Pyörii huhu että noin kuukausi sitten puhkottu venäjän tullissa suomalaisesta autosta renkaat, koska suomalainen oli kiilannu autopaperi kopille muiden ohi. ja onko tietoo pitääkö paikkansa?
Vaalimaalla puhkottu suomalaiselta jonojen ohittelialta renkaat!
13
821
Vastaukset
- rajatouhuu....
Vastaalaisen tarinan kuulin viime viikolla Torkanofkan tullissa, siellä kerrottiin näin olivat menneet passiin ja jonottaa autopapru kopille ja auto jääny kauemmaksi ni takaa tulija menny ohi ja ajanu n.s paalupaikalle ja sit olit sattu ja tapahtunu, ei faktaa tietoo koska en itse ollu paikalla mutta näin huhu kertoo, en kyllä yhtää ihmettele sellasta huutokilpailua yms muuta oon joskus tullissa seurannu ku kisataan kenen vuoro on seuraavaksi, on se kumma ku halpa bensa saa ihmiset hermostumaan:(
- jonossa
Jos on niin ihan oikein...
- jono-riidat
Mielestäni jono riidat pitäs selvittää puhumalla tai pyytää autoa siirtämään yms...
- jippii2
Kyllä suomikuva nousee, kun bensajonossa keskenään tapellaan. Hyvä, tanet!
- Suomalaiset....
Niin, asiallahan ovat olleet nimenomaan suomalaiset. Venäläisille on oma jononsa ja omat luukkunsa.
- muutanespanjaan
Kyllä ne ohittajat voi hyvinkin olla suomessa asuvia VENÄLÄISIÄ kun auto on suomen rekisterissä niin mentävä suomalaisten kaistaa eikä niille venäläisille ole mitään omaa luukkua samassa kaikki passinsa esittää ainakin Torfjanovkassa en jaksa tarkastaa kirjoitinko tuon raja aseman nimen Oikeilla kirjaimilla.Ainakin minun aikaan on sattunut että nämä ohittajat ovat näitä Suomen Venäläisiä ja kohtahan ME olemme Venäjän Suomalaisia .
- just joo 100% varma
muutanespanjaan kirjoitti:
Kyllä ne ohittajat voi hyvinkin olla suomessa asuvia VENÄLÄISIÄ kun auto on suomen rekisterissä niin mentävä suomalaisten kaistaa eikä niille venäläisille ole mitään omaa luukkua samassa kaikki passinsa esittää ainakin Torfjanovkassa en jaksa tarkastaa kirjoitinko tuon raja aseman nimen Oikeilla kirjaimilla.Ainakin minun aikaan on sattunut että nämä ohittajat ovat näitä Suomen Venäläisiä ja kohtahan ME olemme Venäjän Suomalaisia .
Näin on.Ja suurin osa täällä kommentoijista ei edes käynyt koko rajalla.
- просто мысли
just joo 100% varma kirjoitti:
Näin on.Ja suurin osa täällä kommentoijista ei edes käynyt koko rajalla.
Tankkaritanet on enempi venäläisiä, kuin venäläiset itse. Sille vaan ei voi enää mitään.
- Zap2
Ensossa ja Juustilassa vallitsee sentään vielä kuri ja järjestys, Ylä-Urpalan menopuoli on melkoinen kaaos. Edestakaisin juoksua, auton jatkuvaa siirtelyä ja muutenkin reilu meininki.
- sujuvaa ylitystä
Autoahan pitää siirtää jatkuvasti että paikka säilyy ja muutkin pääsee rajan yli.Omaa hölmöyttä jos jättää auton viivan pintaa ja päättää olla siirtämättä katokseen vaikka pääsisi sinne.Sitten ihmetellään kun ajetaan ohi.Kyllä siellä rajalla voi järkeään käyttää jos sellaista omistaa, jos ei omista, jääköön kotia!
- Tanetskvaja
sujuvaa ylitystä kirjoitti:
Autoahan pitää siirtää jatkuvasti että paikka säilyy ja muutkin pääsee rajan yli.Omaa hölmöyttä jos jättää auton viivan pintaa ja päättää olla siirtämättä katokseen vaikka pääsisi sinne.Sitten ihmetellään kun ajetaan ohi.Kyllä siellä rajalla voi järkeään käyttää jos sellaista omistaa, jos ei omista, jääköön kotia!
Autoa ei aina pysty siirtämään. Esim olet juuri pääsemässä luukulle. Eria asia on sitten nää sankarit, jotka lähtee jostain kilsan päästä käveleen passin tarkastukseen. On vaan hyvä ja oikein, että sellaiset ohitetaan.
- kermaako
Ja sitten nää samat tyypit ihmettelee venäläisten käytöstä, kun ensin miltei itse tapellaan bensajonossa. On siinä meillä kansakunnan kerma koolla.
- lumiska
En ole onneksi ollut moisten sähläreiden kanssa samaan aikaan reissussa. Yleensä meininki on ollut rennon yhteispelin puolella. Kerran on ollut pikku sanaharkka vähän nuhjuisempien reissumiesten välillä, mutta seki rauhottui saman tien. Kumpikin osapuoli päätti olla provosoitumatta, ilmeisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462