heii tein tälläsen palstan , ku tääl on pelkästää näit tyttöjen juttui et " mitä on söpöint mitä poika on sanonu" ymym
NII nyt te pojat saatte kertoo millasist viesteist tykkäätte ja mitä on sulost ja ymym:)? mikä saa teiät hymyilee
tellll :33
POJAT söpöintä mitä teille on sanottu
19
413
Vastaukset
- aatuli
Näen söpön naamasi .. En jaksa selittää koko vuoropuhelua :)
- Riparilla tapahtu
yks tyttö sano sillee söpösti Grraaauu :3 kerran mulle, valitettavasti olin sillon niin tyhmä etten älynny sen vihjeitä...
- Grraaauu
ei Grraauu mitään tarkota
- 23sadfbas25b
"Enkö voi mitenkään saada sua?" Harmi että silloin ei kiinnostanut, nyt voisi ehkä kiinnostaakkin.
- ...nolikset
mulle on sanottu että voitin ES™ loppuelämäkseni
- Jakajakajdjdjdjsksk
"Mut sä oot ihana :3" sit sen jälkee se sano "anteeks" :D
- 5+1
Esim. Joku viesti mikä tulee kesken koulupäivän, kun on oikee tylsää, nii tyttö lähettää jotain hauskaa. Niin se piristää kummasti :)
- josapappa1773
JOSKUS
EI MULLA OLE MUITA KUN SÄ
SÄ OOT MUN SIILI
VOI NOIT ON
OIS JOSKUS KIVA KU JOKU SANOIS JOSKUS ET HEI KULTA- ...nolikset
battery on myrkkyä
''Moi'' ja kaunis hymy. Kesken raskaan koulupäivän ei voi oikeesti olla parempaa :)
- habaa on
Kun joku kysy multa että käynkõ salilla
- Mr Frasier
En muista yhtään tapausta jolloin mulle olis sanottu jotain söpöä.
- mnabwa
"Kyllä musta on olemassa paljon pahemmankin näkösiä jätkiä!" En tiedä sitten, oliko tuo kohteliaisuus, mutta se on kuitenkin kaunein asia mikä mulle on sanottu.
- nolikset!!!
vittu reksi joi mun ES™
- hahhaaa
Ei kukaan tyttö mulle ikinä mitään puhu paitsi tunnilla kun on pakko
- nolikset!!!
en saa tuoda enää ES™ kouluun
- 13 boy
mun mielestä olis ihanaa jos joku tyttö (mun ihastus) lähettäs viestin et voitko tulla johonki.Sit ku oltais siel nii se pussais mua ja sanois et oon ihana
ps. tää ei ollu pelkkä sanomis juttu ja toi tuskin on mahollinen - 15v poika
'' Sä oot vaa nii täydelline ''
'' Oot nii söpööö :3 ''
Tollast kehui on kiva lukee :)- nolikset!!!
ES™ on niin täydellistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782