matikan ja fyssan opetusta, pyrin Aalto-ylipopistoon ??

Tuleva DippaInssi

Päätin tässä yrittää päästä lukemaan DippaInssiksi ja linjana matematiikka ja fysiikkaa. Lukio aikana ei kovin hyviä papereita ollut,tosin laajan matikan kirjoitin huonostiC:nä ja kävin pari kurssia laajaa fysiikkaa.

Ei varmaan auta sanoa että olen oikeasti matemaattisesti lahjakas, mutta derivaatat, integraalit sun muut on päässyt unohtumaan. Ajattelin kerrata aikuislukiossakin laaja matikkaa.

Vuosia on opiskeluista, ylioppilas olen ja tradenomi.

Jos oikeasti tähän projektiin lähden ja osottaudun kehityskelpoiseksi, millä hinnalla joku antais tukiopetusta matikast aja fyssasta ?

Pääsykokeita olisi toikokuun lopussa, mulla olis 7 kuukautta aika sparrata. EN tosiaan ole opiskelltu vähänä aikaan ja pitäis orientoitua kaivamaan koulukirjoja ja hankkimana lukion kirjoja.

Matemtiikan ja fysiikan osaajat, laittakaahan yhteystietojanne ja keskustellaan miten kalliita olette ? Onko unlemani mahdollisusu toteuttaa ja mitä se todella vaatisi. Voisin nyt keskittyä päätoimisesti 7 kuuakuden ajan harjoitteluun ja vähän vaikeuksia orientoitua mistä aloittaa.

Ikää jo 36v, joten ihan tosissani täsää yritettäis

2

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietää_

      Mieti nyt tarkkaan, että onko satsaus sen arvoista! Joutuisit köyhänä kituuttamaan seuraavat 7-9 vuotta (oletettavasti). Työllistyminen olisi joka tapauksessa hyvin epätodennäköistä. Kannattaa ottaa kaikki irti nykytilanteestasi, eikä lähteä hukkaamaan kallista aikaa kiviselle opintielle...

      Jos olet kiinnostunut fysiikasta ja matematiikasta, niin kyllä niitä voi omaksi ilokseenkin lukea kotosalla.

      Summa summarum: EN SUOSITTELE.

    • politiko

      Nyt on kyllä liian myöhäistä! Oot melkein jo eläkkeellä kun valmistut ja nekin rahat on jo kohta huijattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7261
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4314
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      56
      2640
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      342
      1410
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1232
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1077
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe