Kuvittele, että juttelet netissä kaikinpuolin ihanan naisen kanssa. Hänellä on kaikki ne henkiset ominaisuudet, joita naisessa etsit, juuri oikeanlainen huumorintaju ja arvot jne jne. Sitten tapaatte kasvokkain, ja huomaat, ettei nainen miellytä sinua ulkoisesti. Mitä teet?
(Huom. naisella ei siis ole mitään hygieniaongelmia tai muuta sellaista, vaan esimerkiksi sinun mielestäsi epämiellyttävä ruumiinrakenne tai kasvonpiirteet.)
Ulkonäön merkitys
73
3359
Vastaukset
- näin7654
Voihan sitä tivata valokuvan etukäteen, edestä, takaa, sivulta, niin pettymys ei ole niin valtava kun näkee kasvotusten.
- merkitystä on!"
http://www.thaimaalainennainen.blogspot.com
saa miehiä vain ulkonäkönsä ansiosta. siitä voi ottaa opiksi.
- Toughgirlsrule
Jos ei iske niin sitten ei iske. Ei se, kiinnostuuko toisesta ole kiinni ns. Tilastoista (sitä ei voi "järjellistää") eli siitä, onko yhteiset arvot, tavoitteet, melipiteet jne. Nekin on kyllä tärkeitä ja voivat vaikuttaa positiivisesti henkilöiden kanssakäymiseen, mutta lopullisestihan sen näkee kasvotusten, että kolahtaako tosissaan vaiko ei. Ja nyt vaikka käytän sanaa "näkee", niin se ei ole ulkonäöllinen seikka ollenkaan (ainakaan minulle), vain ominaisuuksilla ja persoonalla on väliä. Itse esim. Viehätyn todella paljon naisista, joita voisi kuvailla sanoin "tough girl". Naisista, joilla on ylpeyttä, rohkeutta ja suojelunhalua ja kyllä sen näkee, onko jossakussa sellaista asennetta vai ei. Kuitenkin tykkään, että toinen on naisen mitoissa ja mielellään näyttääkin naiselta mutta jos sattuisin rakastumaan butchiin niin sille ei sitten mitään voisi. Kakkein tärkeimpiä ovat kuitenkin nuo ominaisuudet.
- 120298
No onhan luonteella paljon väliä. Kun piti valita luonne vai ulkonäkö ottaisin luonteen. Ulkonakö voi vaihdella, mutta luonne harvoin. Muttaolihan hyvä jos olisi vähän mukavaa ulkonäköäkin
- Silmätsielunpeili
Jos miellyttää sisäisesti, mielyttää ulkoisestikin. Ainakin näin minulla
- Ihannenainen10
Dear PERHOni, näin on mulla.
Suudelmin Sut syliini sulkisin nyt juuri.
Siinä se viimeistään selviäisi, Dear!
Ihannenainen - Anna Kaisasi
Just noin...
On tapahtunut kehitystä
Helmikuusta tähän hetkeen, Dear,
Kiitos - PLUS 55
Ihannenainen10 kirjoitti:
Dear PERHOni, näin on mulla.
Suudelmin Sut syliini sulkisin nyt juuri.
Siinä se viimeistään selviäisi, Dear!
IhannenainenSuudelmia ei voisi antaa ellei tuntisi lämpöä ja läheisyyttä.
Ei siinä mietitä uuman kokoa eikä rinnan kuppeja, kun rakkaus iskee.
Silloin toinen ihminen on jo osa minua ja elämääni.
Haluan antaa nautinnon ja haluan saada nautinnon nautinnostaan.
Tiedän kenelle antaisin!
- 12+3
Se on se asenne mikä vie jalat alta jos on viedäkseen :) En väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään väliä, mutta monta kertaa on käynyt niin että joku ihminen on yhtäkkiä vaan muuttunut maailman kauneimmaksi kun on päässyt lähemmin tutustumaan.. Ja ne pienet virheet, ne tekee mun mielestä ihmisestä täydellisen
- Jääkaappi-1
Joo, noin se varmaan usein meneekin. Mutta viestiketjun aloittaja puhui nettituttavuudesta, jonka sitten näkee kasvokkain, eikä näky sykähdytä. Olen itse ollut jonkin verran treffeillä deittipalstatuttavuuksien kanssa, ja mulla on ollut vähän saman tyylinen ongelma. Tuntuu, että ulkonäkö on ollut yksi syy siihen, miksi meillä ei ole klikannut niin hyvin kuin olisi toivonut.
Kysyisin siis vähän samaa kuin ap, eli miten jatkatte nettituttavuuttanne kasvokkain, varsinkin jos toisen ulkonäkö ei ainakaan äkkiseltään ole se, mitä olette toivoneet. Niin kuin 12 3 kirjoittaa, kun pääsee lähemmin tutustumaan, niin toinen ihminen voi muuttua maailman kauneimmaksi. Minä vaan en ole päässyt nettideittieni kanssa läheskään noin pitkälle. - Anna Kaisa
Näin on just näin.
On nyt tapahtunut helmikuusta lähtien, ja paranee koko ajan... - Ihannenainen
Jääkaappi-1 kirjoitti:
Joo, noin se varmaan usein meneekin. Mutta viestiketjun aloittaja puhui nettituttavuudesta, jonka sitten näkee kasvokkain, eikä näky sykähdytä. Olen itse ollut jonkin verran treffeillä deittipalstatuttavuuksien kanssa, ja mulla on ollut vähän saman tyylinen ongelma. Tuntuu, että ulkonäkö on ollut yksi syy siihen, miksi meillä ei ole klikannut niin hyvin kuin olisi toivonut.
Kysyisin siis vähän samaa kuin ap, eli miten jatkatte nettituttavuuttanne kasvokkain, varsinkin jos toisen ulkonäkö ei ainakaan äkkiseltään ole se, mitä olette toivoneet. Niin kuin 12 3 kirjoittaa, kun pääsee lähemmin tutustumaan, niin toinen ihminen voi muuttua maailman kauneimmaksi. Minä vaan en ole päässyt nettideittieni kanssa läheskään noin pitkälle.Juu, mulla ylikiloja ja pelkään, että se syynä hitaaseen etenemiseen.
- Kapea vyötärö
Ihannenainen kirjoitti:
Juu, mulla ylikiloja ja pelkään, että se syynä hitaaseen etenemiseen.
Voi sun kanssas. Ne kilot voi peittää.
Kauneus on katsojan silmissä.
Oma mieltymys on tietynlaisiin henkilöihin ennen kuin tiedän onko sielunystävyyttä.
Joskus olisi upeaa ja rohkeaa tutustua uskaltaa tutustua sellaisiin ihmisiin, jotka ei nyt ihan jetsulleen ulkonaisesti vastaa sitä entistä mieltymystä.
Saattaa löytyä jotakin muuta! - Platoninen rakkaus
Elämä muuttuu kauniimmaksi, kun on hän, jota ajattele ja rakastaa platonisesti.
Tällä hetkellä se riittää, kenties koko loppuelämäksi!
Se on vahva side, joka vaikuttaa tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
Toivon suhteemme muuttuvan suudelmalinjallekin.
Tärkeintä ystävyys ja siinäkasvaminen, josta luottamus kasvaa.
On ihanaa, kun tietää, että on oma rakas samassa kaupungissa.
Kiitän Ystävääni tästä suhteesta.
- nenna
No enpä mä noin varhaisessa vaiheessa hätkähtäisi. Jos noin hyvin muuten natsaa niin miksi heittää homma menemään ulkonäköihanteiden takia? Tietenkin jos tarkemmin tutustuessa huomaat että et vain tunne vetoa häneen, niin sillehän ei oikein mitään voi ja turha itseään siitä syyllistää.
- Janniz
Miksi lähteä suhteeseen ja väkisin katsoa jotain mikä ei miellytä silmää tai saa laavaa virtaamaan?
- Rauhallisesti etenis
Voisihan se olla kova pettymys, sillä kyllähän ulkonäkö aina jotakin merkitsee. En nyt tiedä, voisivatko kasvonpiirteet olla sellaiset, jotka eivät yhtään miellytä, mutta esimerkiksi toisen huomattava ylipaino tulisi kyllä itselle suurena pettymyksenä.
Varmaan jatkaisin tutustumista ihan ystäväpohjalta, sillä vaikka mitään suurempaa ei koskaan syntyisikään, ainakin saisin samalla aaltopituudella olevan ystävän. Ja pitäisi ovea auki myös sille mahdollisuudelle, että ystävyydestä tulisi jotain enemmän. Väkisinhän rakkautta ei voi sytyttää, eikä edes kiinnostusta.
Kaikissa ihmisissä on myös jotain kaunista. Aina sitä kauneutta ei huomaa ensikatsomalla.- ehkä ajan kanssa
Ylipaino on hoidettavissa elämäntapamuutoksella ja uusi mielenkiintoinen ihminen saattaisi hyvinkin olla hyvä alkusysäys sellaiselle.
Pitää myös muistaa että useimmiten ihminen pettyy omiin odotuksiinsa ei välttämättä itse ihmiseen, joten ajan kanssa sekin saattaisi muuttua.
Tällaisissa tapauksissa ystävyys on hyvä alku ja tiedä sitten vaikka ystävyys joskus muuttuisi rakkaudeksi. - Anna Bella
Kauniisti sanottu.
Olen samaa mieltä, ettäajan kanssa rauhallisesti,
Katsotaan ja kuunnellaan. - ihannenaiseni perho
Kauniisti kirjoitit. Kai minullakin on toivoa vielä vaiiakaan en jaksa etsiä mitään kontaktia.
Löysin jo ja odotan mitä tapahtuu. - Muumityttö
ehkä ajan kanssa kirjoitti:
Ylipaino on hoidettavissa elämäntapamuutoksella ja uusi mielenkiintoinen ihminen saattaisi hyvinkin olla hyvä alkusysäys sellaiselle.
Pitää myös muistaa että useimmiten ihminen pettyy omiin odotuksiinsa ei välttämättä itse ihmiseen, joten ajan kanssa sekin saattaisi muuttua.
Tällaisissa tapauksissa ystävyys on hyvä alku ja tiedä sitten vaikka ystävyys joskus muuttuisi rakkaudeksi.Ei se nyt yksin kiloista ole kiinni, se rakastuminen!
- nebularis
Jos on vain vähemmän miellyttävän näköinen niin se ei ole iso asia.
Mutta jos halatessa ei _tunnu_ hyvältä niin homma jää kyllä kaveruuden asteelle vain. - mmmmerkkari
Entä jos naisella on esimerkiksi _todella_ ohuet hiukset tai hän on kalju? Vaikka kasvot yms olisivatkin siedettävät?
- Kelpaat kelle vain
Ei haittaa yhtään. Kalju nainen voi olla todella kaunis ja ihana! Tärkeintähän kuitenkin on mitä pään sisältä löytyy,eivät hiukset.
- Mietippä vähän
Lapsentasoista kysyä tuollaista edes, kasva lapsi aikuiseksi. Et sä keneltäkään voi vastauksia valmiina saada. Jos naisen ohuen hiukset on suurin ongelma sun elämässäs, niin veikkaampa et olet vielä vaikeuksissa. Elämä vie sut vielä suuriin ja järkyttäviin ongelmiin ja niissä sulla onkin tekemistä.
- mietinpä vähän
Mietippä vähän kirjoitti:
Lapsentasoista kysyä tuollaista edes, kasva lapsi aikuiseksi. Et sä keneltäkään voi vastauksia valmiina saada. Jos naisen ohuen hiukset on suurin ongelma sun elämässäs, niin veikkaampa et olet vielä vaikeuksissa. Elämä vie sut vielä suuriin ja järkyttäviin ongelmiin ja niissä sulla onkin tekemistä.
Niin uskomatonta kuin se onkin, eivät kaikki ihmiset joudu automaattisesti suuriin ja järkyttäviin ongelmiin.
Joillakin on hyvät eväät, toisilla kehnot. - Oi kyllä vain
mietinpä vähän kirjoitti:
Niin uskomatonta kuin se onkin, eivät kaikki ihmiset joudu automaattisesti suuriin ja järkyttäviin ongelmiin.
Joillakin on hyvät eväät, toisilla kehnot.Kyllä vain joutuvat, eikä asia, mikä heidät syöksee, ole välttämättä suurikaan. Jos eväät on siinä, että kyselee voiko seurustella kun jollakulla on ohuet hiukset, niin varmasti joutuu.
- mietinpä vähän
Oi kyllä vain kirjoitti:
Kyllä vain joutuvat, eikä asia, mikä heidät syöksee, ole välttämättä suurikaan. Jos eväät on siinä, että kyselee voiko seurustella kun jollakulla on ohuet hiukset, niin varmasti joutuu.
Oli eväät mitä hyvänsä, negatiivisuus on turha ja ikävä asenne jota kukaan ei kaipaa.
Antaa ihmisten kysellä viattomia. Ketä se haittaa.
- Oi oi
Mun rakastettu oli ohuttukkainen ja roteva ja kroppa täynnä luomia ja kaunein nainen maailmassa .
- Oi voi
Kuullostaa lehmältä
- mmmmerkkari
No kysyin siis lähinnä siksi, että itselläni on perinnöllinen geenivirhe, jonka vuoksi tulen menettämään kaikki hiukseni. Minulla on aina ollut todella ohuet hiukset, en ole kenelläkään (syöpäpotilaita lukuunottamatta) nähnyt vastaavia. Se on todella raastavaa, sillä hiuksiahan pidetään naisen kruununa ja minulla sitä ei ole. Näitä ei voi koskaan pitää auki ja kiinni ollessaankin näyttävät hirveiltä. Haluaisin vetää kokonaan kaljuksi, mutta tiedän että minulla ei ole siihen sopivaa kallonmuotoa.
Itselleni siis on se ja sama millaiset hiukset naisella on ihastumisen kannalta. Pelkään vain etten voi koskaan seurustella tämän ongelmani vuoksi. Suurin osa pitää kaljuja naisia ällöttävinä. Jopa omalla isälläni oli pokkaa sanoa, että kaljut naiset oksettavat häntä, vaikka hän varsin hyvin tietää minun tilanteeni.- apua on saatavilla
Peruukit ja hiustenpidennykset/tuuhennokset on keksitty. Saatavilla myös hyvin, hyvin luonnollisen näköisiä, joista ei huomaa kukaan, että oikeasti eivät ole sinun hiuksesi.
- Aäksöaöajaoqeywhdbz
Isäsi on kyllä itse oksettava kun sanoo noin, tai sitten hän ei oikein ymmärrä tilannettasi tai ei osaa ajatella sinun kannaltasi. Äläkä huoli, aivan varmasti voit seurustella ja tuletkin seurustelemaan.
Naisen hiukset voivat tosiaan olla hänen kruununsa, muttei niiden täydy olla. Eivät hiukset ole mikään naiseuden mitta :D Monet kaljut ja siilitukkaiset kimmat ovat vetäviä :)
Ei se ohut tukka mikään maailmanloppu ole. Tietysti jos se sinua vaivaa niin voit sen aina kaljuksi/siiliksi vetästä, eihän se naisilla ole lainkaan harvinaista nykyään. Sanoit ettei sinulla ole sopiva kallonmuoto siihen, vaikea kuvitella sitä, en ole koskaan nähnyt typerän muotoista kaljua päätä. Tosin itselleni en milloinkaan voisi kuvitella kaljua, minulla on niin hirveän pieni pää että olen todella iloinen aika pörröisestä peikkotukastani :'D
Ja muuten, jos et ole tyytyväinen hiuksiisi tai kalju näyttää sinusta hölmöltä, voit aina ostaa peruukin. Niitä on valtavasti erilaisia ja nykyään niin aidon näköisiä ettei erota. Etenkin sellaiset oikeasta hiuksesta tehdyt. Monet kaverini, jotka haluavat vaihdella tukkatyylejä tai heillä on lyhyet hiukset, omistavat useitakin peruukkeja. Niitä aitojahan voi värjätä ja muotoilla ihan niinkuin haluaa. Ja sen peruukin voi aina leikellä itselle sopivaan malliin.
Ei se peruukki ole mikää häpeä, nykyään joka toisella vastaantulevalla tytöllä on hiuslisäkkeitäkin päässä, halutaan pidempää ja tuuheampaa tukkaa, eikä se ole enää mikään salailun aihe. Ja etenkin henkilöillä, joilla on lähtenyt tukkaa jostain syystä erityisen paljon, tai joilla se lähtee kokonaan, lisätukka on ihan ymmärrettävä ratkaisu. Kuten kaverillanikin, jonka tuuhea tukka varisi sairauden ja sailaalakuukausien aikana.
Eihän niistä peruukeista/ hiuslisäkkeistä tarvitse jokaiselle tuttavuudelle tarvitse heti kertoa rehellisyyden nimissä, kyllähän kaikki ulkonäköään nykypäivänä muokkaavat; hiuksiä värjäämällä, kihartamalla ja suoristamalla, erilaisilla kampauksilla, meikillä, tekoripsillä -ja rusketuksella, pukeutumisella.... Nykyään on niin laajat mahdollisuudet.
Geenivirheelle ei mitään voi, eikä millekään sairauksille. Ei myöskään sille, että toisilla on luonnostaan ohut ja hauras tukka, toiset syntyvät oikeiksi tukkajumaliksi... - koordinaatteja.
Mun ystävälläni on myös sairaus,tai geenivirhe (?) , jonka seurauksena häneltä kaikki mahdolliset karvat muutama vuosi sitten. Hän käyttää peruukkia ja on tatuoinut itselleen kulmakarvat. Kyllä aina löytyy apukeinoja! Ystävien seurassa hän myös uskaltaa olla ilman peruukkia ja voin kyllä sanoa,että näyttää silti erittäin kauniilta ja seksikkäältä. Hänelläkin pelko ja häpeä on vain siellä pään sisällä. Kauneus on katsojan silmässä! Kun sinuun joku rakastuu, ei häntä kiinnosta hiuksien olemassa olo ollenkaan. Tärkeintä on ihminen itse. Voimia sinulle!
- fffride
Heippa! En tiedä missä päin asut, mut ainakin Helsingin terveyskeskus antaa maksusitoumuksen suunnilleen kerran vuodessa peruukkia varten tietyissä sairauksissa. Kannattaa ottaa yhteyttä omaan lääkäriin ja kysyä tästä mahdollisuudesta. En tiedä oisko jopa ihan lakiin perustuva etu. Ota selvää ja hommaa oikein makee letti itsellesi ;) Ja leuka pystyyn muutenkin, jos joku tuollaisen takia ei halua tutustua niin omapa on menetys! :)
- Kirkuva peruukki
apua on saatavilla kirjoitti:
Peruukit ja hiustenpidennykset/tuuhennokset on keksitty. Saatavilla myös hyvin, hyvin luonnollisen näköisiä, joista ei huomaa kukaan, että oikeasti eivät ole sinun hiuksesi.
Mene nyt helvettiin sen tuuheroises kanssa, jos toisella on ohuet omat hiukset, niihin ei mitään tuuheroisia kiinnitetä, ääääääliö!
Peruukin näkee kilsan päähän et on peruukki.
En sitä sano et olis välii, mut kaikki eivät haluu olla huutomerkkejä. - sama uudestaan...
Muistaakseni sä olet aikaisemminkin tänne kirjoittanut tuon saman jutun ja saanut samanlaisia vastauksia. Eikö niistä ollut sitten apua vai mikä sitten on?
- yksvaankatsoi
Äh. Alopecia ei tee ihmisestä vastenmielistä.
Happythankyoumoreplease leffassa tästä on loistotarina.
Pahinta ei ole kalju. Pahinta on epävarmuus. - 5464565
Vedä vaan kokonaan kaljuksi. Mun mielestä kaljut naiset on jotenkin mielenkiintoisia, koska he ovat niin "harvinaisia". Törmäsin pari viikkoa sitten pesulassa melkein kaljuun naiseen (hänellä oli lyhyt vaalea siili), ja hän oli ainakin hyvännäköinen. En tosiaankaan kiinnittänyt huomiota hänen kalloonmuotoonsa.
Käske isääs vetämään käteen. :D Ketä muutenkaan kiinnostaa miesten mielipide? - Peruukki on pop
Kirkuva peruukki kirjoitti:
Mene nyt helvettiin sen tuuheroises kanssa, jos toisella on ohuet omat hiukset, niihin ei mitään tuuheroisia kiinnitetä, ääääääliö!
En sitä sano et olis välii, mut kaikki eivät haluu olla huutomerkkejä.Hyvää peruukkia ei tosiaan näe, mutta huonon näkee eli mistä sä tiedät kenellä on peruukki ja kenellä ei, koska yleensähän sitä ei näe. Pikemminkin päinvastoin voi olla huutomerkki ilman peruukkia! Mulle ei ole minkään valtakunnan väliä muiden hiuksilla, sillä nehän ovat vain pelkkiä karvoja, joita muualta jopa halutaan ajaa pois :D! Itsevarmuus kaunistaa ja on superseksikästä. Luonnollisesti puhtaus ja siisteys auttaa asiaa, mut nyt ei niistä puhutakaan sen suurempaa.
- öhhöm
Kirkuva peruukki kirjoitti:
En sitä sano et olis välii, mut kaikki eivät haluu olla huutomerkkejä.Peruukit, tuuhennukset ja hiustenpidennykset on muotia. Monella poptähdellä tai julkullakin on, joten se ei todellakaan ole mikään häpeä tai epämuodikas asia: Beyoncé, Madonna, Nicki Minaj, M. Jackson, Lady Gaga, Rihanna, Angelina Jolie, JLO, Katy Perry, jne jne. Oikeastaan aika harvinaista jos jollakin Hollywood-tähdellä ei ole koskaan ollut peruukkia tai esim. tuuhennoksia. Kuinkahan monta eri peruukkia esim. Rihannalla, Lady Gagalla tai Nicki Minajilla on ollut?
- 99+99
Kyllä kokonaisuus ratkaisee. Eli vaikka olisi kuinka vetävä ulkoisesti mutta jos luonteessa jokin mättää niin ei tuu kesää. Ja jos ulkoanäköä pitäisi epämiellyttävänä niin vaikea tilanne sekin on.
- MissImmortal
Jaa'a. Niin paljon kuin tämä pahastusta herättääkin, niin kyllä sellane todella ruma ihminen mut luotaan työntää. Toisaalta, jos olen rakastunut johonkuhun ja alan tarkemmin miettimään ulkonäköä, niin kyllä ne ihmiset on aina olleet mun mielestä kauniita, vaikka toiset on olleetkin erimieltä. Jos nyt joku ymmärtää.
- 0259205
Jatkokysymys: Minkä näköinen on ruma nainen?
- wertie2
Olen tarkka ulkonäöstä, omastani ja toisen. Kaikki naiset on ihania, mut itelle en vois kuvitella ylipainoista, huonohampaista tai -ihoista etc muijaa. Nää on mulle vastenmielisiä piirteitä. Ja yllä olevalle: luonne voi tehdä nätistäkin naisesta ruman, jos sisältö on silkkaa paskaa niin se kyllä alkaa näkyä ulospäinkin.
- vakka ja kansi
Kauneus katuaa ja rumuus lisääntyy. Entä sitten, en ole kauneudella pilattu, mutta olen saanut elää kauniin elämän ja saanut ihanat lapset.
Ylipaino on ainoa jonka ihminen itse voi korjata.
Kauneus on katsojan silmässä. - valikoivainen
Joo,se on kumma miten voi luoda illuusion pelkän äänen perusteella sekä uskoa miten toinen puhuu asioistaan.
Yleensä se on harhaa.Ihmisen oikea sisin paljastuu vasta olemalla ihmisen kanssa arkitodellisuudessa,on turha sulkea silmiään totuudelta.
Itse pidän ihmisessä luotettavuutta kaikista tärkeimpänä,ja kyllä se on ulkonäkö tärkeä asia.JOkaisella meistä on mielikuva miellyttävän näköisestä ihmisestä,mitä se kenenkin silmissä sitten on,se on jokaisen henkilökohtainen asia.
Itselläni joskus ajatukset menee kovinkin ristiin,joissakin ihmisissä on sitä jotain,mikä toiselta puuttuu.Kaikki ei sykähdytä.
Ja vanhemmiten tulee jyvät eroteltua tarkemmin akanoista ; )) - e ef ef e
No siihen se homma kaatuu, ei voi mitn
Jos sitä rakastuu luonteeseen, niin myös ulkoinen olemus ihastuttaa todella nopeasti. Juurikin, jos kyseessä on jokin kauneusihanteinen piirre, eikä hygieniaongelma tms.
Vielä en ole ulkoisesti rumaa naista tavannut elämäni aikana (monta henkisesti rumaa kylläkin). Siis sellaista, joka laittaa eilisen luounaan liikkeelle väärään suuntaan. Olen tavannut naisia, joiden piirteet eivät miellytä, mutta jokaiseen on silmä tottunut. En itse rakastu ikinä ulkokuoreen, vaan luonteeseen. Ja luonteen kautta rakastun sitten ulkonäköönkin.
Kauneus lähtee sisältä päin. Ulkonäkö ei ole loppujen lopuksi muuta kuin geeniperimä. Se miten kannamme sen, on osa luonnettamme. Ja luonne on se, joka pysyy.mä haluun tietää tän kans =)
- se jokin
Kyllä ihmisessä pitää olla se jokin ulkonäöllinen ominaisuus joka viehättää, "se jokin". Se ei tarkoita mitään esim. tietynnäköistä tai tyylistä ihmistä mutta sen vain huomaa jos toinen viehättää. Tai paremminkin, jos ei viehätä. Ei siinä sinänsä tarvi olla mitään "vikaa" mutta jos ei niin ei, minkäs sille tekee.
- savonmuan hilima
jep,ihminen on kokonaisuus,kuvakaan ei kerro kaikkea,pettymysten jälkeen tapaan ihmisiä ainoastaan livenä, näkee heti onko tyyppi kiinnostava alkuunkaan..... !
- manta31
Olen tavannut yleisillä mittapuilla kauniita ihmisiä, joista tutustumisen myötä on tullut kovin epämiellyttäviä, ja ylipainoisia, aknen valtaamia, syömishäiriöisiä ja ristipurentaisia, joita rakasta enemmän kuin mitään muuta, koska sisältö on niin paljon tärkeämpää kuin kääreet.
- ..?
Hassu kysymys mutta mitä tarkoitetaan tuossa asiassa "ristipurentaisia"?
- Mantan puolesta
..? kirjoitti:
Hassu kysymys mutta mitä tarkoitetaan tuossa asiassa "ristipurentaisia"?
Ristipurentaisella tarkoitetaan ihmistä, jonka hampaat purevat ristiin esim. ylähampaat joko oikealla tai vasemmalla puolella purevat ristikkäin alahampaiden kanssa :)!
- 675757
Mantan puolesta kirjoitti:
Ristipurentaisella tarkoitetaan ihmistä, jonka hampaat purevat ristiin esim. ylähampaat joko oikealla tai vasemmalla puolella purevat ristikkäin alahampaiden kanssa :)!
miten ristipurentaisuudesta voi vetää mitään johtopäätöksiä ihmisestä? ei kukaan omille hampailleen mitään voi. :-D
- 27n
Siinähän olisi ainekset hyvään ystävyyteen.
Rehellisyyden nimissä jos ulkonäkö ei vetoa, ei tule myöskään syvempiä tunteita. Ei ihastumista, halua, ei siis myöskään rakkautta. Joskushan voi olla, että ihastuminen ei tapahdu heti, juuri siitä syystä ettei ulkonäkö heti ensimmäisenä tee vaikutusta, mutta joskus mahtava luonne paikkaa niin hyvin sen pienen "puutteen" ettei toinen ollutkaan ensisilmäyksellä se vetovoimaisin nainen.- 5677657
Oon kyllä varmaan jotenkin poikkeava yksilö, koska voisin ihastua ihmiseen, jonka ulkonäkö ei varsinaisesti miellytä minua. Ihastun enemmän esimerkiksi olemukseen, käyttäytymiseen ja siihen, miten ihminen ilmaisee itseään. Pelkkä ulkonäkö ei herätä minussa mitään tuntemuksia. Sama periaate toteutuu myös pelkissä julkkisihastuksissakin - vasta kun tiedän ihmisestä tarpeeksi asioita, mitkä miellyttävät minua, voin ihastua häneen. En ikinä ihastu pelkkään ulkonäköön.
- sally17
oikeestaan mun mielestä pitää antaa mahdollisuus koska ajan myötä siihen ulkonäköön ei enää kiinnitä mitään huomiota. huomaa vaan sen mitä sisällä on, jos jotain on
- Opetusneuvos
Koska tulee muotiin miesten kulmakarvapidennykset , näyttää että niillä jo olisi tilausta on meinaan menossa kaameaan suuntaan . Menkää parturiin kun vielä näette kävellä,saksetkin on jo keksitty.
- tärkeää?
Mä tykkään tuuheista kulmakarvoista. Haluaisin että omat kulmani olisivat vieläkin tuuheammat ja tummemmat. Tyttöystävälläni saisi olla millaiset vaan. Kauheimmat mielestäni ovat sellaiset, että kulmakarvat on nypitty kokonaan pois ja tilalle piirretty viivat.
- Rönsyilijä
http://www.iltasanomat.fi/videot/muoti-kauneus/vid-1288610295123.html
Kyl mä mieluummin tota paklaamatonta pussaisin, pakkelit maistuu karseelle.- ah. miten ihanaa
Meikit tuoksuu ja maistuu nykyään niin hyvälle..=)
- Notaari
Koko pakettia haen, en pelkästään ns. sisäistä kauneutta. Ulkoiseen olemukseen vaikuttaa myös tyyli (rentous, virallisuus, seksikkyys, urheilullisuus jne), pukeutuminen, meikkaamisen määrä, hajusteiden käyttö (en juuri pidä), tapa liikkua yms. Kokonaisuus ratkaisee eli ulkonäöllä tai ulkoisella olemuksella erityisesti on merkitystä.
- Katajau
En mä ikinä netin kaut tutustuis kehenkää. Ei voi tietää kuka toisel puolel krijottelee kuitenkaa. Ulkonäkö on sillee tärkeet et sen huomaa eka muttei se mikää tärkein oo.
- joku.
Kyllä mä ainakin haluaisin tutustua, mutta jos ulkonäkö olisi suoraan sanottuna vastemielinen (jos nyt mietin ihan semmosta ääripäätä), siitä ei ehkä voisi tulla muuta kuin kaveruutta, koska en tiedä voisinko tuntea mitään seksuaalista sitä henkilöä kohtaan. Tutustua haluaisin kyllä. Kavereita ei voi koskaan olla liikaa, eikä ulkonäkö ratkase mulla mitään kaverisuhteissa.
Parisuhteessa luonne on kuitenkin ulkonäköä paljon tärkeämpi asia mulle.- joku.
Mutta pakko se on myöntää, että pinnallista tai ei, kyllä ulkonäkökin vaikuttaa jos haluan jotain syvempää kuin ystävyyssuhteen. Ei se yhtä paljon vaikuta tietenkään kuin luonne, mutta silti.
- Possukauppias
Ulkonäkö on yhtä tärkeä kun luonne . Tutustuminen kannattaa alottaa katsekontaktilla . Saattaa olla petoksen makua kun vaan hengaillaan netissä . Kyllä on taas sanottava se vanha totuus "ei kannata ottaa sikaa säkissä"vinkuminen kuuluu mut mitää ei näy .
- får
Kokonaisuus ratkaisee, se tunne ja vetovoima! Itselläni ei ole mitään lähtökohtaisia kriteerejä kuten paino, ulkonäkö, koulutus, huumorintaju - ei oikeastaan mitään. Riittää, että toinen herättää fyysisen/seksuaalisen kiinnostuksen. Tiedän, ettei noilla kriteereillä välttämättä elinikäistä suhdetta saavuteta, mutta ei myöskään sillä että jaetaan sama arvomaailma ja se on ihan kiva tyyppi :)
- 3+1
Kyllä se täytyy myöntää että jos ei toisen ulkonäkö yhtään miellytä niin siinä ei välttämättä ole motivaatiota jatkaa pidemmälle. Jos netistä tuttavuutta etsii niin on ihan plussaa jos jollain on oma ajan tasalla oleva kuva. Näin tein itse aikanaan sillä turha sitä omaa naamaa on salata kun se kuitenkin tulee ilmi myöhemmin. Plus tällä tavalla homma on musta rehellisempää kaikin puolin.
Mitkä ominaisuudet ei sitten ulkonäössä miellytä? No niitä ei voi oikeestaan etukäteen sanoa muuta kun sen että jos ihminen ei itsestään huolta pidä on se vastenmielistä katsottavaa. - Kauneus katsojan sil
Kun on ihastunut tai rakastunut niin näkee kohteen ruusunpunaisten lasien läpi.
Sitten kun juttu on ohi niin ihmettelee et mitähän tuossa oikeen näin ja voipi ruveta jopa inhoamaan toisen ulkonäköä.
Kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462