt muista kumpi) on aktiivinen.
Siis kaikkia ei siis tarvitse laittaa kiinni. Itse kuvittelin, että kun googlasin, että näitä hdmi ja dvi käytetään vaikka televisiota tietokoneeseen liitettäessä. - joo....
oikeasti kysyn kirjoitti:
Kiitos, mutta kun tässä uudessa koneessa on nämä kaikki kaapelit, niin yksikö vain riittää. Konetta avatessa (win 8) tulee ilmoitus näytön aktiviteeteista ja vaikka vga on kiinni kaapeloitu, niin vain jompikumpi (en nyt muista kumpi) on aktiivinen.
Siis kaikkia ei siis tarvitse laittaa kiinni. Itse kuvittelin, että kun googlasin, että näitä hdmi ja dvi käytetään vaikka televisiota tietokoneeseen liitettäessä.yksi kaapeli riittää. Paras on hdmi. Siinä kulkee äänikin mukana. Tosin sekin riippuu laiteistosta, josta et kertonut mitään.
- mutun paljastaja
Ei se sen parempi ole, häiriöherkkyys vaan on eri luokkaa. Vertaa vaikka huvikses niin näetkö muka eroa :DDDD
- DVI
DVI-liitin (Digital Visual Interface) on kehitetty VGA-liittimen seuraajaksi. Liitettäessä LCD-monitori tietokoneeseen VGA-liittimellä joudutaan videosignaali muuntamaan analogiseen muotoon ja uudelleen digitaalisen muotoon näyttölaitteessa. Tämä kaksinkertainen muunnos saattaa huonontaa kuvanlaatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701