Parasta pysyä Pösöissä

en vaihda

Olin jo aikeissa kokeilla Pösöjen omistamisen jälkeen VAG-tuotteita mutta olen tullut järkiini ja pysyn Pösössä. On vielä pientä ja halpaa vaihdella palaneita polttimoita ja raidetangonpäitä tai koiranluita 100000 km välein, kun moottori ja vaihteisto pelaa moitteettomasti koko auton pitoajan

12

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pysty vaihtamaan

      Kyllä monen pösön omistajan on pakko pysyä samassa merkissä. Pösöstä pääseminen eroon maksaa tosi paljon, muut merkit eivät maksa pösöstä paljoakaan. Näin on ainakin minun kohdallani, ajaisin mieluummin paremmalla ja laadukkaammalla autolla, mutta rahani eivät riitä kunnon autoon.

      • en vaihda

        Kerro minullekin ne laadukkaat autot, niin menen heti seuraavaksi koeajamaan.


      • PSA, 406

        Varo kuitenkin sakemannin "kunnon" kunnon autoja, esim Audi V6, MB joitakin malleja. Audi ja MB palstoilla valavisevia kokemuksia kyseisistä kunnon autoista.


    • seuraavaksi pösö

      On ne yksilöitä. Minun pösöt on kestäneet hyvin. Nyt menossa 3008 diesel kolme vuotta, eikä vielä yhtään mitään, ei pienintäkään harmia. Kesärenkaat ja lasinpyyhkimet on kuluneet loppuun. Ei mitään muuta.

      • tosipösilöille

        "Itse ostin eilen Peugeot 508:n ja samantien ilmastointi jumittui kolmannella käynnistyskerralla ;D

        Täällä oli jossain myös kirjoitettu ikkunoiden huurtumisesta, niin itsellä kaikki ikkunat huurtuivat oikein kunnolla, kun toi ilmastointi jumahti puhaltamaan kuumaa täysillä ikkunalle.

        Tämän jälkeen myös tuli xenoneiden directional headlights failure, joka on nyt ainakin kolme käynnistystä pysynyt..

        Taitaa olla kovaa tämä Peugeotin omistajan elämä, kun jo 12h sisään mahtuu enemmän sähkövikoja kuin neljään edelliseen autoon kymmenessä vuodessa ;D"


      • noin siinä käy
        tosipösilöille kirjoitti:

        "Itse ostin eilen Peugeot 508:n ja samantien ilmastointi jumittui kolmannella käynnistyskerralla ;D

        Täällä oli jossain myös kirjoitettu ikkunoiden huurtumisesta, niin itsellä kaikki ikkunat huurtuivat oikein kunnolla, kun toi ilmastointi jumahti puhaltamaan kuumaa täysillä ikkunalle.

        Tämän jälkeen myös tuli xenoneiden directional headlights failure, joka on nyt ainakin kolme käynnistystä pysynyt..

        Taitaa olla kovaa tämä Peugeotin omistajan elämä, kun jo 12h sisään mahtuu enemmän sähkövikoja kuin neljään edelliseen autoon kymmenessä vuodessa ;D"

        kun laittaa sisäilman kierron päälle, kun ei taidot riitä opettelemaan eri nappuloiden toimintaa, et ole ainoa idiootti..


      • lcgfhxcjhkvcjhkhcvuj
        noin siinä käy kirjoitti:

        kun laittaa sisäilman kierron päälle, kun ei taidot riitä opettelemaan eri nappuloiden toimintaa, et ole ainoa idiootti..

        Idiootiksi nimittely taitaa sittenkin kertoa enemmän sanojasta kuin kohteesta...

        Mutta siis, jos nappuloiden merkitys ei avaudu ihan tuosta vaan, niin kyllä on suunnittelu mennyt pieleen.


      • Ranskalaiset yeeees
        lcgfhxcjhkvcjhkhcvuj kirjoitti:

        Idiootiksi nimittely taitaa sittenkin kertoa enemmän sanojasta kuin kohteesta...

        Mutta siis, jos nappuloiden merkitys ei avaudu ihan tuosta vaan, niin kyllä on suunnittelu mennyt pieleen.

        Ihmiset niitä käyttää, ja useimmat osaakin, mutta nykyiset autot vaatii hiukan enemmän perehtymistä, kehitys menee jatkuvasti monimutkaisempaan suuntaan varustelussa. Koskaan en ole ostanut autoa jota en osais käyttää.


      • juusteers
        tosipösilöille kirjoitti:

        "Itse ostin eilen Peugeot 508:n ja samantien ilmastointi jumittui kolmannella käynnistyskerralla ;D

        Täällä oli jossain myös kirjoitettu ikkunoiden huurtumisesta, niin itsellä kaikki ikkunat huurtuivat oikein kunnolla, kun toi ilmastointi jumahti puhaltamaan kuumaa täysillä ikkunalle.

        Tämän jälkeen myös tuli xenoneiden directional headlights failure, joka on nyt ainakin kolme käynnistystä pysynyt..

        Taitaa olla kovaa tämä Peugeotin omistajan elämä, kun jo 12h sisään mahtuu enemmän sähkövikoja kuin neljään edelliseen autoon kymmenessä vuodessa ;D"

        kannattaa bootata ajotietokonejärjestelmä,,,katso ohjekirjasta


        jos ei palaudu normaaliksi...vie huoltoon


      • kaikki tyylillään
        lcgfhxcjhkvcjhkhcvuj kirjoitti:

        Idiootiksi nimittely taitaa sittenkin kertoa enemmän sanojasta kuin kohteesta...

        Mutta siis, jos nappuloiden merkitys ei avaudu ihan tuosta vaan, niin kyllä on suunnittelu mennyt pieleen.

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=69270.0

        "6000tkm ajettu ja taas pajalle...", eikös tälläkin palstalla moitittu että tojon huoltoväli niin lyhyt....pösöä saa kovasti korjata ennen ensimmäistä määräaikaishuoltoa...eipä ihme että tuli kiire tiputtaa 508 mallin takuu 5vuodesta 3v / 100tkm ja siinäkin kyllä on tekemistä..tosin Peugeot omistajat ovat tottuneet itse maksamaan suunnittelu virheistä johtuvien vikojen korjaukset...jopa takuuaikana..., uuden PSA tuotteen ostajat ei ole niitä: "kuusen kirkkaimpia kynttilöitä" !!!!


      • Seb. Löe.
        kaikki tyylillään kirjoitti:

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=69270.0

        "6000tkm ajettu ja taas pajalle...", eikös tälläkin palstalla moitittu että tojon huoltoväli niin lyhyt....pösöä saa kovasti korjata ennen ensimmäistä määräaikaishuoltoa...eipä ihme että tuli kiire tiputtaa 508 mallin takuu 5vuodesta 3v / 100tkm ja siinäkin kyllä on tekemistä..tosin Peugeot omistajat ovat tottuneet itse maksamaan suunnittelu virheistä johtuvien vikojen korjaukset...jopa takuuaikana..., uuden PSA tuotteen ostajat ei ole niitä: "kuusen kirkkaimpia kynttilöitä" !!!!

        'kaikki tyylillään'

        Ei kynttilöitä, mutta muuten ihan järkevää porukkaa.
        Tuo vika, joka ilmeni linkistä on jokin hyvin pieni säätöjuttu, nehän vain ilmenevät mainituilla tavoilla.

        Mikä sinut tälle palstalle pakotti herjaa heittämään, jos VAG-tuote tyydyttää...ole iloinen siitä...se on harvinaista herkkua.
        Totuus on myös tojojen kohdalla selvä, niitä huolletaan melkein jatkuvasti...eli 15.000tkm välein...ja muut huollot päälle..
        Kokemusta on neljästä tojotasta ja niihin liittyvistä rutiineista ja tiedän ettei 15.000tkm huollot aina riittäneet eliminoimaan kaikkia vikoja.


      • Seb lööki
        Seb. Löe. kirjoitti:

        'kaikki tyylillään'

        Ei kynttilöitä, mutta muuten ihan järkevää porukkaa.
        Tuo vika, joka ilmeni linkistä on jokin hyvin pieni säätöjuttu, nehän vain ilmenevät mainituilla tavoilla.

        Mikä sinut tälle palstalle pakotti herjaa heittämään, jos VAG-tuote tyydyttää...ole iloinen siitä...se on harvinaista herkkua.
        Totuus on myös tojojen kohdalla selvä, niitä huolletaan melkein jatkuvasti...eli 15.000tkm välein...ja muut huollot päälle..
        Kokemusta on neljästä tojotasta ja niihin liittyvistä rutiineista ja tiedän ettei 15.000tkm huollot aina riittäneet eliminoimaan kaikkia vikoja.

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=31479.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=68856.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=68829.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=59272.0

        Vammaisten varma valinta jos lääkäri antaa ostaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8165
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4696
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3452
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1717
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1138
    Aihe