Mistä nopeasti 400e?

aapee

Tarvitsisin nopeasti 400e lainan. Luottotiedot menneet vuosia sitten.
Käyn töissä, mutta yllättävien menojen vuoksi tuo 400e puuttuu vuokrasta johon olen saanut maksu aikaa vain huomiseen. Enempää maksuaikaa ei tipu.

Osaako kukaan auttaa?

16

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KKHS

Panttilainaamosta saat jotain riittävän arvokasta tavaraa vastaan. Tietenkin sille vuokranantajallekin voisi soittaa, kun se velka on jo olemassa

• mulla on!

yksinkertaisimmin yhden kuukauden aikana kun säästää koko summan kerralla.

kahdessa kuukaudessa kaksisataa, neljässä satasen erässä.

puolessa vuodessa 70e/kk neljässä. Kahdeksan kuukautta ja 80e/kk, kolmessa kuukaudessa jollain 170e säästöllä

Tollasen rahan kyllä saa nopeesti uppoamaan, mutta sen kerääminen vaatii jotainenemmän.

• aaapee1

Ei oo mitään niin arvokasta pantattavaa. :(

• menisit jo

sit äkkiä ulos ja pulloja keräämään!

• 4+14
        menisit jo kirjoitti:

sit äkkiä ulos ja pulloja keräämään!

En jaksa uskoa, että kukaan saisi kokoon pulloja keräämällä 400:aa euroa yhdessä vuorokaudessa. Huono neuvo.

• Noita yllättäviä menoja varten vastulliset ihmiset pitävä säästössä rahaa. Ja täytyy olla kyllä todella tyhmä ihminen, jos alkaa maksamaan "yllättäviä menoja" vuokrarahoilla ja riskeeraa kodin säilymisen.

Mutta ei, et saa mistään huomiseksi 400 euroa, ellei sinulla ole mitään realisoitavaa omaisuutta. Tai ellei sitten kaverit/sukulaiset sinulle tuota rahaa lainaa.

• 11+1

Aloittaja voisi kertoa meille kaikille mikä voi olla niin yllättävä ja tärkeä meno, että pitää vuokra jättää maksamatta. Me muut voisimme sitten osata varoa tätä yllättävää menoa ja säästää sitä varten.

• Ryyppyputki...

Ryyppyputki...

• Häätöä pukkaa

Itsehän sinun pitäisi itseäsi auttaa. Mutta kun et ole ottanut luottotietojen menetyksestäkään opiksi, turha täällä on neuvoja antaa. Kyllä sinä tiedät, mitä pitäisi tehdä ja mitä olisi pitänyt tehdä, mutta kun ei näköjään huvita vieläkään.

• Luottotietorekisteri

Sossusta?

• Naruto 1235

voisitko pyytää palkkaennakkoo?ja teille muille,ei ne luottotiedot aina mene omasta syystä.puoliso tai vanhemmat o voinut pilata ne,tiedän kokemuksesta.

• 9+4=

Ei vaimo luottotietoja kykene pilaamaan, raastuvat vain käyntiin.

Myöskin jos vanhemmat rysii luottotiedot, on se jo luultavasti yleisensyyttäjän alainen juttu, sieltä kautta rosikseen.

Hittoako valitatte, toimikaa.

Keinosyitä kyllä löytyy, ettei tarvitsisi rosiksia nostella, mutta älkää valittako jos tyydytte kurjaan.

• Hyvää jussia

Juhannuskin tulossa!

• t76ghuisadf

pitäs päästä juhannuksena risteilylle

• Voisi olla jo nyt

Jos asuisin vielä vuokralla, maksaisin sen 400 suoraan tilisiirtona verkkopankissa. Tilillä nimittäin on rahaa, koska en ole aikaisemmin käyttänyt ihan kaikkea mitä olen tienannut, eikä minulla juuri ole noita "yllättäviä" menojakaan. Lisää rahaa tulee taas kuun lopussa palkan muodossa.

• Gugagooon

Mamma och pappa betalar?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe