Naisten pinnallisuudesta

delphinium

Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt, että onpa hauska piirre naisissa tuo pinnallisuus. Jos olen kaupungilla liikkeellä vapaa-ajan tamineissani, niin eipä kyllä kukaan juuri koskaan tule kontaktia ottamaan. Tilanne taas on aivan toinen, kun olen esimerkiksi töistä tulossa vähemmän casualeissa vaatteissa. Johan alkaa niitä hymyjä ja aloitteita tulemaan ihan eri tavalla.

Jotenkin aika surullista, että noin ainakin alkuun ulkoisten tekijöiden merkitys on se kevyt 100%.

Miehille tuntuu keskimäärin riittävän, että sillä naisella on jotain päällä kaupungilla.

Eli täällä voi olla millainen kusipää tahansa kunhan osaa kaupasta ostaa vaatteita ja näyttää vakavaraiselta, niin jo lähtee. Eipähän tarvitse ihmetellä, miksi niin moni liitto päättyy eroon. Ylivoimaisesti suurin osa näistä naisen aloitteesta.

Sitten vielä jaksetaan ihmetellä, kun joku on vapaaehtoisesti sinkku.

137

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Status ratkaisee

      Jatkaen samaa linjaa niin arvaapa kuinka paljon ero on siviilivaatetukseni ja sen kun vedän univormuni päälle?

      Ero on siis ääretön.

      Siviilivaatetuksessa minua tuskin huomataan eli toisin sanoen pitäisi ostaa joko trendikkäämpää nuorempaa kuosia tai sitten jotain pikkutakkityyliä jostain stockalta.
      Ehkä saa siviliissä hieman katseita.

      Mutta auta armias kun laitan univormun päälle. Osa naisista on sulaa vahaa ja kattelee minua ylöspäin.

      Naiset ovat täysiä harakoita miesten suhteen. Kaikki mikä kiltään vaikkei kultaa olisikaan kiinnostaa.
      Ja sillä äänestävätkö he kokkareita vai ovatko punavihervasemmistolaisia ei ole mitään väliä.

      Sosiaalinen Status ja miten tuot sitä esille ratkaisee kaiken.
      Toki naaman komeus vaikuttaa sitten - myös.

      Naiset pitävät tätä myös normaalina koska heidän mielestään se kertoo jotain "todellista" meistä miehistä vaikka se kertoo lopulta vain sosiaalisen todellisuuden kautta mikä on hyväksyttyä ja mikä ei sekä siitä miten suosittu on ja miten hyvä asema.
      Mutta kun sitä voi tavoitella niin naisten mielestä se on ok.

      Naiset ovat sairaita.

      • TheTruth00

        Mutta totuushan on, että sinä koet mielihyvää formu ylläsi kun naiset luovat sinuun katseita, eikö totta, muutenhan et noita katseita huomaisi, herra "Status ratkaisee" :-)
        Ihan mukavaa lukea sinunkin kommenttisi meistä sairaista yksilöistä, mutta olisit voinut mielipiteeseesi lisätä tuon itse kokemasi nautinnon tunteen, niin kertomastasi olisi tullut todenperäisempi:-)


      • Status ratkaisee
        TheTruth00 kirjoitti:

        Mutta totuushan on, että sinä koet mielihyvää formu ylläsi kun naiset luovat sinuun katseita, eikö totta, muutenhan et noita katseita huomaisi, herra "Status ratkaisee" :-)
        Ihan mukavaa lukea sinunkin kommenttisi meistä sairaista yksilöistä, mutta olisit voinut mielipiteeseesi lisätä tuon itse kokemasi nautinnon tunteen, niin kertomastasi olisi tullut todenperäisempi:-)

        On toki kiva että naiset huomioi, mutta varmaan ymmärrät miltä se tuntuu kun ottaa sitten ne vaatteet jotka saa naisten silmät kiiltämään pois?

        Tajuatko yhtään millaisen kuvan se naisista antaa ja että miten kattelee naisia sen jälkeen?

        Lisäksi vaivaannun liiasta huomiosta sekä työläisperheestä tulevana en arvosta statusta vaan ihan muita arvoja.

        Nautinto on siinä vaiheessa kaukana kun tajuat että nainen todennäköisesti kiinnostuu minustakin lähinnä joku univormun kautta tai jonkun vastaavan statushärpäkkeen.

        Vähän sama fiilis varmaan jos huomaisi että miehiä kiinnostaa vain naisen naiselliset muodot ja reikä jalkojen välissä.

        Olo on vähän kuin statushuaralla.


      • TheTruth00
        Status ratkaisee kirjoitti:

        On toki kiva että naiset huomioi, mutta varmaan ymmärrät miltä se tuntuu kun ottaa sitten ne vaatteet jotka saa naisten silmät kiiltämään pois?

        Tajuatko yhtään millaisen kuvan se naisista antaa ja että miten kattelee naisia sen jälkeen?

        Lisäksi vaivaannun liiasta huomiosta sekä työläisperheestä tulevana en arvosta statusta vaan ihan muita arvoja.

        Nautinto on siinä vaiheessa kaukana kun tajuat että nainen todennäköisesti kiinnostuu minustakin lähinnä joku univormun kautta tai jonkun vastaavan statushärpäkkeen.

        Vähän sama fiilis varmaan jos huomaisi että miehiä kiinnostaa vain naisen naiselliset muodot ja reikä jalkojen välissä.

        Olo on vähän kuin statushuaralla.

        Ehkä siis tuomitset meidät naiset hieman liian hepposin perustein, ei kai se suuri synti ja rikos ole jos silmiämme leppuutamme:-) Se ei suinkaan vielä tarkoita sitä ettäkö olisimme pinnallisia tai ettemmekö olisi kiinnostuneita ihmisestä ihmisenä. Jos
        tuollainen luotujen katseiden kohteeksi joutuminen tekee "statushuaraksi", niin kyllä tässä sitten itse kukin saisi tuntea itsensä päivittäin sellaiseksi. Nyt hieman kun pehmennät mielipiteitäsi ja otat takaisin kirpeimpiä kommenttejasi meistä naisista, saat jopa minutkin uskomaan noita todellisia arvojasi:)


      • vaatteet on aatteet
        TheTruth00 kirjoitti:

        Ehkä siis tuomitset meidät naiset hieman liian hepposin perustein, ei kai se suuri synti ja rikos ole jos silmiämme leppuutamme:-) Se ei suinkaan vielä tarkoita sitä ettäkö olisimme pinnallisia tai ettemmekö olisi kiinnostuneita ihmisestä ihmisenä. Jos
        tuollainen luotujen katseiden kohteeksi joutuminen tekee "statushuaraksi", niin kyllä tässä sitten itse kukin saisi tuntea itsensä päivittäin sellaiseksi. Nyt hieman kun pehmennät mielipiteitäsi ja otat takaisin kirpeimpiä kommenttejasi meistä naisista, saat jopa minutkin uskomaan noita todellisia arvojasi:)

        "Silmien lepuuttaminen" on tosiaan yksi näitä kiertoilmaisuja, joilla pinnallisuus yritetään saada kuulostamaan edes vähän siedettävämmällä. Ei onnistu.


      • Näin on näreet
        vaatteet on aatteet kirjoitti:

        "Silmien lepuuttaminen" on tosiaan yksi näitä kiertoilmaisuja, joilla pinnallisuus yritetään saada kuulostamaan edes vähän siedettävämmällä. Ei onnistu.

        Pinnallisuus ja kauniista asioista pitäminen on kaks ihan eri asiaa, kannattaa vaikka googlettaa tuo pinnallisuus jos ei jummarra mitä se tarkottaa:D


      • vaatteet on aatteet
        Näin on näreet kirjoitti:

        Pinnallisuus ja kauniista asioista pitäminen on kaks ihan eri asiaa, kannattaa vaikka googlettaa tuo pinnallisuus jos ei jummarra mitä se tarkottaa:D

        Tuollaista selitystä en ole tainnut vielä kuullakaan, mutta hyvä kun lisäsit senkin listaan.


      • koljakala
        Status ratkaisee kirjoitti:

        On toki kiva että naiset huomioi, mutta varmaan ymmärrät miltä se tuntuu kun ottaa sitten ne vaatteet jotka saa naisten silmät kiiltämään pois?

        Tajuatko yhtään millaisen kuvan se naisista antaa ja että miten kattelee naisia sen jälkeen?

        Lisäksi vaivaannun liiasta huomiosta sekä työläisperheestä tulevana en arvosta statusta vaan ihan muita arvoja.

        Nautinto on siinä vaiheessa kaukana kun tajuat että nainen todennäköisesti kiinnostuu minustakin lähinnä joku univormun kautta tai jonkun vastaavan statushärpäkkeen.

        Vähän sama fiilis varmaan jos huomaisi että miehiä kiinnostaa vain naisen naiselliset muodot ja reikä jalkojen välissä.

        Olo on vähän kuin statushuaralla.

        Eli sinä olet saanut jonkun naisen silmät killtämään käyttämällä uniformua? Otat sen pois ja naisen silmät ei kiilläkkään? Teetkö sen riisuutumisen hänen edessään? Onko alaston vartalosi luotaantyöntävä? Vai käytkö pukuhuoneessa ja palaat takaisin 10 min kuluttua siviileissä ja sitten nainen kärsii kuivista silmistä? Jolloin kiillon on aikaansaanut uniformu. Vai onko kyseessä satoja eri naisia mitä et koskaan tapaa uudestaan, esim. laivan kapteeni? Et sinä oikeasti pääse testaamaan monia naisia niin että ensin toinen asu ja sitten toinen.

        Ei ole mahdollista verrata luonnollisesti saman naisen reaktiota eri kuteisiin. Ensin pitäisi tehdä MIB-muistonpyyhintä. Jos naiset ei reagoi sinuun siviileissä, ne ei ole välttämättä edes sillä ajatuksella liikkeellä, että pitäisi katsella miehiä. Ei Suomessa muutenkaan pokailla miehiä kaduilta. Miksi et itse puhuisi naisille? Ja otetaan esimerkkinä vaikka poliisin puku, niin onhan se niin erilainen valtaväestöön nähden, että pakostikin sen huomaa. Poliiseille on ihan luonnollista puhua, ne on palvelutyössä ja kynnys ei ole niin korkea pulista heidän kanssaan. He ei saa olla sulle epäystävällisiä, he on töissä. Sama pätee oikeestaan kaikkiin palveluammateissa oleviin. Aika harva mieskään uskaltaa mennä puhumaan tuntemattomalle naiselle selvinpäin päivällä.


      • järkipuhetta
        Status ratkaisee kirjoitti:

        On toki kiva että naiset huomioi, mutta varmaan ymmärrät miltä se tuntuu kun ottaa sitten ne vaatteet jotka saa naisten silmät kiiltämään pois?

        Tajuatko yhtään millaisen kuvan se naisista antaa ja että miten kattelee naisia sen jälkeen?

        Lisäksi vaivaannun liiasta huomiosta sekä työläisperheestä tulevana en arvosta statusta vaan ihan muita arvoja.

        Nautinto on siinä vaiheessa kaukana kun tajuat että nainen todennäköisesti kiinnostuu minustakin lähinnä joku univormun kautta tai jonkun vastaavan statushärpäkkeen.

        Vähän sama fiilis varmaan jos huomaisi että miehiä kiinnostaa vain naisen naiselliset muodot ja reikä jalkojen välissä.

        Olo on vähän kuin statushuaralla.

        status ratkaisee on järkimies. ei tarvi lisätä,jos joku neitokainen ei tajua tai halua,olkoon ennallaan ja nirppanokka.


      • OikeaTotuus
        TheTruth00 kirjoitti:

        Ehkä siis tuomitset meidät naiset hieman liian hepposin perustein, ei kai se suuri synti ja rikos ole jos silmiämme leppuutamme:-) Se ei suinkaan vielä tarkoita sitä ettäkö olisimme pinnallisia tai ettemmekö olisi kiinnostuneita ihmisestä ihmisenä. Jos
        tuollainen luotujen katseiden kohteeksi joutuminen tekee "statushuaraksi", niin kyllä tässä sitten itse kukin saisi tuntea itsensä päivittäin sellaiseksi. Nyt hieman kun pehmennät mielipiteitäsi ja otat takaisin kirpeimpiä kommenttejasi meistä naisista, saat jopa minutkin uskomaan noita todellisia arvojasi:)

        Kyllä se nimenomaan tarkoittaa vain ainoastaan sitä että on pinnallista. Et pääse tuosta mitenkään yli-etkä ympäri, vaikka haluaisit uskotella itsellesi mitä. Koska et halua tunnustaa tosiseikkoja. Tai vaihteohtoisesti oikeasti ajatella asiaa syvälllisesti, ja muuttaa näkykulmaasi järkevämmäksi.

        Et lepuuta silmiäsi siinä miehessä, se kuka se mies on sinulle aivan yhdentekevä. Välität vain ja ainostaan siitä kaikista pinnallisimmasta asiasta mikä on mahdollista, siitä mitä sillä miehellä sattuu olemaan päällään. Yhtä hyvin voisit tuijottaa sitä pelkkää vaatetta vaatehenkarissa.

        Jopa joidenkin miesten (huom. ei edes kaikkien) tissien tuijottelu on tuohon verrattuna 100 kertaa vähemmän pinnallista ja enemmän älykästä. Ne on sentään osa sitä naista.


      • No niin.

        Mitä te sitten valittatte että naisen saaminen olisi vaikeaa, kun se onnistuu vain vaatteita vaihtamalla?


    • lottamari<3

      Miehet ovat pinnallisia.

    • lottamari<3

      Miehet ovat pinnallisia.

      • Pinnallinen nainen

        Kyllä! Kun untuvatakissasi taaperran kauppakassien kanssa, niin ei miehet katso. Kun kesällä minihamosessa kipitän korkkareilla Vuittonin veska kädessä, niin kaikki kuolaa. Miehet, olette pinnallisia :D Nyt joku mies tietenkin sanoo, että "lepuuttaa silmiään" minussa...ei, sairasta se kyylääminen on!


      • naamapalmu-
        Pinnallinen nainen kirjoitti:

        Kyllä! Kun untuvatakissasi taaperran kauppakassien kanssa, niin ei miehet katso. Kun kesällä minihamosessa kipitän korkkareilla Vuittonin veska kädessä, niin kaikki kuolaa. Miehet, olette pinnallisia :D Nyt joku mies tietenkin sanoo, että "lepuuttaa silmiään" minussa...ei, sairasta se kyylääminen on!

        Onnittelut. Omistat ehkä Suomen junttikulttuurin yhden keskeisimmistä symboleista. Tosin nykyään, jopa suomalaiset naiset (perustuen omaan tuttavapiiriin) ovat ymmärtäneet, että moinen kassi aiheuttaa ennen kaikkea myötähäpeää.

        Ruokottoman huonoa laatua yhdistettynä törkeään hintaan. Viimeistelyn taso varsinkin on jo klassikon asemassa.


      • Ei-pinnallinen
        Pinnallinen nainen kirjoitti:

        Kyllä! Kun untuvatakissasi taaperran kauppakassien kanssa, niin ei miehet katso. Kun kesällä minihamosessa kipitän korkkareilla Vuittonin veska kädessä, niin kaikki kuolaa. Miehet, olette pinnallisia :D Nyt joku mies tietenkin sanoo, että "lepuuttaa silmiään" minussa...ei, sairasta se kyylääminen on!

        Miehet eivät erota laukkumerkkiä toisesta, eikä heitä kiinnosta mitkään käsilaukut millään tavalla.

        Miksi muka pistät päällesi hankalat korkkarit ja minihameen, jos et halua että sinua tuijotetaan?

        Miksi ostat tarpeettoman kalliin veskan, muusta syystä kuin omasta pinnallisuudestasi johtuen. Tavaraa pystyy kantamaan ihan kaupan muovikassissa joka maksaa 80 senttiä.


      • Huora status
        Pinnallinen nainen kirjoitti:

        Kyllä! Kun untuvatakissasi taaperran kauppakassien kanssa, niin ei miehet katso. Kun kesällä minihamosessa kipitän korkkareilla Vuittonin veska kädessä, niin kaikki kuolaa. Miehet, olette pinnallisia :D Nyt joku mies tietenkin sanoo, että "lepuuttaa silmiään" minussa...ei, sairasta se kyylääminen on!

        Ihan vain tiedoksi: New Yorkissa tehtiin kysely strippareille ja Las Vegasissa prostitoiduille: Mikä on se ensimmäinen asia mitä ostat kun rahaa tulee? Vastaus oli Vuittonin laukku. Huorien ja stripparien suosikki.


      • -----------
        Huora status kirjoitti:

        Ihan vain tiedoksi: New Yorkissa tehtiin kysely strippareille ja Las Vegasissa prostitoiduille: Mikä on se ensimmäinen asia mitä ostat kun rahaa tulee? Vastaus oli Vuittonin laukku. Huorien ja stripparien suosikki.

        Tuskin high-class palveluntarjoavilla moista pellepussia on. Kysely tehtiin varmaan vähän pienemmän hintaluokan ammattilaisille.


      • Huora status
        ----------- kirjoitti:

        Tuskin high-class palveluntarjoavilla moista pellepussia on. Kysely tehtiin varmaan vähän pienemmän hintaluokan ammattilaisille.

        Voi olla. Ei taidettu mainita tasoa sen kummemmin. Tuskin noi high- class ammattilaiset olisi edes kyselyyn osallistuneet.


    • citynainen

      Miehet on ahterista,..

      • lottamari<3

        Miehet on pinnallisia.


      • pintakiilto ei käy

        äläs nyt,miehet haluaa ehkä sinunkin "turboahteria" edestä,ei pakoputkea.


    • huomautus...

      "Miehille tuntuu keskimäärin riittävän, että sillä naisella on jotain päällä kaupungilla."

      Uskot siis, että huppariin pukeutunut nainen saa täsmälleen yhtä paljon huomiota kuin punaiseen kotelomekkoon pukeutunut nainen?

      Ja mitä toisesta ihmisestä nyt sitten tietää kun kadulla kävelee vastaan, muuta kuin sen ulkonäön? Palautuisiko uskosi naisiin, jos vetelehtisit kadulla kirpputorivaatteissa viinalta löyhkäten ja joku sattuisi katsomaan sinua silmiin, näkisi kuinka upea luonne sinulla on, ja rakastuisi palavasti?

      Minä olen jo jonkin aikaa miettinyt, että onpa typerä piirre palstan miehissä kun jatkuvasti vatvotaan tuota miesten ulkonäköä.

      • Status ratkaisee

        Eli sinä et huomaa ihmisitä muuta kuin ulkonäön ja miten he pukeutuvat?

        Ok.

        Pinnallinen paska.

        Ainakin itse näen kyllä ihmisten käytöksestä, katseesta ja asenteesta paljonkin.
        Samoin kuin siitä pukeudutaanko turhan tärkeilevästi tai liian itseään tyrkytellen tai toisaalta viimeisimmän typerän trendin mukaan lammasmaisesti seuraten.


      • delphinium

        Riippuu tietysti naisesta. Oma arvostukseni ihmistä kohtaan perustuu johonkin ihan muuhun kuin vaatetukseen. Tietysti jos nyt reikäset ja paskaset kledjut on päällä, niin ei sellanen kauheasti kiinnosta.


      • huomautus...
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Eli sinä et huomaa ihmisitä muuta kuin ulkonäön ja miten he pukeutuvat?

        Ok.

        Pinnallinen paska.

        Ainakin itse näen kyllä ihmisten käytöksestä, katseesta ja asenteesta paljonkin.
        Samoin kuin siitä pukeudutaanko turhan tärkeilevästi tai liian itseään tyrkytellen tai toisaalta viimeisimmän typerän trendin mukaan lammasmaisesti seuraten.

        Onneksi minulla on käytössä kirosanojen esto, joten en tiedä miten minua nimittelet.

        Mutta eikö sinua hävetä? Ihan oikeasti? Kun oikein luet tekstisi uudestaan ja ajattelet silti olevasi ihan kunnon tyyppi. Millä ihmeen oikeudella?


      • huomautus...
        delphinium kirjoitti:

        Riippuu tietysti naisesta. Oma arvostukseni ihmistä kohtaan perustuu johonkin ihan muuhun kuin vaatetukseen. Tietysti jos nyt reikäset ja paskaset kledjut on päällä, niin ei sellanen kauheasti kiinnosta.

        Kenen arvostus nyt vaatteisiin perustuisi? Tässä puhuttiin kiinnostuksen herättämisestä.

        Mutta en jatka tämän pidempään, keskustelun yleinen taso on niin matala että olen liian hyvä tänne.


      • Status ratkaisee
        huomautus... kirjoitti:

        Onneksi minulla on käytössä kirosanojen esto, joten en tiedä miten minua nimittelet.

        Mutta eikö sinua hävetä? Ihan oikeasti? Kun oikein luet tekstisi uudestaan ja ajattelet silti olevasi ihan kunnon tyyppi. Millä ihmeen oikeudella?

        Taisit sanoa että palstan miehissä on typerä piirre?
        Eikö sinua hävetä kun kirjoitat niin asenteellista pinnallista tekstiä?

        Sana oli p-a-s-k-a.

        Voin sen toistaa päin naamaa jos tarve vaatii.

        Minun ei tarvitse olla ihan kunnon tyyppi.

        Ei ole oikeuksia. On vain se mitä tekee ja kantaa seuraamukset.

        Sinä taas lätiset tyhjää ja pyörittelet asiaa ettet olisi pinnallinen paska.

        Joten häpeä on täysin omasi.


      • Status ratkaisee
        huomautus... kirjoitti:

        Kenen arvostus nyt vaatteisiin perustuisi? Tässä puhuttiin kiinnostuksen herättämisestä.

        Mutta en jatka tämän pidempään, keskustelun yleinen taso on niin matala että olen liian hyvä tänne.

        "Kenen arvostus nyt vaatteisiin perustuisi? Tässä puhuttiin kiinnostuksen herättämisestä."

        Niin, aivan jos ei muuten kiinnostus herää kuin vaatetukseen perustuen niin suosittelen älyn kehittämistä.

        "Mutta en jatka tämän pidempään, keskustelun yleinen taso on niin matala että olen liian hyvä tänne. "

        Ei vaan sinun typerät pinnalliset perustelusi ammuttiin alas kuin savikiekot joten nyt on aika painua häntä koipien välissä moralisoiden pois.


      • delphinium
        huomautus... kirjoitti:

        Kenen arvostus nyt vaatteisiin perustuisi? Tässä puhuttiin kiinnostuksen herättämisestä.

        Mutta en jatka tämän pidempään, keskustelun yleinen taso on niin matala että olen liian hyvä tänne.

        Viisas päätös.


      • vaihda palstaa

        Mee feministi tai lesbo palstalle jos rasittaa .
        Sitä varten nää palstat siellä ja täällä on, että jokaselle vähän jotain.


      • Natur1

        Miksi arvotat huomion saamisen hyvyyden määrässä etkä laadussa? Jos henkilö haluaa olla parisuhteessa, ei siinä tarvita kuin yhden ihmisen huomio.

        No viinalöyhkääviän juoppojen välttäminen onkin aivan järkevää. Mutta se ei liity mitenkään vaatteisiin.


    • -M-

      Naisten pinnallisuus on tosiaan niin räikeää että oikein hävettää heidän puolestaan. Tietysti sitä yritään verhota kaiken maailman selityksiin kuten "silmät ovat sielun peili" jne. Toisaalta sen ymmärtää sillä naiset ajattelevat kaikessa estetiikkaa. Miesten pinnallisuus ei voi koskaan yltää sille tasolle, vaikka sitäkin löytyy reilusti.

    • Ihui

      Kyllä, mulla kaveri prätkäpoliisina.
      Kesällä jätskille kioskille niin kummasti oli naista kyselemässä ja hymyilemässä.
      Mutta sama mies menee siviileissä niin kukaan ei huomaa.

      Eli älä mitään muotikuteita tai pukuja ostele. Hommaa palomiehenhaalarit tai prätkäpoliisin nahkaasu ja eikun baariin niin vientiä on...

      • ....

        Kai ihan normaaleilla poliisinhaalareillakin vientiä riittää, ei tarvi olla prätkäpoliisin vaatteita.


      • Status ratkaisee
        .... kirjoitti:

        Kai ihan normaaleilla poliisinhaalareillakin vientiä riittää, ei tarvi olla prätkäpoliisin vaatteita.

        Riittää, riittää.
        Ei senkään vertaa.

        En nyt viitsi kertoa mitä ammattikuntaa edustan, mutta jos miehellä vaikuttaisi olevan asemaa tai on fyysisessä työssä univormu yllä niin huomiota riittää. Siviilissä on sitten niiden "muiden arvoinen".

        Siinä alkaa naisten arvostus laskea kun sitä hommaa kelailee kun itse ei ole yhtään maallisen mammonan eikä auktoriteettiaseman tai vastaavan perään.

        Kavereiden kanssa on puhe että kun on vormut ja vehkeet niin saanti on varma.


      • delphinium
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Riittää, riittää.
        Ei senkään vertaa.

        En nyt viitsi kertoa mitä ammattikuntaa edustan, mutta jos miehellä vaikuttaisi olevan asemaa tai on fyysisessä työssä univormu yllä niin huomiota riittää. Siviilissä on sitten niiden "muiden arvoinen".

        Siinä alkaa naisten arvostus laskea kun sitä hommaa kelailee kun itse ei ole yhtään maallisen mammonan eikä auktoriteettiaseman tai vastaavan perään.

        Kavereiden kanssa on puhe että kun on vormut ja vehkeet niin saanti on varma.

        "Siinä alkaa naisten arvostus laskea kun sitä hommaa kelailee kun itse ei ole yhtään maallisen mammonan eikä auktoriteettiaseman tai vastaavan perään."

        Samaa mietin. Tulee oikein paha mieli, kun ajattelee, että nämä on ne perusteet, joilla täällä ihmiset jotain parisuhteita koittavat väkertää.

        On niitä toki fiksujakin naisia, mutta kovasti vähemmistössä tuntuvat olevan.


      • Status ratkaisee
        delphinium kirjoitti:

        "Siinä alkaa naisten arvostus laskea kun sitä hommaa kelailee kun itse ei ole yhtään maallisen mammonan eikä auktoriteettiaseman tai vastaavan perään."

        Samaa mietin. Tulee oikein paha mieli, kun ajattelee, että nämä on ne perusteet, joilla täällä ihmiset jotain parisuhteita koittavat väkertää.

        On niitä toki fiksujakin naisia, mutta kovasti vähemmistössä tuntuvat olevan.

        On ne vähemmistössä valitettavasti.
        Pahinta kaiketi on huomata että jopa ne fiksun oloiset ovat ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin.

        Tietysti uusin hiljattain vaatekaappia ja huomaan että se kerää naisten katseita.

        Ärsyttää kun se on kiinni mitä sulla on päällä eikä siitä miten käyttäydyt jne.

        Yksinkertaisia olioita. Sitten jos nainen ei ole pinnallinen niin todennäköisesti se on joku täysin sosiaalisesti kaappitapaus joka syö suruunsa itsensä kuoliaaksi.

        Pahinta ei ole se että ei kelpaisi vaan se että kun näkisi joku maailman edes samalla tavalla.

        Mä veikkaan että se johtuu siitä että miehet joutuu kilpailemaan paljon kovemmin ja näkee sen raadollisuuden joten he huomaa miten tekopyhää on keskittyä vaatteisiin.


      • Aneki
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Riittää, riittää.
        Ei senkään vertaa.

        En nyt viitsi kertoa mitä ammattikuntaa edustan, mutta jos miehellä vaikuttaisi olevan asemaa tai on fyysisessä työssä univormu yllä niin huomiota riittää. Siviilissä on sitten niiden "muiden arvoinen".

        Siinä alkaa naisten arvostus laskea kun sitä hommaa kelailee kun itse ei ole yhtään maallisen mammonan eikä auktoriteettiaseman tai vastaavan perään.

        Kavereiden kanssa on puhe että kun on vormut ja vehkeet niin saanti on varma.

        Taidat olle se meidän S-marketin järjestyksenvalvoja, niin korea kukkopoika uniformu päällä ja siviilissä ei erotu muista jannuista.


      • Status ratkaisee
        Aneki kirjoitti:

        Taidat olle se meidän S-marketin järjestyksenvalvoja, niin korea kukkopoika uniformu päällä ja siviilissä ei erotu muista jannuista.

        S-marketissa ei saa olla järjestyksenvalvojia.

        Sen minkä minä noista markettien vartijoista tiedän niin kyllä asioivilta naisilta saa jos vain haluaa.

        Vaatteet tekevät miehen.


      • Aneki
        Status ratkaisee kirjoitti:

        S-marketissa ei saa olla järjestyksenvalvojia.

        Sen minkä minä noista markettien vartijoista tiedän niin kyllä asioivilta naisilta saa jos vain haluaa.

        Vaatteet tekevät miehen.

        Et sä voi sanoa, että vaatteet tekee miehen. Sä vesität koko riidan!! Toihan ON pinnallista.


      • Status ratkaisee
        Aneki kirjoitti:

        Et sä voi sanoa, että vaatteet tekee miehen. Sä vesität koko riidan!! Toihan ON pinnallista.

        Totean vain tosiasian miten se menee naisten mielessä ja johon on sopeuduttava.

        Hirvittävän monta poikkeusta en ole hamekankaisten joukosta löytänyt joka ei noin pinnallinen olisi.


      • Aneki
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Totean vain tosiasian miten se menee naisten mielessä ja johon on sopeuduttava.

        Hirvittävän monta poikkeusta en ole hamekankaisten joukosta löytänyt joka ei noin pinnallinen olisi.

        Taisi olla freudilainen lipsahdus. Jos toteaisit vain tosiasian, että noin se menee naisten mielessä, niin kirjoita se siihen. Eihän kukaan voi arvata, että sä ajattelet, että noin se menee naisten mielessä, jos sä kirjoitat :"Vaatteet tekee miehen."


      • hollhool
        Aneki kirjoitti:

        Taisi olla freudilainen lipsahdus. Jos toteaisit vain tosiasian, että noin se menee naisten mielessä, niin kirjoita se siihen. Eihän kukaan voi arvata, että sä ajattelet, että noin se menee naisten mielessä, jos sä kirjoitat :"Vaatteet tekee miehen."

        Olkinukke, vitun vammainen.

        Vittu sä oot tyhmä.


      • So long suckers
        Status ratkaisee kirjoitti:

        On ne vähemmistössä valitettavasti.
        Pahinta kaiketi on huomata että jopa ne fiksun oloiset ovat ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin.

        Tietysti uusin hiljattain vaatekaappia ja huomaan että se kerää naisten katseita.

        Ärsyttää kun se on kiinni mitä sulla on päällä eikä siitä miten käyttäydyt jne.

        Yksinkertaisia olioita. Sitten jos nainen ei ole pinnallinen niin todennäköisesti se on joku täysin sosiaalisesti kaappitapaus joka syö suruunsa itsensä kuoliaaksi.

        Pahinta ei ole se että ei kelpaisi vaan se että kun näkisi joku maailman edes samalla tavalla.

        Mä veikkaan että se johtuu siitä että miehet joutuu kilpailemaan paljon kovemmin ja näkee sen raadollisuuden joten he huomaa miten tekopyhää on keskittyä vaatteisiin.

        Millä tavalla tää Status ratkaisee-kaveri oikein käyttäytyy, kun siihen pitäisi ensin kiinnittää huomioita eikä hänen ulkoiseen olemukseensa?

        Onks se niinkuin Anssi Kela joka laulaa:" Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin.."

        Aivan uskomatonta tuubaa syöttää tää herra joka sanoo, et mä katon naisen käytöstä, en ulkomuotoa.

        Millä tavalla sä käyttäydyt kun ohi kuljet? Ihmiset kulkee kahdella jalalla, yleensä suht vakaasti. Miten sä voit arvioida ihmisen käytöstä kävelyn perusteella?

        Tässä tapauksessa naisen siis pitää mennä miehen, uniformuttoman, luokse haasteleen, ihan pokkana. Sillä tavallako nykyään alkaa parisuhde? Nainen menee selvinpäin juttelemaan vieraan miehen kanssa, joka ei ole pukeutunut pukuun ja jonka luonne näkyy jalkaterien asennosta. Ei mikään ihme että mä olen sinkku vieläkin :(.

        Kummallista kyllä, kaikki mun seurustelusuhteeni on alkaneet, kun mies tulee jutteleen mun kanssa silloin kun mä olen parhaimmillani. Kukaan ei ole nähnyt mun sisäistä kauneuttani kun olen ollut farkut jalassa paitapusero päällä käynyt Siwassa.

        Mä olen aatellut, että kundikaverissa pitää olla jotain mun silmiin pistävää ensitapaamisella. Nyt mun pitää koluta kaikki arkirytkyissä kaupungilla hompparoivat suomalaiset miehet läpi, etten olisi ulkokuorta palvova pinnallinen mäntti. Rakkaat siskot, tässä rupee panokset koveneen ja mä jättäydyn leikistä. Olkaa te niitä sisin on tärkein-daameja, mä otan sen kenen kanssa mulla juttu luistaa parhaiten. Oli se sitten lentokapteeni Mäkinen tai kalastaja Ivanov.


      • sejokatoistaonite
        Status ratkaisee kirjoitti:

        On ne vähemmistössä valitettavasti.
        Pahinta kaiketi on huomata että jopa ne fiksun oloiset ovat ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin.

        Tietysti uusin hiljattain vaatekaappia ja huomaan että se kerää naisten katseita.

        Ärsyttää kun se on kiinni mitä sulla on päällä eikä siitä miten käyttäydyt jne.

        Yksinkertaisia olioita. Sitten jos nainen ei ole pinnallinen niin todennäköisesti se on joku täysin sosiaalisesti kaappitapaus joka syö suruunsa itsensä kuoliaaksi.

        Pahinta ei ole se että ei kelpaisi vaan se että kun näkisi joku maailman edes samalla tavalla.

        Mä veikkaan että se johtuu siitä että miehet joutuu kilpailemaan paljon kovemmin ja näkee sen raadollisuuden joten he huomaa miten tekopyhää on keskittyä vaatteisiin.

        "Yksinkertaisia olioita. Sitten jos nainen ei ole pinnallinen niin todennäköisesti se on joku täysin sosiaalisesti kaappitapaus joka syö suruunsa itsensä kuoliaaksi."

        Arvatenkin ne ei-pinnalliset, jotka osaavat katsoa ohi ulkokuoren varmaan havaitsevat tuon sisäisen rumuutesi, ja siirtyvät parempiin miehiin.


      • zeebra1981
        So long suckers kirjoitti:

        Millä tavalla tää Status ratkaisee-kaveri oikein käyttäytyy, kun siihen pitäisi ensin kiinnittää huomioita eikä hänen ulkoiseen olemukseensa?

        Onks se niinkuin Anssi Kela joka laulaa:" Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin.."

        Aivan uskomatonta tuubaa syöttää tää herra joka sanoo, et mä katon naisen käytöstä, en ulkomuotoa.

        Millä tavalla sä käyttäydyt kun ohi kuljet? Ihmiset kulkee kahdella jalalla, yleensä suht vakaasti. Miten sä voit arvioida ihmisen käytöstä kävelyn perusteella?

        Tässä tapauksessa naisen siis pitää mennä miehen, uniformuttoman, luokse haasteleen, ihan pokkana. Sillä tavallako nykyään alkaa parisuhde? Nainen menee selvinpäin juttelemaan vieraan miehen kanssa, joka ei ole pukeutunut pukuun ja jonka luonne näkyy jalkaterien asennosta. Ei mikään ihme että mä olen sinkku vieläkin :(.

        Kummallista kyllä, kaikki mun seurustelusuhteeni on alkaneet, kun mies tulee jutteleen mun kanssa silloin kun mä olen parhaimmillani. Kukaan ei ole nähnyt mun sisäistä kauneuttani kun olen ollut farkut jalassa paitapusero päällä käynyt Siwassa.

        Mä olen aatellut, että kundikaverissa pitää olla jotain mun silmiin pistävää ensitapaamisella. Nyt mun pitää koluta kaikki arkirytkyissä kaupungilla hompparoivat suomalaiset miehet läpi, etten olisi ulkokuorta palvova pinnallinen mäntti. Rakkaat siskot, tässä rupee panokset koveneen ja mä jättäydyn leikistä. Olkaa te niitä sisin on tärkein-daameja, mä otan sen kenen kanssa mulla juttu luistaa parhaiten. Oli se sitten lentokapteeni Mäkinen tai kalastaja Ivanov.

        Eli kun lähestyt, niin teet sen kännissä joten kaikki ovat
        alkoholisteja koska:Ujo?

        Okei,ei siinä sit mitään..Et huumassasi ollut yhtään toista parempi,
        aloitus oli repäisevä mutta siihen se jäikin ja kyllä.
        Status ratkaisee ja muukin esim, jos henkilöllä on tatuointi niin tuota tautoitua osaa pidemälle ei tarvitse katsoa..Ja se kertoo 100% statuksesta samalla.

        Rautasta vittuilua mut keskosena syntynyttä.


      • jenna90
        Status ratkaisee kirjoitti:

        S-marketissa ei saa olla järjestyksenvalvojia.

        Sen minkä minä noista markettien vartijoista tiedän niin kyllä asioivilta naisilta saa jos vain haluaa.

        Vaatteet tekevät miehen.

        Tytöiltä voi 1500/kk palkalla saada kassalla..Ja sekin saaminen
        on hymy tai irvisty mahollisesti kiitos =)


      • Idol1
        So long suckers kirjoitti:

        Millä tavalla tää Status ratkaisee-kaveri oikein käyttäytyy, kun siihen pitäisi ensin kiinnittää huomioita eikä hänen ulkoiseen olemukseensa?

        Onks se niinkuin Anssi Kela joka laulaa:" Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin.."

        Aivan uskomatonta tuubaa syöttää tää herra joka sanoo, et mä katon naisen käytöstä, en ulkomuotoa.

        Millä tavalla sä käyttäydyt kun ohi kuljet? Ihmiset kulkee kahdella jalalla, yleensä suht vakaasti. Miten sä voit arvioida ihmisen käytöstä kävelyn perusteella?

        Tässä tapauksessa naisen siis pitää mennä miehen, uniformuttoman, luokse haasteleen, ihan pokkana. Sillä tavallako nykyään alkaa parisuhde? Nainen menee selvinpäin juttelemaan vieraan miehen kanssa, joka ei ole pukeutunut pukuun ja jonka luonne näkyy jalkaterien asennosta. Ei mikään ihme että mä olen sinkku vieläkin :(.

        Kummallista kyllä, kaikki mun seurustelusuhteeni on alkaneet, kun mies tulee jutteleen mun kanssa silloin kun mä olen parhaimmillani. Kukaan ei ole nähnyt mun sisäistä kauneuttani kun olen ollut farkut jalassa paitapusero päällä käynyt Siwassa.

        Mä olen aatellut, että kundikaverissa pitää olla jotain mun silmiin pistävää ensitapaamisella. Nyt mun pitää koluta kaikki arkirytkyissä kaupungilla hompparoivat suomalaiset miehet läpi, etten olisi ulkokuorta palvova pinnallinen mäntti. Rakkaat siskot, tässä rupee panokset koveneen ja mä jättäydyn leikistä. Olkaa te niitä sisin on tärkein-daameja, mä otan sen kenen kanssa mulla juttu luistaa parhaiten. Oli se sitten lentokapteeni Mäkinen tai kalastaja Ivanov.

        "Kummallista kyllä, kaikki mun seurustelusuhteeni on alkaneet, kun mies tulee jutteleen mun kanssa silloin kun mä olen parhaimmillani. Kukaan ei ole nähnyt mun sisäistä kauneuttani kun olen ollut farkut jalassa paitapusero päällä käynyt Siwassa."

        Syy ei ole pukeutumisessa, vaan tilanteessa. Mene farkut jalassa ja paitapusero päällä samoihin tilanteisiin, kuin mihin menet ns. "parhaat" päälläsi, niin huomaat että lopputulos ei ole ainakaan yhtään sen huonompi.

        Sanot suhteesi, monikossa. Toisin sanoen jokainen noista suhteista on epäonnistunut valintasi takia, sekä miehen että pukeutumisen suhteen.

        Haluatko edes että sinuun koitetaan tutustua kun olet Siwassa?

        "Mä olen aatellut, että kundikaverissa pitää olla jotain mun silmiin pistävää ensitapaamisella. Nyt mun pitää koluta kaikki arkirytkyissä kaupungilla hompparoivat suomalaiset miehet läpi, etten olisi ulkokuorta palvova pinnallinen mäntti."

        Ei kukaan ole sanonut että pitää käydä kaikki miehet läpi. Vaan kun olet heidän kanssa tekemisissä et ole pinnallinen.


      • NoEscape1
        Aneki kirjoitti:

        Taisi olla freudilainen lipsahdus. Jos toteaisit vain tosiasian, että noin se menee naisten mielessä, niin kirjoita se siihen. Eihän kukaan voi arvata, että sä ajattelet, että noin se menee naisten mielessä, jos sä kirjoitat :"Vaatteet tekee miehen."

        Johan hän selitti, miksi sanoi noin. Etkö osaa lukea?


    • Pinnallisia KYLLÄ

      Olen laittanut tasan saman jutun merkille. Kun olen vapaalla minulla on "rönttövaatteet" koska niiden kanssa on niin mukava olla koiran kanssa.
      En juuri välttämättä viitsi niitä vaihtaa jos vaikka pikaisesti käväsen marketissa.

      Kun menen markettiin "edustusvaatteissa" hymyjä ja katseita tulee naisilta aivan satelemalla. Sain jopa parkkipaikalla lastatessani autoani ohimenevästä autosta vilkutuksia naielta.

      Naurettavaa.

    • Pinnallinen mies

      Niin pinnallisiahan ne typerät tortut ovat. Mutta en kyllä kehtaa pahemmin arvostella, koska itselleni taas naisessa tärkeintä on tissit, perse, pillu ja imuhuulet, sielupuolesta en piittaa paskan vertaa. Yhtä pinnallista sekin on.

    • Aneki

      Voi teitä poikia! Kyllähän se suuta mutruun vetää, kun nainen ottaa kontaktia siististä pukeutuneeseen herrasmieheen eikä röppöverskoissa astelevaan Virtaseen. Ihan samalla tavalla se keljuttaa nuorta naista joka ei saa hymyn hymyä farkut ja huppari päällä, mutta viereisen kassajonon vesirajamekkoon sonnustautunut Pirre saa ovenavaukset ja hyvän päivänjatkon toivotukset. Tai Sollin siivooja sairaalassa ja sairaanhoitaja samalla käytävällä. Onpa epäreilua. Kyllähän teidän pitäisi tietää että se farkkutyttö laittoi just sen oman vesirajamekkonsa pyykkiin ja muuta ei ollut kauppareissulle. Tai että siivoojalla jäi ammattikorkeakoulu kesken kun joutui omaishoitajaksi ja nyt joutuu rahoittamaan opiskeluaan siivoamalla. Tottakai sitä habitusta katotaan ekana, ethän sä voi tietää kuinka ihana ja kultainen toi Virtanen on, jos sä näet sen ekaa ja vikaa kertaa samalla hetkellä. En häpeä ollenkaan sitä että katson onko joku pukeutunut siististi ja tyylikkäästi. Onhan toi naapurin puistokemistikin kultainen luonteeltaan enkä mene sitä vokottelemaan sen ulkoisen olemuksen takia. Uniformupukuisten kanssa en tosin halua olla missään tekemisissä.

      • citynainen

        Niin. Kemia ja ensikohtaaminen ratkaisee kaiken.


      • Status ratkaisee

        ". En häpeä ollenkaan sitä että katson onko joku pukeutunut siististi ja tyylikkäästi."

        = pinnallinen paska.

        "siististä pukeutuneeseen herrasmieheen eikä röppöverskoissa astelevaan Virtaseen"

        Vaihtoehtoja on siis kaksi resupekka tai siistikundi johon ihastut.

        Lapsellista. Mitä muuta voi toisaalta odottaa.

        "Tottakai sitä habitusta katotaan ekana, ethän sä voi tietää kuinka ihana ja kultainen toi Virtanen on, jos sä näet sen ekaa ja vikaa kertaa samalla hetkellä."

        Aivan ja etkä haluakkaan tietää.

        "Voi teitä poikia"

        voi teitä yksinkertaisen mielen omaavia pintaa tuijottavia tyttösiä.


      • Voi teitä poikia
        citynainen kirjoitti:

        Niin. Kemia ja ensikohtaaminen ratkaisee kaiken.

        Kemiat ovat siis miehen pukeutuminen ja mitä se viestittää hänestä.

        Kiitos kun todistitte oikein kuorossa aloittajan ajatukset.


      • citynainen
        Voi teitä poikia kirjoitti:

        Kemiat ovat siis miehen pukeutuminen ja mitä se viestittää hänestä.

        Kiitos kun todistitte oikein kuorossa aloittajan ajatukset.

        Kun mies haluaa tehdä naisiin vaikutuksen niin hän pukeutuu hyvin.
        Kemiat tarkoittaa taasen sitä että kiinnostus syntyy ja juttu luistaa.


      • delphinium
        citynainen kirjoitti:

        Kun mies haluaa tehdä naisiin vaikutuksen niin hän pukeutuu hyvin.
        Kemiat tarkoittaa taasen sitä että kiinnostus syntyy ja juttu luistaa.

        No tuo on kyllä jo vielä astetta sairaampaa. Jos laitan fiksut vaatteet töihin, niin kadulla vastaantuleva nainen ajattelee, että tuo pukeutuu tehdäkseen vain MINUUN vaikutuksen.

        Tuollaiseen egoismiin kykenee harva alle kouluikäinen lapsikaan.


      • citynainen
        delphinium kirjoitti:

        No tuo on kyllä jo vielä astetta sairaampaa. Jos laitan fiksut vaatteet töihin, niin kadulla vastaantuleva nainen ajattelee, että tuo pukeutuu tehdäkseen vain MINUUN vaikutuksen.

        Tuollaiseen egoismiin kykenee harva alle kouluikäinen lapsikaan.

        Höpö. En tarkoittanut sitä noin mutta kiva kun kirjoitit.

        Miehet pukeutuvat naisia varten ja naiset miehiä varten mutta sanotaan nyt vain että jokainen pukeutuu itseään varten jotta näyttäisi kivalta muita varten ja itsellä olisi mukava olla.


      • voi kiesus
        citynainen kirjoitti:

        Höpö. En tarkoittanut sitä noin mutta kiva kun kirjoitit.

        Miehet pukeutuvat naisia varten ja naiset miehiä varten mutta sanotaan nyt vain että jokainen pukeutuu itseään varten jotta näyttäisi kivalta muita varten ja itsellä olisi mukava olla.

        Kylä mää pukeurun vaan sen takii et laki sanoo,muitten hylkäämii t-paitoihin ja paskasii vaatteisiin jos mun pitää kaupas pokata joku kun oon ostamas ruokaa, niin ei hyvin mee =D


      • jarmo1400
        Status ratkaisee kirjoitti:

        ". En häpeä ollenkaan sitä että katson onko joku pukeutunut siististi ja tyylikkäästi."

        = pinnallinen paska.

        "siististä pukeutuneeseen herrasmieheen eikä röppöverskoissa astelevaan Virtaseen"

        Vaihtoehtoja on siis kaksi resupekka tai siistikundi johon ihastut.

        Lapsellista. Mitä muuta voi toisaalta odottaa.

        "Tottakai sitä habitusta katotaan ekana, ethän sä voi tietää kuinka ihana ja kultainen toi Virtanen on, jos sä näet sen ekaa ja vikaa kertaa samalla hetkellä."

        Aivan ja etkä haluakkaan tietää.

        "Voi teitä poikia"

        voi teitä yksinkertaisen mielen omaavia pintaa tuijottavia tyttösiä.

        Toi muo huvittaa ja sen takia ne ykköset on ja pysyy kaapissa.
        Ruokakaupan jälkeen juostaa suomi24 sinkut palstalle poraamaan ku miehet ei iske vaisk katteli vaan kauaps kaikki puvus olevat läpi.
        Jos ihminen lähestyy muo vaatteiden tai auton takia
        niin sil ei oo kaikki muumit laaksos se on parempi
        et kattoo tääl netis sit ne kuvat ja ettii vaikka, AS:ält, FB:st tai jota Suomi24 reffeil sen kultansa..Mut ei mul senkään jälkeen kuteit ol..Köyhät vaatteilla koreilee
        ja se näyttää toimivan vieläkin ;)

        Ehkä johonki työ haastikseen jos sellasen olis nyt tarvist voisin
        pistää nk.Turku-lookin päälle mut en muute.


      • Machismo1
        citynainen kirjoitti:

        Kun mies haluaa tehdä naisiin vaikutuksen niin hän pukeutuu hyvin.
        Kemiat tarkoittaa taasen sitä että kiinnostus syntyy ja juttu luistaa.

        Vain pinnallinen mies, joka haluaa tehdä vaikutuksen kanamaisiin pinnallisiin naisiin.

        Ei ole olemassa mitään "hyvin" puketumista, se on ihan henkilökohtainen mielipide mitä pitää hyvänä pukeutumisena.

        Oikea mies päättää itse mikä on mielestään hyvää pukeutumista Sen sijaan että antaa äidin / yhteiskunnan / muoti-homojen / pinnallisten naisten määrätä sen.


      • -)----
        Machismo1 kirjoitti:

        Vain pinnallinen mies, joka haluaa tehdä vaikutuksen kanamaisiin pinnallisiin naisiin.

        Ei ole olemassa mitään "hyvin" puketumista, se on ihan henkilökohtainen mielipide mitä pitää hyvänä pukeutumisena.

        Oikea mies päättää itse mikä on mielestään hyvää pukeutumista Sen sijaan että antaa äidin / yhteiskunnan / muoti-homojen / pinnallisten naisten määrätä sen.

        Eli ätmin Legolaspaita ja 70-farkut on ihan jees?


    • vaatteet on aatteet

      Yksi esimerkki naisten pinnallisuudesta muistuu mieleen entisestä elämästäni kun olin parisuhteessa. Ainoat kerrat kun exäni kehui ulkonäköäni, olivat silloin kun minulla oli jotain uutta vaatetta päällä. Tietysti hänelläkin oli omasta mielestään oikein hyvät perustelut tälle, mutta pinnallinen mikä pinnallinen. Kuten lähes kaikki naiset.

    • ssici

      Siis mikä se sun työvaatetus sitten on?

      Itse saatan vilkaista sotilasta pitempään. Poliiseista, palomiehistä, pukumiehistä tai vartijoista en ole kiinnostunut. Rauhanturvaajat menee enempi poliisi- kuin sotilaskategoriaan seuranhakumielessä eli nou nou. Puku on itse asiassa täysi turn-off, joutunut töissä tarpeeksi pingujen kanssa viettämään aikaa.

      • delphinium

        Ihan business-casual.

        Hienoa, että pystyt luokittelemaan ihmiset noin tarkkaan vaatteiden perusteella. Tuit juuri syllogismiani omalla avauksellasi. Kiitos siitä.


      • ssici
        delphinium kirjoitti:

        Ihan business-casual.

        Hienoa, että pystyt luokittelemaan ihmiset noin tarkkaan vaatteiden perusteella. Tuit juuri syllogismiani omalla avauksellasi. Kiitos siitä.

        Millä tavalla luokittelin? Seuraksi kelpuutan mieluiten sotilaat siksi, että ne vaihtaa paikkakuntaa, eivät jää vaivoiksi.


      • delphinium
        ssici kirjoitti:

        Millä tavalla luokittelin? Seuraksi kelpuutan mieluiten sotilaat siksi, että ne vaihtaa paikkakuntaa, eivät jää vaivoiksi.

        "Puku on itse asiassa täysi turn-off, joutunut töissä tarpeeksi pingujen kanssa viettämään aikaa."

        Tämä ei ole pinnallista luokittelua ja toisen arviointia vaatetuksen perusteella?


      • ssici
        delphinium kirjoitti:

        "Puku on itse asiassa täysi turn-off, joutunut töissä tarpeeksi pingujen kanssa viettämään aikaa."

        Tämä ei ole pinnallista luokittelua ja toisen arviointia vaatetuksen perusteella?

        Se ei ole luokittelua. Yksinkertaisesti assosioin puvun työtilanteisiin, joihin henkilökohtainen, romanttinen ja eroottinen kiinnostus ei liity millään tavalla eikä tule koskaan liittymään.


      • delphinium
        ssici kirjoitti:

        Se ei ole luokittelua. Yksinkertaisesti assosioin puvun työtilanteisiin, joihin henkilökohtainen, romanttinen ja eroottinen kiinnostus ei liity millään tavalla eikä tule koskaan liittymään.

        Vähän nyt ontuu sisko hyvä.


      • ssici
        delphinium kirjoitti:

        Vähän nyt ontuu sisko hyvä.

        Mikä sinulla ontuu?


      • delphinium
        ssici kirjoitti:

        Mikä sinulla ontuu?

        Kootut selitykset. Koita nyt päättää vaikuttaako se puku ajatuksen tasolla ihmisen arviointiin vai ei.


      • ssici
        delphinium kirjoitti:

        Kootut selitykset. Koita nyt päättää vaikuttaako se puku ajatuksen tasolla ihmisen arviointiin vai ei.

        En ole puhunut ihmisen arvioinnista enkä luokitellut ketään. Kerroin, mikä herättää oman kiinnostukseni ja mikä ei. Ellei ole edes kiinnostunut jotta tutustuisi, on aika vaikeaa arvioida tai luokitella ketään.


      • delphinium
        ssici kirjoitti:

        En ole puhunut ihmisen arvioinnista enkä luokitellut ketään. Kerroin, mikä herättää oman kiinnostukseni ja mikä ei. Ellei ole edes kiinnostunut jotta tutustuisi, on aika vaikeaa arvioida tai luokitella ketään.

        Lähtökohtaisesti et siis ole kiinnostunut, koska mies käyttää pukua. OK.

        Logiikkaa en ymmärrä, mutta asia tuli selväksi.


      • ssici
        delphinium kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti et siis ole kiinnostunut, koska mies käyttää pukua. OK.

        Logiikkaa en ymmärrä, mutta asia tuli selväksi.

        En ole kiinnostunut puvusta. Miehestä saattaisin olla, jos tapaisin hänet jossain muussa asussa ensi kertaa. Kiinnostuksen herääminen ei ole aina tietoista eikä ollenkaan tahdonalaista toimintaa, kuten käsitän luokittelun ja arvioinnin olevan.


      • Thor1
        ssici kirjoitti:

        En ole kiinnostunut puvusta. Miehestä saattaisin olla, jos tapaisin hänet jossain muussa asussa ensi kertaa. Kiinnostuksen herääminen ei ole aina tietoista eikä ollenkaan tahdonalaista toimintaa, kuten käsitän luokittelun ja arvioinnin olevan.

        Hyviä vastauksia ssici.

        Delphinium nyt näyttää kitisevän ihan kitisemisen vuoksi, kun löytyinkin nainen joka ei ollut pinnallinen.


    • Oi yksisilmäisyyttä!

      Voi pojat, mitä te täällä taas inisette? Totta kai hyväkuntoisen oloinen mies univormussa tekee aivan erilaisen vaikutelman kuin yhtä hyväkuntoisen oloinen mies lökäpöksyissä ja skeittilauta kainalossa. Poliiseista ja palomiehistä voi aina arvella, että he ovat ihan hyvissä duuneissa ja heillä on vähintään kohtalaisen terveet elintavat, ja vähäisempikin upseeri on sentään urakehityskelpoinen yksilö. (Ratsu- ja koirapoliiseista tietää vielä senkin, että he tulevat eläinten kanssa juttuun, mikä voi olla vain positiivinen seikka ihmissuhteen kannalta.) Pukumiehestä ei aina tiedä, mutta aina se lähtökohtaisesti tasaisempi kumppani on kuin skeittaripelle tai norttia naama irvessä vetävä raksamies. Ja mistä lähtien "vakavaraisen näköinen" on ollut huono parinvalintakriteeri kummallekaan sukupuolelle?

      Jos viitteitä ammatista, työelämässä toimimisesta, elämäntavoista ja siisteydestä ei saa ottaa huomioon ensivaikutelmaa saataessa, mihin kummaan sen pitäisi mielestäsi perustua? Hohtavaan auraan? Älykkääseen katseeseen aurinkolasien takana? Vai pitäisikö jokaista vastaan kävelevää miestä lähteä seuraamaan, jotta kuulisi hänen käsittelevän maailmankatsomuksellisia asioita siinä kävellessään? Kerro nyt, hyvä ihminen, missä se sinun mielenkiintoisuutesi ja mukavuutesi näkyy sieltä vapaa-ajan tamineiden lomasta!

      Palstan pojat osoittavat taas lapsellisuutensa syyttelemällä naisia siitä, mikä on vähintäänkin yhtä lailla miesten ominaisuus. Tällä palstalla käy jatkuva kitinä siitä, miltä naiset näyttävät ja miltä eivät näytä. Erityinen parku syntyy siitä, että naiset meikkaavat ja laittautuvat - ja joka toinen päivä asia on tietysti niin, että naiset eivät meikkaa ja laittaudu tarpeeksi. Tältäkin sivulta löytyy tusinoittain kirjoituksia, joissa nainen esineellistetään pelkäksi kumileluksi, jolla ei saisi olla pääkopassaan muuta kuin on/off-kytkin. Ja nämä pojat sitten kiukuttelevat siitä, että naiset eivät näe heidän kaunista sisintään?

      Univormut eivät vedä puoleensa kaikkia ihmisiä kuten eivät vedä ökyautot tai rolexitkaan. Kiiltokuvapojat ja kehonrakentajat kiehtovat vain osaa naisista. Mutta katsopas, kuinka joka ikisen miehen silmät alkavat pyöriä, kun näkyviin ilmestyy lentoemäntä univormussaan tai muuten vain uhkea neito avonaisessa puserossaan. Myös rouvansa kanssa liikkeellä olevat miehet pyyhkivät salaa sylkikuplia suupielistään, kun minihame pyörii simpsakan naisen peräpuolella. Kun alkoholilla on pienintäkään vaikutusta käyttäytymiseen, tuijotuksesta ja aivojen jumittumisesta ei tule loppua. Yksi naisryhmä ei kuitenkaan tarvitse paljastavia vaatteita saadakseen seurankerjääjiä ympärilleen - poliisit. Mitähän hyveellistä me miehistä siihen ilmiöön keksittäisiin?

      Jos sinulle sataa aloitteita naisilta, kun sinulla on työvaatteet päällä, ole ihan vain iloinen positiivisesta ensisilmäyksestä. Sillä toisella silmäyksellä voit sitten ilmoittaa leidille, että et ole yhtään kiinnostunut noin pinnallisista harakoista vaan menet heti tekemään deittipalstalle ilmoituksen, jossa et anna kuvaasi etkä mistään hinnasta halua nähdä myöskään naisten kuvallisia ilmoituksia.

      Ja jos jonkun tekee mieli tulla tähän rehvastelemaan sillä, että moni mies panee ihan ketä ja mitä tahansa, tiedoksenne: se ei ole positiivinen asia sitten millään mittapuulla.

      • delphinium

        "Ja mistä lähtien "vakavaraisen näköinen" on ollut huono parinvalintakriteeri kummallekaan sukupuolelle?"

        Kysytkö nyt ihan tosissasi?

        "Kerro nyt, hyvä ihminen, missä se sinun mielenkiintoisuutesi ja mukavuutesi näkyy sieltä vapaa-ajan tamineiden lomasta!"

        Miten se minun sisimpäni sieltä työvaatteiden alta näkyy sen paremmin?

        "Mutta katsopas, kuinka joka ikisen miehen silmät alkavat pyöriä, kun näkyviin ilmestyy lentoemäntä univormussaan tai muuten vain uhkea neito avonaisessa puserossaan. Myös rouvansa kanssa liikkeellä olevat miehet pyyhkivät salaa sylkikuplia suupielistään, kun minihame pyörii simpsakan naisen peräpuolella. Kun alkoholilla on pienintäkään vaikutusta käyttäytymiseen, tuijotuksesta ja aivojen jumittumisesta ei tule loppua."

        Nämä naiset saavat huomiota pukeutumisesta riippumatta. Eli kyllä tässä suhteessa pinnallisuus on naisten etuoikeus.

        "Jos sinulle sataa aloitteita naisilta, kun sinulla on työvaatteet päällä, ole ihan vain iloinen positiivisesta ensisilmäyksestä. Sillä toisella silmäyksellä voit sitten ilmoittaa leidille, että et ole yhtään kiinnostunut noin pinnallisista harakoista vaan menet heti tekemään deittipalstalle ilmoituksen, jossa et anna kuvaasi etkä mistään hinnasta halua nähdä myöskään naisten kuvallisia ilmoituksia."

        En ole kiinnostunut naisista parisuhdemielessä. Tälläisten aloitteiden jälkeen en edes ihmisenä.


      • Oi yksisilmäisyyttä!
        delphinium kirjoitti:

        "Ja mistä lähtien "vakavaraisen näköinen" on ollut huono parinvalintakriteeri kummallekaan sukupuolelle?"

        Kysytkö nyt ihan tosissasi?

        "Kerro nyt, hyvä ihminen, missä se sinun mielenkiintoisuutesi ja mukavuutesi näkyy sieltä vapaa-ajan tamineiden lomasta!"

        Miten se minun sisimpäni sieltä työvaatteiden alta näkyy sen paremmin?

        "Mutta katsopas, kuinka joka ikisen miehen silmät alkavat pyöriä, kun näkyviin ilmestyy lentoemäntä univormussaan tai muuten vain uhkea neito avonaisessa puserossaan. Myös rouvansa kanssa liikkeellä olevat miehet pyyhkivät salaa sylkikuplia suupielistään, kun minihame pyörii simpsakan naisen peräpuolella. Kun alkoholilla on pienintäkään vaikutusta käyttäytymiseen, tuijotuksesta ja aivojen jumittumisesta ei tule loppua."

        Nämä naiset saavat huomiota pukeutumisesta riippumatta. Eli kyllä tässä suhteessa pinnallisuus on naisten etuoikeus.

        "Jos sinulle sataa aloitteita naisilta, kun sinulla on työvaatteet päällä, ole ihan vain iloinen positiivisesta ensisilmäyksestä. Sillä toisella silmäyksellä voit sitten ilmoittaa leidille, että et ole yhtään kiinnostunut noin pinnallisista harakoista vaan menet heti tekemään deittipalstalle ilmoituksen, jossa et anna kuvaasi etkä mistään hinnasta halua nähdä myöskään naisten kuvallisia ilmoituksia."

        En ole kiinnostunut naisista parisuhdemielessä. Tälläisten aloitteiden jälkeen en edes ihmisenä.

        Sin oletkin varsinainen luikertelija ja ymmärrykseltäsi aika heikkoa tasoa. Päättely- ja keskustelutaitosi ovat aika vajavaiset, kuin tuolta uskovaisten hihhulipalstoilta, joilla väännetään musta valkoiseksi ja päinvastoin sen mukaan, mikä juuri siihen omaan pikku agendaan sattuukaan sopimaan.

        Paljonko olikaan ikää? Yleensä tuollainen kiihkeä kiinnostus ja kitkerä inho tyttöjä kohtaan esiintyy samaan aikaan vain tietyn ikäisissä pikkupojissa. Ja niissä aikamiehissä, joista naiset nyt vain eivät ole koskaan kiinnostuneita. Päänsilitys sinulle, pikku kiukkupussi. :)


      • delphinium
        Oi yksisilmäisyyttä! kirjoitti:

        Sin oletkin varsinainen luikertelija ja ymmärrykseltäsi aika heikkoa tasoa. Päättely- ja keskustelutaitosi ovat aika vajavaiset, kuin tuolta uskovaisten hihhulipalstoilta, joilla väännetään musta valkoiseksi ja päinvastoin sen mukaan, mikä juuri siihen omaan pikku agendaan sattuukaan sopimaan.

        Paljonko olikaan ikää? Yleensä tuollainen kiihkeä kiinnostus ja kitkerä inho tyttöjä kohtaan esiintyy samaan aikaan vain tietyn ikäisissä pikkupojissa. Ja niissä aikamiehissä, joista naiset nyt vain eivät ole koskaan kiinnostuneita. Päänsilitys sinulle, pikku kiukkupussi. :)

        Olipas siinä kypsän keskustelijan perusteltuja argumentteja.

        Kuin -sanan eteen ei tule muuten pilkkua. Siinä sinulle pikkutarkkaa.


      • ssici
        delphinium kirjoitti:

        Olipas siinä kypsän keskustelijan perusteltuja argumentteja.

        Kuin -sanan eteen ei tule muuten pilkkua. Siinä sinulle pikkutarkkaa.

        Eikä välilyöntiä yhdysviivan eteen esimerkkitapauksessasi.


      • delphinium
        ssici kirjoitti:

        Eikä välilyöntiä yhdysviivan eteen esimerkkitapauksessasi.

        Totta.


      • koljakala
        delphinium kirjoitti:

        "Ja mistä lähtien "vakavaraisen näköinen" on ollut huono parinvalintakriteeri kummallekaan sukupuolelle?"

        Kysytkö nyt ihan tosissasi?

        "Kerro nyt, hyvä ihminen, missä se sinun mielenkiintoisuutesi ja mukavuutesi näkyy sieltä vapaa-ajan tamineiden lomasta!"

        Miten se minun sisimpäni sieltä työvaatteiden alta näkyy sen paremmin?

        "Mutta katsopas, kuinka joka ikisen miehen silmät alkavat pyöriä, kun näkyviin ilmestyy lentoemäntä univormussaan tai muuten vain uhkea neito avonaisessa puserossaan. Myös rouvansa kanssa liikkeellä olevat miehet pyyhkivät salaa sylkikuplia suupielistään, kun minihame pyörii simpsakan naisen peräpuolella. Kun alkoholilla on pienintäkään vaikutusta käyttäytymiseen, tuijotuksesta ja aivojen jumittumisesta ei tule loppua."

        Nämä naiset saavat huomiota pukeutumisesta riippumatta. Eli kyllä tässä suhteessa pinnallisuus on naisten etuoikeus.

        "Jos sinulle sataa aloitteita naisilta, kun sinulla on työvaatteet päällä, ole ihan vain iloinen positiivisesta ensisilmäyksestä. Sillä toisella silmäyksellä voit sitten ilmoittaa leidille, että et ole yhtään kiinnostunut noin pinnallisista harakoista vaan menet heti tekemään deittipalstalle ilmoituksen, jossa et anna kuvaasi etkä mistään hinnasta halua nähdä myöskään naisten kuvallisia ilmoituksia."

        En ole kiinnostunut naisista parisuhdemielessä. Tälläisten aloitteiden jälkeen en edes ihmisenä.

        Vakavavaraisuus on kautta aikojen ollut parinvalintakriteeri. Miksi luulet että Vesa Keskinen tai Harry Harkimo saa naisia?

        Sinun sisimpäsi näkyy työvaatteiden lomasta siten, että esim. poliisin on selviydyttävä puhtain paperein monista testeistä. Tai pankki-ihmisen on oltava luotettava ja nuhteeton.

        Lentoemo tai minihame saa huomiota pukeutumisesta huolimatta? Eli nämä kaksi puetaan crockseihin, salihousuihin ja polviinulottuvaan collegepaitaan ja sinä et saa silmiäsi irti heistä.

        Luultavasti se on kaikille naisille helpotus, ettet käy saivartelemassa heidän jokaista sanaansa parisuhteessa. Luultavasti saisit enemmän seuraa omanikäisistäsi miehistä, joilla myös on vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.


      • Epidemia

        "Jos viitteitä ammatista, työelämässä toimimisesta, elämäntavoista ja siisteydestä ei saa ottaa huomioon ensivaikutelmaa saataessa, mihin kummaan sen pitäisi mielestäsi perustua?"

        Ei tuossa mitään vikaa sinänsä. Mutta jos nainen jo tietää miehellä olevan nämä ominaisuudet, mutta siitä huolimatta kiinnittää huomion vain pinnallisiin merkkeihin siitä, niin kyse ei millään tavalla ole näiden ominaisuuksien todellisesta arvostamisesta vaan pelkästä pinnallisuudesta. Ja se on se mistä täällä miehet puhuvat.

        Kun taas vastaavasti naiset välttevät tätä aihetta, ja keksivät esimerkkejä josta tämä heidän pinnallisuutensa ei paljastu. Koska eivät uskalla käsitellä todellista aihetta.


    • Aneki

      Fiksusti jätit vastaamatta farkkutyttö kommenttiin ja Sollin siivoojaan. Niitä kun ei voi oikein kiistää. Tottakai otin esimerkiksi röppöverskat ja siistin kundin, niitä samoja sanojahan te ite käytitte. Rönttövaatteet ja edustusvaatteet luki edellä.

      Täytyi oikein käydä poistamassa kirosanafiltteri, että tietäisin kuinka kovaa sinä haukut, mutta eipä tuo nyt niin kamalaa ollut, kiitos siitä. Vaikka olenkin pinnallinen kakka, niin mietippä oman tyttäresi kohdalle tämä sama asia. Haluatko että hän rakastuu epäsiistiin ja välinpitämättömään Virtaseen vai tyylikkäästi ja ajan hermolla pukeutuvaan mr. Virtaseen. Ja samalla funtsi etukäteen, mitä sinä ajattelisit Virtasesta ja mr.Virtasesta kun tyttäresi esittelee heidät. Ja nyt puhutaan ensivaikutelmista. Sillä sehän tässä oli kyseessä.

      Lisäksi laitan tähän että jos tutustun tähän Virtaseen vaikkapa roskia viedessäni ja aletaan tuntea toisemme, niin vain sillä on väliä, että ne verkkarit on puhtaat ja ehjät. Ja jos mr. Virtanen kokee joskus henk. koht. konkurssin, tykkään hänestä vieläkin, kunhan hänenkin verkkarit on puhtaat ja ehjät.

      • Status ratkaisee

        Ulinaa, joo kiinnostaa.

        Pitääkö sinun joka lauseeseen ja sanaan vastata ettei vain pääse joku kohta unohtuaman että pääset kuittailemaan?
        En minä jaksa nytkään viittäkymmentä riviä kirjoittaa ja samaa toistella.

        Vastaan tässä nyt noihin.

        Moni mies pitää farkkutytöistä. Ongelma on vain se että kun nainen vetää ne hupparit ja farkut jalkaan niin naisen oma suu menee mutrulle ja on kuin ei olisikaan eli piilottautuu väkijoukon sisään.
        Sama koskee naisia jotka ei pukeudu niin näyttävästi. Itseään pitää heti alkaa piilottelemaan kuvitellen että meihet kattoisi naisen pukeutumista.

        Sollin siivojiista sen verran että useampia siivoojia olen itse katsellut ja meinannut iskeä mutta ovat niin pirun nuoria monet tai toisaalta osa niin vanhoja ettei oikein viitsi.

        "Tottakai otin esimerkiksi röppöverskat ja siistin kundin, niitä samoja sanojahan te ite käytitte. Rönttövaatteet ja edustusvaatteet luki edellä. "

        Ite käytitte?

        Oletko taas näitä naisia joille yhden miehen kommentit täällä edustaa kaikkien miesten kommentteja koko ketjussa?

        "Täytyi oikein käydä poistamassa kirosanafiltteri, että tietäisin kuinka kovaa sinä haukut, mutta eipä tuo nyt niin kamalaa ollut, kiitos siitä. Vaikka olenkin pinnallinen kakka, niin mietippä oman tyttäresi kohdalle tämä sama asia. Haluatko että hän rakastuu epäsiistiin ja välinpitämättömään Virtaseen vai tyylikkäästi ja ajan hermolla pukeutuvaan mr. Virtaseen. Ja samalla funtsi etukäteen, mitä sinä ajattelisit Virtasesta ja mr.Virtasesta kun tyttäresi esittelee heidät. Ja nyt puhutaan ensivaikutelmista. Sillä sehän tässä oli kyseessä. "

        Ei.
        Tässä oli kyse siitä että miksi nainen kuten sinä olet niin tyhmä että se mr. tavallinen virtanen ne farkut päällä ja joku paita päällä ei riitä vaan sillä pitää olla merkkifarkut ja hyvin istuva punainen paita jossa lukee "munnaa tulloo" ja kultaketjut kaulassa tai vastaavaa härpäkettä sekä tietysti ne kengät, oi ne kengät pitää olla tuoreet, hintavat ja siistit.

        Onhan tuo nyt hupaisaa että vertailet Herra Turhapuroa tasavallan presidenttiä oikeaan pressaan ja kyselet että "Mietippäs tytärtäsi".

        "Lisäksi laitan tähän että jos tutustun tähän Virtaseen vaikkapa roskia viedessäni ja aletaan tuntea toisemme, niin vain sillä on väliä, että ne verkkarit on puhtaat ja ehjät. Ja jos mr. Virtanen kokee joskus henk. koht. konkurssin, tykkään hänestä vieläkin, kunhan hänenkin verkkarit on puhtaat ja ehjät. "

        Kukaan ei ole puhunut mitään etteikö vaatteet olisi puhtaat ja ehjät!

        Kulkeeko se suvussa vai sukupuolessa se tyhmyys sinulla?

        Puhe oli siitä että siistit normaalit vaatteet eivät riitä vaan pitää olla ekstraa koska naiset eivät yleensä edes huomaa 90% miehistä.
        Paitsi jos on trendivaatteet, pukumies tai sitten se univormu.


      • Höpsistä.
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Ulinaa, joo kiinnostaa.

        Pitääkö sinun joka lauseeseen ja sanaan vastata ettei vain pääse joku kohta unohtuaman että pääset kuittailemaan?
        En minä jaksa nytkään viittäkymmentä riviä kirjoittaa ja samaa toistella.

        Vastaan tässä nyt noihin.

        Moni mies pitää farkkutytöistä. Ongelma on vain se että kun nainen vetää ne hupparit ja farkut jalkaan niin naisen oma suu menee mutrulle ja on kuin ei olisikaan eli piilottautuu väkijoukon sisään.
        Sama koskee naisia jotka ei pukeudu niin näyttävästi. Itseään pitää heti alkaa piilottelemaan kuvitellen että meihet kattoisi naisen pukeutumista.

        Sollin siivojiista sen verran että useampia siivoojia olen itse katsellut ja meinannut iskeä mutta ovat niin pirun nuoria monet tai toisaalta osa niin vanhoja ettei oikein viitsi.

        "Tottakai otin esimerkiksi röppöverskat ja siistin kundin, niitä samoja sanojahan te ite käytitte. Rönttövaatteet ja edustusvaatteet luki edellä. "

        Ite käytitte?

        Oletko taas näitä naisia joille yhden miehen kommentit täällä edustaa kaikkien miesten kommentteja koko ketjussa?

        "Täytyi oikein käydä poistamassa kirosanafiltteri, että tietäisin kuinka kovaa sinä haukut, mutta eipä tuo nyt niin kamalaa ollut, kiitos siitä. Vaikka olenkin pinnallinen kakka, niin mietippä oman tyttäresi kohdalle tämä sama asia. Haluatko että hän rakastuu epäsiistiin ja välinpitämättömään Virtaseen vai tyylikkäästi ja ajan hermolla pukeutuvaan mr. Virtaseen. Ja samalla funtsi etukäteen, mitä sinä ajattelisit Virtasesta ja mr.Virtasesta kun tyttäresi esittelee heidät. Ja nyt puhutaan ensivaikutelmista. Sillä sehän tässä oli kyseessä. "

        Ei.
        Tässä oli kyse siitä että miksi nainen kuten sinä olet niin tyhmä että se mr. tavallinen virtanen ne farkut päällä ja joku paita päällä ei riitä vaan sillä pitää olla merkkifarkut ja hyvin istuva punainen paita jossa lukee "munnaa tulloo" ja kultaketjut kaulassa tai vastaavaa härpäkettä sekä tietysti ne kengät, oi ne kengät pitää olla tuoreet, hintavat ja siistit.

        Onhan tuo nyt hupaisaa että vertailet Herra Turhapuroa tasavallan presidenttiä oikeaan pressaan ja kyselet että "Mietippäs tytärtäsi".

        "Lisäksi laitan tähän että jos tutustun tähän Virtaseen vaikkapa roskia viedessäni ja aletaan tuntea toisemme, niin vain sillä on väliä, että ne verkkarit on puhtaat ja ehjät. Ja jos mr. Virtanen kokee joskus henk. koht. konkurssin, tykkään hänestä vieläkin, kunhan hänenkin verkkarit on puhtaat ja ehjät. "

        Kukaan ei ole puhunut mitään etteikö vaatteet olisi puhtaat ja ehjät!

        Kulkeeko se suvussa vai sukupuolessa se tyhmyys sinulla?

        Puhe oli siitä että siistit normaalit vaatteet eivät riitä vaan pitää olla ekstraa koska naiset eivät yleensä edes huomaa 90% miehistä.
        Paitsi jos on trendivaatteet, pukumies tai sitten se univormu.

        >

        Jaksatpas.


      • Status ratkaisee
        Höpsistä. kirjoitti:

        >

        Jaksatpas.

        En enää jaksa.


      • Aneki
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Ulinaa, joo kiinnostaa.

        Pitääkö sinun joka lauseeseen ja sanaan vastata ettei vain pääse joku kohta unohtuaman että pääset kuittailemaan?
        En minä jaksa nytkään viittäkymmentä riviä kirjoittaa ja samaa toistella.

        Vastaan tässä nyt noihin.

        Moni mies pitää farkkutytöistä. Ongelma on vain se että kun nainen vetää ne hupparit ja farkut jalkaan niin naisen oma suu menee mutrulle ja on kuin ei olisikaan eli piilottautuu väkijoukon sisään.
        Sama koskee naisia jotka ei pukeudu niin näyttävästi. Itseään pitää heti alkaa piilottelemaan kuvitellen että meihet kattoisi naisen pukeutumista.

        Sollin siivojiista sen verran että useampia siivoojia olen itse katsellut ja meinannut iskeä mutta ovat niin pirun nuoria monet tai toisaalta osa niin vanhoja ettei oikein viitsi.

        "Tottakai otin esimerkiksi röppöverskat ja siistin kundin, niitä samoja sanojahan te ite käytitte. Rönttövaatteet ja edustusvaatteet luki edellä. "

        Ite käytitte?

        Oletko taas näitä naisia joille yhden miehen kommentit täällä edustaa kaikkien miesten kommentteja koko ketjussa?

        "Täytyi oikein käydä poistamassa kirosanafiltteri, että tietäisin kuinka kovaa sinä haukut, mutta eipä tuo nyt niin kamalaa ollut, kiitos siitä. Vaikka olenkin pinnallinen kakka, niin mietippä oman tyttäresi kohdalle tämä sama asia. Haluatko että hän rakastuu epäsiistiin ja välinpitämättömään Virtaseen vai tyylikkäästi ja ajan hermolla pukeutuvaan mr. Virtaseen. Ja samalla funtsi etukäteen, mitä sinä ajattelisit Virtasesta ja mr.Virtasesta kun tyttäresi esittelee heidät. Ja nyt puhutaan ensivaikutelmista. Sillä sehän tässä oli kyseessä. "

        Ei.
        Tässä oli kyse siitä että miksi nainen kuten sinä olet niin tyhmä että se mr. tavallinen virtanen ne farkut päällä ja joku paita päällä ei riitä vaan sillä pitää olla merkkifarkut ja hyvin istuva punainen paita jossa lukee "munnaa tulloo" ja kultaketjut kaulassa tai vastaavaa härpäkettä sekä tietysti ne kengät, oi ne kengät pitää olla tuoreet, hintavat ja siistit.

        Onhan tuo nyt hupaisaa että vertailet Herra Turhapuroa tasavallan presidenttiä oikeaan pressaan ja kyselet että "Mietippäs tytärtäsi".

        "Lisäksi laitan tähän että jos tutustun tähän Virtaseen vaikkapa roskia viedessäni ja aletaan tuntea toisemme, niin vain sillä on väliä, että ne verkkarit on puhtaat ja ehjät. Ja jos mr. Virtanen kokee joskus henk. koht. konkurssin, tykkään hänestä vieläkin, kunhan hänenkin verkkarit on puhtaat ja ehjät. "

        Kukaan ei ole puhunut mitään etteikö vaatteet olisi puhtaat ja ehjät!

        Kulkeeko se suvussa vai sukupuolessa se tyhmyys sinulla?

        Puhe oli siitä että siistit normaalit vaatteet eivät riitä vaan pitää olla ekstraa koska naiset eivät yleensä edes huomaa 90% miehistä.
        Paitsi jos on trendivaatteet, pukumies tai sitten se univormu.

        Sanoo mies, joka kirjoitti aiemmin tähän ketjuun, että vaatteet tekee miehen.

        Sana rönttöverkkarit oli joo jonkun toisen kirjoittama, mutta siistit ne ei ole , edes sinun päällä. Kovastihan te komppaatte toisianne joten yks ja sama henkilö mulle. Vai pitääkö mun yhtäkkiä vastata jokaiseen kohtaan ja lauseeseen sulle, ettei mitään pääse unohtumaan? Ykskaks ne sinun verkkarit onkin pakasta vedetyt ja tuoksuvat Bio Luvililta. Ja näkyivät muuttuvan vielä farkuiksikin matkan varrella. Ne on kaksi eri asiaa. Ja ihmistä ei voi sanoa aikuiseksi, jos se haukkuu vastustajaansa tyhmäksi, kiersi se sitten suvun tai sukupuolen kautta. Sitten hymähtelet alentuvasti minun vertauksilleni, kun et keksi mitään sanottavaa. Ja 100% varmasti haluat tyttärellesi hyvinpukeutuvan miehen, tutustuttuasi miekkoseen sinullekin riittää, että hänellä on vaatteet päällä.


      • Status ratkaisee
        Aneki kirjoitti:

        Sanoo mies, joka kirjoitti aiemmin tähän ketjuun, että vaatteet tekee miehen.

        Sana rönttöverkkarit oli joo jonkun toisen kirjoittama, mutta siistit ne ei ole , edes sinun päällä. Kovastihan te komppaatte toisianne joten yks ja sama henkilö mulle. Vai pitääkö mun yhtäkkiä vastata jokaiseen kohtaan ja lauseeseen sulle, ettei mitään pääse unohtumaan? Ykskaks ne sinun verkkarit onkin pakasta vedetyt ja tuoksuvat Bio Luvililta. Ja näkyivät muuttuvan vielä farkuiksikin matkan varrella. Ne on kaksi eri asiaa. Ja ihmistä ei voi sanoa aikuiseksi, jos se haukkuu vastustajaansa tyhmäksi, kiersi se sitten suvun tai sukupuolen kautta. Sitten hymähtelet alentuvasti minun vertauksilleni, kun et keksi mitään sanottavaa. Ja 100% varmasti haluat tyttärellesi hyvinpukeutuvan miehen, tutustuttuasi miekkoseen sinullekin riittää, että hänellä on vaatteet päällä.

        Älä vertaa minua toisiin miehiin ketjussa.

        Älä vertaa minua pas-kaisen pinnalliseen itseesi.

        "Ja ihmistä ei voi sanoa aikuiseksi, jos se haukkuu vastustajaansa tyhmäksi, kiersi se sitten suvun tai sukupuolen kautta"

        Päinvastoin.
        Aikuinen sanoo totuuden ääneen ja tyhmähän sinä olet koko keskustelun perusteella.

        " Sitten hymähtelet alentuvasti minun vertauksilleni, kun et keksi mitään sanottavaa. "

        Hymähtelen alentuvasti koska kyseessä on olkinukke. Opettele lapsi argumentoimaan ennen kuin lähdet leikkiin mukaan.

        " Ja 100% varmasti haluat tyttärellesi hyvinpukeutuvan miehen, tutustuttuasi miekkoseen sinullekin riittää, että hänellä on vaatteet päällä. "

        ja olet 100% väärässä.


      • Aneki
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Älä vertaa minua toisiin miehiin ketjussa.

        Älä vertaa minua pas-kaisen pinnalliseen itseesi.

        "Ja ihmistä ei voi sanoa aikuiseksi, jos se haukkuu vastustajaansa tyhmäksi, kiersi se sitten suvun tai sukupuolen kautta"

        Päinvastoin.
        Aikuinen sanoo totuuden ääneen ja tyhmähän sinä olet koko keskustelun perusteella.

        " Sitten hymähtelet alentuvasti minun vertauksilleni, kun et keksi mitään sanottavaa. "

        Hymähtelen alentuvasti koska kyseessä on olkinukke. Opettele lapsi argumentoimaan ennen kuin lähdet leikkiin mukaan.

        " Ja 100% varmasti haluat tyttärellesi hyvinpukeutuvan miehen, tutustuttuasi miekkoseen sinullekin riittää, että hänellä on vaatteet päällä. "

        ja olet 100% väärässä.

        Miksi? Niputathan sinäkin kaikki naiset pinnallisiksi.

        Tottakai vertaan, samalla tavallahan sinäkin katsot pintaa ensin. Taatusti et mene iskemään kahvilasta sitä vähän pyöreätä säkkimäiseen tunikaan ja farkkuihin sonnustautunutta nörttiä jolla on sydän puhdasta kultaa, vaan hänen sutjakkavartaloista minimittaiseen mekkoon ja korkkareihin pukeutunutta kaveria, joka istuu samassa pöydässä vain siksi, että tyylittömän ihmisen vieressä hän näyttää entistäkin kuumemmalta kissalta.

        Asiat riitelee, ei ihmiset. Huudatko riitojen aikana? Sanotko esimiestäsi tyhmäksi kun hän on eri mieltä asioista sinun kanssa? Aikuiset ei niin tee. Jos sinusta tuntuu, että olen tyhmä ja lapsi, se on sinun oikeutesi, mutta pidättäydy asiassa, äläkä mene henkilökohtaisuuksiin. Lisäksi pyydän perustelua olkinukke-väitteellesi.

        Jos et halua lapsellesi hyvin pukeutuvaa seurustelukumppania, olen pahoillani. Yleistin taas.


      • wazzaaaa
        Status ratkaisee kirjoitti:

        Ulinaa, joo kiinnostaa.

        Pitääkö sinun joka lauseeseen ja sanaan vastata ettei vain pääse joku kohta unohtuaman että pääset kuittailemaan?
        En minä jaksa nytkään viittäkymmentä riviä kirjoittaa ja samaa toistella.

        Vastaan tässä nyt noihin.

        Moni mies pitää farkkutytöistä. Ongelma on vain se että kun nainen vetää ne hupparit ja farkut jalkaan niin naisen oma suu menee mutrulle ja on kuin ei olisikaan eli piilottautuu väkijoukon sisään.
        Sama koskee naisia jotka ei pukeudu niin näyttävästi. Itseään pitää heti alkaa piilottelemaan kuvitellen että meihet kattoisi naisen pukeutumista.

        Sollin siivojiista sen verran että useampia siivoojia olen itse katsellut ja meinannut iskeä mutta ovat niin pirun nuoria monet tai toisaalta osa niin vanhoja ettei oikein viitsi.

        "Tottakai otin esimerkiksi röppöverskat ja siistin kundin, niitä samoja sanojahan te ite käytitte. Rönttövaatteet ja edustusvaatteet luki edellä. "

        Ite käytitte?

        Oletko taas näitä naisia joille yhden miehen kommentit täällä edustaa kaikkien miesten kommentteja koko ketjussa?

        "Täytyi oikein käydä poistamassa kirosanafiltteri, että tietäisin kuinka kovaa sinä haukut, mutta eipä tuo nyt niin kamalaa ollut, kiitos siitä. Vaikka olenkin pinnallinen kakka, niin mietippä oman tyttäresi kohdalle tämä sama asia. Haluatko että hän rakastuu epäsiistiin ja välinpitämättömään Virtaseen vai tyylikkäästi ja ajan hermolla pukeutuvaan mr. Virtaseen. Ja samalla funtsi etukäteen, mitä sinä ajattelisit Virtasesta ja mr.Virtasesta kun tyttäresi esittelee heidät. Ja nyt puhutaan ensivaikutelmista. Sillä sehän tässä oli kyseessä. "

        Ei.
        Tässä oli kyse siitä että miksi nainen kuten sinä olet niin tyhmä että se mr. tavallinen virtanen ne farkut päällä ja joku paita päällä ei riitä vaan sillä pitää olla merkkifarkut ja hyvin istuva punainen paita jossa lukee "munnaa tulloo" ja kultaketjut kaulassa tai vastaavaa härpäkettä sekä tietysti ne kengät, oi ne kengät pitää olla tuoreet, hintavat ja siistit.

        Onhan tuo nyt hupaisaa että vertailet Herra Turhapuroa tasavallan presidenttiä oikeaan pressaan ja kyselet että "Mietippäs tytärtäsi".

        "Lisäksi laitan tähän että jos tutustun tähän Virtaseen vaikkapa roskia viedessäni ja aletaan tuntea toisemme, niin vain sillä on väliä, että ne verkkarit on puhtaat ja ehjät. Ja jos mr. Virtanen kokee joskus henk. koht. konkurssin, tykkään hänestä vieläkin, kunhan hänenkin verkkarit on puhtaat ja ehjät. "

        Kukaan ei ole puhunut mitään etteikö vaatteet olisi puhtaat ja ehjät!

        Kulkeeko se suvussa vai sukupuolessa se tyhmyys sinulla?

        Puhe oli siitä että siistit normaalit vaatteet eivät riitä vaan pitää olla ekstraa koska naiset eivät yleensä edes huomaa 90% miehistä.
        Paitsi jos on trendivaatteet, pukumies tai sitten se univormu.

        Mitäs sen on väliä jos ne tyttelit on suu mutrussa huonoissa vaatteissa, kun sää kerran näät heidän käytöksestään kuinka mahtavia ne on luonteeltaan??? Anna palaa Frank, sinne vaan iskemään harmaaseen massaan uppoavaa Suomifriidua. Mää pokaan sit ne näyttävät neitoset kun sulle ei kelpaa. Vitun prinssi valkoisella ratsullaan pelastamassa kaikki harmaavarpuset.


      • Afterthought1

        "Täytyi oikein käydä poistamassa kirosanafiltteri, että tietäisin kuinka kovaa sinä haukut, mutta eipä tuo nyt niin kamalaa ollut, kiitos siitä. Vaikka olenkin pinnallinen kakka, niin mietippä oman tyttäresi kohdalle tämä sama asia. Haluatko että hän rakastuu epäsiistiin ja välinpitämättömään Virtaseen vai tyylikkäästi ja ajan hermolla pukeutuvaan mr. Virtaseen. Ja samalla funtsi etukäteen, mitä sinä ajattelisit Virtasesta ja mr.Virtasesta kun tyttäresi esittelee heidät. Ja nyt puhutaan ensivaikutelmista. Sillä sehän tässä oli kyseessä."

        Haluan että hän rakastuu älykkääseen, kilttiin, terveeseen ja tytärtäni kunnioittavaan mr. Virtaseen.

        Tälläiset miehet antavat ensivaikulteman että ovat rehellisiä omia itsejään, ja vaikuttavat tekevät itsenäisiä päätöksiä. Sen sijaan että selvästi vetevät jotain roolia "tyylikkään ja ajan hermolla olevan" pukeutumisen kautta.

        En todellakaan halua että rakastuu pinnallisesti pukeutuneeseen narsistiin, joka on ottanut tehtäväkseen tuhota tyttäreni mielenterveyden oman egonsa pönkittämiseksi. En myöskään halua, että tyttäreni rakastuu tupakalta ja viinalta haisevaan vaimonhakkaajaan. Tai huume-hippiin.

        Se miten tietää millainen mies Mr. Virtanen selviää ihmisten tuntemuksen kautta, joka on mahdollista kehittyä kun lakkaa tuijottamasta pelkkiä vaatteita.


    • Naurettavaa taas

      Hahhhahhaaaa!
      Onpas taas typerä aloitus. Joka toisessa ketjussa täällä valitetaan miten naiset ei näytä tarpeeksi hyviltä eikä pukeudu tarpeeksi hyvin, ja että ottaisivat mallia idän naisista. Nyt sitten miesten pukeutumisella ei pitäisi olla yhtään mitään väliä. Joko ap on kaksinaamainen (naisten pitää pukeutua hyvin ja miesten ei), tai sitten hän vain on eri mieltä kuin monet muut palstan miehet (kenenkään pukeutumisella ei pitäisi olla muille väliä).

      Joka tapauksessa, kaikilla on omat mielipiteet, joten ei kiinnosta jäädä itse aiheesta väittelemään. Naurattaapahan vain tämä jankutus.

    • delphinium

      Pitäisi saada joku kamera ovelasti kätkettyä, että voisi kuvata naisten reaktiot ensin vapaa-ajan lookissa. Sitten viereen vertailupohjaksi duunirytkyissä sama homma. Vaikka 30 min kävely keskustassa. Tulisi kyllä hieno dokkari.

      Naisten pinnallisuus the Movie.

      • facts of life

        Täysin saman voisi tehdä miehille.

        Jos kävelen työvaatteissa (hame/mekko korkkarit pitkät hiukset kiinni) töistä kotiin, saan hyyyyvin vähän katseita mistään. Korkeintaan julkisessa vastapäätä istuva huomaa.

        Vielä vähemmän huomataan, jos vaihdan työvaatteet arkiseen hameeseen ja paitaan yhdistettynä matalakantaisiin kenkiin ja piipahdan kaupoilla. Eipä juuri kukaan huomaa.

        Kun avaan hiukset, laitan värikkään, tyylikkään tyköistuvan mekon päälle ja sähäkät korkkarit, en pääse ravintolassa kahta metriä eteenpäin ilman huomionosoituksia. Saati sitten, että pystyisin kävelemään sataa metriä kaupungilla ilman huomiota näin kesäisin.

        Miten tähän pitäisi reagoida? Että miehet ovat pinnallisia paskiaisia ja yhyy, kun eivät huomaa mua arkisempana?

        Valitettava fakta on, että ainoa nähtävä asia ihmisessä on ulkonäkö ja olemus, kun mitään muuta yhteyttä ei vielä ole ollut. Erityisesti miehille ulkonällä on merkitystä.

        Olen vähän vanhempi, mutta näytän paljon nuoremmalta. Mitä se tarkoittaa esimerkiksi nettideittailussa? Kuvaton profiili --> vain kaksi lähestymistä miehilta kuukaudessa. Olenhan 'vanha kurppa', jos tätä palstaa uskoo. Kuvallinen profiili --> viestejä sataa jatkuvasti. Jos sama tyyppi on käynyt profiilissa, mutta viestittää vasta kuvan jälkeen, on aika turha enää vedota 'kivaan profiilitekstiin' syynä kirjoitteluun.

        Maailma on pinnallinen paikka. Valitettavasti. Ei tunnu hyvältä, mutta se on vain hyväksyttävä. Ymmärrän, että miehiä kauneus houkuttaa tekemään tuttavuutta, mutta se ei välttämättä tarkoita lähestyvän miehen olevan pinnallinen. Itse teen päätelmät miehen pinnallisuudesta vasta lyhyen keskustelun jälkeen. Mikäli keskustelun päätopic on ulkonäköni, sayonara.


      • delphinium
        facts of life kirjoitti:

        Täysin saman voisi tehdä miehille.

        Jos kävelen työvaatteissa (hame/mekko korkkarit pitkät hiukset kiinni) töistä kotiin, saan hyyyyvin vähän katseita mistään. Korkeintaan julkisessa vastapäätä istuva huomaa.

        Vielä vähemmän huomataan, jos vaihdan työvaatteet arkiseen hameeseen ja paitaan yhdistettynä matalakantaisiin kenkiin ja piipahdan kaupoilla. Eipä juuri kukaan huomaa.

        Kun avaan hiukset, laitan värikkään, tyylikkään tyköistuvan mekon päälle ja sähäkät korkkarit, en pääse ravintolassa kahta metriä eteenpäin ilman huomionosoituksia. Saati sitten, että pystyisin kävelemään sataa metriä kaupungilla ilman huomiota näin kesäisin.

        Miten tähän pitäisi reagoida? Että miehet ovat pinnallisia paskiaisia ja yhyy, kun eivät huomaa mua arkisempana?

        Valitettava fakta on, että ainoa nähtävä asia ihmisessä on ulkonäkö ja olemus, kun mitään muuta yhteyttä ei vielä ole ollut. Erityisesti miehille ulkonällä on merkitystä.

        Olen vähän vanhempi, mutta näytän paljon nuoremmalta. Mitä se tarkoittaa esimerkiksi nettideittailussa? Kuvaton profiili --> vain kaksi lähestymistä miehilta kuukaudessa. Olenhan 'vanha kurppa', jos tätä palstaa uskoo. Kuvallinen profiili --> viestejä sataa jatkuvasti. Jos sama tyyppi on käynyt profiilissa, mutta viestittää vasta kuvan jälkeen, on aika turha enää vedota 'kivaan profiilitekstiin' syynä kirjoitteluun.

        Maailma on pinnallinen paikka. Valitettavasti. Ei tunnu hyvältä, mutta se on vain hyväksyttävä. Ymmärrän, että miehiä kauneus houkuttaa tekemään tuttavuutta, mutta se ei välttämättä tarkoita lähestyvän miehen olevan pinnallinen. Itse teen päätelmät miehen pinnallisuudesta vasta lyhyen keskustelun jälkeen. Mikäli keskustelun päätopic on ulkonäköni, sayonara.

        Provosoiva pukeutuminen on asia erikseen. Mies kyllä huomaa naisen, jos tämä on muuten miellyttävä. Ei siinä laskelmoida. Nykyään näkee näitä korkokengissä kaupassa kävijöitä. Mielestäni se on ennemminkin osoitus harkintakyvyn puutteesta kuin tyylikkyydestä.

        Korostan nyt kuitenkin, että eivät kaikki naiset ole rakennekyntisiä tyhjäpäitä. Kovasti vain on häviävä laji nuo täyspäiset.

        Kyllä naisten pinnallisuus on ihan eri planeetalta kuin miesten. Mietipä vaikka niitä rakennekynsiä. Miten turhaa ja ennen kaikkea pinnallista. Yksi nainen jopa epäsuorasti sanoin harrastavansa moisia miesten takia. Hauska sinänsä, että itse en ole tavannut ikinä miestä, jonka mielestä rakennekynnet eivät näyttäisi ruokottoman hölmöiltä.

        Sinänsä ei voi vakuuttaa, että naisten pinnallisuus pitää talouden pyörät pyörimässä monella alalla. Tyhmyyden vaikutusta ei pidä aliarvioida. Rakennekynnet ovat vain yksi esimerkki.


      • facts of life
        delphinium kirjoitti:

        Provosoiva pukeutuminen on asia erikseen. Mies kyllä huomaa naisen, jos tämä on muuten miellyttävä. Ei siinä laskelmoida. Nykyään näkee näitä korkokengissä kaupassa kävijöitä. Mielestäni se on ennemminkin osoitus harkintakyvyn puutteesta kuin tyylikkyydestä.

        Korostan nyt kuitenkin, että eivät kaikki naiset ole rakennekyntisiä tyhjäpäitä. Kovasti vain on häviävä laji nuo täyspäiset.

        Kyllä naisten pinnallisuus on ihan eri planeetalta kuin miesten. Mietipä vaikka niitä rakennekynsiä. Miten turhaa ja ennen kaikkea pinnallista. Yksi nainen jopa epäsuorasti sanoin harrastavansa moisia miesten takia. Hauska sinänsä, että itse en ole tavannut ikinä miestä, jonka mielestä rakennekynnet eivät näyttäisi ruokottoman hölmöiltä.

        Sinänsä ei voi vakuuttaa, että naisten pinnallisuus pitää talouden pyörät pyörimässä monella alalla. Tyhmyyden vaikutusta ei pidä aliarvioida. Rakennekynnet ovat vain yksi esimerkki.

        Mainitsinko jossain sanan 'provosoiva'? Olen aina tyylikäs, enkä paljasta pintaa, vaikka värejä käytänkin. Senkin voi tehdä hillitysti, silti niitä käyttäen. Provosoivasta tulee mieleen tyrkky, vetyperoksi-blondi, joka ei ymmärrä, missä paljastelun raja menee. Sinä vain kuvittelit heti pukeutumisen provosoivaksi. Syystä, jonka sinä itse parhaiten tietänet.

        Korkokengät harkintakyvyn puutetta? No, en mä nyt niitä poiskaan jalasta varta vasten ota, näin Helsingin ydinkeskustassa kun asun, missä maksimi kävelymatka korkkareilla on alle kilometri. Eivätkä Stockalla mitenkään poikkeava näky.

        Rakennekynsiin en ole itsekään sortunut. Eivät ne silti aina pelkästään tyhjäpäiden tuunausta ole. Sekin voi tehdä hillitysti ja joissain ammateissa erittäin huolitellut kynnet kuuluvat kirjaamattomaan protokollaan. Jopa miehillä.

        Lopuksi: mies ei huomaa naista vain miellyttävyyden perusteella. Ulkonäkö se on, joka merkitsee miehille eniten huomaamisessa. En oikein edes ymmärrä, miksi asiaa ollaan kieltämässä. Miten se miellyttävyys näkyy kymmenen metrin päähän? Eihän sinne saakka näe katsettakaan.

        Tähän saakka elämääni suurimman vaikutuksen olen huomannut hiuksilla. Pitkät ja paksut hiukset herättävät eniten huomiota ja aiheuttavat juuri nuo jatkuvat lähestymiset - yhdistettynä kauniisin kasvoihin ja vaatteisiin tietysti. Lyhyinä samat hiukset eivät olleetkaan niin kiinnostavat. Sama ihminen olen ollut kuitenkin jo vuosia.


      • delphinium
        facts of life kirjoitti:

        Mainitsinko jossain sanan 'provosoiva'? Olen aina tyylikäs, enkä paljasta pintaa, vaikka värejä käytänkin. Senkin voi tehdä hillitysti, silti niitä käyttäen. Provosoivasta tulee mieleen tyrkky, vetyperoksi-blondi, joka ei ymmärrä, missä paljastelun raja menee. Sinä vain kuvittelit heti pukeutumisen provosoivaksi. Syystä, jonka sinä itse parhaiten tietänet.

        Korkokengät harkintakyvyn puutetta? No, en mä nyt niitä poiskaan jalasta varta vasten ota, näin Helsingin ydinkeskustassa kun asun, missä maksimi kävelymatka korkkareilla on alle kilometri. Eivätkä Stockalla mitenkään poikkeava näky.

        Rakennekynsiin en ole itsekään sortunut. Eivät ne silti aina pelkästään tyhjäpäiden tuunausta ole. Sekin voi tehdä hillitysti ja joissain ammateissa erittäin huolitellut kynnet kuuluvat kirjaamattomaan protokollaan. Jopa miehillä.

        Lopuksi: mies ei huomaa naista vain miellyttävyyden perusteella. Ulkonäkö se on, joka merkitsee miehille eniten huomaamisessa. En oikein edes ymmärrä, miksi asiaa ollaan kieltämässä. Miten se miellyttävyys näkyy kymmenen metrin päähän? Eihän sinne saakka näe katsettakaan.

        Tähän saakka elämääni suurimman vaikutuksen olen huomannut hiuksilla. Pitkät ja paksut hiukset herättävät eniten huomiota ja aiheuttavat juuri nuo jatkuvat lähestymiset - yhdistettynä kauniisin kasvoihin ja vaatteisiin tietysti. Lyhyinä samat hiukset eivät olleetkaan niin kiinnostavat. Sama ihminen olen ollut kuitenkin jo vuosia.

        Kyllä minulle ensisijaisesti merkitsee se miten nainen käyttäytyy. Se kertoo paljon enemmän ihmisestä kuin vaatteet. Vähemmän kauniskin saa olla, kunhan asenne vain on hyvä.

        Hiusasiaa en viitsi oikoa, koska kyse on pitkälti preferenssistä. Sanonpahan vaan, että persoonallisuudella on siinäkin iso merkitys.

        Eivät ne niin iso asia ole, mutta itse kiinnitän enemmän lyhyisiin hiuksiin huomiota.


      • facts of life
        delphinium kirjoitti:

        Kyllä minulle ensisijaisesti merkitsee se miten nainen käyttäytyy. Se kertoo paljon enemmän ihmisestä kuin vaatteet. Vähemmän kauniskin saa olla, kunhan asenne vain on hyvä.

        Hiusasiaa en viitsi oikoa, koska kyse on pitkälti preferenssistä. Sanonpahan vaan, että persoonallisuudella on siinäkin iso merkitys.

        Eivät ne niin iso asia ole, mutta itse kiinnitän enemmän lyhyisiin hiuksiin huomiota.

        Potaskaahan tuo on. Et taatusti koskisi yhteenkään naiseen, joka on mielestäsi ruma, vaikka hän käyttäytyisi kauniisti.

        Toki, jos tarkoitat käyttäytymisellä

        a) kiroilevaa, ympärilleen syljeskelevää tupakoija-amistrashia, etkä
        b) tavallista, keskiluokkaista käytösmallia tai
        c) iloista, tyylikästä tms.

        niin, tokihan tuo a) karsiutuu pois joukosta välittömästi. Mutta kai tämän tason vaatimus käytöksessä on itsestäänselvyys?

        Toki, jos itsekin näen kaupungilla a-kohdan miesversion, on aivan sama, miltä hän näyttää. Ei mitään mahdollisuutta minuun.

        Hyvä käytös on mielestäni kynnysarvo. Ellei sitä saavuta, ei ole mahdollisuutta muuhunkaan. Tosin samaan kynnysarvo-kategoriaan kuuluu moni muukin asia, kuten työllisyys, vastuuntunto, huomaavaisuus, älykkyys - esimerkiksi


      • taivaanvuohi62
        delphinium kirjoitti:

        Provosoiva pukeutuminen on asia erikseen. Mies kyllä huomaa naisen, jos tämä on muuten miellyttävä. Ei siinä laskelmoida. Nykyään näkee näitä korkokengissä kaupassa kävijöitä. Mielestäni se on ennemminkin osoitus harkintakyvyn puutteesta kuin tyylikkyydestä.

        Korostan nyt kuitenkin, että eivät kaikki naiset ole rakennekyntisiä tyhjäpäitä. Kovasti vain on häviävä laji nuo täyspäiset.

        Kyllä naisten pinnallisuus on ihan eri planeetalta kuin miesten. Mietipä vaikka niitä rakennekynsiä. Miten turhaa ja ennen kaikkea pinnallista. Yksi nainen jopa epäsuorasti sanoin harrastavansa moisia miesten takia. Hauska sinänsä, että itse en ole tavannut ikinä miestä, jonka mielestä rakennekynnet eivät näyttäisi ruokottoman hölmöiltä.

        Sinänsä ei voi vakuuttaa, että naisten pinnallisuus pitää talouden pyörät pyörimässä monella alalla. Tyhmyyden vaikutusta ei pidä aliarvioida. Rakennekynnet ovat vain yksi esimerkki.

        Rakennekynnet tyhjäpäisyyden merkki? Pitää heti kertoa muutamallekin tuntemalleni korkeassa asemassa olevalle naiselle, että ymmärtävät oitis otattaa pois. (Ei, minulla ei ole, liian vaivalloista)


      • delphinium
        taivaanvuohi62 kirjoitti:

        Rakennekynnet tyhjäpäisyyden merkki? Pitää heti kertoa muutamallekin tuntemalleni korkeassa asemassa olevalle naiselle, että ymmärtävät oitis otattaa pois. (Ei, minulla ei ole, liian vaivalloista)

        Tuskin se enää tuossa vaiheessa auttaa. Ei paska paistamalla parane.


      • Herää todellisuuteen
        facts of life kirjoitti:

        Potaskaahan tuo on. Et taatusti koskisi yhteenkään naiseen, joka on mielestäsi ruma, vaikka hän käyttäytyisi kauniisti.

        Toki, jos tarkoitat käyttäytymisellä

        a) kiroilevaa, ympärilleen syljeskelevää tupakoija-amistrashia, etkä
        b) tavallista, keskiluokkaista käytösmallia tai
        c) iloista, tyylikästä tms.

        niin, tokihan tuo a) karsiutuu pois joukosta välittömästi. Mutta kai tämän tason vaatimus käytöksessä on itsestäänselvyys?

        Toki, jos itsekin näen kaupungilla a-kohdan miesversion, on aivan sama, miltä hän näyttää. Ei mitään mahdollisuutta minuun.

        Hyvä käytös on mielestäni kynnysarvo. Ellei sitä saavuta, ei ole mahdollisuutta muuhunkaan. Tosin samaan kynnysarvo-kategoriaan kuuluu moni muukin asia, kuten työllisyys, vastuuntunto, huomaavaisuus, älykkyys - esimerkiksi

        Kiroileva syljeksivä amistrash todennäköisesti saa aivan yhtä paljon huomiota kuin sinäkin. Luultavasti sillä on jo 3 kouluikäistä lasta, siinä vaiheessa kun sinä olet jo rupashtanut ja edelleen valkkaat. Siitä joitakin vuosia eteenpäin ainoa jolle enää kelpaat on sen amistrashin exä.


    • usko koetuksella

      Ihan samanlaisia kokemuksia. Jos työvaatteissa käy vaikka kahvilassa niin johon löytyy kipinää ja kiinnostusta ja ties mitä merkityksiä niistä vaatteista onnistutaan mukamas löytämään. Sitten kun käy samassa kahvilassa ilman työvaatetusta, siististi pukeutuneena, niin jonnekin se kiinnostus on hävinnyt.

      Masentavaa.

      Sitten joku vielä kyseli että kumpi kiinnostaa enemmän, säkkimäiseen tunikaan ja farkkuihin vai minimekkoon pukeutunut nainen. Ihme oletus että miehetkin olisivat yhtä pinnallisia. Minä ainakin kiinnostuisin ennemmin siitä tunika-farkku-naisesta, sillä uskon että hänellä ja minulla olisi enemmän yhteistä kuin minimekossa itseään esittelevällä naisella.

      Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset?

      • Älkää nyt höpöttäkö


      • usko koetuksella
        Älkää nyt höpöttäkö kirjoitti:

        Niillä tiedoilla pitää edetä joita on saatavilla. Nyt ei ollut tuon enempää. Muuten toki tarkkailisin eleitä ja katseita ennemmin. On se varmaan vaikea ymmärtää että vaatteet tai hiukset yms. eivät ole kaikille se ykkösasia.


    • 19+2

      Noo tässä asiassa on turha suomia vain toista sukupuolta. Ensivaikutelma tekee paljon. Kaikilla on omat mieltymykset tyylillisesti - joku ihastuu univormuun, toinen rokkarin revittyihin kuteisiin, kolmas siistiin kauluspaitatyyppiin... Totta kai ulkonäöllä on aina väliä. Voihan sitä pinnallisenakin pitää, mutta pitäähän toisessa joku piirre olla mikä viehättää jotta kiinnostusta voi alun alkaen edes syntyä.

      Onhan se totta että tietyntyyppiset ihmiset raakkaavat ulkonäön perusteella jotkut kokonaan lokeroon "ei-tutustumisen-arvoinen". Sitten pitää kyllä jo vähän miettiä että kiinnostuuko itse ihan vääränlaisista tyypeistä, jos tuntuu aina osuvan kohdalle sellaisia ihmisiä...

      Totta kai tunnen naisia jotka vilkaisevat miehen vaatteita ja päättelevät siitä että "ei ole mun tyyppiä". Not surprisingly tunnen myös tällaisia miehiä.

      En ole kova laittautumaan, joten meikki ja kampaus on aika pitkälti samanlainen työssä ja vapaa-ajalla. Töissä olen tapettia mustine suorine housuineni kauluspaitoineni, vaikka ihan samanlainen look on kaulasta ylöspäin kuin vapaalla istuvissa vaatteissakin. Farkut t-paita -look herättää vain vähän kiinnostusta, mutta heti kun kiskaisee mekon päälle ja korkkarit jalkaan niin huomiota alkaakin riittää jo runsain mitoin.

      Jotta kyllähän me kaikki ollaan jossain määrin pinnallisia, toiset enempi toiset vähempi. Mutta ette te kaikki miehetkään pääse tässä asiassa sädekehää päänne päälle ripustamaan ;) Poikkeuksia toki riittää aina, molemmissa sukupuolissa.

    • abraham itse

      Piti puolustaa naista, mut kun luin tän ketjun niin naiset ehti puolustaa ittensä ulos talosta. Mutta hyvä tietää, eli naisen saa jos pukeutuu..Ylipäätään.
      Noi lyhyesti aika mielenkiitosta tästä tekee sen, että jos kannan ylväästi pukuni,univormun
      (tiesittekö ettei 99% naisiat tiedä mitä eroa on poliisin unovormulla ja työhaalarilla) tai kauluspaitani niin teen lähtemättömän vaikutuksen.
      Syy taitaa olla se sama kun ennenkin?

      Naiset ei muutu tästä voisi tehdä empiirisen kokeen ja lähteä
      (jos kavereita olis), niin tuonne jaakon-baariin kaljalle,
      kaikille sandaalit ja sukat ennen kaikkea jalkaa ja itse puvussa kattomaan,
      että onko ne naiset pinnalisia vai ei?
      Mutta turhaa se on, olen jo utkinut kumpi tekee paremmn vaikutuksen
      naiseen se kenellä nainen olettaa olevan paljon rahaa vai se kenen nainen olettaa olevan köyhä..Arvasitte oikein (molemilla henkilöillä oli antamani 30 €,toinen sai pil.)

      Mielenkiinnon herätti kutina jalkojen välissä kun puhuttiin sotilaista(sotilas on väärä nimi mutta ei kerrota tätä naisille[sotilas on henkilö joka sotii sillä hetkellä]) tiedättekö, että 99,7% naisista, ei erota unovormua maastopuvusta [paitsi ne jotka tämnä jälkeen käyttävät googlea]) Samoin palomiesten univormu sotketaa duunivaatteisiin,ja tämä taas kertoo paljon naisten älykkyydestä =)

    • Mun mielestä vähän hölmö aihe, en ymmärrä :) Tottakai miehetkin katsoo naisia enemmän jos heillä on esim. kiva mekko tai hame päällä :) Ja noista univormuista ja miesten puvuista tai muista sen kaltasista...en ainakaan koe mun kohdalla, että olisi ikinä mitenkään vaikuttanut mun tiirailuuni. Mä katson miehessä enimmäkseen hymyä, silmiä ja "yleistä olemusta". Sitten kolahtaa kuin kolahtaa :) Eli meitä ihmisiä nyt vaan on joka lähtöön jokaiseen makuun :)

    • -M-

      Naisten kiinnostus uniformuja ja vastaavia asusteita kohtaan on aika mielenkiintoista. Luulen että kiinnostus johtuu siitä että uniformu päällä mies ei ole yksilö, vaan pelkästään mies. Hän ei ole Pekka eikä Matti, vaan pukumies. Pekalla ja Matilla saattaisi olla henkilökohtaisia ongelmia, heikkouksia, epävarmuutta. Pukumiehellä ei tällaisia ole, sillä hän on vain pukumies.

      Asfalttimiehetkin ovat ihailtuja seksisymboleita koska heitä on yleensä niin paljon etteivät naiset joudu ohiajaessaan mitenkään yksilöimään heitä. He ovat vain lihaksikkaita ja ruskettuneita miehiä. Jos olisi työmaa jossa työskentelisi yksinäinen lihaksikas ja ruskettunut mies, niin tuskin kukaan nainen esineellistäisi häntä ihailevalla tavalla. Hänhän saattaisi olla vaikka Pekka tai Matti jolla on kotona vaimo ja koliikkivauva.

      Hunksit ovat viihdyttävä tanssiryhmä, mutta jos yksi mies tekisi vastaavan esityksen, niin se olisi säälittävää.

      Sama logiikka pätee muihinkin uniformuihin, työvaatteisiin ja pukuihin. Ne päällä mies on "vain" mies ilman lisämerkityksiä ja se ilmeisesti miellyttää naisia.

    • sorppa vaan

      Noo... totta puhuen itseäni uniformut (sitä ei siis kirjoiteta univormu) eivät kiinnosta. Uniformu kuuluu lähinnä duunariammatteihin, eli huonosti koulutettuihin. Edellä mainitut korreloivat tyhmyyden kanssa, joten todennäköisyys, ettei mies ole älyllistä seuraa on aivan liian suuri.

      • Lukeminen avartaa

      • f parempi
        Lukeminen avartaa kirjoitti:

        http://www.suomisanakirja.fi/univormu

        Ei ollut vielä opiskeluaikoinani.

        Nytkin se kuulostaa korviini siltä, että osaamattomien tumpeloiden kirjoitusvirheiden vuoksi on muutettu Suomen kieltä vastaamaan alunperin kirjoitusvirhettä.


      • Lukeminen avartaa
        f parempi kirjoitti:

        Ei ollut vielä opiskeluaikoinani.

        Nytkin se kuulostaa korviini siltä, että osaamattomien tumpeloiden kirjoitusvirheiden vuoksi on muutettu Suomen kieltä vastaamaan alunperin kirjoitusvirhettä.

        Kurkistinpa 80-luvun alkupuolen kirjoihini enkä löytänyt niistä äffällistä muotoa edes sulkujen sisältä. Jos sinun opintosi ovat vielä varhaisemmalta ajalta, kannattaa nuo ilmiselvät svetisismit kyllä jo päivittää. Ja tarkista samalla sekin, kuinka "Suomen kieli" oikeasti kirjoitetaan. ;)

        Muuten olen kanssasi ihan samaa mieltä: Kotus hyväksyy nykyisin ihan mitä tahansa, kunhan tarpeeksi moni tumpelo tekee saman virheen.


      • f parempi
        Lukeminen avartaa kirjoitti:

        Kurkistinpa 80-luvun alkupuolen kirjoihini enkä löytänyt niistä äffällistä muotoa edes sulkujen sisältä. Jos sinun opintosi ovat vielä varhaisemmalta ajalta, kannattaa nuo ilmiselvät svetisismit kyllä jo päivittää. Ja tarkista samalla sekin, kuinka "Suomen kieli" oikeasti kirjoitetaan. ;)

        Muuten olen kanssasi ihan samaa mieltä: Kotus hyväksyy nykyisin ihan mitä tahansa, kunhan tarpeeksi moni tumpelo tekee saman virheen.

        Joo, pienellä. Ulkomailla asutut vuodet ja jatkuva englanninkielisyys tuottavat tahattomia lapsuksia kirjalliseen ilmaisuun. Uniform, Finnish language - mutta myönnetään, etten olisi uskonut univormua oikeaksi kirjoitusasuksi. Wikipediakin väittää univormun olleen uniformu.

        Anyway, ohi aiheesta.


      • kiitti1

        Univormua ei saa oikein mistään, jos ei AMK:ta suorita.
        Ja se kirjotetaan just kuten kirjotin, mut lausuntaan toisin =D
        Eli naiset eivät pelkästää ole tyhmiä vaan myös luku ja krijoitus
        häiräisiä?


      • Kiesus soikoon
        f parempi kirjoitti:

        Joo, pienellä. Ulkomailla asutut vuodet ja jatkuva englanninkielisyys tuottavat tahattomia lapsuksia kirjalliseen ilmaisuun. Uniform, Finnish language - mutta myönnetään, etten olisi uskonut univormua oikeaksi kirjoitusasuksi. Wikipediakin väittää univormun olleen uniformu.

        Anyway, ohi aiheesta.

        Onan toi nyt ihan helvetin nöyrää, kun tulee pätemää ja sit selittää kielitaidottomuutta kotimaansa kieleen ulkomaan matkailulla,
        vaikkei ole Ruostia kauempana käynyt =D

        Sun on pakko olla nainen =D


      • voi myötähäpeää
        f parempi kirjoitti:

        Joo, pienellä. Ulkomailla asutut vuodet ja jatkuva englanninkielisyys tuottavat tahattomia lapsuksia kirjalliseen ilmaisuun. Uniform, Finnish language - mutta myönnetään, etten olisi uskonut univormua oikeaksi kirjoitusasuksi. Wikipediakin väittää univormun olleen uniformu.

        Anyway, ohi aiheesta.

        Haha. Tämä oli kyllä paras ikinä.


      • f parempi
        Kiesus soikoon kirjoitti:

        Onan toi nyt ihan helvetin nöyrää, kun tulee pätemää ja sit selittää kielitaidottomuutta kotimaansa kieleen ulkomaan matkailulla,
        vaikkei ole Ruostia kauempana käynyt =D

        Sun on pakko olla nainen =D

        Matkailulla? Asumisella. En nytkään asu Suomessa. Silloinkin, kun asuin, työkieleni oli englanti ja matkapäiviä ulkomailla toistasataa vuodessa.

        Mutta aika turhaan pelkästään Suomen rajojen sisällä elävälle ja olevalle mitään todistelee ympäristön vaikutuksesta kielelliseen ilmaisuun. Kokemusta kun ei ole, niin juntti harvemmin ymmärtää.


      • ei mikään amis
        kiitti1 kirjoitti:

        Univormua ei saa oikein mistään, jos ei AMK:ta suorita.
        Ja se kirjotetaan just kuten kirjotin, mut lausuntaan toisin =D
        Eli naiset eivät pelkästää ole tyhmiä vaan myös luku ja krijoitus
        häiräisiä?

        Niinhän kirjoittaja juuri sanoi, univormut ovat huonosti koulutettujen duunarien vetimiä.

        AMK = duunarikoulu. Amis. Siksi nimessä on AMMATTIkorkeakoulu. Joskin mielestäni tuon korkeakoulu-liitteen saisi poistaa kokonaan. Sen verran turhia käsityksiä omasta osaamisesta amislaiset siitä saavat.

        AMK on pilipalikoulu ja oppilasaines sen mukaista. Ei riittävän fiksua seuraa.


      • 23244
        ei mikään amis kirjoitti:

        Niinhän kirjoittaja juuri sanoi, univormut ovat huonosti koulutettujen duunarien vetimiä.

        AMK = duunarikoulu. Amis. Siksi nimessä on AMMATTIkorkeakoulu. Joskin mielestäni tuon korkeakoulu-liitteen saisi poistaa kokonaan. Sen verran turhia käsityksiä omasta osaamisesta amislaiset siitä saavat.

        AMK on pilipalikoulu ja oppilasaines sen mukaista. Ei riittävän fiksua seuraa.

        AMK = auttakaa mua kaikessa


    • Te olette sekaisin

      Niin siis miehet syyttää naisia

      -pinnallisuudesta
      -lihavuudesta
      -että naiset itse luvoat omat ruumiskompleksisnsa (ei miehet)
      -naisen ei tarvitse kuin olla hoikka (miesten itsensä mielestä)
      -nainen ei saa olla läski (miesten mielestä)
      -vaatii mieheltä ulkonäköä
      -vaatii miehelt varallisuutta
      -rumat miehet eivät kelpaa (miesten mielestä)
      -olla madonna (miesten mielestä)
      -olla huora (kaikille suosiolla antava hyväntekijä, miesten mielestä)
      -on huora (miesten mielestä, antoi tai ei)

      =nainen ei koskaan riitä kitisevälle pinnalliselle miehelle

      • vaatteet on aatteet

        Jos kaikkien miesten mielipiteet kootaan yhteen niin kyllähän sieltä varmasti tuollainen lista saadaan kerättyä. Onko siinä mitään järkeä, niin se on eri asia.


      • Te olettte sekaisin
        vaatteet on aatteet kirjoitti:

        Jos kaikkien miesten mielipiteet kootaan yhteen niin kyllähän sieltä varmasti tuollainen lista saadaan kerättyä. Onko siinä mitään järkeä, niin se on eri asia.

        Mutta kun nämä "miehet" täällä julistavat oman mielipiteensä olevan "kaikkien meidän maisten" -mielipide.

        Mua ei liikuta tämä järjettömyys, lähinnä huvittaa. Olen täällä ennemmin tutkimusmielessä, mutta ajattele niitä nuorempia joilla ei ole vielä valmis ja varma oma ruumiskuva. Nuoret naiset ovat epävarmoja omasta kuvastaan aika pitkään ja nämä palstat ovat siihen tarpeeseen aika shokkihoitoa.

        Katsoin juuri dokkarin lihavuustutkimuksesta, lähinnä kemikaalien vaikutusta, koska lihavuus lisääntyy valtavasti koko eu:n alueella. Osa lihavuudesta on toki elämäntapakysymys, mutta eipä ole nuorella naisella helppoa kasvaa tässä tiedon ja vaatimusten mysrskyssä. Ei toisaalta yhtään ihmettele jos lihavuus ja kauneusihanteen uhmaaminen olisi tietoista uhmaa ja kapinaa.

        Kaikki ovat vaan koko ajan vaatimassa jotain.

        ps. tämän palstan perusteella, olen kyllä huolestunut myös nuorten miesten mielenterveydestä ja realismin tajusta. Vattuuttomia kitiseviä pieniä prinssejä.


      • ed.
        Te olettte sekaisin kirjoitti:

        Mutta kun nämä "miehet" täällä julistavat oman mielipiteensä olevan "kaikkien meidän maisten" -mielipide.

        Mua ei liikuta tämä järjettömyys, lähinnä huvittaa. Olen täällä ennemmin tutkimusmielessä, mutta ajattele niitä nuorempia joilla ei ole vielä valmis ja varma oma ruumiskuva. Nuoret naiset ovat epävarmoja omasta kuvastaan aika pitkään ja nämä palstat ovat siihen tarpeeseen aika shokkihoitoa.

        Katsoin juuri dokkarin lihavuustutkimuksesta, lähinnä kemikaalien vaikutusta, koska lihavuus lisääntyy valtavasti koko eu:n alueella. Osa lihavuudesta on toki elämäntapakysymys, mutta eipä ole nuorella naisella helppoa kasvaa tässä tiedon ja vaatimusten mysrskyssä. Ei toisaalta yhtään ihmettele jos lihavuus ja kauneusihanteen uhmaaminen olisi tietoista uhmaa ja kapinaa.

        Kaikki ovat vaan koko ajan vaatimassa jotain.

        ps. tämän palstan perusteella, olen kyllä huolestunut myös nuorten miesten mielenterveydestä ja realismin tajusta. Vattuuttomia kitiseviä pieniä prinssejä.

        Olipa kirjoitusvirheitä.

        Pahoittelut.

        Käyn joka aamu lenkillä tai salilla, olen siis normikokoinen mutta puutun silti tähän ulkonäkökeskusteluun, koska se näyttää raa lta. Asiasta voisi sanoa nätimminkin.
        Ja miettiä niitä syitä.

        Miehet tuovat täällä esille pääasiassa oman näkökulmansa kaikissa asioissa, mutta ohittavat täysin naisen osan. Oli se sitten lihavuus tai ehkäisy.


      • Leader2

        Luitko nyt listasi oikein? Tuon listan mukaan nainen kelpaa mielle kun ei ole läski, ei välitä miehen ulkonäöstä ja antaa seksiä tarvepohjaisesti.

        Eihän tuo ole millään tavalla vaativa vaatimus.


    • taivaanvuohi62

      En ymmärrä, miksi ihmettelet asiaa. Miksi joku katselisi kaupungilla epäkiinnostavia asioita kun voi katsella kiinnostavia. Oli kyse sitten miehestä tai näyteikkunasta. Hyvännäköisessä miehessä silmä lepää, epäkiinnostavan näköistä miestä ei huomaa ja epämielyttävän näköistä ei halua katsella.

      • Te olette seakaisin

        Ei mua haittaa vaikka joku on läski. Mies tai nainen.

        Osaan mennä ohi ilman että saan traumoja.
        Osa työkaveristani on isompia, mutta se on täysin heidän oma asia. Eikä se liity työntekoon millään tavalla.

        Suomalaiset miehet ovat aina olleet enemmän tai vähemmän rumia. Mitä sitten? Ne on sellaisia. Kauniita ja komeita miehiä on Suomessa TODELLA vähän. Mutta se on sitä, en saa siitäkään traumoja. Mua haittaa enemmän ihmisten tyhmyys ja huonot käytöstavat.

        Joo, muistan ajan jolloin surin sitä että suomalainen mies on niin tyhmä ja moukkamainen. Suomalaisen miehen kilpailuvietti ajaa hänet kilpailemaan omasta huonoudestaan. Mutta olen alistunut kohtalooni asua täällä.

        Ulkonäköasiat: mitä se mulle kuuluu?

        Te olette oikeasti sekaisin.


      • -M-

        Oletetaan että ihminen etsii kumppania. Vaikka hän ei kaupungilla ollessaan olisikaan varsinaisesti haku päällä, mutta helposti sitä tulee kuitenkin katseltua ihmisiä katsellen olisiko kiinnostavia tapauksia näkyvissä. Sinun mielestä se hyvännäköisin on aina kiinnostavin? Minä ainakin katselen ennemmin sitä miten ihminen toimii, puhuu, miten hän huomioi muita, käveleekö hän lasittunein katsein kuin catwalkilla vai kiinnostuneena ympärilleen katsellen jne.

        Jos näen naisen jonka olemus on tässä mielessä kiinnostava ja hän on "riittävän" hyvännäköinen, niin kyllähän siinä kiinnostus helposti herää. Jos vieressä menee joku minihameinen fitnessbeibi, niin menköön. En minä hänelle kuitenkaan kelpaa eikä hänkään olisi minun tyyppiä.


      • Tapa liikkua
        -M- kirjoitti:

        Oletetaan että ihminen etsii kumppania. Vaikka hän ei kaupungilla ollessaan olisikaan varsinaisesti haku päällä, mutta helposti sitä tulee kuitenkin katseltua ihmisiä katsellen olisiko kiinnostavia tapauksia näkyvissä. Sinun mielestä se hyvännäköisin on aina kiinnostavin? Minä ainakin katselen ennemmin sitä miten ihminen toimii, puhuu, miten hän huomioi muita, käveleekö hän lasittunein katsein kuin catwalkilla vai kiinnostuneena ympärilleen katsellen jne.

        Jos näen naisen jonka olemus on tässä mielessä kiinnostava ja hän on "riittävän" hyvännäköinen, niin kyllähän siinä kiinnostus helposti herää. Jos vieressä menee joku minihameinen fitnessbeibi, niin menköön. En minä hänelle kuitenkaan kelpaa eikä hänkään olisi minun tyyppiä.

        Samaa mieltä miehistä.

        Minusta se miten (tuntematon) ihminen liikkuu, puhuu ja katsoo kertoo ihmisestä huomattavasti enemmän kuin pelkkä fyysinen koko tai ulkonäkö. Laiska, saamaton vätys myös liikkuu kuin laiska saamaton vätys. Se näkyy tavalla tai toisella koko olemuksesta. Röyhkeä käyttäytyy kuten röyhkeät tekevät. Ja niin edelleen.

        Miehen piirteissä ehkä seksikkäintä on tietynlainen itsevarmuus ja iloisuus
        ilman että hän alistuu olemaan moukka ja kusipää. Rahalla ja maineellakaan ei ole niinkään väliä kunhan arvot ovat kohdillaan.

        Myönnän katsoneeni kauan sitten (sillä silmällä) miestä, joka oli mustassa pitkässä kaavussa. Ulkoisesti hän oli pitkä ja hoikka, mutta minua viehätti hänen tapansa liikkua ja se katse... ;)

        Viimeisimmästä joka jäi mieleen, huomasin ensin kauniit sormet ja kädet ja ihanat kiharat korvan takana.

        Tottakai kaunis mies on kaunis mies. Mutta sekin on makuasia.


    • taivaanvuohi62

      Pinnallisuus kontra käytös, hyvä esimerkki muutaman kuukauden takaa. Synagogaa vastapäätä rempattiin taloa, ja kuola valuen katselin yhtä vanhempaa herraa porukasta. Vanhempi, ulkomaalaisen näköinen kauniisti harmaantunut. Mietin, että kun tuoltakin kuorisi työnantajan haalarin pois ja laittaisi pukuun, niin ai mikä namupala. Mutta sitten "namupala" kumartui räkäisemään klimpin kadulle. Pläts, lässähdin kuin kohokas jonkun pamautettua uuninluukkua, olkoon vaikka Johnny Depp, maku meni.

    • akateeminen M

      Tämän ketjun pituudesta näkee miten käy jos alkaa naisten kanssa väittelemään.

    • ---------------

      Kappas vaan, pitäisiköhän sitä pistää sitten aina puku päälle kauppaan. En ole kyllä ollut 7 vuoteen töissä, mutta jospa puvulla sitten saisi tyttöystävän. :D

      Jos omia naismieltymyksiä ajattelen, niin ihan oikeasti en katso pukeutumista ollenkaan, vaan ensin kasvoja ja sitten vartaloa. Onhan sekin tietysti pinnallista. Vaatteilla ei ole mitään väliä ja reikäisetkin on vaan lisäämässä särmää persoonaan. Kuka tahansa ei uskalla vetää reikäistä paitaa päälle. Ehkäpä reikäisissä kulkevat ovat sitten minulle seksikkäimpiä.

    • Näinkin voi mennä

      Olin tossa keväällä treffeillä tosi mukavan naisen kanssa, ja homma meni niin et vaihdeltii kuvat ja soiteltiin puhelimella ensin. No nainen sit sanoi heti puhelimessa et saat sit maksaa hänenkin kahvit.
      No kun sit menin hakemaan tätä tosi kivaa naista kakkosautollani, joka on pieni ja halpa, niin nainen sanoikin sit kahvilassa et hän voi kyllä maksaa kahvinsa itse.

      Sanoin vain et "minkätakia" ja maksoin kuitenkin molemmat.
      Kun treffit päättyi nainen sanoi et ei täst nyt kuitenkaan mitään tule, ja tää on tässä.

      Okei. Jutun juuri on siinä, että liian vaatimaton auto teki sen et nainen päätti et ei jatkoon.
      Nainen oli kuitenkin reilu koska tarjosi että maksaa itse koska samantien auton kyytiin istuessaan päätti että ei tällä autolla jatkoon.

      En kertonut sille etukäteen mitään miten asiat muuten makaa, ja että toi auto oli vain kakkosautoni.

      voihan sitä pinnallisuudessaan valita automerkinkin kautta miten jatketaan.

      • delphinium

        Tämä on klassinen tarina. Aika raadollista.

        Puhuttiinpa tässä päivänä eräänä porukalla otsikon aiheesta. Olipa ihan naisiakin mukana. Ja kyllä konsensus oli Friedrich Nietzschen löydöksen mukainen "naiset ovat enemmän kuin pinnallisia".

        Pohdittiin vähän syitä, mistä tämä johtuu:

        -Naiselle on annettu loputon määrä oikeuksia, mutta ei juurikaan vastuuta mistään. Miehellä taas on vastuu lähes kaikesta ja oikeuksia ei juuri mihinkään. Tälläinen väkisinkin jalosta miehen moraalia naista korkeammaksi. Naiselle riittää, kun hän toteaa itselleen: "Hihi. Mun ei tarvi ajatella, kun oon kaunis".

        -Mies on kautta aikain ollut johtava sukupuoli. Äänioikeutta ja siihen verrattavia asioitakin on alettu ajaa vasta männävuosina. Herää kysymys: miksi vasta nyt? Luulisi korkeaan ajatteluun kykynevän pyrkivän ajamaan tasa-arvoa jo paljon aikaisemmin, mutta ei. Tässäkin on kyse oikeuksien haalimisesta. Vastuu ei viläkään kiinnosta.

        -Mies on monella tapaa täydellisyyttä ilmentävä hahmo. Historian valossa se on kaikkein pisimmälle jalostunut elävä organismi. Johtava asema maailmassa on jalostanut vuosituhansien saatossa miehen moraalin korkeaksi. Naisella ajatukseen on ollut aikaa totuttautua vain muutama vuosista, jos sitäkään.

        Sitten on tietysti biologiset selitykset, hormonit, sairas kilpailuvietti, pyrkimys jatkuvasti parempaan ilman kykyä empatiaan jne.

        Lopputulema valitettavasti on, että se on mies, joka kantaa vastuun ja on moraalinen. Tästä juontaa juurensa sanonta "miehen työ". Nainen tyytyy toteamaan: "Mua ei politiikka kiinnosta. Musta tulee isona meikkitaiteilija!"

        Nämä eivät tietysti päde kaikkiin naisiin tai miehiin, mutta suurempaa otantaa tarkastelemaan kyllä.


    • voi teitä

      Suuresti huvittavaa yleistämistä. Omalla miehelläni on ihan tavallinen auto ja duunariksikin häntä voisi joku luonnehtia. Toki on kuitenkin komea, fiksu sekä erittäin sosiaalinen ja huumorintajuinen. En valita. Itse opiskelen korkeakoulussa ja joku on joskus kauniiksikin väittänyt. Taitaa nyt huono menestys naisrintamalla olla jostain ihan muusta kiinni kuin naisten pinnallisuudesta. Yleensä ihmiset pariutuvat kaltaistensa kanssa. Minua ja miestäni yhdistää huumori, yhtäläinen mielenkiinto muotiin ja muihin pinnallisiin seikkoihin, samankaltainen arvomaailma ja odotukset elämältä (minä olen vain paljon urakeskeisempi), sekä halu nähdä maailmaa. Molemmilla myös laaja ystäväpiiri ja vahva tiedonjano.

      Kyllä vakka kantensa löytää, te ette vaan tunnista omaanne. Jos et itse piittaa ulkonäöstä, älä oleta naivasi missiä. Jos sinua kiinnostaa vain penkkiurheilu ja panimotuotteiden nautiskelu, älä oleta että kosmopoliitti maailmannainen katsahtaisikaan sinuun. Samat asiat koskevat naisiakin miesten suhteen. Komea mies ei katsele rumia naisia, älykäs mies ei halua vaimoksi bimboa (sänkyynsä korkeintaan) ;)

      • Huuhaata

        En edes jaksanut koko rimpsua lukea, mutta musta on hassua että alkupuolella oli näistä uniformuista että kun sillon katsotaan. Jos valtaosa ihmisistä pukeutuu lähestulkoon samallailla niin totttakai sitä joka pukeutuu erilailla katsotaankin enemmän. Ihan sama jos talvella kun suurinosa pukeutuu mustaan ja heitetään sinne yksi punaiseen pukeutuva niin varmasti kääntää katseet. Toki joillain on sitten näitä "uniformu-fetissejä" jotka ei suinkaan liity siihen että mies näyttäisi paremmalta asussaan vaan siihen valtaan mikä uniformuisilla usein on, tavalla tai toisella. Ja jos oikeasti ihmiset miettisivät... Onko paljoakaan pariskuntia joissa MIES olisi hyvännäkönen ja nainen ei? Vai meneeköhän se suurimmaksi osaksi toisinpäin?
        Jo aikojen alusta miehet on etsinyt ns. hyviä geenejä suvunjatkamista varten ja se tulee luonnostaan. Toki kaikki tykkäävät katsoa hyvännäköisiä ihmisiä, mutta ainakin naisille parisuhteeseen ja perheenperustamiseen valitaan mieluummin fiksu kuin hyvännäköinen mies. Jos ne tulee samassa paketissa niin hyvä, mutta harvemmin näin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe