Miten tulkitsette blokkaukset jonkun profiilissa? Lähinnä kysymys naisille jotka katselette miesten profiileja. Olen vastikään luonut profiilini ja tutkiskellut nyt miesten profiileja ja hämmästyttää kun joillakuilla on hyvinkin paljon blokkauksia, joillain taas ei juurikaan, vaikka lähetettyjen/saapuneiden viestien määrä olisi samaa luokkaa. Kertooko suuri blokkausmäärä kuitenkin jotain?
Blokkaukset?
33
1534
Vastaukset
- Nennia
Blokkauksia saattaa toki tulla turhastakin: jotkut antavat toiselle blokin ihan kiusallaan saadessaan pakit. Luulisin kuitenkin, että tällaiset tapaukset sattuvat yhtä lailla kaikkien kohdalle, joten kyllä suuri blokkausmäärä ehkä jostain kertoo. Ehkä törkyviesteistä, ehkä siitä, että tyyppi ei ymmärrä sanaa "ei" vaan pommittaa viesteillä senkin jälkeen kun toinen on selvästi ilmaissut, ettei tahdo tutustua enempää.
Jos blokkauksia on ihan huomattava määrä, saattaisin ehkä paremmin tutustuessani kysyä tyypiltä ihan suoraan, mistä ne johtuvat, jos asia ei muuten selviä. - kostajat asialla
Näin naisena saa todella helposti katkerilta pakit saaneilta miehiltä blokkauksia. Vanhan profiilin aikaan minulla oli yli 20 blokkausta - ja vain siksi, että olin blokannut spämmäävät seksinvonkaajat tai torjunut kohteliaasti.
Netiketissäni ei varmasti ollut vikaa.
Jos miehen profiili vaikuttaa kunnolliselta, niin on mahdollista, että on joko
a) antanut pakit ja saanut kostopalautteen
b) ollut liian vanha profiilissa vierailija naiselle ja nainen on blokannut jo etukäteen varalta
Tai sitten kyseessä on vain piileskelevä törkyturpa. Onhan niitäkin nähty, jotka profiilissaan etsivät parisuhdetta ja kehuskelevat sitoutumishalullaan - ja silti lähestyvät seksitarjousviestillä profiilia, jossa ei todellakaan ole mitään seksiin viittavaa; ei kuvassa, eikä tekstissä.- jdhdgfflg5
Kannattaa blokata sivistymättömät naiset jotka eivät vastaa viesteihin.
- kostajat asialla
jdhdgfflg5 kirjoitti:
Jos avausviesti on sivistymätön, ei se ansaitse sivistynyttä vastaustakaan.
- valivali...
jdhdgfflg5 kirjoitti:
Mistä keksit, että katkeruus kaunistaa?
- kyllikki6
jdhdgfflg5 kirjoitti:
miksi blokata jos ei vastaa? blokkaus meinaa sitä ettei toinen voi vastata?
jos ei vastaa muutenkaan....hölmö juttu koko blokkaus...miksei vieraskiraa enää ole
- lainaajatar
Minut blokkasi mies, jonka suorasanaista vinkkiä rahan lainaamisesta talon remonttia varten en ymmärtänyt. Siis... olisiko pitänyt antaa rahaa täysin tuntemattomalle miehelle ensimmäisillä treffeillä...?
- Anonyymi
Täällä kuopiossa yksi äijä lopetti viesteilyn,kun nähtiin pari kertaa,ei seksiä ja sitten hän kyseli 50€ lainaksi😂en antanut mutta annoin 20€ bensarahaa kun kuskasi minua ja tytärtä ikeaan pari kertaa. Terveisiä hälle😂 ei 50€ iso raha oo mutta en ottanut riskiä että menetän sen. Toiseksi kuka mies pyytää tuntemattomalta naiselta rahaa😂😂 nye byeeeee.
- 1+17
Kertoo ja ei kerro. Kyllä mietityttää hieman jos miehen profiilissa on paljon blokkauksia, että mahtaako olla joku takertuja tai häirikkö. Toisaalta niitä blokkauksia kun tulee kostoksi, tai ihan siitä vain että erehtyy vilkaisemaan jonkun heikkohermoisen profiilia. Jotkut kuulemma käyttävät blokkia "raakausmenetelmänä" eli blokkaavat itselleen ei-mieluisat profiilit heti kättelyssä. Summa summarum: Suomi24 Treffien blokkaussysteemi on ihan anaalista. Joku käyttäjän oma menetelmä, piilota ei-kiinnostava profiili voisi olla paikallaan. Julkisesti näkyviä blokkeja tai merkintöjä saisi mielestäni antaa vain palvelun ylläpitäjä, koska ne tosiaan näkyvät ulospäin ja "objektiivinen" arvio olisi vain reilua blokattua kohtaan.
- Armoton meno
Tyyppi, nainen tai mies, käy profiilissa, jonka haltijalta ei sitten toivo yhteydenottoa - ja blokkaa tämän vain varmistaakseen, ettei tyypistä kuulu. Siksi blokkausmäärät eivät kerro mitään.
- exää nyttiiä
Minua ei miehenä ole kukaan muu plokannut kun v.ittumainen exä joka roikkuu samoilla palstoilla kanssa.
- täten tulkitsen
Minä en blokkaa muita kuin ilmiselviä häiriköitä, joista muuten ei pääse eroon. Näin on käynyt tasan kerran. Muuten en pidä blokkailua aikuisten toimintana. Jos joku on ehtinyt sitä paljonkin harrastaa, niin (minun mielestäni) se kertoo siitä, että henkilöllä menee helposti sukset ristiin eikä hän ratkaise ristiriitoja kovin tyylikkäästi.
Eli blokkaiu on turn out.- ärhhhh
siis turn off
- Unelmien Pokamies
Olen tullut näköjään yhden naisen blokkaamaksi. Sellaisen, joka ei ole yhtään sitä mitä olen ilmoittanut hakevani ja jolle oikeasti kohteliaasti ilmoitin, että meillä on liian vähän mitään yhteistä.
- Unelmien Pokamies
Mitenkäs te muuten näette jos joku on jonkun blokannut paitsi tietty omat blokkauksenne? Omistakin piti etsiä blokkaaja tuolta viestittelyistä katsomalla se kenelle ei voisi vastata enää.
- Bloggaaja näkyviin
BLOGGAUKSEN TEKIJÄ NÄKYY SEURAAVASTI:
HAKULISTASSA HARMAA KIRJEKUORI = HENKILÖ ON BLOGANNUT SINUT
KIRJEKUORI HARMAA VASTA KUN AVAAT PROFIILIN = HENKILÖN ASETUKSET ESTÄVÄT SINUT, EI BLOGGAUS - vastaisku5
Bloggaaja näkyviin kirjoitti:
BLOGGAUKSEN TEKIJÄ NÄKYY SEURAAVASTI:
HAKULISTASSA HARMAA KIRJEKUORI = HENKILÖ ON BLOGANNUT SINUT
KIRJEKUORI HARMAA VASTA KUN AVAAT PROFIILIN = HENKILÖN ASETUKSET ESTÄVÄT SINUT, EI BLOGGAUSTuosta hakulistasta jos klikkaa aktiivista kuorta ja henkilön profiilisivulla kuori on harmaa, niin hakulistassa tulee ilmoitus, että käyttäjän asetukset estää viestin lähetyksen. Jos on blogattu, niin ei pääse edes klikkaamaan. Samoin näkyy harmaana heti, jos olet itse blogannut ko. henkilön.
Ei muuta kuin vastabloggauksia askartelemaan.
- fhjkairöthdfg
Samaa olen itsekin ihmetellyt, muakin on muutamat blokkaillut enkä varmasti ole tehnyt mitään "ansaitakseni" niitä.
Muutaman miehen olen itse blokannut kun samalta tyypiltä on alkanut tulemaan jo kymmenettä viestiä vaikka kohteliaasti olen jo ensimmäiseen vastannut..
Tulin myös siihen tulokseen että mut on blokannut joku kostoksi omasta blokkauksestani, tai sitten on suivaantunut kieltävästä vastauksestani.
Muutenkin miesten käytös ihmetyttää..yksi alkoi haukkumaan mua kaikilla alhaisilla nimityksillä, koska hänen mielestään etsin liian nuoria miehiä ( eli hän ei mahtunut ikäkriteeriini ).
Ihmeellisen huonoa käytöstä, vaikka on tuolla mukana toki niitä kunnon tyyppejäkin. Pitääkö olla se plus-palvelu, että näkee profiilien blokkaukset?
Sitä ei kai voi mistään tietää, kuka on blokannut, ellei tosiaan yritä laittaa viestiä...profiiliakin voi ilmeisesti käydä katsomassa vaikka toinen olis blokannut?!
Itse olen joutunut blokkaamaan muutaman käyttäjän, jotka ovat jatkaneet "pommittamista" viesteillä vaikka selvästi heille on ilmoittanut ettei kiinnosta!- 14+11
Kuinka kauan muuten blokkaukset näkyy profiilissa?
Meinaan mut blokkas exä joskus viimevuonna ja profiili mulla oli piilotettuna jonkun kuukauden kun tapailin erästä mutta ottaessani profiilin takas oli kaikki muut tilastot nollilla mutta tuo blokkaus on ja pysyy.- Unelmien Pokamies
Luulis sen pysyvän niin kauan kunnes blokkaava profiili poistetaan.
- 14+11
Unelmien Pokamies kirjoitti:
Luulis sen pysyvän niin kauan kunnes blokkaava profiili poistetaan.
Blokkaaja on poistanut profiilinsa jo aikaa sitten mutta blokkaus on ja pysyy.
- Blokk eilen ja tänää
Blokatuksi tulee ihan varmasti jos näin sadepäivänä meet kysymyksilläsi häiritsemään naisen päivää.
Samoin jos nainen siirtää treffit huomiselle jos silloin sattuis olemaan parempaa aikaa eikä silloin kysytä miehen almanakkaa. - nainen811
En ymmärrä miesten logiikkaa. Jos en vastaa viestiin/en vain ole kiinnostunut niin heti tulee blokkaus kostoksi. Tasan en ketään alkaisi häiritsemään viesteilläni. Niin kyllästynyt tähän naurettavaan blokkaussyysteemiin!
- Maksaisko..
..se vastaaminen sitten? Ihan oikein tekevät, että bloggaavat naiset, joilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Jos sinua tervehtii kadulla mies, josta et kiinnostu tai kaupan kassa, joka ei saa sinua katseellaan kosteaksi, niin sinäkö et tervehdi takaisin? Sinä se tässä naurettava olet.
- m 32 tre
Maksaisko.. kirjoitti:
..se vastaaminen sitten? Ihan oikein tekevät, että bloggaavat naiset, joilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Jos sinua tervehtii kadulla mies, josta et kiinnostu tai kaupan kassa, joka ei saa sinua katseellaan kosteaksi, niin sinäkö et tervehdi takaisin? Sinä se tässä naurettava olet.
Nimenomaan! Tuo vaan kertoo sen että ei ole pienintäkään käytöstapaa hallussa ja seuraava selitys mitä sulle kerrotaan on kun "viestejä tulee niin paljon" Ei niitä viestejä tule naisille niin paljoa kun kerrotaan nimimerkillä treffit plus käyttäjä joka näkee naisten tilastot. Toiset vaan on niin ylväitä kun koppelot soratiellä ja todetaan kuvan katsomisen jälkeen että "pöh tuolle en kirjoita riviäkään" Mutta että en yleistäisi niin on myös paljon todella upeita ja käytöstavat omaavia naisiakin. Toiset ilmaisevat asiansa ystävällisesti että "kiitos mutta ei kiitos ja hyvää kesää" ja toiset kiinnostuvat enemmänkin. Itse nostan hattua viesteihin vastaajille on tämä sitten myöntävä tai kielteinen mutta tiedän silloin että tämä ihminen on saanut elämäänsä kunnon käytös koulut nuorena!
- HyvänEtsijä
Blokkaan kaikki tupakoijat, / väärälaiset sivuillani käyneet, ajan säästämiseksi. Ei blokkauksesta pidä mieltään pahoittaa, en itse katsele - kuka on blokannut ja ketä.
- järki käteen
sun toiminnassa ei ole mitään järkeä. Vääränlaisen sivullasi käyneen profiilin blokkaus ei estä sitä ettet näkisi sitä profiilia edelleen haussa ja vierailuissa. Se estää ainoastaan viestin lähettämisen. Aiheutat blokkaamisella tälle profiilille tilastoihin blokkauksen, josta joku muu voi vetää vääriä johtopäätöksiä häiriköinnistä tms. Jos vääränlainen tyyppi lähettää sinulle viestin, voit kohteliaasti vastata hänelle ettei sinua kiinnosta ja jos hän edelleen lähettää viestejä niin blokkaa sitten. muuten aiheutat syyttömille ihmisille turhaa harmia ja et itse hyödy siitä mitenkään.
- ~c~
Minä blokkaan heti, jos alkaa tulla alapäänjuttua. Vihjaileva flirtti on asia erikseen, siihen voi flirtata takaisin tai torjua kohteliaasti, jos tyyppi ei kiinnosta.
- Vilwa
En blokannut itse yhtään, mutta minut blokattiin, kun olin vastannut, että kiitos ei. No mutta eihän siinä :)
- järki käteen
tilastoissa muille käyttäjille näkyvän blokkauksien määrä pitäisi ehdottomasti poistaa. Hei @suomi24 poistakaa se näkyvistä, se aiheuttaa vääristyneitä mielikuvia profiilin takana olevasta ihmisestä ja saattaa jopa estää joidenkin potentiaalisten treffikumppanien yhteydenoton. Ehkäpä jopa sen unelmien rakkauden. Minutkin on blokannut tyyppi, joka suuttui kun en halunnutkaan jatkaa hänen kanssaan viestittelyä ja blokkauksen jälkeen tyyppi sulki oman profiilinsa. Eli blokkauksissa ei ole mitään järkeä ja ne eivät välttämättä kerro mistään häiriköinnistä tms. Häiriköt voi ja pystyy karsimaan muutenkin kuin blokkaamalla.
- Anonyymi
Kyllä sen pitäisi kertoa jotain
- Anonyymi
Enpä katso tuollaisia. Myönnän kyllä, että itse blokkaan melko nopeastikin. Kaikki inttäjät, seksinvonkaajat ja ne, jotka vain laittavat flirttiä tai pelkän Moi- viestin toisensa perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751