Äh. Voi vittu. Ravintolan vessassa suutelin kauniin naisen kanssa. Paitaansa nostin ja nuolin kaulaa, nänniä, hänellä on nännilävistys. Hän huohotti ja tuoksui hurmaavalta. Tyttö halasi minua kun lähdin kotiin. Nyt sanon itselleni vain: Älä jumalauta ihastu! Siitä ei seuraa mitään hyvää. Hän on uskomattoman hyvännäköinen ja tietää sen. En tahdo polttaa näppejäni. Mutta hän on ihana ihana ihana. Mitä voin tehdä?
Älä ihastu, älä ihastu, älä ihastu...
28
781
Vastaukset
- sorii
Enpä osaa sanoa, nopsasti ne jotkut kimppuun heti käy, anteeksi mutta aika huoraamiselta kuulostaa. Luulenpa että olet ensi viikonloppuna jo toista nuolemassa siinä samassa vessassa. Sori.
- Olen sekaisin
Neiti hei, mistä luulet tietäväsi kuinka "nopsasti" kävin kimppuun? Olen tuntenyt kyseisen tytön jo kaksi vuotta, nyt vasta eksyimme baarin vessaan. Mitä huoramaista siinä on?
Vaikka kyllä ihan mielelläni nuolisin ensi viikonloppuna vessassa jotain ihan toista, sillä en halua jumiutua tähän yhteen jos hän ei ole minusta vakavissaan kiinnostunut. En tahdo särkeä sydäntäni. Inhoan ihastumista ja ajatus sitoutumisesta on kamala, siinä käy vaan huonosti. Parempi rillutella vähän vapaammin vaan, en tahdo olla kenestäkään riippuvainen :)
Nyt vaan näyttää pahasti siltä etten saa häntä mielestäni. - xenas1
Olen sekaisin kirjoitti:
Neiti hei, mistä luulet tietäväsi kuinka "nopsasti" kävin kimppuun? Olen tuntenyt kyseisen tytön jo kaksi vuotta, nyt vasta eksyimme baarin vessaan. Mitä huoramaista siinä on?
Vaikka kyllä ihan mielelläni nuolisin ensi viikonloppuna vessassa jotain ihan toista, sillä en halua jumiutua tähän yhteen jos hän ei ole minusta vakavissaan kiinnostunut. En tahdo särkeä sydäntäni. Inhoan ihastumista ja ajatus sitoutumisesta on kamala, siinä käy vaan huonosti. Parempi rillutella vähän vapaammin vaan, en tahdo olla kenestäkään riippuvainen :)
Nyt vaan näyttää pahasti siltä etten saa häntä mielestäni.vaikutat tosi etovalta,nuolet jossain baarin vessassa,jaks!sit vielä puhut nuolevas!jätä seukkaamiset tositaseks ja keskity aikustumaan!
- Olen sekaisin
xenas1 kirjoitti:
vaikutat tosi etovalta,nuolet jossain baarin vessassa,jaks!sit vielä puhut nuolevas!jätä seukkaamiset tositaseks ja keskity aikustumaan!
Hei mitä :-----D mistä lähtien se on ollut etovaa että kaksi ihmistä haluavat toisiaan pienessä humalassa ja väärässä paikassa, käyvät sitten vessassa vähän pussailemassa ja kaulailemassa?
Ja joo, kai voin puhua nuolemisesta jos kerta nuolen. Tiedätkö mitä se on? Siis työntää kielen ulos suusta ja lipaisee sillä kohdetta :-D Vähän niinkuin pimppiä voi nuolla niin voi nuolla myös kaulaa sekä toista kieltä :---)
Mitenköhän aikuiset sitten haluavat toisiaan? :DD Jos aikuistuminen meinaa sitä että märkä pussailu on kielletty niin en taida haluta "aikuistua"...
Ei oo totta millaisai kärttysiä, vanhanaikasia, katkeria ämmiä tää lesbopalsta kuhisee... Mitä tahansa kivaa kirjotat ni joku vihanen 40v neitsyt tulee panetuspäissään lyttäämään ja haukkumaan! :DD oh god - tulkintaa
Olen sekaisin kirjoitti:
Hei mitä :-----D mistä lähtien se on ollut etovaa että kaksi ihmistä haluavat toisiaan pienessä humalassa ja väärässä paikassa, käyvät sitten vessassa vähän pussailemassa ja kaulailemassa?
Ja joo, kai voin puhua nuolemisesta jos kerta nuolen. Tiedätkö mitä se on? Siis työntää kielen ulos suusta ja lipaisee sillä kohdetta :-D Vähän niinkuin pimppiä voi nuolla niin voi nuolla myös kaulaa sekä toista kieltä :---)
Mitenköhän aikuiset sitten haluavat toisiaan? :DD Jos aikuistuminen meinaa sitä että märkä pussailu on kielletty niin en taida haluta "aikuistua"...
Ei oo totta millaisai kärttysiä, vanhanaikasia, katkeria ämmiä tää lesbopalsta kuhisee... Mitä tahansa kivaa kirjotat ni joku vihanen 40v neitsyt tulee panetuspäissään lyttäämään ja haukkumaan! :DD oh godMutta onko se susta kivaa tai kaunista, jos kerrot, että olet nuollut kaunista naista baarin vessassa, mutta et halua missään nimessä ihastua, koska voi käydä huonosti ja mielelläsi olisit jo seuraavana vklp loppuna nuolemassa jotain toista. anteeksi vain, mutta musta se ei ole kaunista.
Kaunista musta olisi, että näin ihanan naisen baarissa, joka vei jalat alta.
Ehkä ihastumisesta kertominen, jos pidempään tuntenut ja kokenut sen kaltaisia tunteita. - Olen sekaisin
tulkintaa kirjoitti:
Mutta onko se susta kivaa tai kaunista, jos kerrot, että olet nuollut kaunista naista baarin vessassa, mutta et halua missään nimessä ihastua, koska voi käydä huonosti ja mielelläsi olisit jo seuraavana vklp loppuna nuolemassa jotain toista. anteeksi vain, mutta musta se ei ole kaunista.
Kaunista musta olisi, että näin ihanan naisen baarissa, joka vei jalat alta.
Ehkä ihastumisesta kertominen, jos pidempään tuntenut ja kokenut sen kaltaisia tunteita.No kivaa se pussailu kyllä oli. Mutta esitinkin kysymyksen, mitä teen, kun en halua joutua kuseen. Ja tänne tulee ihmiset kertoo et oon etova :--) juuhuuu
- 21113
Olen sekaisin kirjoitti:
No kivaa se pussailu kyllä oli. Mutta esitinkin kysymyksen, mitä teen, kun en halua joutua kuseen. Ja tänne tulee ihmiset kertoo et oon etova :--) juuhuuu
Esitit kysymyksen, johon jo vastasit: " Parempi rillutella vähän vapaammin vaan, en tahdo olla kenestäkään riippuvainen :) "
- tulkintaa
Olen sekaisin kirjoitti:
No kivaa se pussailu kyllä oli. Mutta esitinkin kysymyksen, mitä teen, kun en halua joutua kuseen. Ja tänne tulee ihmiset kertoo et oon etova :--) juuhuuu
Miksi se kuseen joutuminen pelottaa, niin sanot, että et halua polttaa näppejäsi ja pelkäät, että käy huonosti. Mutta mitkä ne sun vaihtoehdot sitten on, jatkaa tolla tiellä vältellen ja peläten ihastumista/rakastumista ja mahdollisesti niitä tunteita mitä se kaikki toisi sitten tullessaan.
Mitä elämää se loppupeleissä on? Turvallista varmasti, mutta musta aika tyhjää.
Niin rakkaudessa voi pettyä, mutta kyllähän se myös antaa. Elämä on kolikko, kolikolla on kaksi puolta. Välillä koetaan hyviä hetkiä ja välillä huonoja.
Musta sun kannattaisi ehkä miettiä mitä sä haluat ja miksi pelkäät noin paljon. - Olen sekaisin
21113 kirjoitti:
Esitit kysymyksen, johon jo vastasit: " Parempi rillutella vähän vapaammin vaan, en tahdo olla kenestäkään riippuvainen :) "
No joo mutta minkäs teet jos olen jo ihastunut? Millä helvetillä siitä pääsee? Haluan vaan kuulla mitä muut on mieltä
- 21113
Olen sekaisin kirjoitti:
No joo mutta minkäs teet jos olen jo ihastunut? Millä helvetillä siitä pääsee? Haluan vaan kuulla mitä muut on mieltä
Luin toisesti viestistäsi, että olet 18. Tuossa iässä mullakin ihastuksen tunteet tuli ja meni. Ota hetkestä kiinni ja nauti niin kauan kuin kestää.
- tulkintaa
No sehän just sanoi, että ei halua/pysty sitoutumaan eli seurustelemaan, kun pelkää satuttavan itsensä. Vaikuttaa siltä, että takkiin on tullut jossain vaiheessa elämää ja sit käyttäydytään tolleen. Mikäs siinä, jos se itselle sopii ja muut ovat tietoisia tästä, että he eivät odota tai luule että olisi kyse mistään vakavammasta. Kyllähän seksisuhteet on ok, kunhan kummatkin osapuolet ovat tietoisia siitä missä mennään.
Minä mieluummin otan riskejä, vaikka sydän joskus särkyisikin. Pettymykset vain kuuluvat elämään. Lisäksi nautin, siitä että voin jakaa tärkeän ihmisen kanssa asioita ja elämää. - ihanaaaa!!
Aloittaja anna vaan mennä, jatka pussailua vessassa tai missä muualla tahansa, kyllä ne tunteet siitä selkenee.
- Tsirppu
Ravintolan vessassa seksiä hommailleellee en sano muuta kuin voi rassukkaa : )
- Olen sekaisin
Rassukkaa :-D taidat olla itse vähän rassukka. Edelleen, mitä pahaa on baarin vessassa PUSSAILUSSA? Ei siis "seksin hommailua"... Cmon mä olen 18, kai mulle nyt on sallittua tommonen. Siis mitä tätejä täälä oikee kirjottelee...
Homma meni näin: oltiin aikasta isolla porukalla sielä baarissa, tää tyttö sanoo menevänsä vessaan, kääntyy kävellessää mua päin kattomaan nopeeta, ajattelin että nyt on mentävä perään. Sielä justkattii aika rauhassa ku ei ollu väkeä ja tää vetää mut vessakoppiin. Jossa pussailimme ja muuta tällästä.
No ei kai kaikkia vessaan työnnellä kiimasena, ei oo mun ongelma :--DDD en kai mikää ressukka ole jos mua halutaan - go for it!
Olen sekaisin kirjoitti:
Rassukkaa :-D taidat olla itse vähän rassukka. Edelleen, mitä pahaa on baarin vessassa PUSSAILUSSA? Ei siis "seksin hommailua"... Cmon mä olen 18, kai mulle nyt on sallittua tommonen. Siis mitä tätejä täälä oikee kirjottelee...
Homma meni näin: oltiin aikasta isolla porukalla sielä baarissa, tää tyttö sanoo menevänsä vessaan, kääntyy kävellessää mua päin kattomaan nopeeta, ajattelin että nyt on mentävä perään. Sielä justkattii aika rauhassa ku ei ollu väkeä ja tää vetää mut vessakoppiin. Jossa pussailimme ja muuta tällästä.
No ei kai kaikkia vessaan työnnellä kiimasena, ei oo mun ongelma :--DDD en kai mikää ressukka ole jos mua halutaanTääl on tyypit vaan kateellisia ku sulla on ollut vähän intohimoa ;)
- Olen sekaisin
go for it! kirjoitti:
Tääl on tyypit vaan kateellisia ku sulla on ollut vähän intohimoa ;)
Ahaha noh, sitä mäkin epäilen! :-d :)
- Hetkestä ilo irti
Kylläpäs ihmiset tuomitsee täällä toisen äkkiä huoraksi ja ties miksi. Itse en näe tuossa mitään huoramaista. Kumpikin oli sillä hetkellä halukas niin miksi, aloittajan tekstistä päätellen kumpikaan ei ole sitoutunut kehenkään muuhun eli pettäminenkään ei kuulu kuvaan. Ja mikä tää juttu on että pitäs kauheesti olla rakastumassa kokoajan? Elämässä tulee aikoja jolloin ei halua sitoutua syystä tai toisesta.
Aloittajalle, ihastukset menee ja tulee, rakastuminen on sitten eri juttu. Jos tuo jatkuu tuolla linjalla niin keskustelepa sen toisen osapuolen kanssa vähäsen. Puhuminen auttaa koska saadaan asiat selviksi. Ja jos ei muuten niin vetäse sinne vessaan ensi viikonloppuna toinen nainen häätämään ajatukset edellisestä. Lujaa menee mutta menköön sanon minä :)- Olen sekaisin
Vetäse vessaan.. Se kuulostaa kuin vetäisi vessasta alas :D mutta siis kiitos. Ehkä mä mietin liikaa tätäki asiaa. Pitää vaan puhua sille tyypille. Joo en mäkään oikeen hiffannu mikä kohta tässä mun jutussa oli sitä huoraamista..
- wc-ankka.
Olen sekaisin kirjoitti:
Vetäse vessaan.. Se kuulostaa kuin vetäisi vessasta alas :D mutta siis kiitos. Ehkä mä mietin liikaa tätäki asiaa. Pitää vaan puhua sille tyypille. Joo en mäkään oikeen hiffannu mikä kohta tässä mun jutussa oli sitä huoraamista..
Hahahha mut varmaan vedettäisiinkin vessasta alas :D
- mer3made
Aika huikeeta. :D Kateellisten panettelua,osin.Toimisin varmaan aikalailla samoin,kun sinä,tosin sillä erolla,että haluaisin puhua/tietää hänenkin mielipiteensä asiasta.Tsemppiä ;)
- Taju Anko
Aika huikeeta.Oliko vesivessa?Suosittelen kuivakäymälää,luontokin kiittää.Luonto tikantytöt puuhun ajaa ja kuumaa nuoruutta,viilenee vanhetessa.Ystävyys tärkeintä?
- Olen sekaisin
Taju Anko kirjoitti:
Aika huikeeta.Oliko vesivessa?Suosittelen kuivakäymälää,luontokin kiittää.Luonto tikantytöt puuhun ajaa ja kuumaa nuoruutta,viilenee vanhetessa.Ystävyys tärkeintä?
No minä en tajua :--D tuota runouttasi. Kuivakäymälässä on hyttysiä. Miksi kuuma nuoruus pitää aina viilentää? Se on parasta
- Taju Anko
Olen sekaisin kirjoitti:
No minä en tajua :--D tuota runouttasi. Kuivakäymälässä on hyttysiä. Miksi kuuma nuoruus pitää aina viilentää? Se on parasta
Runoillen vaik,jos olis pissi tullut taikka kakki,alla oikea makki.Sinne maatuis jätös mainen,eip ois menny Itämereen kalankotia saastutteleen.Vaan ois hajaantunut luontoon takaisin,ravinteiksi kasvikuntaan.Ja nuori lempi kukoistais,viel mummeleinakin muiskeluittais?
- Olen sekaisin
Taju Anko kirjoitti:
Runoillen vaik,jos olis pissi tullut taikka kakki,alla oikea makki.Sinne maatuis jätös mainen,eip ois menny Itämereen kalankotia saastutteleen.Vaan ois hajaantunut luontoon takaisin,ravinteiksi kasvikuntaan.Ja nuori lempi kukoistais,viel mummeleinakin muiskeluittais?
Oon kussu ja paskonu lapsesta asti puuvessaan, synnyin lapissa ja asuttii mökissä jossa ei sähköä eikä vettä. Sitte muutettii mutsinkaa stadii ja faija jäi sinne kuusee. Sanon suoraa et vesivessat on luksusta ja mul on niihi rakkaussuhde; sielä voi tehä kaikenlaista pelkäämättä itikoita pinttynyttä paskanhajua, plus se on hygienisempi ei tarvi juosta järveen peseen käsiä ja persettä... Eikä metsänkeskellä kuivakäymälässä muhinoinnissa ois samanlaista loistoo ku baarin vessassa, missä mukana on myös kutkuttaa kiinnijäämisen mahdollisuus / se että ihmiset kuulee. Hei miks mä puhun tästä täällä..?
- LeBabe
Olen sekaisin kirjoitti:
Oon kussu ja paskonu lapsesta asti puuvessaan, synnyin lapissa ja asuttii mökissä jossa ei sähköä eikä vettä. Sitte muutettii mutsinkaa stadii ja faija jäi sinne kuusee. Sanon suoraa et vesivessat on luksusta ja mul on niihi rakkaussuhde; sielä voi tehä kaikenlaista pelkäämättä itikoita pinttynyttä paskanhajua, plus se on hygienisempi ei tarvi juosta järveen peseen käsiä ja persettä... Eikä metsänkeskellä kuivakäymälässä muhinoinnissa ois samanlaista loistoo ku baarin vessassa, missä mukana on myös kutkuttaa kiinnijäämisen mahdollisuus / se että ihmiset kuulee. Hei miks mä puhun tästä täällä..?
Aloittaja,anna palaa äläkä maindaa kuivista tädeistä! :D Oon tuplaten sun ikänen,mutta aivan varmasti jatkan vessapussailua(kin) jokasen upeen mimmin kanssa joka mua haluaa,ei tee vahinkoo. Olkoon tämä tuomaristo sitten kuinka eri mieltä tahansa. Kesä,kärpäset,terassisiideri ja silmäpelistä eteenpäin... Grrau! ;D
- Kääk!
Ravintolan vessa on paikkana jotenkin äärimmäisen kiihottava, jos sillä päällä sattuu olemaan. Tietty siisteystaso täytyisi myös olla. Ei tarvitse kuin sen yhden drinksun ja vaikka shotin, niin on valmis "petipuuhiin"... Parasta siinä on se, että ei tarvitse mennä omalta osalta loppuun asti. Suudella ja hyväillä voidaan puolin ja toisin eikä pidä unohtaa erityisesti tissien lutkutusta puolin ja toisin, mutta kaikkein mahtavinta olisi, jos sattuisi olemaan sellainen nainen joka kiihottuisi todella helposti ja olisi valmis naitavaksi sormin... Ravintolan puolella pitäisi tietysti alottaa jo hienovarainen lämmittely. Ajankohta pitäisi myös olla sellainen, ettei olisi kovin paljon rysistä! Heteroravintolat käyvät vallan mainiosti myös. Sellainen ihan tavallinen, mutta meikkaava ja erityisesti naisellisen pyllyn omaava nainen olisi hot, auts..! Tämä on ollut mun ykkösfantasia siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran vessassa puuhastelin. Aina kun olen ihastunut johonkin naiseen, niin ei mene kovin kauan, kun olen taluttamassa häntä jo alttarille ei kun vessaan sori... Mitäs vielä. Pk-seudulta. Yli nelikymppiset. Huumat.
- 178
Jatka ihmeessä suukottelua/nuolemista/kuhertelua (miten se nyt korrektisesti pitäisi sanoa) kyseisen naisen kanssa. Ei sun tarvitse pelätä ihastutko häneen ja jos ihastut niin se on sen ajan murhe. Nyt nautit elämästäsi!
- Anko Taju
Edelleen emmin,ketä ma lemmin ja missä?oisi vesivessa?oi ei.klosetin hurinaa,outoa kurinaa.Vaan Aito Huussi.Kesä ja kärpäset!Järveen voi juosta,se kostukkeeks paras,ei tarvi tarpoa suossa.Vaan tohdi en kieltää,jos vesivessan mieltää kumppalikseen.Se olkoon niin.Hurjia hetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502