A-siantuntijat asialla!

Kysyn vaan?

"Toinen vähintään yhtä räikeä ja yleinen esimerkki löytyy Pekka Puskan ja THL:n jatkuvista hyökkäyksistä hiilihydraattitietoisten ihmisten suuntaan. THL:n mukaan pudotetut painokilot ja lisääntynyt hyvinvointi ovat vaarallisia jos ne on toteutettu virallisten näkemysten vastaisesti. "

Mistä nämä kaikki lahopäät on löydetty tuonne johtotehtäviin?

14

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suositusten mukaan!
    • Ohjeiden mukaan!
    • Jonoja riittää!
      • Lääkärit ei ymmärrä

• Ero systeemissä
        Lääkärit ei ymmärrä kirjoitti:

Lääkärit Euroopassa eivät ymmärrä potilasjonoja Suomessa. Samoin suomalaiset potilaat eivät sitä ymmärrä!

http://www.potilaanlaakarilehti.fi/laakarin-aani/terveyskeskuksen-sietamaton-jonotilanne/

Ja vastaus löytyy seuraavassa:
        "Eurooppalaiset yleislääkärit toimivat omilla vastaanotoillaan yksityisinä ammatinharjoittajina joko yksin tai jakavat vastaanottonsa parin kollegansa kanssa. Potilaat valitsevat lääkärinsä ja listautuvat hänen potilaakseen. "

Kyllä Suomessakin yksityiselle pääsee jonottamatta. Se vaan maksaa. Jos esimerkiksi Saksassa on sairaskassat tai vakuutukseen perustuva maksu, tulee siitä potilaalle välillisiä kustannuksia, vaikka itse käynti olisi ilmainen. Ei siellä lääkärien palkat sen huonommat ole, eikä vakuutusyhtiöt toimi hyväntekijöinä.

• Eroa on!

Mutta pitääkö olla?
      Eikö Euroopassa ymmärretä toiminnan vaikeutta, joka täällä on havaittu varsin konkreettisesti, ja on osoittautunut suorastaan ylivoimaiseksi ratkaista? Asian osaiset, potilaat, ovat näkemyksineen ja kokemuksinen aivan ulkopuolisia, näitä niin vaikeita ratkaisuja tehtäessä! Miksi?

http://olliherrala.blogit.kauppalehti.fi/blog/29892

• Lukekaa ihmeessä!

Hyvää tekstiä ja kommentteja!

• Väärään suuntaan
    • kylläkansatietää(?)

Täällä demokratiassa äänestetään samoja ehdokkaita jatkoon vaalista toiseen, vaikka esim. tämä terveydenhoidon alasajo ja rappio on aivan tiettyjen yksilöiden aikaansaannosta.

• muutospuolue

Me täällä huuhaapuolella olemmekin kovasti vaatineet terveydenhuollon rapauttamista ja hoidon korvaamista puoskaroinnilla, ihmetuotteilla, katteettomilla lupauksilla ja lisäravinnenapeilla.

• Skepon lupauspuolue

Skepon lupauspuolue lupaa kaikille terveyttä ja pitkää ikää! Mutta kun pitäisi puhua HOIDOISTA se toistelee vain jotainTUTKIMUSTULOKSIA! Kun Skepon hoitojen tehokkuutta on tutkittu, niin tulos vankasta näytöstä onkin vain se jo tutuksi tullut13% ! Ei sinä "huuhaapuolen" apuja rapautumiseen tarvita. Mieluummin silloin toisteleekin vain niitä tutkimustuloksia!

Kyllä siinä tekemistä riittää sillä kertomallaan "huuhaapuolella", että sen potilaat saadaan kuntoon!

• Muista kuitenkin

Huuhaahoitojen tehot ovat samalla kriteerillä mitattuna 0%.

• Skepon mittarit

- Niin.
      Skepon mittareilla mitattuna!

• kantapään kautta

Olen sitä mieltä, että jokaisella saa olla mielipiteensä ja yhtään täysin oikeata totuutta ei ole olemassa.

Olen itse ollut myös VHL kuurilla ja minulle kävi niin, että suolisto jymähti täysin mistä seurasi paha tulehdus, lääkkeeksi vahvat antibiootit. Minun elimistö olisi sittenkin kaivannut hiilareita, jotta suolisto ei olisi lyönyt päälle ummetuksen ja siitä seuranneen tulehduskierteen.

Me ihmiset olemme erilaisia joten eiköhän se kultainen keskitie ole paras kulkea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe