Tätä tytöt vaativat pojalta

tytti<3

Ok siis listaan nyt asiat mitä tytöt yleensä vaatii pojalta.
1. Pojan pitää olla pitkä.
2. Ei saa olla finnejä. Varsinkaan aknea, hyi.
3. Pitää olla joku hyvä/miehekäs harrastus, esim lätkä tai jalkapallo.
Tanssi, ratsastus, maalaaminen, viulun/huilun/tms. soitto ovat aika homoja harrastuksia.
4. Pitää kuunnella hyvää musiikkia, ei mitään poppia/klassista/hengellistä musaa.
Ne on kaikki tyttöjen ja homojen musiikkia.
5. Pitää olla urheilullinen. Tietokoneella pelaavat pojat ovat lähes kaikki nössöjä.
6. Pitää olla lihakset. Tytöt ei kiinnostu mistään hintelästä nörtistä.
7. Ei saa olla kokematon/neitsyt. Sellaset on nyt vaan niin säälittäviä.
8. Pitää olla iso kyrpä. Ei varmaan tarvii ees selittää.
No tässä tärkeimmät.

64

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

      No siehän osaat hienosti lokeroida ihmisiä sukupuolen perusteella, ja yleistäminen on myös hallussa, hyvä hyvä.

    • hahah!

      Kaiken muun ymmärrän poikana mut mistä lähtien jalkapalloa on pidetty miehekkäänä harrastuksena? Xd

      • Häshtäg

        Laitetaanpa Viljami 13v juoskemaan pelikentällä 90 minuutiksi, niin katsotaan jaksaako. Mitäpä jos nostaisit lihavan perseesi custom tehdystä Runescape-tuolistasi ja menisit ulos harrastamaan liikuntaa, vitun pelle.


      • borntobeaboxer
        Häshtäg kirjoitti:

        Laitetaanpa Viljami 13v juoskemaan pelikentällä 90 minuutiksi, niin katsotaan jaksaako. Mitäpä jos nostaisit lihavan perseesi custom tehdystä Runescape-tuolistasi ja menisit ulos harrastamaan liikuntaa, vitun pelle.

        ei se juoksemine siitä miehekästä tee :D


      • Häshtäg
        borntobeaboxer kirjoitti:

        ei se juoksemine siitä miehekästä tee :D

        Ai jaa. Katsotaan kummat saa enemmän naisia. Lihaksikkaat hyväkuntoiset miehet vai sipsiä mässyttävät ES-petterit kuten sinä, jotka eivät jaksa nostaa persettään sohvalta ylös.


      • KOPADI - Timanttityö
        Häshtäg kirjoitti:

        Ai jaa. Katsotaan kummat saa enemmän naisia. Lihaksikkaat hyväkuntoiset miehet vai sipsiä mässyttävät ES-petterit kuten sinä, jotka eivät jaksa nostaa persettään sohvalta ylös.

        Jalis poika suuttu :D


      • futis <3

        koska futis on vaan parasta :)


    • Spudrospödre

      Nyt ei jaksa ruveta heittää läppää joten sanon vaan että provo spotattu

    • dancer girl

      Breakdance ompa naisellinen harrastus

      • Salgguu

        Jep :DD ite harrastan breikkii ja oon kyl tyttö mut ne miehet/pojat jotka harrastaa ja ketä tunnen ni ne on iha vitun hottei ❤


    • Häpiä!

      Aloittaja lienee täydellinen esimerkki siitä, mitä pojat EIVÄT tytöltä halua.

      Älä luule, että kaikki tytöt ovat yhtä pinnallisia mänttejä kuin sinä. Minä satun pitämään hintelistä nörteistä. Miten muuten niitä kokeneita poikia löytyy jos ei hommiin pääse ilman kokemusta? En varmaan ole ainoa, joka löytää tästä ristiriitoja. Ja mikseivät pojat saisi tanssia tai soittaa viulua? Kumpikin on erittäin seksikkäitä harrastuksia, sinä vain olet kapeakatseinen mäntti.

      Ja mistä lähtien keskenkasvuiset tytöt kutsuu penistä kyrväksi? Et taida olla tyttö ensinkään. Arvon trolli, ole hyvä ja kuole pois.

      • poika18-

        susta tykkään :D


    • skddjdkdkf

      Tätä pojat vaativat tyyöiltä:

      Älä ole liikaa vaativa apina. Esimerkkinä tämän ketjun aloittaja.

    • jokurandomx3

      mun mielipiteet näistä (oon tyttö) :

      1. no miten pitkän nyt määrittelee... mieluiten toivoisin itseäni pitempää (163 cm), mutta ei se haittaa jos on vaikka pari senttiä lyhyempi..
      2. kaikillahan nyt pari finniä on naamassa!
      3. mitä vikaa noissa harrastuksissa on? sehän on hienoa jos poika on taiteellinen tai vaikka osaa soittaa!
      4. jokainen kuunnelkoon mistä tykkää..
      5. no ite en oo kovin urheilullinen joten en toivo että poikakaan lenkkeilisi 24/7 x3
      6. lihaksilla ei väliä
      7. ite oon päinvastasta mieltä.. ite oon neitsyt joten olisi kiva jos poika olisi myös...
      8. ei tarvii mikää iso olla... keskikokonen (n. 14 cm) olis ihanne, mutta jos on pienempi niin ei se paljoa haittaa...

      Joo että ei oo kaikki tytöt alottajan kanssa samaa mieltä!

      • jokuvaaaaa

        Samaa mieltä jokurandomx3 kanssa


    • biaaaatch!

      Aloittaja on taas näitä teinilissuja, jotka kiertää kaikki kylän pojat

    • putkulutku

      Karseinta on kyllä se että aloittaja voi olla vaikka tosissaan.

    • oma mielipide

      Mun vastauksia ja kommentteja alottajan viestistä. Oon 14 vuotias tyttö.
      1. Mitä välii on minkä pitunen on? Voi olla lyhyempi tai pidemmpi mitä itse on.
      2. Kaikilla tulee joskus olemaan finnejä.
      3. Ihan sama mitä harrastaa. Ei oo erikseen naisten ja miesten harrastuksii. Ei tarvii harrastaa mitään jos ei haluu.
      4. Jos oikeesti rakastaa jotain nii ei sen musamaku siihen vaikuta ainakaan mun mielestä.
      5. Ei tarvii olla urheilullinen, mutta ei pidä koko ajan pelatakaan. Siltä väliltä.
      6. Ei tarvii olla näkyviä lihaksia. Jokasella ihmisellä on lihakset.
      7. Saa olla kokematon ja neisyt. Siinä ei oo mitään säälittävää.
      8. Ei tarvii olla iso kyrpä. Jos oikeesti rakastaa jotain nii kyrvän pituus ei siihen vaikuta. Ja kuka valihtaa poikaystävänsä kyrvän pituudesta? :o

      Ite katon pojan luonteesta et onko sen luonne hyvä vai ei. Enkä mistään kyrvän pituudesta. Esim:
      1. Poika jolla on huono luonne, pitkä kyrpä, pelaa lätkää ja muutenki toai urheilullinen, huono koulussa, rikas ja menettäny neitsyyden
      2. Poika jolla on hyvä luonne. Ei nii pitkä kyrpä. Ei pelaa lätkää eikä harrastaa mitään, mutta on ulkona ja liikkuu vapaa-ajalla. Ei oo menettäny neitsyyttän ja ei oo rikas mutta ei köyhäkään eli sellanen sopiva.
      Noista valihteisin ite 2 vaihtoehdo paljon mielummin kun ekna.

      • desperately

        teitä vois olla enemmä


    • gothic

      No minäpä täytän lähes nuo kaikki kriteerit ja empä ole saanut, joten aloittaja voisi vaikka aluksi syödä sen dildonsa.

      • So_Metal_18

        kun näitä kommentteja lukee niin täältä tulee esiin ihan mahtavaa matskua niinku tää! xD


    • Meikävaan654

      Siinä sit tytöille minkälaisisa niitten pitää olla! -_-

      1. Tytön pitää olla lyhyt.
      2. Ei saa olla meikkiä, varsinkaan puuteria! Hyi!
      3. Pitää olla joku hyvä/naisellinen harrastus, esim viulunsoitto jääkiekkoa pelaavat naiset on lesboja!
      4. Pitää kuunnella hyvää musiikkia, ei mitään poppi musaa.
      Ne on kaikki retardejen musiikkia.
      5. Pitää olla laiska. Laiskasta tytöstä on aina seuraa.
      6. Pitää olla sopivasti pyöreä. Pojat ei kiinnostu mistään hintelästä anorektikosta.
      7. Mielellään kokematon/neitsyt varsinkin pepun puolelta. Sellaset on nyt vaan niin ihania.
      8. Pitää olla pyöreä sopivan iiiso perse. Ei varmaan tarvii ees selittää.
      No tässä tärkeimmät.

    • Jouluja

      Mistä lähtien hengellinen musiikki on ollut homoa?

    • Devils genius son

      Tasa-arvoisessa maassa samat vaatimukset ovat myös tytöille, tismalleen samat.

    • asd1

      1. tytön pitää olla malli
      2. ei saa olla yhtäkään virhettä missään
      3. pitää olla joku sporttinen harrastus
      4. pitää olla isot tissit
      5. pitää olla hyvä perse
      6. ei saa jäkättää tai nalkuttaa
      7. pitää pysyä hellan ja makuuhouneen välissä

      kai alottajalle sopii kaikki kriteerit?

    • Heeeey brother

      Nauran tälle aina yhtä paljon koska mun poikaystävällä oli akne:D vaikka tää onkin provo niin hyvin mä tätä miestä oon jaksanu kattella kolme vuotta ;)

      • mneh

        voisko joku kertoo mikä on provo?


      • Heeeey brother
        mneh kirjoitti:

        voisko joku kertoo mikä on provo?

        Provo = sama kun trolli, eli joku ihminen joka on kirjoittanut tänne fiktiivisen aiheen :)


    • lol sw

      "Kaiken muun ymmärrän poikana mut mistä lähtien jalkapalloa on pidetty miehekkäänä harrastuksena? Xd"

      Tuollainen nössö nyt ei kestäisi jalkapallo kentällä hetkeäkään. Et ilmeisesti tiedä että futis on oikeastaan todella fyysinen laji ja sinut lanattaisiin pystyyn siellä. Jos nyt edes jaksaisit siellä juosta....

      • 234

        Kokeile amerikkalaista jalkapalloa ja valita sitte fyysisyydestä


    • .m.

      Lol

    • Eräs vaan

      Alottaja on varmaan sama henkilö kuin eräs Jasmin5. Hänelläkin oli sama luettelo taannoin. Eli trolli, jos joku ei vielä tajunnu.

      • mävaan

        Mun unelmamiehen juttuihin ei kuulu 3 tai 4...


      • jasminfani4ever

        Jasmin puhu jostain vitun donitseista. Täl tytöllä on kunnon lista siitä mitä tytöt haluu. Siis kaikki tytöt paitsi nörtit, nolifet ja hevoshullut.


    • lihas150%rasva10%

      tiedättehän kaikki että se juokseminen on syy siihen miksi olette hinteliä homoja jotka pakenee öliseviä jouppujakin juoksemalla, pakoon on päästävä aina, ikinä ei ole niin paljon rohkeutta että voisi pistää vastaan jos on vain mahdollisuus juosta kuset ja paskat housussa pakoon.jalkapalloilijat ovat hyvä esimerkki näistä saatanan siimoista jotka ovat ylimielisä jostakin syystä ja sit ku vähän jyrähtää niin pakoon on päästävä.

      • Buck who likes to...

        lätkä on äijä laji sitä on tullu pelattua abaut kuus vuotta kunnes käsi meni poikki


    • Mun mielipiteet näistä

      Hei kiitos kun taas yleistät! Annan vastalauseen oman mielipiteeni mukaan näihin sinun vaatimuksiisi.
      1. Pojan pitää olla pitkä
      -No onhan se kiva jos on itseä pidempi.
      2. Ei saa olla finnejä. Varsinkaan aknea, hyi
      -No eihän ne kauniita ole, mutta kyllä tytöillekkin niitä tulee ihan yhtälailla murrosiässä! Kunhan pesee kasvot ja hoitaa niin kyllä ne siitä häipyy. On poikaystävällänikin tällä hetkellä hieman, mutta rakastan häntä silti!

    • vemmu

      Tiedän henkilön, joka pelaa aivan saatanasti ja pystyisi silti repimään aloittajan pään irti ja työntämään sen hänen perseeseensä.

      • eräs tyttö

        mun mielestä ton tyypin vaatimukset on aika mahdottomii -.- mut mä ainakin vaadin pojista tän:
        ne on ihan rauhallisia
        eivät vaadi liikaa
        ovat ystävällisiä ja tykkäävät puhua
        ottavat muut huomioon
        eivät esitä ;)
        ei käytä huumeita/tupakkaa/alkoholia eikä oo mikään ihan kauhee sohvaperuna
        siinäpä ne tärkeimmät. en mä paljoo ulkonäöstä piittaa mut olishan se kiva jos ei kaveri haise pahalle tai näytä likaselta ;) ja pituus olis plussaa, mut ei niin välttämätön


      • yökyynikko
        eräs tyttö kirjoitti:

        mun mielestä ton tyypin vaatimukset on aika mahdottomii -.- mut mä ainakin vaadin pojista tän:
        ne on ihan rauhallisia
        eivät vaadi liikaa
        ovat ystävällisiä ja tykkäävät puhua
        ottavat muut huomioon
        eivät esitä ;)
        ei käytä huumeita/tupakkaa/alkoholia eikä oo mikään ihan kauhee sohvaperuna
        siinäpä ne tärkeimmät. en mä paljoo ulkonäöstä piittaa mut olishan se kiva jos ei kaveri haise pahalle tai näytä likaselta ;) ja pituus olis plussaa, mut ei niin välttämätön

        Huumeet/tupakka/alkoholista seuraavaa:

        Huumeilla ei oikeastaan ole väliä kunhan ne eivät kuulu jokapäiväiseen elämään, eivätkä ole "kovia". Oikeastaan ainoat hyväksyttävät ovat kannabis ja ortodoksiset psykedeelit. Tupakka on turhaa ja polttajat haisevat joten olen samaa mieltä. Alkoholillakaan ei väliä jos juo harvoin eikä vedä ihan peltejä kiinni.


      • ei jumalauta xD
        yökyynikko kirjoitti:

        Huumeet/tupakka/alkoholista seuraavaa:

        Huumeilla ei oikeastaan ole väliä kunhan ne eivät kuulu jokapäiväiseen elämään, eivätkä ole "kovia". Oikeastaan ainoat hyväksyttävät ovat kannabis ja ortodoksiset psykedeelit. Tupakka on turhaa ja polttajat haisevat joten olen samaa mieltä. Alkoholillakaan ei väliä jos juo harvoin eikä vedä ihan peltejä kiinni.

        Ookoo...? :D


    • ootko ite muka miss

      Hei kannattaa eka hoitaa yli85A rintsit siksback täydellisen muotoiset häpyhuulet ja paino 30kg kauniit kasvot 160-175 cm pituutta ja hyvä kunto ja mielellään hyvät jutut. ja mielellään alle 40 kokonen jalka

      • eisaatana...

        Joo ei helvetti mikä provo, mist lähtie soittamine on ollu homomaist? Vittu se sun bieber on kans sit varmaa homo ku työskentelee musan paris ei vittu


      • Master of puppets
        eisaatana... kirjoitti:

        Joo ei helvetti mikä provo, mist lähtie soittamine on ollu homomaist? Vittu se sun bieber on kans sit varmaa homo ku työskentelee musan paris ei vittu

        niinpä mieti vaikkapa metallicaa neljä äijjää keil kaikil on vaimot ja lapset on homoa joo'oh, mutta voisin vaan taas sanoa että 80% ihmisistä on perseestä siinä perustelut alottajaan


    • aloittaja o 11v

      1. Pojan pitää olla pitkä.
      Ois se iha söpöä mut ei sill nii välii oo ;o ei liia pitkä! En jaksais ain kurotella ja sängyski vrm miehel kiva kattoo jtn tyynyy ja naise se "tissei"

      2. Ei saa olla finnejä. Varsinkaan aknea, hyi.
      Öö ei sille voi mtn jos on :/ jotkut o iha söpöiki xd

      3. Pitää olla joku hyvä/miehekäs harrastus, esim lätkä tai jalkapallo.
      Tanssi, ratsastus, maalaaminen, viulun/huilun/tms. soitto ovat aika homoja harrastuksia.
      Voiku tuntisi mies-viulisti :333 Rakastan henkevii tyyppei! Ei mitää yliurheilullist paskaa -.- e ite jaksa liikkua.

      4. Pitää kuunnella hyvää musiikkia, ei mitään poppia/klassista/hengellistä musaa.
      Ne on kaikki tyttöjen ja homojen musiikkia.
      POPPI JA TECNO O JUST PARHAIT TEINI MUSIIKKEI :3 ei hevareitkaa jaksa ain kattoo pitkää xd ei sill oo mitää väliä ku jokanenha o omanlaisensa.

      5. Pitää olla urheilullinen. Tietokoneella pelaavat pojat ovat lähes kaikki nössöjä.
      Pelaajat o iha kivoi, itekki jonkuverra pelit kiinnostaa (skyrim oli ihana

    • Voi vittu teijän kan

      No voi vittu näit teijän kriteereit?? Musiikki ja ulkonäkökö tekee ihmisest hyvän??? Mä ainaki valitsen kaverit ja kumppanit sen perusteel, millasii ne on ihmisenä!! Et onks ne sit hirveit teinipissiksii vai oikeest hyvii tyyppei!! Munkaan tyttöystäväl ei oo silleen "tyttöjen harrastust" ja näin mut silti hän on niin kultanen mun mielest

    • tyttö :3

      1. Pojan pitää olla pitkä./ Mä en ylettyisi edes suutelemaan sitä
      2. Ei saa olla finnejä. Varsinkaan aknea, hyi./ Voitko sä finneilles mitään? EI POJATKAAN
      3. Pitää olla joku hyvä/miehekäs harrastus, esim lätkä tai jalkapallo./ No huh, luetteles nyt kuinka monta hyvääkauttanaisellista harrastusta sulla on.

      Tanssi, ratsastus, maalaaminen, viulun/huilun/tms. soitto ovat aika homoja harrastuksia./Hei, voihan pojat olla luoviakin? Mun mielestä nuo kaikki on aika söpöjä :3
      4. Pitää kuunnella hyvää musiikkia, ei mitään poppia/klassista/hengellistä musaa.
      Ne on kaikki tyttöjen ja homojen musiikkia./Miksei poppia? Kaikilla on oma musiikkimaku. Ethän sä sitä niiden lempimusaa joudu kuuntelemaan. Ei kukaan ole sanonut mikä on tyttöjen musaa...
      5. Pitää olla urheilullinen. Tietokoneella pelaavat pojat ovat lähes kaikki nössöjä./ Miksi? Et säkään varmasti jaksa metsässä juosta tai salilla kokoajan olla vaan istut koneella!
      6. Pitää olla lihakset. Tytöt ei kiinnostu mistään hintelästä nörtistä./ Kiinnostunpa. Ylisuuret lihakset ovat vaan ihan sairaan näköisiä.
      7. Ei saa olla kokematon/neitsyt. Sellaset on nyt vaan niin säälittäviä./ Hei haloo, ethän säkään ollut tosiaan neitsyt koskaan...? Ei ne voi sille mitää että nekin on joskus neitsyitä :'D
      8. Pitää olla iso ******. Ei varmaan tarvii ees selittää./ Taas yksi asia mihin ne ei voi vaikuttaa.
      No tässä ne mun mielipiteet, rakkaudella 15v tyttö :)

      • oon 18v poika

        ap,ap,ap,ap ei me tiedetä vaikka alottaja ois joutunu isänsä hyväksikäyttämäksi heti syntymän jälkeen xD

        toivottavast en saa tääs bännejä^^


    • envaadipaljoo

      MUN KRITEERIT
      -mielellää mua pidempi siis ei mielellää mikää metrin pitunen :D
      -lihakset plussaa mut en todellakaa vaadi
      -pitää olla mukava ja olla ymmärtäväinen
      -ei saa olla liian pervo esim olla koko aika persees tai tisseis kiinni!
      -mukavuus on tärkein asia!
      -ei saa olla pelihullu eli pelata 24/7
      en siis vaadi paljoo :3

    • Naine 14v

      Mun kriteerit:

      - Hyvä luonne, sellane vitsinikkari jonka kaa voi nauraa :)

      - Just tykkää pelata! Ois ihanaa pitää kaksintaisteluja ja sit naureskella jos toinen hävisi toiselle ! :) ja leffailtoja namsnams

      - Ei sellane naismagneetti joka iskee jokaista naista, tahtoisin tuntea itteni erityiseksi.....

      - Ei mikää himoshoppailija! En kestä sitä et joutuu päivät pitkät rahtailemaan ostoksia ja kuluttamaan kaiken olemattomiin....

      - EI MIKÄÄ HIMOURHEILIJA! En kestä mitään patikointireissuja

      - Ois plussaa jos tykkäsi Minecraftistä mut ei pakko :D

    • tylsää..

      Mun kriteerit pojist :))
      1. Mua vähän pidempi ois vähä orpoo jos poikkis ois selvästi itteeni lyhyempi
      2. Ottais huomioo ja halailis paljo :))))))
      3. Nukkues se halais sillai kivasti mut ei haittaa jos ei nuku sillai söpösti :3
      4. Ei tarvis manata 24/7 eikä polttais röökii ne haisee ja mulle tulee vitun paha olo tupakan kärystä :((
      5. Ei musta musa maulla oo välii voi opetella vaikka tykkää siitä musasta mitä seki kuuntelee.
      6. Ei kenenkää tarvi liikkua koko aja en mäkää oo urheiluhullu. Vaikka oon ki tykänny mennä äiteen kaa 20km lenkille siin rauhottuu ja pystyy saamaa helpommi unen päästä kiinni. :))))
      7. Saa poika pelailla koneella ja pleikalla ku mäki pelaan koneel aina minee tai maailman tylsintä peliä plants vs zombiesa xD kunha poika ei oo läski ja sohva peruna. ^.^ mitä väliä finneillä o ku itelläki o ja ei meinaa lähtee ees pesemällä pois. Pes aamulla ja illalla ja aina ku ehin kasvoni et finnit läksis vetää mnaamasta joku kaun

    • NeuvotUusiks

      Vaativat pojalta? Aijai, tässä asiassa SINÄ taidat olla se, kuka tässä jotain vaatii. Itellähän on poikaystävä, joka on vastoin noita sun päinhelvettiä suuntautuvia asioita.

      1.Jätkän ei tarvitse urpo olla pitkä, pituudella ei ole väliä sitten pätkänvittuakaan.
      2. Kuuluu murrosikään, et voi estää sitä. Pysyt sinkkuna loppuelämäsi jos ei kelpaa jätkät, jolla löytyy naamasta finnejä.
      3. Miehekäs harrastus? Vitunväliäkö sillä on, harrastaako kirjojen lukemista tai esim. sitä tanssia. Taliaivo..
      4.Musiikkimaun perusteella arvioit jätkän. Vitujees, ammu ittes.
      5. :D Ei herranjestas nyt järkikäteen, pojat tekee sitä mitä itse haluavat. Tietokoneella pelaavat pojat eivät todellakaan välttämättä ole nössöjä, he vain kuluttavat aikaansa ja pitävät pelailusta.
      6. Kehonrakenteella ei ole vitunkaa väliä. Olitpa sitten pyöreämpi, laihempi tai lihaksikas. ( Btw, isot lihakset näyttää iha saatanan rumilta.)
      7. No huhhuh, kaikki ovat aluksi kokemattomia. Jos kukaan ei tykkäisi jätkästä, jolla on poikuus tallessa, kuolisimme sukupuuttoon tyttö hyvä.
      8. olipa sitten nakki tai makkara, kelpaa se kuitenkin.

      Tätä myötähäpeän määrää, kun itse olen 13 vuotias ja paljon kypsempi jätkien suhteen kuin sinä. Gtfo matafaka.

      • WhoReallyGivesAFuck

        Vaikutat mukavalta...


      • WhoReallyGivesAFuck
        WhoReallyGivesAFuck kirjoitti:

        Vaikutat mukavalta...

        Missä päin suomea Asut?


      • DontUsuallyLikeAnyon

        sinusta mä tykkään!
        onnea sulle ja poikaystävälles!


    • jasmin5 is back!

      EIH TOIHAN ON IHAN KU JASMIN5 SIIT IKIVANHAST KESKUSTELUST XDDDD
      OMG FLASHBACK XDDDD
      en ees tiiä onks toi sen nimimerkki mut ihasama oi niitä muistoja

    • 15++19

      Jokaisen ihmisen pitäisi rakastua ihmiseen ei sukupuoleen..

      • Petra 14 wee xD

        mie en vaan nii ymmärrä noita alottajan kriteereitä :D Onha se tottakai kiva jos on itteensä pidempi poika joka on pitäny itestää huolta! Joo kuulostaa oudolta ehkä joittenki mielest mut mä vaan haluisin sellasen pojan joka just tykkää pelata koska ite en selviäis ilma bf3 tai mw2 :D Tietty se pari senttii itteensä pitempi ois kiva. Pari finnii tai akne ei haittaa yhtään mitää ja pisamat on sulosia ja musiikkion iha yks ja sama koska dirty bass


    • udhdvf

      Miteb jalkapallo voi olla miehekäs harrastus jos naiset pärjää siinä paremmin kuin miehet. Lisäksi jalkapalloiliat ovat usein aika siimoja jotka juoksevat karkuun heti kun jotakin uhkaavaa tapahtuu. Ja jalkapalloiliat ovat usein sellaisia joilla on 10 eri naista samaan aikaan.

      • aika mies

        Tätä minä vaatisin tytöltä 14 v. Pitää olla aika pienet ja pyöreät tissit ei mitään roikkuvia.. hyvä perse. ei läski mutta ei tikkukkaa. Kuuntelee kaikenlaista musaa huumorin tajuinen. Ei harrasta virallisesti mitään mutta tykkää esim lenkeillä. Neitsyt! Ei mikään huora. Ja pukeutuu seksikkäästi.


      • 18vee poika
        aika mies kirjoitti:

        Tätä minä vaatisin tytöltä 14 v. Pitää olla aika pienet ja pyöreät tissit ei mitään roikkuvia.. hyvä perse. ei läski mutta ei tikkukkaa. Kuuntelee kaikenlaista musaa huumorin tajuinen. Ei harrasta virallisesti mitään mutta tykkää esim lenkeillä. Neitsyt! Ei mikään huora. Ja pukeutuu seksikkäästi.

        sanoit et ei saa ol huora mut pitää pukeutuu ku yks.... ootko kakara?


    • MitäsÄidiKermaPerse?

      Hienoa että tiedät mistä kaikki tytöt tykkää.

    • tytti<3 isä

      Olen pahoillani sairaan tyttöni aloittamasta keskustelusta. Mutta ylipainoinen 67-vuotias neitsyt tyttöni pääsi pakenemaan kellarin kahleista ja menemään tietokoneelle.
      Tytölläni on pahin akne todettu yli 100-vuoteen. Hänen käytöksensä heittelee pyskologisista syistä ja vaikka hän onkin nais puolinen henkilö hänen perseestänsä ei ole löydetty ainuttakaan reikää.

      - tytti

      • tytti<3 isä

        *psykologisista

        - tytti


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe