Olen luonnollisesti koko joulun pyöritellyt asiaa mielessäni. Siis saamiani pakkeja ja nykynaisia yleensä. Tämä on sitä piilotajuista pakkien analysointia; hyödytöntä, mutta pakollista itseterapiaa.
Mutta ihan tosissaan: miten niin monelle pelimiehelle on "tavaraa tarjolla" koko ajan, jopa varattuja naisia, mutta kun itse lähestyn vapaata sinkkunaista niin saankin pakit? Miten kaikki ne pariskunnat, joita kaduilla ja kaupoissa näkee ovat löytäneet toisensa, kun itse ei pääse yrityksistä huolimatta vastakkaisen sukupuolen seuraan edes puoleksi tunniksi vuodessa?
Viimeksi tänään töistä kotiin matkatessani huomasin paikallisen kahvila-baarin ikkunapöydässä kauniin, nuoren naisen, joka oli viettämässä aikaa paikallisen korskean YT-miehen kanssa. Pari oli vähän epäsuhtaisen näköinen: liian siisti ja nätti tyttö aivan liian sänkisen ja kovannäköisen miehen seurassa.
Mikä on sotkenut naisten päät, että melkein pelkkä ulkonäkö ratkaisee hyvin pitkälle sosiaalisten kontaktien syntymisessä? Ja vielä niin, että "vääränlaisen" näköinen kaljuksi ajeltu, parransänkinen ja tatuoitu mies vie ne naiset?
http://i299.photobucket.com/albums/mm319/hollywoodslife/justin_bobby.jpg
Tuntuu että epäluotettavan ja epäsiitin oloinen mies vie jopa siistit ja nätit naiset nykyään. Miksi ihmeessä? Syyksi ei kelpaa se, että MTV lanseerasi Justin Bobby -tyyliset rokkari-pettäjät ihannepoikakaverimateriaaliksi.
http://www.mtv.com/news/photos/h/hills_boys/justin_bobby.jpg
http://thebosh.com/upload/2008/10/06/justin_bobby_denies_romance_with_lauren_conrad_remains_sexy/justin bobby cheating on Audrina (1).jpg
Missä on nykyongelman todellinen syy?
Nykynaisen outo miesihanne - Missä syy?
283
9879
Vastaukset
- Rentun charmi
Ei se johdu niiden miesten ulkonäöstä niinkään vaan itsevarman rennosta käyttäytymisestä.
- suklaa sydän
Ihan naisena voin sanoa että noi on kyllä ulkoisesti hyvin tasa-arvoinen pariskunta. Mun mielestä mies jopa vähän komeampi.
Ei naiset halua naisen näköistä miestä. Ja tossa naisessa on jotain luotaantyöntävää. En osaa sanoa mitä.
Mutta luonteelta mies voi olla kusipää. En tunne niin vaikea sanoa.
Se myynti kuitenkin on niin että jos nainen on jo täysin rakastunut mieheensä niin vaikka mies tekisi virheitä niin ero voi sattua naista liikaa. Ei siksi haluta erota. Ja pelätään että miehellä on heti joku uusi.
naiset on liian anteeksi antavia jos naisen sydän on jo viety.
- 11+10
Luultavasti jäbä on ihan yhtä feikki kun nainen itsekin.
- nöösi_poika
Ehkä.
- Aviitta Kotvanen
Naisen elämässä ja sydämessä vallitsee ikuinen kaaos siksi niin usein suttuisiin miehiin käy hänen tie.
- Hymyrouva
Aviitta Kotvanen kirjoitti:
Naisen elämässä ja sydämessä vallitsee ikuinen kaaos siksi niin usein suttuisiin miehiin käy hänen tie.
Puhu vaan omasta kokemuksestasi suttupytty.
- edfwefwef
enpä tiedä mailassa on monta outoa juttua josta on mulle harmia, tämän lisäksikkin
- lottamari.
Kiva rento kaveri, jolla on myös kiva ulkomuoto, ei mikään sliipattu tai tosi siisti vaan rennon meiningin omaava tyyli. Helppo lähestyttävä, ei päästä varpaisiin katsoja vaan avoimen ja rehellisen oloinen,.pieni pilke silmänkulmassa kertoo hyvästä huumorintajusta. Sellainen vetoaa ainakin minuun.
Sellainen PirkkaPekkaPetelius..söpö ;) .....voi olla ilman tukkaakin..tai vähän hiuksia..ei meinaa mitään,..tärkeintä on katse ja ilme ja eleet..- Pilke Kulmala
Miehellä pitää olla sellainen pilke silmäkulmassa, että kuin olisi tehnyt jotain pahaa eikä häpeile sitä.
- nöösi_poika
Pilke Kulmala kirjoitti:
Miehellä pitää olla sellainen pilke silmäkulmassa, että kuin olisi tehnyt jotain pahaa eikä häpeile sitä.
Minä kun olen kuvitellut, että miehellä pitää olla sellainen pilke silmäkulmassa kuin olisi tehnyt jotain hyvää eikä häpeile sitä.
Tässä lienee se ongelmani naisten kanssa. Oma pilkkeeni silmäkulmassa kertoo tosiaan siitä, että olen vilpitön ja rehellinen ihminen. Teen positiivisia asioita. Mutta näköjään pitäisi tehdä pahaa ja antaa sen paistaa silmistä, niin alkaisi naista kaatua syliin... - CoverKill
nöösi_poika kirjoitti:
Minä kun olen kuvitellut, että miehellä pitää olla sellainen pilke silmäkulmassa kuin olisi tehnyt jotain hyvää eikä häpeile sitä.
Tässä lienee se ongelmani naisten kanssa. Oma pilkkeeni silmäkulmassa kertoo tosiaan siitä, että olen vilpitön ja rehellinen ihminen. Teen positiivisia asioita. Mutta näköjään pitäisi tehdä pahaa ja antaa sen paistaa silmistä, niin alkaisi naista kaatua syliin...Nämä on niitä naisen päänsisäisiä satuja mitä muka mikäkin ilme edustaa.
jotku naiset on hehe. - jotain kokenut.
nöösi_poika kirjoitti:
Tässä lienee se ongelmani naisten kanssa. Oma pilkkeeni silmäkulmassa kertoo tosiaan siitä, että olen vilpitön ja rehellinen ihminen. Teen positiivisia asioita. Mutta näköjään pitäisi tehdä pahaa ja antaa sen paistaa silmistä, niin alkaisi naista kaatua syliin...Ei pointti ole se että oletko tehnyt pahaa vai etkö, vaan se että häpeilisitkö vaikka olisitkin tehnyt.
- Rommel
Pilke Kulmala kirjoitti:
Tällaisesta syntyvät hyvin monet perhetragediat luullakseni.
Koska suomalainen mies höpöttää,jos paha on ja juovuksissa
tuollaisen ensitöikseen omaksi ansiokseen.
-Mutta tosi mies,pilke kulmassaan pitää
lemmen nuotiota yllä kuin henkeään,eikä
pidä sitä velvollisuutenaan
- normi mies.
"kun itse ei pääse yrityksistä huolimatta vastakkaisen sukupuolen seuraan edes puoleksi tunniksi vuodessa?"
Samaa olen miettinyt ja syy ei voi olla muu kuin että olen ruma ja siksi naiset ei halua tutustua. Turha sitä on enään lähestyä edes naisia. En tosiaan ymmärrä miten parit tapaa toisiaan ja alkavat seurustelee.- lottamari.
Juurihan sen sanoit. Parit tapaa baarissa tai jossain muualla ja alkavat seukata. Täältä netistä ei kukaan koskaan tule mitään saamaan, eikä löytämään. Huomenna vaan baariin,,ei siinä muu auta..ihan ihka elävänä näyttäytymään ja viemään miehiltä jalat alta.....itsetunto vaan korkealle, niin eiköhän se sieltä vielä löydy.- Nämä trefftipalstat on nyt jo nähty. Kyllä se livessä tapahtuu..jos on tapahtuakseen..
En päivääkään enää jää odottelemaan,..onnensankarini saapumista ja ovikellon soittoa,,.uutena vuoten lupaan, että en enää ole sinkku :-) - nöösi_poika
"Samaa olen miettinyt ja syy ei voi olla muu kuin että olen ruma ja siksi naiset ei halua tutustua. Turha sitä on enään lähestyä edes naisia."
Siinä vankkumatonta faktaa. Ehkä minullakin se on ongelma, että tällä naamalla ei naista saa, ei edes maksullista Thaimaassa. - paljonko maksat?
nöösi_poika kirjoitti:
"Samaa olen miettinyt ja syy ei voi olla muu kuin että olen ruma ja siksi naiset ei halua tutustua. Turha sitä on enään lähestyä edes naisia."
Siinä vankkumatonta faktaa. Ehkä minullakin se on ongelma, että tällä naamalla ei naista saa, ei edes maksullista Thaimaassa.Nyt liioittelit. Kyllä maksullista saa vaikka naamaton mies.
- Naisen mieleen
Montako kertaa viikossa käyt salilla? Onko proteiinit kunnossa?
- nöösi_poika
paljonko maksat? kirjoitti:
Nyt liioittelit. Kyllä maksullista saa vaikka naamaton mies.
Ehkä vähän liioittelin.
- nöösi_poika
Naisen mieleen kirjoitti:
Montako kertaa viikossa käyt salilla? Onko proteiinit kunnossa?
Ei kai naisia proteiineilla saa?
- hei heh heee
nöösi_poika kirjoitti:
Kohtuullisesta lihaksistosta on kovasti etua ja lihatsa saa proteiineilla ja treenaamalla. Mikään supersankari ei tarvii olla.
- 33bgbg
Miehetkään eivät halua tutustua rumiin naisiin. Koska olet ruma mies niin turha luulla saavasi hyvännäköistä naista.
- cfccjy
33bgbg kirjoitti:
Miehetkään eivät halua tutustua rumiin naisiin. Koska olet ruma mies niin turha luulla saavasi hyvännäköistä naista.
On totta että rumalla naamallasi et saa kuin ruman naisen.
Ruman naisen eli oman tasoisesi saat helposti, mutta parempaa et. Luulet itsestäsi liikoja ja kuvittelet saavasi paremman kuin oma tasosi siinä vika. - lihis
nöösi_poika kirjoitti:
Nainen saa protskuja kun tyydyttää mut.
- Hihhihii ja hahhahha
hei heh heee kirjoitti:
Kohtuullisesta lihaksistosta on kovasti etua ja lihatsa saa proteiineilla ja treenaamalla. Mikään supersankari ei tarvii olla.
Kohtuullisesta päänsisällöstä olisi myös etua, että kykenisi edes muutaman älykkään lauseen antamaan ulos. Yleensä proteiinia liikaa mättävä wannabe-kehonrakentaja haisee suolikaasulle, jota nainen ei arvosta. Se liika proteiini sitten kertyy vararenkaaksi keskivartalolle, vaikka kaikki muu olisikin kunnossa. Vielä kun mätkitään liikaa kreatiinia, saadaan sellainen keskeltä paksu pöhönaamainen läskipää, jota tosi usein siellä salilla näkee pönöttämässä isojen painojen vieressä. Siinä teille suomalainen city- supersankari.
Ennemmin tämä maalla ikänsä oikeita töitä tehnyt tiukka paketti, rehellisellä kaurapuurolla ja työllä rakennettu. Osaa käyttäytyä, eikä tarvitse ilmeistä seuraavaa liikettä arvailla. - Dino Rex
Hihhihii ja hahhahha kirjoitti:
Kohtuullisesta päänsisällöstä olisi myös etua, että kykenisi edes muutaman älykkään lauseen antamaan ulos. Yleensä proteiinia liikaa mättävä wannabe-kehonrakentaja haisee suolikaasulle, jota nainen ei arvosta. Se liika proteiini sitten kertyy vararenkaaksi keskivartalolle, vaikka kaikki muu olisikin kunnossa. Vielä kun mätkitään liikaa kreatiinia, saadaan sellainen keskeltä paksu pöhönaamainen läskipää, jota tosi usein siellä salilla näkee pönöttämässä isojen painojen vieressä. Siinä teille suomalainen city- supersankari.
Ennemmin tämä maalla ikänsä oikeita töitä tehnyt tiukka paketti, rehellisellä kaurapuurolla ja työllä rakennettu. Osaa käyttäytyä, eikä tarvitse ilmeistä seuraavaa liikettä arvailla.Ääh... proteiini voi aiheuttaa suolikaasuja, jos sitä vedetään todella suuria määriä pussista. Jos taas syöt esim. paljon kanaa, tuskin haiset sen enemmän kuin muutkaan.
Proteiinilla on lisäksi hyvin vaikea lihottaa itseään. 2 kiloa rahkaa on suunnilleen 204 grammaa proteiinia ja 1400 kilokaloria. Siitä voi miettiä. Suurin osa ei tarvitse lähellekään noin paljoa proteiinia. Kreatiini taas kerää nestettä lihaksiin, saaden miehen päinvastoin näyttämään vähemmän lihavalta, kun lihakset suurenee ja rasva pysyy ennallaan. Kreatiini saa myös itse lihasmassan kasvamaan, mikä edistää kehon rasvanpolttoa.
Ehkä sä olet väärä ihminen puhumaan päänsisällöstä, kun on faktatkin noin päin persettä. - Dino Rex
Dino Rex kirjoitti:
Ääh... proteiini voi aiheuttaa suolikaasuja, jos sitä vedetään todella suuria määriä pussista. Jos taas syöt esim. paljon kanaa, tuskin haiset sen enemmän kuin muutkaan.
Proteiinilla on lisäksi hyvin vaikea lihottaa itseään. 2 kiloa rahkaa on suunnilleen 204 grammaa proteiinia ja 1400 kilokaloria. Siitä voi miettiä. Suurin osa ei tarvitse lähellekään noin paljoa proteiinia. Kreatiini taas kerää nestettä lihaksiin, saaden miehen päinvastoin näyttämään vähemmän lihavalta, kun lihakset suurenee ja rasva pysyy ennallaan. Kreatiini saa myös itse lihasmassan kasvamaan, mikä edistää kehon rasvanpolttoa.
Ehkä sä olet väärä ihminen puhumaan päänsisällöstä, kun on faktatkin noin päin persettä.Piti siis kirjoittaa, että 2 kiloa rahkaa on suunnilleen 240 grammaa proteiinia.
- Lääääskipäääääää
Dino Rex kirjoitti:
Piti siis kirjoittaa, että 2 kiloa rahkaa on suunnilleen 240 grammaa proteiinia.
Siinä meillä tyyppiesimerkki läskimahaisesta pallopäästä, joka loukkaantuu kun joku on toista mieltä.
Dino Rex, laihduta. - aika korjaa erot
cfccjy kirjoitti:
On totta että rumalla naamallasi et saa kuin ruman naisen.
Ruman naisen eli oman tasoisesi saat helposti, mutta parempaa et. Luulet itsestäsi liikoja ja kuvittelet saavasi paremman kuin oma tasosi siinä vika.mutta kaunista ihmistä vituttaa vanheneminen enemmän koska silloin putoaa korkeammalta.
- mihin menossa?
lottamari. kirjoitti:
Juurihan sen sanoit. Parit tapaa baarissa tai jossain muualla ja alkavat seukata. Täältä netistä ei kukaan koskaan tule mitään saamaan, eikä löytämään. Huomenna vaan baariin,,ei siinä muu auta..ihan ihka elävänä näyttäytymään ja viemään miehiltä jalat alta.....itsetunto vaan korkealle, niin eiköhän se sieltä vielä löydy.- Nämä trefftipalstat on nyt jo nähty. Kyllä se livessä tapahtuu..jos on tapahtuakseen..
En päivääkään enää jää odottelemaan,..onnensankarini saapumista ja ovikellon soittoa,,.uutena vuoten lupaan, että en enää ole sinkku :-)Miten baarissa voi kohdata sen "paremman" verrattuna nettiin? Satumaailma on meidän keskuudessamme. Liv, Ava, Mtv3 jne..Yleensäkin aivan ihmeissään katselen nyky"aikuisten" lapsenomaista touhuilua ja häämekkojen valintaa. Mikä teillä oikein on vialla?! Kysyy ikämies, joka löysi netistä loppuelämän kumppanin.
- teitä viisaampi
Hihhihii ja hahhahha kirjoitti:
Ennemmin tämä maalla ikänsä oikeita töitä tehnyt tiukka paketti, rehellisellä kaurapuurolla ja työllä rakennettu. Osaa käyttäytyä, eikä tarvitse ilmeistä seuraavaa liikettä arvailla.Olet siis hirvittävän huolissasi itsestäsi? Omakuva on pahasti hämärtynyt ja et pysty tuntemaan myötätuntoa edes läheisiäsi kohtaan (jos heitä edes on). Olit siis joulunkin yksin ja olet mittaamattoman katkeroitunut. Tämä tällaisena yleisenä Suomi24 tiivistelmänä ja analyysinä teistä kaikista surkeista puputtajista-ja ihan vaan tietokonenaputtelijoille-en ole millekään katkera toisin kuin te. Menikö pää pyörälle ja herättikö persupäässä jopa ajatuksen? Tuskin...
- klkl
voihan olla että haet väärännäköistä naista itsellesi. Esim liian itsevarmaa ja kokenutta, etsi ujonpaa ja harmaampaa?
- Freak
paljonko maksat? kirjoitti:
Nyt liioittelit. Kyllä maksullista saa vaikka naamaton mies.
Naamaton mies se vasta naista saakin, oikein tosifriikki.
- testostero
Kaikki, siis aivan kaikki on kiinni miehen kasvoista. Jos miehellä on komeat kasvot niin ihan sama millaiselta hampuusilta näyttää. 95% naisista pitää komeana miestä jolla on korkea testosteronitaso, jonka tunnusmerkkejä ovat vahva ja leveä leuka, etenkin vahvat leukaperät, korkeat poskipäät ja luuharjanne silmien yläpuolella, kulmikkaat kasvot. Katso jotain komeana pidettyä näyttelijää esimerkiksi niin kaikilla on tällaiset kasvot. Korkea testosteronitaso saa myös aikaan hyvän itseluottamuksen ja maskuliinisen käytöksen. Se nyt vaan on meidän perimäämme miljoonien vuosien aikana kirjoitettu koodi että sellainen mies on naisten mieleen, etkä sille mitään voi.
- nöösi_poika
"Kaikki, siis aivan kaikki on kiinni miehen kasvoista."
No niin. Tämä selittää asioita yli vuosikymmenen ajalta. - Hetero Sapiens Sapie
Taisit juuri kuvata Heidelberginihmisen. Joku alkuihminen kuitenkin.
- Fru von Appelgren
Vihdoinkin asiallista faktaa!
Katsoppa vaikka Tarzan-elokuvien Cheetaa: korkeat poskipäät, leveääkin leveämmät leukaperät ja runsas karvoitus....WAAAUUU!
Pyri siihen , sinä valittaja. Juuri Cheetan kaltaisista intelligenteistä, kultturelleista koulutetuista miehistä ainakin me kaikki kokoomusneidot pidämme!
Jyrki, WAU! Zyde, WAU;WAU!!, Alexander, OOh,OOh! ja Sale,Hauki on kala, Hauki on kala, Hauki on kalaaaa.....!!!!
- Mies31v.
Näin sen on pakko olla. Faijani kävi kaupassa ja kassatyttö kysyi häneltä, että missä se sun kaunis poikasi on.
Tämän takia halusin lihoa ja olla ruma. Tai en halunnut, mutta naisten rumuus vei minut mukanani. Ja asennoiduin nauttimaan juustohamppareista paljon, vähemmän, kuin mitä exäni minulle halusi syöttää.
Tiesin että se on väärin. Ei sillä rakkautta osteta. Joku vanhempi kurppa näki minut ja vei minut luokseensa ja luokseensa. Ei se ollut oikein, eikä oikein. Mutta mahtavaa seksiä. Upea nainen/naiset!
Olet liian "sellainen" et suhun voisi luottaa. Liian nätti että haluaisit multa mitään muuta kuin reikää. Näitä olen kuullut niin paljon.
Kiva kun näin väsyneenä en taida jaksaa odottaa naisen tietävän mistään mitään.
Itse ihastun ja rakastun kauniisiin naisiin. Haluan olla heille ruma. En halua heitä. Haluan että he rakastuvat minuun kun pelaan Commander Keenia.- nöösi_poika
"Faijani kävi kaupassa ja kassatyttö kysyi häneltä, että missä se sun kaunis poikasi on. Tämän takia halusin lihoa ja olla ruma."
Tätä päättelyn logiikkaa on vaikea seurata.
"Itse ihastun ja rakastun kauniisiin naisiin. Haluan olla heille ruma. En halua heitä. " - Mies31v.
nöösi_poika kirjoitti:
"Faijani kävi kaupassa ja kassatyttö kysyi häneltä, että missä se sun kaunis poikasi on. Tämän takia halusin lihoa ja olla ruma."
Tätä päättelyn logiikkaa on vaikea seurata.
"Itse ihastun ja rakastun kauniisiin naisiin. Haluan olla heille ruma. En halua heitä. "Niin. No sua ei ole suotu älyllä, viisaudella, eikä millään. Olethan nöösiboi. Mä taas kirjoitan tunteella. Se on simppeli asia kun olet samalla viivalla. Mulla pinnallisuuden kanssa sotii kaunis sydämeni. Se on tasa-arvoinen kaiken elävän kanssa.
Olet niin yksinkertainen. Voin jättää tuon faktan sanomatta ja kehua vain sinua, jos se sun olemattomuuttasi jättää vahingoittamatta. Miksi! Parin peukun takia.
- 1+18
Minusta on ihan oikeasti jotenkin koomista tai jopa surkuhupaisaa tai.. en tiedä mitä, ainakin omituista, että miehet googlettelevat ja linkittelevät toisten miesten kuvia. En ole missään muualla törmännyt siihen kuin tällä palstalla. Tosin enpä missään muualla ole törmännyt muutenkaan yhtä omituisiin käsityksiin miehuudesta ja naiseudesta ja parisuhteista.
Voisin kuvitella, että jos ikätovereidenne seurassa ihan livenä alatte puhua samoja juttuja ja esitellä samoja linkkejä niin katsotaan pikkuisen hitaasti. Mutta taitaa olla niin, että palsta-aktiiveilla ei niitä live-kavereita olekaan, mikä osaltaan vaikuttaa siihen että ajatusmaailma vääristyy koko ajan pahemmaksi, minkä jälkeen on entistä vaikeampi yrittää olla normaalisti muiden ihmisten seurassa, minkä johdosta ajatusmaailma vääristyy entisestään jne.
Toivottavasti jossain vaiheessa kasvatte tuosta yli.- nöösi_poika
"Minusta on ihan oikeasti jotenkin koomista tai jopa surkuhupaisaa tai.. en tiedä mitä, ainakin omituista, että miehet googlettelevat ja linkittelevät toisten miesten kuvia."
Selventää, mistä puhutaan.
Jos puhutaan 305mm:n tai 330 mm:n Brembon etujarrulevyistä joko 4- tai 6-mäntäisllä jarrusatulilla, niin kuvalinkki auttaa selventämään, missä mennään, eikä tarvitse tyhmille selitellä päivänselviä asioita. Sama pätee miesten kuviin. Kuva kertoo, millainen on rokkari-pettäjä -mies ulkonäöltään.
"Voisin kuvitella, että jos ikätovereidenne seurassa ihan livenä alatte puhua samoja juttuja..."
Ei ole yhtään kaveria.
"taitaa olla niin, että palsta-aktiiveilla ei niitä live-kavereita olekaan, mikä osaltaan vaikuttaa siihen että ajatusmaailma vääristyy koko ajan pahemmaksi, minkä jälkeen on entistä vaikeampi yrittää olla normaalisti muiden ihmisten seurassa, minkä johdosta ajatusmaailma vääristyy entisestään jne."
Kenelläpä "normaalilla" ajatusmaailma ei ollisi vääristynyt, vaikka olisikin näitä kliseisiä "live-kavereita"? Se on juurikin tämän ketjun POINTTI: Nykynaisten vääristynyt maailmankuva, mitä miehiin tulee, ja missä on syy tähän vääristymään?
Nyt olet IHAN ASIAN YTIMESSÄ. PYSY SIINÄ!!! - nöösi_poika
nöösi_poika kirjoitti:
"Minusta on ihan oikeasti jotenkin koomista tai jopa surkuhupaisaa tai.. en tiedä mitä, ainakin omituista, että miehet googlettelevat ja linkittelevät toisten miesten kuvia."
Jos puhutaan 305mm:n tai 330 mm:n Brembon etujarrulevyistä joko 4- tai 6-mäntäisllä jarrusatulilla, niin kuvalinkki auttaa selventämään, missä mennään, eikä tarvitse tyhmille selitellä päivänselviä asioita. Sama pätee miesten kuviin. Kuva kertoo, millainen on rokkari-pettäjä -mies ulkonäöltään.
"Voisin kuvitella, että jos ikätovereidenne seurassa ihan livenä alatte puhua samoja juttuja..."
Ei ole yhtään kaveria.
"taitaa olla niin, että palsta-aktiiveilla ei niitä live-kavereita olekaan, mikä osaltaan vaikuttaa siihen että ajatusmaailma vääristyy koko ajan pahemmaksi, minkä jälkeen on entistä vaikeampi yrittää olla normaalisti muiden ihmisten seurassa, minkä johdosta ajatusmaailma vääristyy entisestään jne."
Kenelläpä "normaalilla" ajatusmaailma ei ollisi vääristynyt, vaikka olisikin näitä kliseisiä "live-kavereita"? Se on juurikin tämän ketjun POINTTI: Nykynaisten vääristynyt maailmankuva, mitä miehiin tulee, ja missä on syy tähän vääristymään?
Nyt olet IHAN ASIAN YTIMESSÄ. PYSY SIINÄ!!!Keskustelua aiheesta mm. täällä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11878370
Tervetuloa mukaan! - Miinustelija
nöösi_poika kirjoitti:
Ei ole yhtään kaveria.
Nyt olet IHAN ASIAN YTIMESSÄ. PYSY SIINÄ!!!"Ei ole yhtään kaveria."
Naisille toi on vastaava miinus kuin miehille, että nainen painaa 160kg. - anonyymi kurppa
Niinpä...Pitkään aikaan tosin ei ole tainnut näkyä nimim. "Mies kuin viini" joka "ylistää" vanhenevia miehiä :D. Mutta kukapa sen kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse. - nöösi_poika
Miinustelija kirjoitti:
"Ei ole yhtään kaveria."
Naisille toi on vastaava miinus kuin miehille, että nainen painaa 160kg.Asian saa sentään pidettyä salassa ainakin alkuvaiheessa. Siis kaverittomuuden. Sitähän ei oikeasti voi nähdä, eihän, toisin kuin 160 kilon painon voi nähdä?
Eli kysyessäni naista ulos, hän ei vielä tiedä sosiaalisesta elämästäni välttämättä mitään. Hän ei tiedä sitä, onko minulla 200 kaveria vai nolla.
Siksi ihmetyttä nämä pakit. Sen ymmärrä, että kaikki jutut, jos niitä olisi, kuivuisivat heti kasaan, kun nainen huomaisi, että olen syrjäytynyt luuseri, mutta miten sen voi huomata jo etukäteen ennen kuin on tavattu kertaakaan? - kuin viini
Mitä koomista taikka surkuhupaisaa siinä on? Aion jatkaa linkkailua ihan kiusallani, jos se sinua harmittaa. Itse en näe siinä mitään omituista.
Tässä esimerkki vanhemmasta herrasmiehestä, jolla vain karisma nousee kuin ikää tulee lisää.
http://www.moviepilot.de/files/images/0486/9974/Josh_Brolin.jpg - Kyl sen näkee
nöösi_poika kirjoitti:
Asian saa sentään pidettyä salassa ainakin alkuvaiheessa. Siis kaverittomuuden. Sitähän ei oikeasti voi nähdä, eihän, toisin kuin 160 kilon painon voi nähdä?
Eli kysyessäni naista ulos, hän ei vielä tiedä sosiaalisesta elämästäni välttämättä mitään. Hän ei tiedä sitä, onko minulla 200 kaveria vai nolla.
Siksi ihmetyttä nämä pakit. Sen ymmärrä, että kaikki jutut, jos niitä olisi, kuivuisivat heti kasaan, kun nainen huomaisi, että olen syrjäytynyt luuseri, mutta miten sen voi huomata jo etukäteen ennen kuin on tavattu kertaakaan?Kyllä sen tietää. Ihminen, joka on kaveriton ei osaa lukea muiden ihmisten sanatonta viestintää ja viestii itsekin todennäköisesti vähän oudosti.
- nöösi_poika
Kyl sen näkee kirjoitti:
Kyllä sen tietää. Ihminen, joka on kaveriton ei osaa lukea muiden ihmisten sanatonta viestintää ja viestii itsekin todennäköisesti vähän oudosti.
"Ihminen, joka on kaveriton ei osaa lukea muiden ihmisten sanatonta viestintää"
Kova väite. - kysyn vaan vaan
nöösi_poika kirjoitti:
"Ihminen, joka on kaveriton ei osaa lukea muiden ihmisten sanatonta viestintää"
Kova väite.Okei, voi olla että jotain muutakin sosiaalisesta normaaliudesta puuttuu. Mitähän se sun kohdalla on? Miks sulla ei ole kavereita?
- asdf7654
nöösi_poika kirjoitti:
Asian saa sentään pidettyä salassa ainakin alkuvaiheessa. Siis kaverittomuuden. Sitähän ei oikeasti voi nähdä, eihän, toisin kuin 160 kilon painon voi nähdä?
Siksi ihmetyttä nämä pakit. Sen ymmärrä, että kaikki jutut, jos niitä olisi, kuivuisivat heti kasaan, kun nainen huomaisi, että olen syrjäytynyt luuseri, mutta miten sen voi huomata jo etukäteen ennen kuin on tavattu kertaakaan?"Asian saa sentään pidettyä salassa ainakin alkuvaiheessa. Siis kaverittomuuden. Sitähän ei oikeasti voi nähdä, eihän, toisin kuin 160 kilon painon voi nähdä?"
Mietis nyt hetki. Se sama syy, miksei sulla ole kavereita, paljastuu viimeistään kun suusi avaat naisen seurassa.
Sitä ennen hän aistii arkuuden ja vaikeuden koko olemuksessasi.
Sun elämässäsi on jotain isoa rikki, jos sulla ei ole YHTÄÄN kaveria. Naisen hankkiminen rikkinäiseen elämään on lähes mahdotonta eikä se edes sitä korjaisi. Ensin elämä mallilleen, yleensä se nainenkin kävelee vastaan jossain vaiheessa siinä asitoita kuntoon laittaessa. - TheOtus
asdf7654 kirjoitti:
"Asian saa sentään pidettyä salassa ainakin alkuvaiheessa. Siis kaverittomuuden. Sitähän ei oikeasti voi nähdä, eihän, toisin kuin 160 kilon painon voi nähdä?"
Mietis nyt hetki. Se sama syy, miksei sulla ole kavereita, paljastuu viimeistään kun suusi avaat naisen seurassa.
Sun elämässäsi on jotain isoa rikki, jos sulla ei ole YHTÄÄN kaveria. Naisen hankkiminen rikkinäiseen elämään on lähes mahdotonta eikä se edes sitä korjaisi. Ensin elämä mallilleen, yleensä se nainenkin kävelee vastaan jossain vaiheessa siinä asitoita kuntoon laittaessa.Voi hitto sentään... Jos kumppania aktiivisesti etsisin niin etsin kyllä yhtä naista, en hänen ystäviään. Noh, lienevät harvassa ihmiset joilla ei ole kerta kaikkiaan yhtään kaveria. Toisaalta, syy kaverittomuuteen saattaa suhdetta ajatellen olla merkittävä tai ei. Syy suureen "kaverien" määrään saattaa myöskin olla iso tai pieni, hyvä tai huono. Joka tapauksessa tuntuu melko kummalliselta ajattelutavalta.
- TheOtus
Miinustelija kirjoitti:
"Ei ole yhtään kaveria."
Naisille toi on vastaava miinus kuin miehille, että nainen painaa 160kg.Kaveritonkaan mies ei silti huoli 160 kiloista naista. xD
- mitkä ihmeen kaverit
asdf7654 kirjoitti:
"Asian saa sentään pidettyä salassa ainakin alkuvaiheessa. Siis kaverittomuuden. Sitähän ei oikeasti voi nähdä, eihän, toisin kuin 160 kilon painon voi nähdä?"
Sun elämässäsi on jotain isoa rikki, jos sulla ei ole YHTÄÄN kaveria. Naisen hankkiminen rikkinäiseen elämään on lähes mahdotonta eikä se edes sitä korjaisi. Ensin elämä mallilleen, yleensä se nainenkin kävelee vastaan jossain vaiheessa siinä asitoita kuntoon laittaessa.En mä ainakaan tiedä mistä jotain kavereita hankkisi enää kouluajan jälkeen? Kaikki päivät menee töissä ja ne pari vanhaa kaveria on akkojensa kanssa tiiviisti tietenkin, niin itsekin olisi. Mitään feikbuukkeja ei edes lasketa.
- Case Or Not
nöösi_poika kirjoitti:
Siksi ihmetyttä nämä pakit. Sen ymmärrä, että kaikki jutut, jos niitä olisi, kuivuisivat heti kasaan, kun nainen huomaisi, että olen syrjäytynyt luuseri, mutta miten sen voi huomata jo etukäteen ennen kuin on tavattu kertaakaan?Nainen lukee miestä kuin avointa kirjaa, myös en ettei miehellä ole yhtään kaveria. Tätä mies ei ymmärrä ja ihmettelee pakkeja. Kannattaa harjoitella sitä sosiaalista elämää miesten maailmassa, koska se on PALJON helpompi kuin naisten maailma.
- Herkkupeppuirmeli
kuin viini kirjoitti:
Mitä koomista taikka surkuhupaisaa siinä on? Aion jatkaa linkkailua ihan kiusallani, jos se sinua harmittaa. Itse en näe siinä mitään omituista.
Tässä esimerkki vanhemmasta herrasmiehestä, jolla vain karisma nousee kuin ikää tulee lisää.
http://www.moviepilot.de/files/images/0486/9974/Josh_Brolin.jpgEi kyllä nappaa pätkääkään!
- weirdooz
mitkä ihmeen kaverit kirjoitti:
En mä ainakaan tiedä mistä jotain kavereita hankkisi enää kouluajan jälkeen? Kaikki päivät menee töissä ja ne pari vanhaa kaveria on akkojensa kanssa tiiviisti tietenkin, niin itsekin olisi. Mitään feikbuukkeja ei edes lasketa.
Juuri noin se menee! Saman huomasin itse. Vanhat kamut nyhjäävät akkojensa kanssa ja sinkut jää yksin.
Vuosia myöhemmin, kun parisuhde alkaa maistumaan puulta, ne vanhat kamut alkavat ottamaan yhteyttä ja jos ei duunilta aika riitä, ne alkavat syyllistämään tyyliin "ei sultakaan aikaa liikene vanhoille tutuille. Ootko tullu liian ylpeeks häh?"
Sinkkuna olen viihtynyt - ei siinä ongelmaa, mutta tuo kavereiden kaksinaamainen touhu on kyllä vetänyt mielen synkäksi toisinaan. Silloin kun kaikki tutut alkoivat seurustelemaan, vihjailtiin että; "jospa nyt painusit v*****n häiritsemästä meidän onnea. Mutta sitten kun avio-onnea seurasikin arki ja tylsyys, niin olenkin itse pirulainen, kun en töiltäni kerkiäkään viihdyttämään .
Niin rakkaat kamuni, te valitsitte sen massojen tien ja jätitte minut yksin. Olen pahoillani kun minusta ei ole enää hyötyä teille. Itse löysin oman rakkaani - nimittäin duunin. Se antaa minulle kaiken: sosiaalisen elämän, palkinnon onnistumisesta ja ennen kaikkea toimeentulon, johon olen tyytyväinen. Seksiä kun en ole oikein koskaan kaivannut ja läheisyyttä tunnen saavani duuni- ja harrastusporukoista, niin enpä juuri enää muuta kaipaakaan.
Joku voi ajatella, että olen katkera. Pitää osittain paikkansa - minä nimittäin olin katkera, mutta kun huomasin mitkä asiat saavat minut onnelliseksi, niin eipä enää katkeruutta ole vuosiin elämässäni ollut.
Opetuksena voisin sanoa niille nuoremmille, jotka ovat nyt samassa tilanteessa kuin itsekin aikaisemmin; tehkää kuten sydämenne sanoo, älkääkä taipuko painostuksen alla. Pitäkää kavereistanne huolta, älkääkä hyljätkö tosiystäviänne. Noilla ohjeilla jotakuinkin pärjää.
Ja jos vertaan lapsuus-, teini- ja varhaisaikuisuuden aikaisia kavereitani ja nykyistä erilaisista työyhteyksistä kertynyttä kaveriporukkaani, niin ero on valtava. Vanhat kamuni ovat seurustelevia/perheellisiä, jotka eivät juuri halua tavata ainakaan perheen/puolison/bisneskavereiden kanssa, koska olen niin outo (voi aiheuttaa hämmennystä). Nykyiset duunikamuni ovat oikeastaan kohtalotovereitani, joten kanssakäyminen on luontevaa, eivätkä duunikamut pelkää esitellä meikää puolisoilleen, koska he joko ovat, tai he ymmärtävät hyvin myös friikkejä. - Sosiaalisuustyö
weirdooz kirjoitti:
Juuri noin se menee! Saman huomasin itse. Vanhat kamut nyhjäävät akkojensa kanssa ja sinkut jää yksin.
Vuosia myöhemmin, kun parisuhde alkaa maistumaan puulta, ne vanhat kamut alkavat ottamaan yhteyttä ja jos ei duunilta aika riitä, ne alkavat syyllistämään tyyliin "ei sultakaan aikaa liikene vanhoille tutuille. Ootko tullu liian ylpeeks häh?"
Sinkkuna olen viihtynyt - ei siinä ongelmaa, mutta tuo kavereiden kaksinaamainen touhu on kyllä vetänyt mielen synkäksi toisinaan. Silloin kun kaikki tutut alkoivat seurustelemaan, vihjailtiin että; "jospa nyt painusit v*****n häiritsemästä meidän onnea. Mutta sitten kun avio-onnea seurasikin arki ja tylsyys, niin olenkin itse pirulainen, kun en töiltäni kerkiäkään viihdyttämään .
Niin rakkaat kamuni, te valitsitte sen massojen tien ja jätitte minut yksin. Olen pahoillani kun minusta ei ole enää hyötyä teille. Itse löysin oman rakkaani - nimittäin duunin. Se antaa minulle kaiken: sosiaalisen elämän, palkinnon onnistumisesta ja ennen kaikkea toimeentulon, johon olen tyytyväinen. Seksiä kun en ole oikein koskaan kaivannut ja läheisyyttä tunnen saavani duuni- ja harrastusporukoista, niin enpä juuri enää muuta kaipaakaan.
Joku voi ajatella, että olen katkera. Pitää osittain paikkansa - minä nimittäin olin katkera, mutta kun huomasin mitkä asiat saavat minut onnelliseksi, niin eipä enää katkeruutta ole vuosiin elämässäni ollut.
Opetuksena voisin sanoa niille nuoremmille, jotka ovat nyt samassa tilanteessa kuin itsekin aikaisemmin; tehkää kuten sydämenne sanoo, älkääkä taipuko painostuksen alla. Pitäkää kavereistanne huolta, älkääkä hyljätkö tosiystäviänne. Noilla ohjeilla jotakuinkin pärjää.
Ja jos vertaan lapsuus-, teini- ja varhaisaikuisuuden aikaisia kavereitani ja nykyistä erilaisista työyhteyksistä kertynyttä kaveriporukkaani, niin ero on valtava. Vanhat kamuni ovat seurustelevia/perheellisiä, jotka eivät juuri halua tavata ainakaan perheen/puolison/bisneskavereiden kanssa, koska olen niin outo (voi aiheuttaa hämmennystä). Nykyiset duunikamuni ovat oikeastaan kohtalotovereitani, joten kanssakäyminen on luontevaa, eivätkä duunikamut pelkää esitellä meikää puolisoilleen, koska he joko ovat, tai he ymmärtävät hyvin myös friikkejä.Ei kellään oo velvollisuutta olla toisen kaveri. Elämäntilanteet muuttuu ja uudessa tilanteesa pitää hankkia uudet kaverit eikä jäädä valittamaan.
- yt-mies
Case Or Not kirjoitti:
Nainen lukee miestä kuin avointa kirjaa, myös en ettei miehellä ole yhtään kaveria. Tätä mies ei ymmärrä ja ihmettelee pakkeja. Kannattaa harjoitella sitä sosiaalista elämää miesten maailmassa, koska se on PALJON helpompi kuin naisten maailma.
Todellakin. Yt-miehillä on paljon myös miespuolisia kavereita. :)
- Juu, ei kiitos
Herkkupeppuirmeli kirjoitti:
Ei kyllä nappaa pätkääkään!
Samat sanat!
- hohoijaa
TheOtus kirjoitti:
Voi hitto sentään... Jos kumppania aktiivisesti etsisin niin etsin kyllä yhtä naista, en hänen ystäviään. Noh, lienevät harvassa ihmiset joilla ei ole kerta kaikkiaan yhtään kaveria. Toisaalta, syy kaverittomuuteen saattaa suhdetta ajatellen olla merkittävä tai ei. Syy suureen "kaverien" määrään saattaa myöskin olla iso tai pieni, hyvä tai huono. Joka tapauksessa tuntuu melko kummalliselta ajattelutavalta.
Sinun ajattelutapasi kummallinen on.
"Jos kumppania aktiivisesti etsisin niin etsin kyllä yhtä naista, en hänen ystäviään."
Eihän tuolla komentillasi ole mitään tekemistä edellisen puheenvuoron kanssa.
Jos mies on niin täydellisen epäsosiaalinen yksilö, ettei hän pysty solmimaan edes yhtä kaverisuhdetta, niin miten ihmeessä hän muka naissuhteen pystyisi solmimaan?
Aloittaja saa kyllä etsiä syytä naisettomuuteensa tuosta epäsosiaalisuudestaan.
Epäsosiaalinen mies ei ole ainakaan yhtään sen parempi kumppaniehdokas, kuin tuo hänen mollaamansa "pettäjärokkari" (vai miten se termi meni?). - medicine man
nöösi_poika kirjoitti:
Ei ole yhtään kaveria.
Nyt olet IHAN ASIAN YTIMESSÄ. PYSY SIINÄ!!!Olet vain liian analyyttinen ja jännittäjä. Mahdollisesti assburgeri, mutta sekään ei tarkoita sitä etteikö mitään olisi tehtävissä. Osta vaikka ensi alkuun viinaa, ainakin muutama pullo, ota rennosti ja synny uudelleen.
Menköön vaikka duunit ja muut turhakkeet, tärkeintä on iloinen elämä. Jos pelkkä ajatuskin tuntuu järjenvastaiselta ja meinaat vastata jollain wikipedia-linkillä että markkina-arvo, alkoholismi tms, silloin mitään ei välttämättä ole tehtävissä. - Järki
Miinustelija kirjoitti:
"Ei ole yhtään kaveria."
Naisille toi on vastaava miinus kuin miehille, että nainen painaa 160kg.Tarviiko sitä ensimmäiseksi kertoa sille naiselle että btw mulla ei oo yhtään kaveria =P
Kavereiden puute ei näy toisin ku ne 160kg. - Jörgersson
weirdooz kirjoitti:
Ja jos vertaan lapsuus-, teini- ja varhaisaikuisuuden aikaisia kavereitani ja nykyistä erilaisista työyhteyksistä kertynyttä kaveriporukkaani, niin ero on valtava. Vanhat kamuni ovat seurustelevia/perheellisiä, jotka eivät juuri halua tavata ainakaan perheen/puolison/bisneskavereiden kanssa, koska olen niin outo (voi aiheuttaa hämmennystä). Nykyiset duunikamuni ovat oikeastaan kohtalotovereitani, joten kanssakäyminen on luontevaa, eivätkä duunikamut pelkää esitellä meikää puolisoilleen, koska he joko ovat, tai he ymmärtävät hyvin myös friikkejä."läheisyyttä tunnen saavani duuni- ja harrastusporukoista"
Missä se ongelma sitten on? Paitsi että vanhat kaverit on menneet omille teilleen. - nöösi_poika
kysyn vaan vaan kirjoitti:
Okei, voi olla että jotain muutakin sosiaalisesta normaaliudesta puuttuu. Mitähän se sun kohdalla on? Miks sulla ei ole kavereita?
En ihan oikeesti osaa vastata kysymykseesi. Kysy asiaa kaikilta ihmisiltä, jotka eivät halua olla kavereita kanssani. Heillä on siihen joku syy.
Jotenkin tuntuu vaan siltä, että kaikilla on jo tarpeeksi kavereita. En osaa kiilata tai myydä itseäni kenenkään kaveriksi. Olen vain päivästä toiseen oma itseni ja loputulos on se, että minulla ei ole kavereita. En itse osaa tehdä aloitteita saadakseni kavereita, mutta toisaalta kukaan ei tunnu haluavan minua kaverikseen. Kukaan ei kysy yhteytietojani tai muutoin osoita, että olisi kiinnostunut minusta tai haluaisi pitää yhteyttä. - nöösi_poika
hohoijaa kirjoitti:
Sinun ajattelutapasi kummallinen on.
"Jos kumppania aktiivisesti etsisin niin etsin kyllä yhtä naista, en hänen ystäviään."
Eihän tuolla komentillasi ole mitään tekemistä edellisen puheenvuoron kanssa.
Jos mies on niin täydellisen epäsosiaalinen yksilö, ettei hän pysty solmimaan edes yhtä kaverisuhdetta, niin miten ihmeessä hän muka naissuhteen pystyisi solmimaan?
Aloittaja saa kyllä etsiä syytä naisettomuuteensa tuosta epäsosiaalisuudestaan.
Epäsosiaalinen mies ei ole ainakaan yhtään sen parempi kumppaniehdokas, kuin tuo hänen mollaamansa "pettäjärokkari" (vai miten se termi meni?)."Jos mies on niin täydellisen epäsosiaalinen yksilö, ettei hän pysty solmimaan edes yhtä kaverisuhdetta, niin miten ihmeessä hän muka naissuhteen pystyisi solmimaan?"
En ole homofobinen, mutta ihan oikeasti en ole kiinnostunut miehistä edes kavereista. Olen kiinnostuntu vain naisista. Olen ehkä häiriintynyt, mutta "miestenilta" on järkytyksistä suurin. Miksi ihmeessä miehet haluavat tehdä jotain keskenään?
Minä haluan tehdä asioita naisten kanssa. Seinäkiipeilyä, sisämikroautoilua, ihan mitä tahansa hauskaa! Mutta en tosiaan viihdy miesten kanssa. Mutta naisista pidän. Naisen voisi viedä vaikka ampumaradalla, kunhan jostain saisi kunnon käsiaseen. Yhkä pidän salaa dominoivista ja voimakkaista naisista?
Heitäkään ei tosin ole kaverina yhtä ainoaa.
- Outoa...
Outoja te miehet olette :) Yksi asia, joka pätee on, että erilaisia naisia kiinnostavat erilaiset miehet. Jos puhutaan pelkästään ulkonäöstä, niin esim. ystävääni kiinnostavat sellaiset (minun mielestäni) nälkiintyneen näköiset hipit ja itse taas olen kiinnostuneempi ulkoilmaihmisen (surffari tms) näköisistä miehistä, jotka ovat ko. ystävälleni täysi turn off. Toiset tykkäävät pukumiehistä jne. Turha ulkonäkö asioista on väitellä.
Sama koskee muutakin: toisesta on ihana ajatus, että olisi kotona viihtyvä mies, joka tykkää kokkailla. Itse haluaisin miehen, jonka kanssa voisi matkustella ja harrastaa (ja totta kai välillä pötkötellä kotisohvalla :)). Toinen hakee älykköä, jonka kanssa käydä haastavia keskusteluja, toinen arvostaa nallekarhutyyppisiä miehiä. Ehkä ainoa yhteinen tekijä on, että mies ei olisi katkera ja negatiivinen ja hänen itsetuntonsa on kunnossa.- nöösi_poika
Koskapa naisia on tuhansia, ja kaikki hakevat erilaista miestä, on yhä vain ihmeellisempää kuinka vaikeaa minun on löytää seuraa vastakkaisesta sukupuolesta.
Kommenttisi alleviivaa sitä, että minullekin pitäisi naista löytyä. Ehkä sopivia naisia voisi olla peräti promille eli yksi tuhannesta naisesta, mutta sekin tarkoittaa lukuisia kumppaniehdokkaita ihan Suomen rajojen sisäpuolella. Kymmeniä minulle sopivia naisia, jotka aidosti haluavat minua. - Status ja itsevarmuu
Kaikkia noita kuitenkin yhdistää, että miehen tulee olla itsevarma ja omassa yhteisössään arvostettu.
- Outoa...
Status ja itsevarmuu kirjoitti:
Kaikkia noita kuitenkin yhdistää, että miehen tulee olla itsevarma ja omassa yhteisössään arvostettu.
Riippuu siitä, mitä arvostuksella tarkoitat. Jos tarkoitat sitä, että miehellä on edes pari luottoystävää, jotka kuvailisivat häntä mukavaksi, on hän arvostettu. Ei nallekarhulla ole valtaa tai rahaa,vaan hän on kiltti ihminen, jonka seurassa on hyvä olla.
- Nallekarhunen
Outoa... kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä arvostuksella tarkoitat. Jos tarkoitat sitä, että miehellä on edes pari luottoystävää, jotka kuvailisivat häntä mukavaksi, on hän arvostettu. Ei nallekarhulla ole valtaa tai rahaa,vaan hän on kiltti ihminen, jonka seurassa on hyvä olla.
Nallekarhun seurassa on hyvä olla, koska nallekarhu elättää, nallekarhu osaa remontoida, nallekarhu pystyy pitämään fyysisesti puolensa, jos ryöstömurhaajat iskevät, nallekarhu on miehenkokoinen tosimies, eikä mikään epävarma pulkannaru.
- rofvessoori fidus
Etsivät pinnallisesti katsottuna erilaisia miehiä. Ero on vain näennäinen. kts. pre-selection.
- ....................
Nallekarhunen kirjoitti:
Nallekarhun seurassa on hyvä olla, koska nallekarhu elättää, nallekarhu osaa remontoida, nallekarhu pystyy pitämään fyysisesti puolensa, jos ryöstömurhaajat iskevät, nallekarhu on miehenkokoinen tosimies, eikä mikään epävarma pulkannaru.
Ei sillä läskillä mitään tee. Kun on tarpeeksi taitoa, voi sellainen epävarma pulkannarukin todistaa sen.
- klkl
nöösi_poika kirjoitti:
Koskapa naisia on tuhansia, ja kaikki hakevat erilaista miestä, on yhä vain ihmeellisempää kuinka vaikeaa minun on löytää seuraa vastakkaisesta sukupuolesta.
Kommenttisi alleviivaa sitä, että minullekin pitäisi naista löytyä. Ehkä sopivia naisia voisi olla peräti promille eli yksi tuhannesta naisesta, mutta sekin tarkoittaa lukuisia kumppaniehdokkaita ihan Suomen rajojen sisäpuolella. Kymmeniä minulle sopivia naisia, jotka aidosti haluavat minua.ootko ajatellu millasia vaatteita käytät, jos sun vaatteet on jotenki tosi mauttomat tai vanhanaikaiset? Kun nainen lukee niistä minkä tyyppinen ihminen olet, sportti, bisnes,mammanpoika,hippi,epäsiisti,siisti what ever. Tai tukka jos se malli ei sovi sulle? Miltä tuoksut? Mitä sanot kun menet naisen luo, älä käytä fraaseja keksi jotain kevyttä vaikka : paljo porukkaa tai olipa kiva lähtee liikenteeseen tänää
Mut ei se oo helppoo kaikille muillekkaan. Ja kyl se tosiasia on suurimmaksi osaksi naiset varmaan tykkää niistä sankarimiehistä joissa sitä testosteronia on ja kyllä monet naiset haluu et sänkyhommissaki on poveria ja kiihkoa jota sellanen maskuliininen mies yleensä pursuaa - elämän estradilla
.................... kirjoitti:
Ei sillä läskillä mitään tee. Kun on tarpeeksi taitoa, voi sellainen epävarma pulkannarukin todistaa sen.
Joo mutta tässä on kyse mielikuvista, ei niinkään tosiasioista.
- nöösi_poika
klkl kirjoitti:
ootko ajatellu millasia vaatteita käytät, jos sun vaatteet on jotenki tosi mauttomat tai vanhanaikaiset? Kun nainen lukee niistä minkä tyyppinen ihminen olet, sportti, bisnes,mammanpoika,hippi,epäsiisti,siisti what ever. Tai tukka jos se malli ei sovi sulle? Miltä tuoksut? Mitä sanot kun menet naisen luo, älä käytä fraaseja keksi jotain kevyttä vaikka : paljo porukkaa tai olipa kiva lähtee liikenteeseen tänää
Mut ei se oo helppoo kaikille muillekkaan. Ja kyl se tosiasia on suurimmaksi osaksi naiset varmaan tykkää niistä sankarimiehistä joissa sitä testosteronia on ja kyllä monet naiset haluu et sänkyhommissaki on poveria ja kiihkoa jota sellanen maskuliininen mies yleensä pursuaaOngelma on se, ettei koskaan saa tietää mikä (tai mitkä) on se/ne syy(t) jonka takia nainen ei kiinnostu.
Tuskin on yhtä ongelmaa. Ehkä kokonaisuudessa jokin mättää.
- kasvatus vaikuttaa
Kaikki naiset eivät todellakaan pidä hampuusinnäköisistä miehistä. On olemassa naistyyppi, johon iskevät rentun ja parrakkaannäköiset miehet. Sitten taas niitä, jotka eivät voi sietää epäsiistejä ja hampuusinnäköisiä miehiä pitkine hiuksineen ja risupartoineen. Riippuu paljon siitä, millainen naisen oma isä on. Jos on kotona opetettu, että myös miehen tulee näyttää siistiltä, tuskin aikuisenakaan katselee mitään sottapyttyjä.
- nöösi_poika
Totta.
- anonyymi kurppa
"Riippuu paljon siitä, millainen naisen oma isä on."
Ei se ihan niinkään mene. Minun isällä tukka oli suittu Suavella (ei varmaan sano nuorisolle mitään..) silloin kun olin nuori..Siitä huolimatta itseäni on aina viehättäneet pidempi hiuksiset (mielellään vähän luonnonkihartuvat ja tummat) miehet ja partaakin saa olla. Sitä en tiedä onko tuo viehätys tummiin hiuksiin tullut siitä, kun isälläni on ollut tummanruskeat hiukset. anonyymi kurppa kirjoitti:
"Riippuu paljon siitä, millainen naisen oma isä on."
Ei se ihan niinkään mene. Minun isällä tukka oli suittu Suavella (ei varmaan sano nuorisolle mitään..) silloin kun olin nuori..Siitä huolimatta itseäni on aina viehättäneet pidempi hiuksiset (mielellään vähän luonnonkihartuvat ja tummat) miehet ja partaakin saa olla. Sitä en tiedä onko tuo viehätys tummiin hiuksiin tullut siitä, kun isälläni on ollut tummanruskeat hiukset.Kapinahengessä nainen etsii isänsä vastakohtaa
- anonyymi kurppa
analtrasher69 kirjoitti:
Kapinahengessä nainen etsii isänsä vastakohtaa
Älä opeta äitiäs nussimaan..
- dsfhdfsh
Tais pikku ATM:ää kolhaista itsetunnosta, kun pitää oikein monta päivää analysoida tapahtuu.
- Superhössö
Jos on jollain tavalla outo tai tosi mauton, on aika pienet markkinat. Oli hampuusi tai filmitähti niin tyyli on kannettava itsevarmasti. Jos olet epävarma pälyilijä, et saa ketään vaikka olisit yhtä täydellinen kuin minä.
- nöösi_poika
Superhössö kirjoitti:
Jos on jollain tavalla outo tai tosi mauton, on aika pienet markkinat. Oli hampuusi tai filmitähti niin tyyli on kannettava itsevarmasti. Jos olet epävarma pälyilijä, et saa ketään vaikka olisit yhtä täydellinen kuin minä.
Niin. Toiset miehet vain jäävät paitsioon. Ei siihen paljoa tarvita, että kukaan ei ole kiinnostunut. Ihan tavallinen perusmies voi jäädä täysin paitsioon naisasioissa, eikä ikinä kerry kokemusta, vaikka kuinka yrittäisi. Voi se tosin olla huonoa tuuriakin, ei vain löydä sitä yksittäistä kiinnostunutta naista, joka asuu vaikka Nevadassa.
Kukaan ihminen ei elämänsä aikana tapaa kaikkia maailman ihmisiä, joten aivan hyvin voi olla mahdollista, ettei sitä yksittäistä naista ikinä tapaa. - nainen yli 40
nöösi_poika kirjoitti:
Niin. Toiset miehet vain jäävät paitsioon. Ei siihen paljoa tarvita, että kukaan ei ole kiinnostunut. Ihan tavallinen perusmies voi jäädä täysin paitsioon naisasioissa, eikä ikinä kerry kokemusta, vaikka kuinka yrittäisi. Voi se tosin olla huonoa tuuriakin, ei vain löydä sitä yksittäistä kiinnostunutta naista, joka asuu vaikka Nevadassa.
Kukaan ihminen ei elämänsä aikana tapaa kaikkia maailman ihmisiä, joten aivan hyvin voi olla mahdollista, ettei sitä yksittäistä naista ikinä tapaa.Kyllä sullekin on varmasti joku jossain. Koska kyllä meillä naisilla on erilainen miedmaku minuun ainakin vaikuttaa paljon huumorintaju, ja ns. Normaali ihmisen huomioon ottaminen jne. Ei se miehen ulkonäkö kerro kaikkea.
- poppi987
nöösi_poika kirjoitti:
Kukaan ihminen ei elämänsä aikana tapaa kaikkia maailman ihmisiä, joten aivan hyvin voi olla mahdollista, ettei sitä yksittäistä naista ikinä tapaa."Niin. Toiset miehet vain jäävät paitsioon. Ei siihen paljoa tarvita, että kukaan ei ole kiinnostunut. Ihan tavallinen perusmies voi jäädä täysin paitsioon naisasioissa, "
-Näin se vaan on, ihan yksinkertaisesta syystä että nuoria miehiä on valtavasti enemmän kuin naisia, yli sata tuhatta alle 54 vuotiasta miestä enemmän kuin naistaSuomessa.
Miehiä vaan on ihan liikaa, jokaisessa alle 54 vuotiaassa ikäluokassa naisia on paljon vähemmän kuin miehiä, vasta sen iän jälkeen miesten kuolleisuus kasvaa paljon ja naisia on enemmän.
Tämän vuoksi naista on niin vaikea löytää jos on ns. tavallinen mies, niitä on vaan niin valtavasti enemmän kuin tavallisia naisia. Naisilla on valta valita kun tarjontaa on niin paljon enemmän. Tavallisuus on kirosana naiselle, hän haluaa jotain erityistä, oli se sitten hyvässä tai pahassa.
Ilman naista olevalle sinkkumiehelle antaisin neuvon, että irtaudu siitä tavallisen miehen lookista, ihan sama mihin tahansa suuntaan, mutta siirry HETI!. Ala rentuksi, kasvata partaa, esitä boheemia, laula karaokea, ala yli-älyköksi, ala ponnaripojaksi, esitä homoa, taiteellista, muusikkoa, ihan mitä tahansa. Takaan että et ole paria kuukautta pidempään sinkku.
Itse olin(olen) IT-alan perusinsinööri eikä naista löytynyt, työpaikallakin kaikki vain miehiä, täytin 34 vuotta ilman ainuttakaan pidempää seurustelua, aloin rentuksi, juuri eronnen vanhan kaverin kanssa alettiin ryyppäillä ja kiertää suomea, laivoilla, ja baareissa, hän näytti mallia miten röyhkeästi käydään naiseen kiinni vain se mielessä, pois naisten eniten inhoamat älykkäät keskustelut yms. naurettavuudet. Eri kaupungeissa kulettiin ja juhlittiin, paljon Helsingissä kun siellä naiset pyörii, uusia kavereita tuli koko ajan ja heidän enempi vähempi tuttuja Hang Around -naisiakin, hauskaa kyllä oli. Tapasin yhden reissun aikana naisen, yritin heti petiin hänen kanssaan vaikka normaalisti se ei ole minulle ollut se läheskään ykkösasia naisen kanssa, yhdenyönsuhde ja siitä se alkoi, se kipinä iski häneen heti siitä, nyt olen ollut 9v naimisissa hänen, koulutetun Maisteri naisen kanssa. Nyt meillä 2 poikaa 8 ja 6v.
- nöösi_poika
Jotain minultakin on jäänyt huomaamatta: suominaiset ovat helppoja, väittää huhu. Näinköhän?
http://www.demi.fi/keskustelut/suhteet/suomalaiset-naiset-helppoja#.Ur8UQYVHg3Z
"Pitää paikkansa kaikkien Pohjoismaiden kohdalla. Liberaali kulttuuri ja paljon alkoholia, ei kai siihen muuta tarvita. Ympäri maailmaa ihmiset tosiaan tietävät, että suomalaiset naiset ovat helppoja. :D"
"Oon kans kuullu samaa ulkomaalasen miehen suusta etta suomalaiset naiset antaa helposti :D Mutta joo siita kai johtuu kun suomalaiset naiset tekee paljon aloitteita :)"
Missä nämä helpot naiset ovat???- Naisasialooseri.
Ne naiset antavat helposti YT-miehille. AT-miehelle ei anneta helposti eikä vaikeasti.
- nöösi_poika
Naisasialooseri. kirjoitti:
Ne naiset antavat helposti YT-miehille. AT-miehelle ei anneta helposti eikä vaikeasti.
Imettelinkin, kun ympärillä on "maailman helpoimmat naiset" ja silti ei natsaa!
On tämä täysin uskomatonta! - Ikiwanha sanonta
nöösi_poika kirjoitti:
Imettelinkin, kun ympärillä on "maailman helpoimmat naiset" ja silti ei natsaa!
On tämä täysin uskomatonta!Mitä tekee suomalainen nainen nähdessään ulkomaalaisen miehen?
Lentää hämmästyksestä selälleen ja ottaa jaon kahteen.
- -M-
Elämme huomioyhteiskunnassa jossa aina pitää ensin tehdä vaikutus, kiinnittää huomio. Sen jälkeen kun huomio on jotenkin saatu, on tarkemman tarkastelun aika. Tuntuu että minäkin saattaisin kestää sen tarkemman tarkastelun, mutta minussa ei ole riittävästi "särmää" tai erikoisuutta missään ulkoisessa muodossa. Kalju, karun miehekkäät kasvot tai muut vastaavat piirteet ovat ikään kuin positiivisia kauneusvirheitä. Ne antavat mahdollisuuden kontrastiin ulkonäön ja muun olemuksen välillä. Jos ulkonäkö ja sisin on samasta puusta veistetty, mies on nykyihanteen mukaan tylsä ja keskinkertainen.
Usein tulee ajateltua virheellisesti asioita miesnäkökulmasta. Pitää muistaa että naisilla on kuitenkin kysyntää valtavasti miehiin verrattuna, tarjontaa löytyy joka puolelta. Ei pelkkä siisti ja miellyttävä olemus auta vielä nousemaan sen massan yläpuolelle, valitettavasti.- Ihan jees.
Hyvä että aloituksessa oli kuva, että nyt mekin tiedämme miltä nämä "karun miehekkäät miehet" teidän mielestä näyttää.
- nöösi_poika
Ihan jees. kirjoitti:
Hyvä että aloituksessa oli kuva, että nyt mekin tiedämme miltä nämä "karun miehekkäät miehet" teidän mielestä näyttää.
Kyllä. Justin Bobby.
- Herkkupeppuirmeli
Tylsän ja keskinkertaisen näköisestä miehestä tulee naistenmies siinä vaiheessa, kun se oppii puhumaan.
- -OTK-
Jos pukeudut liian siististi/tyylikkäästi niin voit antaa sen vaikutelman, että sinulle kalpaa vain täydellinen kumppani. Ajatus tästä tuli kun näin kerran kaupassa liian tyylikkästi pukeutuvan miehen ja jos olisin ollut homo niin en olisi uskaltanut lähestyä häntä, koska hänestä tuli se tunne, että hänelle ei kelpaa kuin täydellinen kumppani.
Vaatteet ei tietysti ole aatteet, mutta et voi hallita toisten ennnakholuuloja(hik). - hehe1
nöösi_poika kirjoitti:
Kyllä. Justin Bobby.
karskilla miehellä parta kasvaa kaikista kohdista tasaisesti.
Nössöys paljastuu kun partaterä koskettaa naamaa valikoivasti. - miesevain
Väärin, meitä naisia on tilastollisesti enemmän...jos ei ny puhuta Aasiasta...
- poppi987
miesevain kirjoitti:
Väärin, meitä naisia on tilastollisesti enemmän...jos ei ny puhuta Aasiasta...
"Väärin, meitä naisia on tilastollisesti enemmän...jos ei ny puhuta Aasiasta... "
Oikein, mutta niin väärin.
Kaikissa alle 54v ikäluokissa miehiä on valtavasti enemmän kuin naisia, vasta eläkkeellä miehiä kuolee kuin kärpäsiä ja mummoja on sitten paljon enemmän kuin vaareja. Mutta nuoria naisia on paljon vähemmän kuin nuoria miehiä. Poikia syntyy paljon enemmän kuin tyttölapsia. Tämän vuoksi on paljon koululuokkia peruskoulussa joissa on esim. 20 poikaa ja 10 tyttöä.
Ja kaiken lisäksi syntyvien poikien ja tyttöjen epäsuhta kasvaa koko ajan, tätä on tutkittu yllättävän vähän mistähän johtunee.
- Ihan jees
Ihan kivan näköinen mies. Symmetriset piirteet, valkeat hampaat, hymyilee, vaikuttaa rennolta. Muoti taas tulee ja menee.
- nöösi_poika
Mitä nykynainen haluaa mieheltään?
Nainen 1: "Mulle on ihan sama, että onko ollut 1 tai 50 kumppania, ei liikuta mun elämää tai vaikuta siihen, mitä ajattelen ihmisestä. Yksi pitää kuitenkin vähintään olla, koska en halua mitään kokematonta neitsyttä."
Nainen 2: "Toinen tekijä, mikä vaikuttaa, on vakavien suhteiden määrä ja kesto. Vaikka mies olisi pannut sinkkuaikana 30 naisen kanssa, niin ok, mikäli olet jossain vaiheessa myös sitoutunut pidemmäksi ajaksi samaan naiseen, etkä ole pettänyt. Jos minun ikäiseni tai max 4-5vuotta vanhempi ihminen ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa pidempään kuin puoli vuotta, niin no thanks.
Vaikka ei olisikaan pannut kuin muutamaa, mutta jos ne kaikki muutamat ovat alle puolen vuoden suhteita, niin en jotenkin osaa kuvitella miestä sitoutumassa minuunkaan. Kyllä tälläiset yhden illan jutuiksi mulle kelpasi, mutta vakavaa suhdetta hankala kuvitella. Että jos osaa olla rehellinen, eikä taustalla hääly katkeria naisia, niin ei haittaa vaikka olisi useampikin kymmenen. "
Nainen 3: "Mulle on ihan se ja sama onko miehellä ollut yksi vai sata seksikumppania ennen mua, kunhan on vaan ehkäisystä pitänyt huolen. Itsellä on kumppaneita kertynyt päälle 40, poikaystävälläni niitä on alle kymmenen."
Hmm, mistä näitä naisia löytyy, jotka jakelevat kevyin perustein? Naisella kumppaneita yli 40!!! Luulisi tuolla tahdilla myös AT-miehille riittävän piparin murusia jaettavaksi...- nöösi_poika
Uskomatonta tekstiä nykynaiselta:
"Ihan OK, että on ollut pari-kolmekymmentäkin kumppania. Tosin jos luvut pyörii jossain viidenkympin yläpuolella nii saattaisin vähän miettiä että kenessä kaikissa sitä melaa on heiluteltu. Ja parempi mun mielestä, että mies on harrastanut seksiä useemman ihmisen kanssa kuin vaan yhden tai kahden, koska jos on vaan pari kumppania nii saattaisin miettiä että mies haluu kokea enemmän ja ei siis tyydy paneskelemaan vaan mua. Ns uutuudenviehätys kun päässy panemisen makuun.
Ja kun oon itekin reilun kymmenen kanssa ollut, nii aika tekopyhää olisi vaatia jotain puolineitsyttä miestä."
Millaisiahan miehiä nämä ovat olleet? Justin Bobby -muotista kaikki? Rokkari-pettäjä-luusereita? - höh
nöösi_poika kirjoitti:
Uskomatonta tekstiä nykynaiselta:
"Ihan OK, että on ollut pari-kolmekymmentäkin kumppania. Tosin jos luvut pyörii jossain viidenkympin yläpuolella nii saattaisin vähän miettiä että kenessä kaikissa sitä melaa on heiluteltu. Ja parempi mun mielestä, että mies on harrastanut seksiä useemman ihmisen kanssa kuin vaan yhden tai kahden, koska jos on vaan pari kumppania nii saattaisin miettiä että mies haluu kokea enemmän ja ei siis tyydy paneskelemaan vaan mua. Ns uutuudenviehätys kun päässy panemisen makuun.
Ja kun oon itekin reilun kymmenen kanssa ollut, nii aika tekopyhää olisi vaatia jotain puolineitsyttä miestä."
Millaisiahan miehiä nämä ovat olleet? Justin Bobby -muotista kaikki? Rokkari-pettäjä-luusereita?Onko se Justin Bobby luuseri? Etkös se ole sinä, se luuseri.
- vbghhggff
Kaikkia ei ole tarkoitettu pariutumaan. Hyväksykää se, näin on luonnossakin. Ihmisellä on muihin eläimiin verrattuna vain kehittyneemmät aivot käsittääkseen tämän asiantilan. Te jotka valitatte tästä asiasta, huomautan että se on turhaa, tulette jäämään yksin. Toki jokainen muukin on kuolemassaan yksin.
- nöösi_poika
"Te jotka valitatte tästä asiasta, huomautan että se on turhaa, tulette jäämään yksin."
Jumalan puhetta :D - sdgsdg
Nykyihmiselle vaan tuo loppuelämä on vähän pitempi aika kitua, luonnossa sentään elikot pääsee hengestään aika nopeasti. Ellei sitten ole balsseja ja nirhaa itseään.
- Evoluutioo?
Olisikin noin. Sanoppa miksi ne 150kg tankkerinaiset kuitenkin siitetään mutta komeatkin miehet joutuvat riutumaan yksin tai ottamaan jonkun tankin vaivoiksi? Luonnon kannalta kestämätön tilanne.
- touche
Evoluutioo? kirjoitti:
Olisikin noin. Sanoppa miksi ne 150kg tankkerinaiset kuitenkin siitetään mutta komeatkin miehet joutuvat riutumaan yksin tai ottamaan jonkun tankin vaivoiksi? Luonnon kannalta kestämätön tilanne.
Haha repesin. Kaverin sanoja lainaten "ronkeli r**kkaa"
- Ihastunut
Mun täytyy kyllä myöntää, et noi sun linkkaamat miehet on kyllä aika hottiksia! Just sen näkösiä miehiä, joita mä kattelen. Joku tuossa karvasessa naamassa sykähdyttää. Ehkä se on se maskuliinisuus ja testosteroni mikä siitä puskee esiin. Mut luonnehan se tärkein on. Jos tuon näkönen jätkä tulee iskee ja paljastuuki täysidiootiksi, niin ei se ainakaan mun mukaan pelkällä ulkonäöllä pääse. Fiksuus kunniaan!
- Yksi mielipide
Miehen pitää olla miehen näköinen, ei mikään muotovaahtoa puolipäätä täyteen survonnut tissiposki, joka silittää jokaisen vaatekappaaleensa ja kuljettaa trendikkäässä olkalaukussaan vaateharjaa ja huulirasvaa.
Miehen pitää näyttää siltä, että sille ei ole mikään ongelma avata tukkeutuneita viemäreitä tai työntää käsiään auton konepellin alle.
Toiset tykkää, toiset ei. Minua ei sytytä yksikään tietokoneinsinööri, pukumies tai sliipattu mammanpoika. - lottamari.
Minulla ei ole mitään vaatimuksia miehelle, kaikki joissa testosteroni tuoksuu käy, kun sitä hajua ei enää voi jäljittää ja lähteä seuraamaan, tietää että mies on mennyttä :D
- hbjhbyg
Itse olen hyvinkin paljon AP:n linkittämien miesten näköinen ja katseita kyllä saan paljon.
Ei se kuitenkaan sitä tarkoita että saisin naisia, koska en ole kovinkaan sosiaalinen ihminen. - kokemusta on
Sepä se kun kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä, vaan siitä mitä löytyy sisältäpäil että ei se välttämättä ollut naisen seurustelukumppani ja jos oli niillä voi olla hyväsuhde tai mistäs sitä tietää. kannattaa katsoa eteenpäin eikä jäädä menneeseen ja joskus jolaisen meistä kannattaa katsoa itseämme peilistä ja miettiä mikä meni pielee. En tarkoita sillä sitä, että me olisimme huonoja ihmisiä, vaan se voi valaista ja antaa vastauksia ja toivoa toimia tulevaisuudessa toisella tavalla ja välttää huonoa seuraa jos peiliin suostuu katsomaan ja pyrkiä käymään oikeassa paikassa ja muuttamaan huonot puolensa parempaan voi myös parempaa olla itselleen luvassa vaikka entiset suhteet olisikin mennyt päin persettä, mutta ensiksi pitää todella haluta muutosta eikä vain toivoa.
- kokemusta__on
Aidot naiset nimenomaan etsii sellaista, joka on sinut itsensä kanssa. Jos sä eka hyväksyt itses täysin, niin tekee joku nainenkin vielä :)
- wesewfew
eka kertaa löysin jonkun joka kuuntelee
- siinä se on
Juuri tästä on kysymys. Jokainen on arvokas ja samalla viivalla. Siitä pitää lähteä liikkeelle. Jos itse itsensä alentaa niin kuka sitten huomaisi sinussa niitä ihania asioita, joita meissä kaikissa on. Sinun tulee tutustua itseesi ja huomata että sinäkin olet ihminen ihmisten joukossa ja kelpaat siis ihan siinä missä muutkin.
Joku kaunis päivä joku nainen huomaa, että juuri sinussa on jotain sellaista jota hän on etsinyt :) Tsemppiä kaikille yksinäisille ja ihanaa uutta vuotta 2014, tästä se lähtee...
- painoindeksi
Painoindeksi :D Naiset viihtyy rikkaiden miesten seurassa, näöstä riippumatta. Toisaalta mistä tiedät kadulla kulkiessasi ketkä ovat pareja ja ketkä eivät? O.o Voi olla kertalaakinen juttu tai kaveripohjan säätöä...
Jossain jutussa oli jossain vaiheessa että pääkaupunkiseudun miehistä suurin osa on sinkkuja ja sitoutumiskammoisia, ehkä tämä pätee myös naisiin?- painoindeksi
Luonne on tärkein, mutta ulkonäkö ratkaisee ;D
- Renlund
Meillä on rahaa ei tarvitse vaatteilla koreilla.
- v.,mb
Sama toimii toisinpäinkin. Ne kiltit asiallisen näköiset tytöt/naiset saa odotella turhaan. Ulkonäkö on lupaus hauskanpidosta ilman vakavaa sitoutumista. Luultavasti sitä ne naiset haluaa vaikka väittäisikin jotain muuta. Yks tuttu nuorimies pääkaupunkiseudulta haki tyttöystävän Kehä III:n toiselta puolelta ja ovat seurustelleet jo melkein vuoden. Itse olen jo 30v naimisissa ollut saman miehen kanssa ja mulla oli samanlaatuista ongelmaa nuorena naisena kun en ollut irtoseuraa vailla olevan näköinen. Tyrkylle tuli sitten eronneet kolmikymppiset tai sellaset, jotka itki kun vaimo ei ymmärrä. Kaikki ne joista itse olin kiinnostunut meni vapaamielisille irtosuhteita haluaville naisille....
- mies_vm86_-
Pakko kyllä sanoa että toi pitää osittain paikkansa vaikka miehet tekevätkin itsestään jotakin marttyyria ja muka etsivät hiljaisia naisia, koska heissä on jotakin "vaimomatskua". Todellisuus on se että valtaosa miehistä haluaa sellaisen flirttailevan lorton, joka pukeutuu trendikkäästi ja kulkee korkkareissa ja joka meikaa keskimääräistä enemmän. Naisesta on hiton vaikea nähdä että miten paljon se on meikannut. Ok jotakin ihon epätasaisuuksia saa läheltä selville muttei yli 1m etäisyydeltä. Että sikäli tuo meikkaaminen on kyllä täyttä huijaamista.
- Maalaisjärkihoihoi
mies_vm86_- kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa että toi pitää osittain paikkansa vaikka miehet tekevätkin itsestään jotakin marttyyria ja muka etsivät hiljaisia naisia, koska heissä on jotakin "vaimomatskua". Todellisuus on se että valtaosa miehistä haluaa sellaisen flirttailevan lorton, joka pukeutuu trendikkäästi ja kulkee korkkareissa ja joka meikaa keskimääräistä enemmän. Naisesta on hiton vaikea nähdä että miten paljon se on meikannut. Ok jotakin ihon epätasaisuuksia saa läheltä selville muttei yli 1m etäisyydeltä. Että sikäli tuo meikkaaminen on kyllä täyttä huijaamista.
Jos mies ei erota meikattua ja meikkaamatonta naista, niin se on kyllä sen miehen oma ongelma ja sietääkin tulla "huijatuksi". Vähän maalaisjärkeä peliin ja silmää käteen, kiitos.
- jgfdsaeawgfhjk
Me naiset emme jaksa nössöjä ja ruikuttajia. ÄÄH ne on rasittavia. Ja miehellä oltava kunnollinen itsetunto!
- Mies joka pelaa
Pankaa kaikkia mitä saatte.
Taas suomipojat valittaa, kun pilluu ei tule. Sitä tulee kun sanot olevas naimisissa ja vaimo ei ymmärrä sinua. Naiset haluaa vallata sut x-ltäs .
Anna palaa, kaikki naiset on blondeja ja kertakäyttösiä.- ei onnistunut
Meikäläistä et noilla metkuilla saisi. Noteeraisin sut heti roskikseen minne kuulutkin.
- Näkökulmia
Tämä on monimutkainen ikuisuuskysymys. Kai naiset ovat aina rakastuneet renttuihin, kulkureihin ja kiertäviin keikareihin.
Ensinnäkin geenien erilaisuus viehättää. Se varmistaa, että jälkikasvusta tulee elinvoimainen. Tämän vuoksi eksoottinen mies saa niin helposti.
Toiseksi, niihin renttuihin kohdistuu kai myös jokin hoivavietti. Lisäksi nuo naista saavat miehet ovat ulkoasustaan huolimatta itsevarmoja, mikä ominaisuus kiehtoo naisia. Kun kerran saa, saa helpommin toisenkin kerran. Ja jos on ollut kymmeniä naisia, on varsin helppoa vietellä jälleen yksi nainen, kun luottaa itseensä ja osaa kuviot. - nöösi_poika
Saatiin potti räjäytettyä ja tämä ketju suomi24:n "yläpalkkiin". Upeaa. Tämä ketju on koko suomi24:n TOP 5 -ketju tällä hetkellä.
Vietän vuodenvaihteen yksin ilman naisseuraa. Asia ei liene yllättävä? Olen yksin asunnossani ja mietin, onko kaikilla sinkkunaisilla seuraa? Onko joillekin sauran saaminen itsestäänselvyys? Minulle ei ole.
Kelaan mielessäni vuoden 2013 parhaita hetkiä. Ykkösenä tietysti hetki, jolloin tapasin (pakit antaneen) ihastukseni elämäni ensimmäisen kerran. Hetket jolloin ajattelin häntä ja aloin ihastua häneen. Hetket jolloin mietin, miten aloite pitäisi tehdä ja sen, että tämä nainen voisi muuttaa koko loppuelämäni. Siis positiivisella tavalla. Mietin jopa kuinka pian voisi olla sopivaa kihlautua. Muistan hetket, jolloin uskoin voivani oikeasti täyttää hänen miesihanteensa.
Ehkä kaikkien näiden vuosien jälkeen oli vihdoin tullut minun hetkeni? Ehkä. Ehkä ei. En täyttänyt sittenkään hänen ihannemiehen muottia, emme aloittaneet tapailua, enkä minä joutunut hankkimaan kihlasormista.
Mutta vuoden vaihtuessa vuoden 2013 tapahtumat jäävät vuoteen 2013. Muutaman tunnin kuluttua elämän vihko kääntyy kuvainnollisesti seuraavalle aukeamalle. Mietin jo mitä siihen piirtäisin. Jotain unelmia ja haaveita vuodella 2014. Jotain joka ehkä voisi toteutua ensi vuonna. Ehkä.
- Kiitos koko suomi24:lle kuluneesta vuodesta!
- Kiitos Sinkut-foorumin ajoittain (eli aina) rienaavalle vakioporukalle!
- Kiitos naisille vuonna 2013 antamistanne pakeista! Ilman teitä en tajuaisi arvostaa elämän pienimpiä asioita niin paljon kuin nyt osaan, ja pitäisin joitain asioita itsestäänselvyyksinä. Minä olen kuitenkin minä, ja tulen aina olemaan.
Fantastista vuotta 2014 kaikille! - Yrittäny ei laita
En tykkää yhtään olla tällainen tunnen itseni pelleksi, mutta olen halunnut testata käytännön syystä naisia pitää pyörittellä ympäriinsä ja olla sukkela puheissaan ja se tekee itsevarman vaikutelman varsinkin jos on vaikkapa useampi nainen paikalla, pitää jokaista liehitellä ja sitten iskeä se joukon kuningatar siitä keskeltä ja muut naiset jää nuolemaan näppejään ja haluaa kans huomiota ja sitten voi vaihtaa tarvittaessa, kun jo on lähempää tuttavuutta kaikkien kanssa tehnyt, näin tekee pelimies ja naiset seuraa mukana kuin litran mitta. En harrastele tällaista, muuta kuin sen verran, että toimiiko kuvio ja se toimii erittäin hyvin.
- nöösi_poika
Siinäpä vinkkiä kaikille sinkkumiehille, miten peliä pitää uskaltaa pelata.
- Työtön renttu
Ei muuten pidä minun kohdalla ainakaan totta, minuun ei ole vielä kukaan nainen rakastanut vaikka olen ns renttu? Olen työtön ja välttelen töitä, pukeudun epäsiististi yms mutta eivät naiset ole minuun kiihkeitä katseita ainakaan luoneet, päinvastoin he jopa halveksivat minua ja minun rahattomuuttani :( Häviän aina ns kunnollisille työssäkäyville siisteille miehille :(
- nggggg
Ei pelkkä renttuus riitä pitää olla muutakin, erityisesti rahaa ja sosiaalisia suhteita.
- totta joka sana
Hyvännäköiset miehet houkuttelee naisia oli ne sitten kilttejä tai renttuja. Mielummin kilttejä tietysti!
- totta joka sana
Lisäisin vielä, että tuo Justinhan on oikeasti kasvoiltaan lähes täydellinen ja kroppakin vaikuttaisi olevan kunnossa! Jos ei ois noin hyvännäköinen niin ketään tuskin kiinnostas.
- joopa-joo
Olen jo kauan sitten jättänyt miesten haun. Kävin tanssipaikoilla tanssimassa, laitoin itseni tosi nätiksi, osaan tanssia ja keskustella, voin olla jopa hauska rennossa seurassa. Mutta yksin sain seinäkukkasena istua. Miehet eivät minua hakeneet. Ikäiseni miehet hakivat 10-15 vuotta nuorempia tyttösiä, niitä jotka röyhkeästi taistelivat itsensä eturiviin. Muutamat kerskuivat olevansa haluttuja naisten keskuudessa, mutta eivät he kuitenkaan parisuhteeseen asti päässeet. Vuosi vuoden jälkeen sama kuvio. En tiedä mistä miehen löytää. Sellaisen kunnollisen.
No, en kyllä mitään ole menettänyt, käy se elämä näin yksinkin. - Pipari Kortilla
Ongelman juuret ovat syvällä ihmiskunnan historiassa. Alun pitäen nainen luotiin miestä varten, eikä miestä ole luotu naista varten. Tästä johtuu, että naisella ei ole samanlaista luontaista kiinnostusta miessukupuolta kohtaan.
Kyllä nainenkin haluaa parisuhteeseen, mutta vain jos siitä on naiselle hyötyä. Nämä "pelimiehet" pystyvät tarjoamaan jotain sellaista, mitä muilla miehillä ei ole naiselle tarjota.
Naiset arvostavat miehessä valtaa, asemaa ja rahaa. Turha on tyrkyttäytyä naiselle, jos p*rse on auki, et ole julkkis tai asemasi työelämässä ei ole merkityksellinen. Peli on raakaa, eikä aina niin rehellistäkään.- Kurjatihmiset
"Naiset arvostavat miehessä valtaa, asemaa ja rahaa."
Ei voi pitää paikkaansa. Eihän ketään kunnon miestä voi kiinnostaa tollaset turhuudet. Ainii ku mä oonki niitä harvoja helmiä. - Höps!!
Kurjatihmiset kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Eihän ketään kunnon miestä voi kiinnostaa tollaset turhuudet. Ainii ku mä oonki niitä harvoja helmiä."Naiset arvostavat miehessä valtaa, asemaa ja rahaa."
Bullshit, minua ei ainakaan kiinnosta missä "asemassa" mies on tai kuinka pullea lompakko tällä on, tuollaiset asiat eivät määrittele ketään. Usein varakkaat miehet elävät aivan eri maailmassa kuin minä, en arvosta materiaa enkä ymmärrä ihmisiä jotka havittelevat valtaa tai lisää rahaa. Säälin naisia jotka etsivät miestä pinnallisin kriteerein (komea, rikas), koska ahneuksissaan ja sokeudessaan he saattavat missata todellisen elämänsä rakkauden.
Elämässä menestyvät todella vain ne jotka kuuntelevat sydäntään, ja tarkasti.
Olen aina lähtenyt avoimin mielin ja sydämin treffeille, kun miehet ovat pyytäneet. Vielä ei ole kuitenkaan sattunut kohdalle sellaista tyyppiä jonka kanssa juttu olisi luistanut tarpeeksi hyvin, tai jonka kanssa kemiat olisivat kohdanneet (vaikka "normaali"naisen ihannemiehiä joukkoon onkin kuulunut).
Älkää hyvät ihmiset luopuko toivosta, jos aidosti haluatte löytää rakkauden. Toivon menettänyt on kuin elävä kuollut. Elämä tuo tullessaan juuri sen mitä tarvitsette, ennemmin tai myöhemmin. Se mitä oikeasti tarvitsette, voi olla eri asia kuin se, mitä luulette tarvitsevanne. - fffffgfgfg
Höps!! kirjoitti:
Bullshit, minua ei ainakaan kiinnosta missä "asemassa" mies on tai kuinka pullea lompakko tällä on, tuollaiset asiat eivät määrittele ketään. Usein varakkaat miehet elävät aivan eri maailmassa kuin minä, en arvosta materiaa enkä ymmärrä ihmisiä jotka havittelevat valtaa tai lisää rahaa. Säälin naisia jotka etsivät miestä pinnallisin kriteerein (komea, rikas), koska ahneuksissaan ja sokeudessaan he saattavat missata todellisen elämänsä rakkauden.
Elämässä menestyvät todella vain ne jotka kuuntelevat sydäntään, ja tarkasti.
Olen aina lähtenyt avoimin mielin ja sydämin treffeille, kun miehet ovat pyytäneet. Vielä ei ole kuitenkaan sattunut kohdalle sellaista tyyppiä jonka kanssa juttu olisi luistanut tarpeeksi hyvin, tai jonka kanssa kemiat olisivat kohdanneet (vaikka "normaali"naisen ihannemiehiä joukkoon onkin kuulunut).
Älkää hyvät ihmiset luopuko toivosta, jos aidosti haluatte löytää rakkauden. Toivon menettänyt on kuin elävä kuollut. Elämä tuo tullessaan juuri sen mitä tarvitsette, ennemmin tai myöhemmin. Se mitä oikeasti tarvitsette, voi olla eri asia kuin se, mitä luulette tarvitsevanne.Mikä siinä keskustelun jalossa taidossa on tippaakaan parempi kuin ulkonäössä. Jos ei ole siunattu puhelahjoilla on voitu siunata ulkonäöllä. Ja jos kaksi ihmistä joita kiinnostaa toisen ulkonäkö enemmän kuin keskustelutaidot kohtaavat niin eikös se ole hyvä?
- täyttä *askaa
Toi nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Kyllä suurin osa naisista haluaa itselleen kunnollisen ihanan miehen jota voi rakastaa. Se asema, valta ja raha ei tee miehestä rakastettavaa. Sillä ei kerta kaikkiaan sitä suhdetta pystyssä pidetä kyllä se ihan muusta lähtee.
Toki on naisia jotka juoksevat sen rahan ja vallan perässä mutta eivät he etsikään mitään rakkaussuhdetta vaan helppoa rahaa jolla voi ostaa itselleen uutta ulkonäköä, koruja, muotivaatteita jne. Tällöin etsitään yleensä vanhempaa miestä joka jo ns. "haudan partaalla" ja ootellaan perintörahoja samalla. Kyseessä siis pinnalliset naiset eikä siis yhtä kuin KAIKKI naiset. Tuollaisia naisia on vain pieni osa kaikista naisista. Ihan turha yleistää. Toki jos haet juuri tuollaisia silikonitissi-irtoripsi-pornotähti-bimbo ainesta niin siinä luokassa törmäät varmaan koko ajan sinne raha-valta osastoon tähyilevää naista. Voit syyttää itseäsi. Hakeudu toisenlaisten naisten seuraan.
- Pentagram1
Naiset luulevat miehiä hirviöiksi. Siksi kiltti mies ei ole mies ollenkaan. Ei mahdu naisten mielikuviin mukaan. Mutta naiset eivät ymmärrä että hirviömies on utopiaa. Eivät he sellaisen kanssa oikeasti voi elää. Miehilläkin on tunteet. Ruvetkaa pitämään miehiä ihmisinä. Silloin ymmärrätte kunnollisia "epämiehiä". Aamen.
- Sattuman Villa
Miksi palstalta poistettiin tänään 31.12.2013 klo 18.30 jälkeen monta sivua keskustelua? Ei siinä mitään kirosanoja, ei mitään herjoja eikä muutakaan sopimatonta ollut. Ei ihme, että tämäkin palsta tekee kuolemaa.
- ei kohtaa ei
Mikähän siinä on kun ei naisten kanssa pysty elämään, eikä olemaan oikein ilmankaan?
Ajat on muuttuneet ja sinkkunaiset tietää arvonsa. Sinkkunainen on asteikossa korkeimmalla ja sinkkumies taas viimeisenä. Siinä välissä on aviossa oleva mies ja nainen. Nainen ei ole enää taloudellisesti miehestä riippuvainen ja usein vielä koulutetumpi kuin mies. Onko sitten ihme, että "ihan tavallisen" miehen on vaikeaa löytää naista?
Nainen etsii seikkailua ja renttuja on helppo löytää kapakoista. Ei siellä kunnon miehet yleensä käy. Renttu tarjoaa "vaarallisuudellaan" juuri sitä seikkailua mitä nainen etsii.
Täysin lapsellista pasgaa jos multa kysytään ja naisen täytyy olla täysidiootti jos luulee rentulta saavansa jotain tärkeää elämäänsä. Naisethan lähettää murhamiehillekin rakkauskirjeitä vankilaan. Se on kyllä idiotismin huippu!
Harmittaa kun ulkoinen ja sisäinen kauneus kohtaavat niin harvoin toisensa samassa ihmisessä. Kaunis kuori tekee ihmisestä usein idiootin ja narsistin. Hänen ei tarvitse kehittää luonnettaan ja itseään, kuten ruman on tehtävä.
Hyvää juhannusta, vai mikä vatun turha juhlapäivä nyt taas olikaan??? - irmeli5
http://lesbeehive.com/wp-content/uploads/2013/07/Tom-Hardy-by-Greg-Williams-002.jpg
Siisti ja "sopivan" karhea mies. Nuo kasvot!!- irmeli5
http://www.couldawouldashouldabook.com/wp-content/uploads/2013/02/TomHardy.jpg
Komeat kasvot, ihanat huulet, kaunis puoleensavetävä mies. - irmeli5
Sorry tuo linkki ei toimi!
- MillaMillanMilla
No hei, pelimiehiä ei jaksa kuin vähän aikaa vain. Tai jos suhteeseen jää niin kärsimään joutuu. Eli huoli pois kaikki nöösi pojat.
- 20+3
Sekös näitä miehiä vasta masentaakin, että kaikki naiset kuitenkin ensin ihastuvat nuihin ja sitten vasta tulevat nöösi poikien luokse. He haluavat naisen joka kiinnostuu heistä "enemmän" ja valitsee jo heti ensimmäisenä heidät!
- renttuu
20+3 kirjoitti:
Sekös näitä miehiä vasta masentaakin, että kaikki naiset kuitenkin ensin ihastuvat nuihin ja sitten vasta tulevat nöösi poikien luokse. He haluavat naisen joka kiinnostuu heistä "enemmän" ja valitsee jo heti ensimmäisenä heidät!
tuokaan ei ole ihan yksinkertainen kysymys, tiedätkö kuinka paljon "vaimoja" käy vieraissa entisten rakastajiensa luona jotka ovat näitä renttuja. Helppo selitys olisi hyvä seksi, mutta en itse usko että kyse on pelkästään siitä.
- ihme porukkaa
no jo on typerää keskustelua !
Mihin tää porukak oikein tähtää se jää mysteeriksi.
Ei ainuttakaan todelliseen ELÄMÄÄN liittyvää kommenttia. hankkikaa posetiivi ei teistä muuhun ole kuin sitä tuijottamaan. - ei renttua
Taidan olla hiukan omituinen, koska minua eivät viehätä tuollaiset Justin Bobby-tyyppiset miehet. Eivät ole koskaan viehättäneet. Sainkin etsiä kauan, ennenkuin löysin tavallisen, ehkä jopa nörtin miehen. Olen aina etsinyt miehessä jotain muuta, kuin ylimielistä rentoutta, maailman miestä tai renttua. Jotain syvyyttä pitää miehissäkin olla ja järkevä maailman katsomus. Rentut eivät viehätä.
- nörtit rulaa
Mukava it-nörtti mies päihittää mennen tullen tuommoiset Justin Bobbyt.
- Jokke2
Korkea stestosteroonitaso on muuten vaan karvaisilla ja kaljuuntuvilla miehillä, koska kaljuuntumisen aiheuttaa korkea mieshormoonin määrä.
- Mieshormoni
Huonosti olet asioista perillä. Miehen kaljuuntuminen ei kerro mitään testosteronin määrästä. Ei myöskään karvaisuus. Nuo ovat geeneistä johtuvia seikkoja.
- urts
Kokeilu olenko kirjoituskiellossa.
- im just saying
Suomi 24 treffi sivulla 31.12.2013
Miehiä 100946
Naisia 60381
Niin se vaan menee!:)- Landella ei sitäkään
Katsoin joskus mun asuinalueelta ja löysin jopa 2 naista kenelle viitsin kirjoittaa. Eipä tullut vastauksia.
- niin se on
Joo, noista miehistä puolet on naimisissa. Niin se vaan menee :(
- urts
On tää merkillistä ja pöyristyttävää toimintaa Pieksämäkeläisten "markettien" taholta. Tällä on tasan 3 kpl tavarataloa, Lidl, S-Market keskusta ja Citymarket. Kaikista kolmesta oli uudenvuoden aattona klo 16 sekä nakit, että perunasalaatti loppu!!!!!! Haloo!!!! Uudenvuoden ruokaa se on eikä mitään ihmeellisyytä. Pääsiäisenä loppuu mämmi ja juhannuksena grillimakkarat. Siis oikeat kauppiaat naapurikaupungeista tässä teille vihje ja hyvä markkinarako! Perustakaa tänne oikea market tyylinen tavaratalo jossa rittää tavaraa maksaville asiakkaille.
- Sekopäätä
tässä on jo odoteltukin ja odotus palkittiin.
- Kyl aina jotain löyt
No nyt on ainaki meillä lidlissä jäänyt paljon torttutäytettä ja taikinaakin varastoon. Ovat 35 rosentin alennuksessa.
- Asun kanssa täällä
Ai, kyllä minä sain omani vielä siwasta paljon myöhemmin, ja oli valinnanvaraa. Aito HK-nakki sikahintaan yli 5 egee puolenkilon paketti, ja vieressä Atrian aidot nakit 2,5 egee tarjouksessa.
Itsekkin olen ollut pettynyt etenkin Citymarketin toimiin täällä. S-market on kuitenkin suurimmaksi osaksi pystynyt vastaamaan haasteeseen.
Parhaita on kuitenkin pieni K-kauppa Tokmannin kyljessä, siitä saa erinomaiset ja tuoreat kalat myös jatkuvasti.
- tie totuuteen
Olkoon ihminen suurin kuningas tai kurjin kulkuri niin lähdön hetkellä olemme saman arvoisia
- hippeliskuppelis
I have a dream.
-Tuon jonain päivänä rakkaalleni aamupalan sänkyyn.
-Olen perheen isä
-blaah...
turha näistä on haaveilla. Ei tänä päivänä normaali, tavallinen, itse toimeentuleva, eloisa, iloinen, luotettava, uskollinen, komeaksikin haukuttu, etc.. mainospuheita jotka jopa pitää paikkaansa -löydä itselleen sitä oikeaa joka oikeasti elää suurella sydämellä eikä elä vain materialismin mukaan. "haa tuolla on urheiluauto-nytmäoonsuosittu, haa tuolla on rahaa blaablaa"
Tulipa sekava sekamelksa
Ehkäpä vaan pitää viettää vapaita sinkkupäiviä ja vuosia. Pelailla biljardia jossain mukavassa kapakissa ja sanoa EI näille neidoille jotka tulee kehumaan "pelaatpas sä hyvin biljardia" vaikka näkevät sen hyvin että sokea kädetönkin on parempi pelaaja. :D
-terveisin eloisa iloinen ihminen :P - demilovat0
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11958775
Itse olen sellainen. Petyn kerta toisensa jälkeen. En tiedä mistä löydän ne, mutta käytökseltä ihanat miehet, se lopahtaa. En tiedä miksi.
En mä halua että mua kohdellaan huonosti, mut just rennot ja komeat miehet vie huomion. Ilmeisesti myös hiemn lihaksikkaat (tuntee olevansa turvassa)
Enkä oikein tiedä haluanko rentun, satun vaan löytämään niitä. Siis niitä jotka ei halua vakavaa.- vinkki sulle.
Miehen logiikalle ei ole käytänöllistä lukea, tai kirjoitella nuit pitkiä tekstejä. Kannattaa kirjoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi kun kirjoittaa miehille.
- kiitos ja anteeksi
En tiedä,muut miehet ei sytytä. Kuvailen häntä: hän: on tosiaan vähän renttumainen,ei pukeudu 'siististi' vaan persoonallisesti, on itsevarma ja hänessä on jotain mikä minua kiinnostaa. Hän ei ole kuitenkaan idiootti. Hänellä on jonkinlaista asemaa. Osaa puhua,osaa valita sanansa. Hän tekee mitä haluaa,ottaa yhteyttä jos ja milloin haluaa. No,jos samanlainen olisi joku muu mies,en kiinnostuisi silti. Hänessä on jotain pukeutuisipa hän siististi tai ei.
- ed.
en kunnioita kuitenkaan epäkohteliasta ihmistä,pitää olla käytöstavat ja ystävällinen
- Liisa92_
Itse pidän isomunaisista ja kaljuista miehistä joilla on seksikkäitä tatskoja mieluiten naamassa! Lisäksi kieliläväri on kova koska kun sillä nuolee "sieltä", niin se tuntuu ihanalta :)
http://tinyurl.com/unelmienuros- new zealand
Sun pitää sit naida joku maori.
- eämä on
Ihminenhä on laumaeläin ja laumassa täytyy aina olla Alfoja sekä laumanjäseniä,
Ja sillä Alfalla on vientiä ja laumanjäsen tyytyy jämin niin se vain on.
Että ei muuta kuin hyvää uutta vuotta 2014 - ,.--.,
Kunnon nainen ei rakastu kunnottomaan mieheen.
Se on jämpti niin.
Pultsarien turha kuvitella. - Alumiiniteippiä 3 ru
Taas tätä iänikuista paskanjauhatusta. Kyllä tätä on jo jauhettu loputtomiin.
Miellyttävä ulkonäkö on tärkeintä ja että osaa puhua. Siinä se on.
Lidlistä vaan kaikki safka ja muutakin jos tarttee.
Nyt on hyvää teippiä Lidlissä halvalla. - tavallinentyttö vain
olen useasti myös miettinyt samaa asiaa naisena. Olen 3 lapsen Yh- Äiti, kiva, kiltti, ihan mukiinmenevä, hieman pyöreä....Seuraa on tosi vaikea saada. Juoppoja ja yhden illan ehdokkaita saisi vaikka kuinka, mutta kun sanon että etsin vakavampaa suhdetta, niin kaikki haihtuu ilmaan.
Arvostan enemmän luonneasioita kuin ulkonäköä tai muuta. Olen lähes absolutisti ja käyn töissä ja alkaa lähes suututtamaan kun kaikki miehet etsii sellaista missiä mielummin joka ei ole ehkä kovinkaan fiksu ja kunnollinen ihminen. Pääasia tuntuu nykyään olevan että nainen on kuin nukke jota esitellä muille...missä on henkinen yhteys ja aito rakkaus sekä välittäminen?- all the best..
Voih, kunpa en olisi niin sitoutumiskammoinen, niin viettäisin kanssasi varmaankin aika kivan loppuelämän..
Toivottavasti joku kunnon tyyppi nappaa sut ja tekee teidän molempien elämästä korvaamattoman! - liikaa ongelmia
"olen useasti myös miettinyt samaa asiaa naisena. Olen 3 lapsen Yh- Äiti, kiva, kiltti, ihan mukiinmenevä, hieman pyöreä....Seuraa on tosi vaikea saada"
Olet siis porsinut oikein kunnolla ja yksinhuoltajana nyt?Mietis mitähän se kertoo sinusta?
"missä on henkinen yhteys ja aito rakkaus sekä välittäminen?" Joo missä se oli lasten isän kanssa?
Fakta = baarista löytämäsi mies ei halua alkaa isäksi 3 kersallesi,maksaa heidän elämistään ja siinä sivussa sinun.Tämä on lasten biologisen isän tehtävä.
Siinä syy miksi on vaikeaa löytää vakava suhde.
Ja vielä tiedoksi, miehet eivät inhoa lapsiasi, mutta eivät myöskään tahdo valeisäksi samalla kun se biologinen kuitenkin välillä luonasi käy lepertelemässä eikä ketään oikeasti kiinnosta sekaantua teidän suhdesotkuihinne tms.
Helpompaa on vain etsiä nainen joka ei ole porsinut jo usean eri miehen kanssa tai tehtaillut monta lasta.Moni kaltaisesi kun vielä nimenomaan kehuu sitä että "itselleni minä nyt vain etsin suhdetta ei lapsilla siinä ole mitään tekemistä" mutta kun suhde etenee pidemmälle aletaan puhumaan kaikenlaisista lasten kasvatuspuuhista ja lätkäliigoista kersoillesi sun muuta.... ei kiitos.. - sdfsdfd
Sinänsä sulla on nyt sama tilanne kuin sinkkumiehellä. Tosin sinkkumiehen ei tarvitse olla edes ruma jotta kokee samanlaista ihmettelyn aihetta kun sinä yh :na. En nyt haukkunut sinua rumaksi, mutta monelle miehelle yh on sama asia kuin ei-ei mies naiselle. Sun pitää laskea tasoa miehen sosiaalisessa statuksessa ja ulkonäössä..
- yhäiti
liikaa ongelmia kirjoitti:
"olen useasti myös miettinyt samaa asiaa naisena. Olen 3 lapsen Yh- Äiti, kiva, kiltti, ihan mukiinmenevä, hieman pyöreä....Seuraa on tosi vaikea saada"
Olet siis porsinut oikein kunnolla ja yksinhuoltajana nyt?Mietis mitähän se kertoo sinusta?
"missä on henkinen yhteys ja aito rakkaus sekä välittäminen?" Joo missä se oli lasten isän kanssa?
Fakta = baarista löytämäsi mies ei halua alkaa isäksi 3 kersallesi,maksaa heidän elämistään ja siinä sivussa sinun.Tämä on lasten biologisen isän tehtävä.
Siinä syy miksi on vaikeaa löytää vakava suhde.
Ja vielä tiedoksi, miehet eivät inhoa lapsiasi, mutta eivät myöskään tahdo valeisäksi samalla kun se biologinen kuitenkin välillä luonasi käy lepertelemässä eikä ketään oikeasti kiinnosta sekaantua teidän suhdesotkuihinne tms.
Helpompaa on vain etsiä nainen joka ei ole porsinut jo usean eri miehen kanssa tai tehtaillut monta lasta.Moni kaltaisesi kun vielä nimenomaan kehuu sitä että "itselleni minä nyt vain etsin suhdetta ei lapsilla siinä ole mitään tekemistä" mutta kun suhde etenee pidemmälle aletaan puhumaan kaikenlaisista lasten kasvatuspuuhista ja lätkäliigoista kersoillesi sun muuta.... ei kiitos..Millainen ihminen arvostelee tuntematonta ihmistä? Olen ikäni tehnyt töitä ja olen hyvätuloinen ihminen. Jos tietäisit syyn miksi jätin entiseni, olisit hyvin hiljaa ja pyytäisit anteeksi ajattelemattomia sanojasi. Minä pelastin lapseni ja itseni lähtemällä pois vanhasta kodistamme. En kaipaa elättäjää lapsilleni koska pärjäämme hienosti. Etsin itselleni kunnollista miespuolista seuralaista ja pidempää suhdetta.
- yhedelleen
yhäiti kirjoitti:
Millainen ihminen arvostelee tuntematonta ihmistä? Olen ikäni tehnyt töitä ja olen hyvätuloinen ihminen. Jos tietäisit syyn miksi jätin entiseni, olisit hyvin hiljaa ja pyytäisit anteeksi ajattelemattomia sanojasi. Minä pelastin lapseni ja itseni lähtemällä pois vanhasta kodistamme. En kaipaa elättäjää lapsilleni koska pärjäämme hienosti. Etsin itselleni kunnollista miespuolista seuralaista ja pidempää suhdetta.
Jatkan...en käy baareissa ja olen aina ollut Se kiltti, kunnollinen, anteeksiantava ihminen jolla suuri sydän.
- ihmisyysmies
Ongelmasi on se että luokittelet ihmiset kunnollisiin ja kunnottomiin ja vielä työssäkäynnin perusteella. Harva jaksaa sellaista. Yritä Kokoomuksen puoluekokouksesta tai jostain uskonlahkosta, jo tärppää mutta tuskin löydät pitkäaikaista autuutta niistäkään.
- et sä ilman jää
Koita matkia niitä rentunnäköisiä jos sitten tärppäisi.
Toinen vaihtoehto on opetella tanssimaan. On olemassa ainakin eteläsuomessa tanssilavoja joissa käy paljon kauniita nuoria naisia. Hyvällä tanssitaidolla voi tärpätä tällaisessa paikassa.
Pitää siis osata jumalattoman hyvin ainakin jive, boogie, bugga ja hitaat, jopa hidas valssi. Opiskelussa ja harjoittelussa menee ainakin uosi keskinkertaisilla avuilla. Jos olet notkea ja rytmitajuinen niin opit nopeammin. - panomies numero 1
Ongelma on sinussa.
- kaveri
Joo, kyl asia on niin, että naisis on jotain ku ne rakastuu renttuihin. Kai jotain hoivaviettii en tiiä, mut nii se vaa on.
- psykologi x
Nainen on hupakko! Toisaalta tuo renttuihin ihastuminen voi peilata naisen omaa sielunkuvaa, eli vakka (hempukka) kantensa valitsee.
Apina on apina vaikka puettaisiin purppuraan, ja niin on myös, että jos nainen koittaa käydä viisaasta niin hän vain kaksinkertaistaa typeryytensä.
Nainen ei oikeastaan koskaanpyri viettelemään miestä järjellään tai älykkyydellään vaan kauneudellaan.
Naiselle ei siksi mikään muu merkkaa enempää kuin upeat vaatteet ja oma ulkonäkönsä. Jos hän käyttäisi saman ajan itsenä kehittämiseen mitä menee meikkauksiin yms. kauneudenhoitoon niin tuskinpa enää rakastuisi renttuihin. Moni nainen voi jopa sietää renttunsa pahoinpitelyäkin, jos tämä on hyvä sängyssä!
Rakkauselämässä kaikki typerät puheet ovat sallittuja.
Jos mies kehuu esim. akkaansa kauniiksi vaikka tämä näyttäisi noita-akalta, niin kukaan ei tuomitse tätä-- vaikka kaiken järjen mukaan miestä pitäisi kutsua täydelliseksi typerykseksi tai sokeaksii. No, toisaaltahan rakastuneille sanotaan, että laskeutukaahan jo alas sieltä pilvistä. - 10+8
Ei voi feikkaa tai esitellä aitoa itseänsä, se täytyy löytää. Alkuajatuksesta löytyy tietoa sen tekemiseen, googlaa ja käy tutustumassa.
- G80
Nössö ja kiltti mies ei vaan nappaa. Niilöä ei oo hauskaa huumorintajua, tyhmiä juttuja, kommelluksia, siks vähän kohelimpi ihq :D Enkä ny puhu rikollisista.
- jarski1
Eihän suomalaiselle naikkoselle kelpee enään muukun joku ulkomaalainen kusipää vaikka kunnollisia ja huumorintajuisia suomalaisia miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka. Eiköhä se ole ihan siitä kiinni kun naikkoset pitää rimaa niin helvetin korkeella että niille ei kelpaa enään mikään muu kuin Suomi naisen pilaaja eli ulkomaalainen äijä
- miesevain
jarski 1: ei muuten pidä paikkaansa, ja pätee koko mun ystäväpiirin naisiin...suomipoika on aina suomipoika :)
- Oikeasti kiltti
Voin vastata vain omasta puolestani, mutta luulisin vastaavia havaintoja olevan muillakin. Pelimiehen tunnistaa baarissa aina. Ystäväpiirissäni on pari naista, jotka harrastavat yhden illan juttuja ja hakeutuvat siksi juuri niiden miesten seuraan. Tavoite on molemmilla osapuolilla sama - yksi yö - eikä enempään ole tarvetta saati halua.
Oman joukkonsa muodostavat naiset, jotka hakevat aitoa kumppania. Sitä ei löydy yökerhoista vaan esim. harrastuksista tai jopa työn parista. Oman kultani löysin opintojen ja harrastusten kautta kun hoksasimme harrastavamme opiskelijoiden keskuudessa tuolloin epäsuositumpaa lajia.
Renttuihin sekaantuvat mielestäni useimmiten joko renttunaiset tai diivahenkiset, joille tärkeintä suhteessa on hyötyä miehestä jollain tavalla. Onko renttu diivahenkiselle jopa statussymboli muiden diivojen joukossa? (Erään mielenkiintoisen tutkimuksen mukaan älykkäämmät naiset valitsevat kilteimmät miehet eli voinet lohduttautua tällä...)
Miksi muuten ylipäätään kiinnität huomiota nimenomaan renttujen seurassa pyöriviin naisiin? Emmekö me "kiltit tytöt" kiinnosta vai etkö vain huomaa meitä?- nöösi_poika
"Miksi muuten ylipäätään kiinnität huomiota nimenomaan renttujen seurassa pyöriviin naisiin? Emmekö me "kiltit tytöt" kiinnosta vai etkö vain huomaa meitä?"
Kilttiä naapurintyttöä itselleni olen etsinyt. Pakit tuli kuitenkin. Että eivät nämä meikkaamattomat ihan tavallisetkaan tytöt helppoja ole!
- conan parpaari
Se johtuu sittä että heteronainen haluaa miehen eikä toista naista.
- metsä vastaa...
Joo naisena voin kertoa et moni mukavankin näköinen mies kiinnostus lakkaa jos esim. hampaat huonosti hoidettu ,pesemättömät,tai hengitys haisee km:n päähän.tai sitten on niin ripustautuva heti et tervehdittyä alkaa jo haluamaan yhteen muuttoa.Tosikko ja keskustelee vain ilmoista tai on kaato kännissä ja heti alkaa kopeloimaan
- just joo
tämä asia on jo selvitetty monta kertaa naiset rakastaa renttuja ja sillä selvä.käyttäydy niin kun kusipää niin naisia saat kyllä.
- miehet huonolaatuisi
Miksi pelkkiä renttuja on tarjolla? Nyt kolmatta vuotta jo viisastuneena sinkkuna, kun raitista, tupakatonta, reipasta ja REHELLISTÄ vapaata miestä en ole löytänyt.
Ukkomiehiä, valehtelevia, vedättäviä, seksinvinkujia, ja alkkiksia on ollut tarjolla pilvin pimein. Mistähän sellaisen kunnollisen miehen löytäis, kun ainakaan täällä kotosuomessa ei sellaisia ole.- ei viinaa
Raitis, tupakaton, reipas , rehellinen ja alkoton on jo varattuna ollut kauan sitten.
Kunnon mies ei löydy keskikurabaarista eikä tupakansavuisesta ravintolasta. Voisi löytyä jonkun hyvän harrastuksen/urheilun parista tai tanssilavalta. - amurin ajattelija
Jospa kukaan ei halua luopua elämän pienistä nautinnoista juuri sinun, tai pidemmän päälle kenenkään takia. Jos miehet jäävät mielummin yksin ellei ketään tupakoinnin tai alkoholin hyväksyvää löydy. Raittius on tietenkin hyve mutta raivoraittius on aika luotaantyöntävä hulluuden laji. Sitten vielä reipas pitäisi olla, minkähän takia kukaan sinusta kiinnostuisi?
- poppi9876
"Miksi pelkkiä renttuja on tarjolla? Nyt kolmatta vuotta jo viisastuneena sinkkuna, kun raitista, tupakatonta, reipasta ja REHELLISTÄ vapaata miestä en ole löytänyt.
Ukkomiehiä, valehtelevia, vedättäviä, seksinvinkujia, ja alkkiksia on ollut tarjolla pilvin pimein. Mistähän sellaisen kunnollisen miehen löytäis, kun ainakaan täällä kotosuomessa ei sellaisia ole. "
Se on pääkaupunkiseudulla tuollaista, kun on naisia enemmän kuin miehiä niin hyvät, ja edes kohtuulliset miehet on viety. Mutta pistäydyppä vaikka Oulussa, siellä on miehiä eniten enemmän kuin naisia missään suomessa, yllätyt! sen takaan. - nöösi_poika
ei viinaa kirjoitti:
Raitis, tupakaton, reipas , rehellinen ja alkoton on jo varattuna ollut kauan sitten.
Kunnon mies ei löydy keskikurabaarista eikä tupakansavuisesta ravintolasta. Voisi löytyä jonkun hyvän harrastuksen/urheilun parista tai tanssilavalta.Tai työpaikalta.
- diuba duu...--
No et voi yleistää, jos vain sinulle käy noin... Ei tarvitse kuin lukea muutama "nöösipojan" viesti ajatuksistasi, niin vastaus on selviö:
Etsit sinua huomattavasti nuorempaa naista ja kaunista sellaista, tavoittelet kuuta taivaalta mikä on mahdottomuus sinulle. Herää todellisuuteen ja yritä lähestyä ikäisiäsi sekä ulkonäöltä samantasoisia naisia, eikä niitä yli 10v nuorempia sekä kaunottaria... - Huh huh
Nih, just ei toisten ei kannata solmia minkäänlaisia pari- tai ystävyyssuhteita, kun kaikki kuitenkin menee puihin. Jotkut vaan vetää puoleensa ihmisiä, jotka paljastuivatkin aivan toisiksi, mitä on alunperin kuvitellut.
On helpompi olla yksin ja jutella vaan satunnaisten tuttavien kanssa. Parisuhteesta kysyttäessä joutuu vaan sanomaan, ettei kiinnosta, kun asiaa ei uskalla edes ajatella. Ei kuitenkaan löydä sellaista, joka ei loppupeleissä olekaan sitä mitä kuvitteli. Elämä on niin epäreilu!
Onnellista Uutta Vuotta! - KaruTotuus
Renttu * Retku Tyypillinen nainen = Suurimmalla osalla naisista/tytöistä nousee pintaan "hoiva vietti", kun näkee rentun, eli ne LUULEVAT parantavansa tällaisen henkilön ihastuvat kuviteltuun/todelliseen "vaarallisuuteen". Aikansa hakattuaan pientä sievää päätään seinään (Kun "parantaminen" ei onnistukkaan), niistä tulee kyynisiä ihmisiä jotka eivät enään edes kykene huomaamaan muun laisia miehiä ja muistavat valittaa kunnollisten miesten puutteesta, vaikka niitä olisi talo täynnä (jumittavat siis...). Hassua kyllä, tätä jaksetaan aina ihmetellä. :D
- tosi elämää
Olin itsekin avautumassa tästä ikuisesta hoivaamisvietistä. Naiset haluavat autaa jotain juoppoa parantumaan tai auttavat hänet talousahdingosta.
He eivät vaan tiedosta siinä piilevää vaaraa. Nuo miehet saattaa vetää heidät alaspäin monien ongelmien ja taloudellisen ahdingon upottavaan suohon.
Muutamista tuntemiltani naisilta on mennyt jopa omaisuus, ammatti ja viimein itsetunto tai mielenterveys tuolla pitkällä "ristiretkellä". Otan osaa.
Kun vain ei osata ajoissa luopua mahdottomasta tehtävästä.
- KKHS
Pelimiehillä ei ole mitään salaisuutta. Ne kokeilevat terpeeksi monia, ja ennenpitkään joku suostuvainen löytyy. Tai ehkä pelimiehillä on se taito, etteivät ota nokkiinsa pakeista, niitä kun tulee paljon
- vipunen
No siinäpä se. Aloittajalle voi sanoa vain vanhan viisauden Kalevalasta: eteenpäin elävän mieli, kuollut taakse katsokoon. Väinämöinen suri ikänsä Ainolta saamiaan pakkeja siinä missä Lemminkäinen vain porskutti ja naisia riitti (varmasti pakkejakin mutta ne hän unohti hetkessä ja lähti bilettämään).
- Neitsyt yksinäinen
Toisia kiinostaa rentut toisia ei. Eiköhän se että löytääkö sen oikean naisen riipu ihan omasta itseluottamuksesta/varmuudesta. Mikäli henkilö on semmonen normin tai etenkin "ruman" näköinen ja haaveilee misseistä/mallikuva naisista on paljon todennäköisempää että juuri hän jää ilman naista. Mikäli tavis/ruma mies vain havittelee kaunistra naista, niin aika turha toivo.
Itse naisena olen huomannut, että ei sillä ole väliä näyttääkö mies kauniilta, normilta vai "rumalta" jokainen on omalla tavallaan kaunis ja olen ollut kiinostunut näistä kaikista. Tosin se joka luuli olevansa ruma oli minusta ihan normaalin näköinen mies.
Jos yrittää hakea omatasoista seuraa voi ehkä jopa löytää ( pitkän haun hälkeen). - 243423423
Ehkä sää vaan olet ihan koiran näköinen.
- adsdsadsadasd
Ennen jokaiselle miehellä oli yksi nainen ja jokaiselle naiselle yksi mies, ja näin on vieläkin köyhemmissä maissa.
Nyt 2000 luvulla kuitenkin naiset ei ole riippuvaisia miehistä vaan he pärjää ihan hyvin yksin omillaankin, tämä on johtanut siihen että kun naiset haluaa petikumppania niin he valitsee ns. alfa-miehiä, betamiesten sijaan. Noin 20% joukko - alfamiehet täten saa noin 80% kaikista naisista mitä sänkypuuhiin tulee.
Lisää Henry Laasanen- Seksuaalivallankumous googlesta.- laasasen opit puppua
Laasasen opit voi vetää vessanpöntöstä alas. Ne kelpaavat tietty tekosyyksi niille miehille jotka eivät halua selvittää oikeita syitä naisettomuuteensa mutta muutoin niillä ei mitään tee.
Naiset ovat olleet tasa-arvoisia jo kauemmin kuin 2000-luvulta lähtien. Kyllä naiset ovat aina valinneet kumppanikseen juuri sen joka heitä eniten miellyttää, aina. Poikkeuksena ovat vain uskonnolliset syyt maissa joissa naisilla ei ole mitään itsemääräämisvaltaa. Naiset eivät olekaan onnellisia niissä maissa. Heitä pahoinpidellään ja raiskataan ja ties mitä. Sitäkö haluat? Millä perusteella naisen pitäisi sitten valita. Sellainenko joka ei häntä miellytä millään tavalla. Miksi sellaiseen parisuhteeseen kukaan haluaisi. Silloinhan voi yhtä hyvin olla yksin. Yksinhän on ihan yhtä mukavaa tai paljon parempaa itse asiassa, kuin ihmisen kanssa joka ei miellytä millään tasolla.
Miesten naisettomuus johtuu ihan muista syistä. Onko raju teknistyminen osasyy. Ujommat miehet jäävät kotiin tietokoneidensa pariin. On helpompi suoltaa yksinäisyyttään keskustelupalstoilla kuin lähteä ja tehdä asioille jotain. Asetetaan itselle jotain oletettuja rimoja. Miehen pitää olla sitä ja tätä. Heikko itsetunto ja kaikkinainen alemmuudentunne. Tällainen mies ei ole puoleensavetävä vaan pikemminkin luotaantyöntävä. En kelpaa, en ole sitä enkä tätä. Kaikki naiset ovat sitä ja tätä jne. jne
Laasanen on valehtelematta ruma mutta varmasti myös hankala luonne. Todellisuudessa nimittäin ruman näköiset miehetkin seurustelevat ja menevät naimisiin ja saavat lapsia ja elävät ihan onnellista elämää eli kyllä Laasasen ongelma on todennäköisesti siellä persoonassa. Ei kauaa jaksaisi sellaista miestä joka vaan valittaa ja valittaa ja valittaa.
Toinen asia on miesten mieltymykset. Onko miesten vaatimustaso itse asiassa noussut. Olen törmännyt juttuihin jossa miehille ei kelpaa kuin pornostarojen naistyypit muut eivät kiihota. Pitäisi olla isot tissit, kauniit kasvot ja hoikka vartalo. Ihan tavallinen nainen saa jäädä sivuun. Täällä kuitenkin toitotetaan että rumatkin naiset saa koska tahansa kenet tahansa. Naisia jotka eivät saa ketään on vaikka kuinka paljon he vaan eivät siitä hirveästi mesoa. Tuota pitäisi tutkia enemmän että saataisiin totuus tässäkin asiassa. - Eukko Turusta
laasasen opit puppua kirjoitti:
Laasasen opit voi vetää vessanpöntöstä alas. Ne kelpaavat tietty tekosyyksi niille miehille jotka eivät halua selvittää oikeita syitä naisettomuuteensa mutta muutoin niillä ei mitään tee.
Naiset ovat olleet tasa-arvoisia jo kauemmin kuin 2000-luvulta lähtien. Kyllä naiset ovat aina valinneet kumppanikseen juuri sen joka heitä eniten miellyttää, aina. Poikkeuksena ovat vain uskonnolliset syyt maissa joissa naisilla ei ole mitään itsemääräämisvaltaa. Naiset eivät olekaan onnellisia niissä maissa. Heitä pahoinpidellään ja raiskataan ja ties mitä. Sitäkö haluat? Millä perusteella naisen pitäisi sitten valita. Sellainenko joka ei häntä miellytä millään tavalla. Miksi sellaiseen parisuhteeseen kukaan haluaisi. Silloinhan voi yhtä hyvin olla yksin. Yksinhän on ihan yhtä mukavaa tai paljon parempaa itse asiassa, kuin ihmisen kanssa joka ei miellytä millään tasolla.
Miesten naisettomuus johtuu ihan muista syistä. Onko raju teknistyminen osasyy. Ujommat miehet jäävät kotiin tietokoneidensa pariin. On helpompi suoltaa yksinäisyyttään keskustelupalstoilla kuin lähteä ja tehdä asioille jotain. Asetetaan itselle jotain oletettuja rimoja. Miehen pitää olla sitä ja tätä. Heikko itsetunto ja kaikkinainen alemmuudentunne. Tällainen mies ei ole puoleensavetävä vaan pikemminkin luotaantyöntävä. En kelpaa, en ole sitä enkä tätä. Kaikki naiset ovat sitä ja tätä jne. jne
Laasanen on valehtelematta ruma mutta varmasti myös hankala luonne. Todellisuudessa nimittäin ruman näköiset miehetkin seurustelevat ja menevät naimisiin ja saavat lapsia ja elävät ihan onnellista elämää eli kyllä Laasasen ongelma on todennäköisesti siellä persoonassa. Ei kauaa jaksaisi sellaista miestä joka vaan valittaa ja valittaa ja valittaa.
Toinen asia on miesten mieltymykset. Onko miesten vaatimustaso itse asiassa noussut. Olen törmännyt juttuihin jossa miehille ei kelpaa kuin pornostarojen naistyypit muut eivät kiihota. Pitäisi olla isot tissit, kauniit kasvot ja hoikka vartalo. Ihan tavallinen nainen saa jäädä sivuun. Täällä kuitenkin toitotetaan että rumatkin naiset saa koska tahansa kenet tahansa. Naisia jotka eivät saa ketään on vaikka kuinka paljon he vaan eivät siitä hirveästi mesoa. Tuota pitäisi tutkia enemmän että saataisiin totuus tässäkin asiassa.Hyvä kirjoitus nimimerkki "Laasasen opit puppua".
Jotain ihme pseudosyitä jotkut miehet vaan keksii naisettomuudelleen. Laasanen ei ole asiantuntija kuin omassa naisenpuutteessaan. Laasasen naisettomuuden syy on (ollut? En tiedä onko hänellä nykyään ketään) omasta mielestäni juuri se, että hän on todella epämiellyttävä ja jutut halventaa naisia. Samanlaiset marisijat kyllästyttää naispuolisissa kavereissakin. Peiliin pitää kattoa, jos ei käy sutina.
Laasanen on tympeä tyyppi. Laasasen mielestä seksi on jotain, joka on miesten oikeus, ja naisten velvollisuus on sitä antaa paskoille ja huonosti käyttäytyville, naisia halventaville ja epämiellyttäville miehille, kuten Laasaselle. Ottaisiko Laasasellakaan eteen, jos joku eukko marisisi sille, kuin hän itse marisee?
Ihan samat kriteerit naisilla on miesten suhteen kuin miehillä naisten suhteen. Pitää olla mukava tyyppi, positiivisesti ajatteleva, siisti ja sellainen jota kehtaa näyttää päivän valossa. Kunnollinen mies vetää puoleensa kunnollisia naisia. Marisijat marisijoita. Samanlainen vetää puoleensa samanlaista. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa vaan persoonallisuus, siisteys ja käytöstavat. Sitä saa, mitä itsekin on.
Ei kannata alkaa rentuksi, ei alkolistit ja narkkkarit ole kovin puoleensavetäviä. - 1234567890
laasasen opit puppua kirjoitti:
Toinen asia on miesten mieltymykset. Onko miesten vaatimustaso itse asiassa noussut. Olen törmännyt juttuihin jossa miehille ei kelpaa kuin pornostarojen naistyypit muut eivät kiihota. Pitäisi olla isot tissit, kauniit kasvot ja hoikka vartalo. Ihan tavallinen nainen saa jäädä sivuun. Täällä kuitenkin toitotetaan että rumatkin naiset saa koska tahansa kenet tahansa. Naisia jotka eivät saa ketään on vaikka kuinka paljon he vaan eivät siitä hirveästi mesoa. Tuota pitäisi tutkia enemmän että saataisiin totuus tässäkin asiassa."Asetetaan itselle jotain oletettuja rimoja. Miehen pitää olla sitä ja tätä. Heikko itsetunto ja kaikkinainen alemmuudentunne."
Parempiosaisen, eli tässä tapauksessa todennäköisesti naisen, on helppo huudella, että miehet asettavat itselleen turhia rimoja. Oletko tullut ajatelleeksi mistä se alemmuudentunne tulee? Jos yrittäminen ei tuota tulosta, niin itseään on vaikea kokea halutuksi sellaisenaan. Nuori nainen on jo lähtökohtaisesti haluttu ilman isoja ponnisteluja tai omien resurssien investointeja. Siitä on helppo rakentaa positiivista itsetuntoa.
"Naisia jotka eivät saa ketään on vaikka kuinka paljon he vaan eivät siitä hirveästi mesoa."
Jokainen nainen saa ainakin seksiseuraa itseään tasokkaammalta mieheltä laittamalla Iskuriin ilmoituksen. Miehille seuran hankkiminen vaatii aina isompia kustannuksia kuin vastaaville naisille, oli sitten kyse parisuhteesta tai seksiseurasta.
Pariutumisen raadollisuutta ei saisi ilmaista ääneen. Se koetaan heti naisvihamielisenä valittamisena.
Laasanen kirjoittaa asiatekstiä ilman tunteenpurkauksia. En ole miehenä aivan samaa mieltä kaikesta hänen kirjoittamastaan, mutta en menisi leimaamaan häntä hankalaksi persoonaksi ja hänen tekstejään valitukseksi. Laasanen on ollut jo pitkään parisuhteessa.
- Joku vaan
"Kyllä nainenkin haluaa parisuhteeseen, mutta vain jos siitä on naiselle hyötyä. Nämä "pelimiehet" pystyvät tarjoamaan jotain sellaista, mitä muilla miehillä ei ole naiselle tarjota."
Mitä pelimiehellä muka on tarjota yleensä muuta kuin valheita ja teeskentelyä? Jotkut pelimiehet voivat toki olla komeita ja isomunaisia, mutta sitten on näitä säälittäviäkin tyyppejä, keillä ei ole kuin pelkkiä valheita tarjottavanaan. Yrittävät supliikillaan pärjätä, mutta eivät siinäkään onnistu, kun ei ole muuta tarjota.
"Sekös näitä miehiä vasta masentaakin, että kaikki naiset kuitenkin ensin ihastuvat nuihin ja sitten vasta tulevat nöösi poikien luokse."
Ja tässä kohtaa niiden nöössipoikien kannattaa edes kerran elämässään tehdä jotain miehekästä ja jättää nainen kokonaan omaan arvoonsa. Jos naiset kuitenkin nimenomaan ovat kiinnostuneita aivan muunlaisista miehistä ja sitten paremman puutteessa huolivat jonkun nöössipojan, niin eihän se nainen siitä halusta kuitenkaan mihinkään pääse. Sehän on se, mikä se on. Nöössipoika vain ei ymmärrä, ettei hänelle jää käteen yhtään mitään tässä hommassa, eikä siitä ole mitään muuta kuin pelkkää harmia.
Omalla kohdallani kaveriporukan naiset kyselivät, että miksi minulla ei ole ketään. Vastasin, ettei niitä naisia noin vain kaupan hyllystä oteta. Ei niitä ole tarjolla tuosta vain otettaviksi, paitsi jos sattuu olemaan tietynlainen mies, kenellä sitä vientiä on. Sitten ne naiset sanoivat, että kyllähän monet perusmiehet ovat saaneet naisen itselleen ja moni minua huonompikin mies on parisuhteessa.
Sitten aloin kertomaan, että joo on varmasti, minäkin olen nähnyt tuollaisia parisuhteita vaikka kuinka ja paljon. Niissä juuri joku nöössipoika on jonkun naisen talutettavana ja kaverisuhteessa. Katselevat jotain onnettomia leffoja keskenään ja seksielämää ei ole lainkaan, kun homma toimii vain kaveripohjalta.
Nainen sanoo, että nyt lähdetään ravintolasta ulos, niin mies lähtee. Kun nainen haluaa juoman, niin mies tarjoaa. Kun nainen haluaa lähteä jonkun tuntemattoman miehen kanssa tanssimaan, niin mies suostuu. Tätä se on. Mies on täysin naisen vietävissä, ei sen enempää ei enempää. Ovat vain kaveripohjalta yhdessä.
Tällaisia parisuhteita tulee vastaan harva se päivä, koko ajan. En tarkoita, että itse todellakaan käyttäytyisin noin, mutta tuossa on se idea, miten monet tavismiehet siihen suhteeseen päätyvät. On vain joku nainen ja on vain joku mies, ei sen enempää. Kuka helvetti sellaiseen haluaa?
Mutta kun sen miehen on pakko saada edes joku nainen, ettei vallan homoksi luulla. Ja pakko saada joku nainen, kun sellainen kerran halutaan. Sitten voidaan tehdä vaikka minkälaisia myönnytyksiä, ei ole pakko olla kaunis, ei ole pakko olla tasaveroinen, ei ole pakko olla fiksu, jne. Riittää, kun on edes joku nainen, jonka kanssa voi sanoa olevansa yhdessä.
Mutta kun se nainen tällaisissa tapauksissa kuitenkin koko ajan katselee niitä parempia vaihtoehtoja. Sen miehen tehtävänä on olla koko ajan pellen roolissa, koko ajan narrina ja palvelijana. Koko ajan se nainen vilkuilee, löytyisikö ravintolasta tai kuntosalilta jotain parempia miesehdokkaita. Oma mies treenaa vieressä ja nainen kyyläilee muita miehiä ihailevasti. Työpaikalla flirttaillaan estotomasti muiden miesten kanssa, mutta kotona sen oman kiltin nössykän kanssa katsellaan leffoja.
Nähtävästi se miehen hau ja kaipuu on niin valtava, että sitä seksiäkään ei välttämättä harrasteta lainkaan, nainen ei ole kiinnostunut, vaan paremman puutteessa otetaan joku mies, jne. Ja mies suostuu ja alistuu tällaiseen.- tinttuliino
Löytyisipä EDES tuo nössykkä jonka kanssa katsella leffoja ... mutta eipä löydy
- melkein MGTOW
- katsoin, näin
Katsoin tuon videon. Olen erittäin vaikuttunut siitä. Videossa kolme miestä ja naisyleisö. Evoluutiopsykologista taustaa edustava "pelimies" ja miesten oikeuksia ajava hameeseen pukeutunut mies sekä feministi mies. Feministi mies on turha tuossa keskustelussa, koska saa taputuksia sanoi mitä tahansa. Säälittävä kaveri, joka varmaan yrittää imartelulla vaan saada naisten huomion. No kaikki tietävät pelimies-jutut. Niitä edustava sanoo, että niitä tarvitsee oli sitten pelimies tai haluaa vain yhden naisen. Täysin totta. Ajattelin ensin että miesten oikeuksien puolestapuhuja ja hamemies on vitsi. Todellisuudessa hänellä oli eniten minulle uusia näkökulmia. Hän kritisoi nykyistä parittelukulttuusia - naisella on valta valita. Tästä on palstalla keskusteltu. Hänen pukeutumisensa kritisoi sitä, että naiset voivat pukeutua misten tavalla eli housuihin ja pukuun, mutta miehet eivät naisten vaatteihin. Yms. hyvä keskustelu ja vaikka vuodelta 1992, samat asiat edelleen pinnalla nykyään.
Katsokaa. Hyvä videoehdotus - Masculinism FTW
Way! Kiitos tästä linkistä - olen löytänyt uuden idolin (hamemiäs) !! Tulevat sukupolvet tulevat ymmärtämään mistä tämä mies puhuu - nyt ollaan ongelman ytimessä :)
- Yhdessä elokuvassa
Yhdessä elokuvassa on kerrottu yhdellä lauseella, miksi naiset rakastuvat renttuihin. Elokuva on Sininen Juna ja lauseen sanoo tietysti Hercule Poirot. Siinä on rikkaassa naisessa roikkuva peluri ja juomari, jonka elämäntyyli näkyy tyypistä kaikin tavoin päälle.
Tyyppi on tällaisen naiskatsojan mielestäkin kiehtova ja mielenkiintoinen. Vaan ikävä kyllä en muista mikä se lause on ja olen sen näköjään tallennuksestakin poistanut. Kirjoitin lauseen päiväkirjaan, mutta kun niitäkin on niin monta, niin en löytänyt sitä sieltäkään.
Palaan asiaan, kun löydän sen lauseen jostain. Siinä lauseessa Hercule sanoo jotain "vastustamattomasta ...", niin en muista mistä. Sisältö on kuitenkin se, että mies on niin avuton... kaikkea vailla... valmis ottamaan vastaan sitä kaikkea... vähän kuin vauva...
Itse lisäisin siihen, että täytyy näyttää seksikkäältä ja hyvännäköiseltä, valmiilta nauttimaan. Miksi ei vetäisi naisia puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Hänhän on olemassa meitä varten. Me saamme kaikki parhaat puolemme esiin hänen kanssaan. Saamme toteuttaa itseämme täysillä. Seksiä ei tosiaankaan voi väheksyä ja yleensä sen tyyppiset miehet vastaavat huutoonsa.
Tottakai tuossa lopulta tulee pää vastaan, mutta rakkaus on niin voimakas tunne, että paljon sen eteen kärsii, ennen kuin luovuttaa.
Olen kirjottanut narsistisivustoille omasta tarinastani, joka hyvinkin on tarina siististä naisesta ja rentusta. - mmmmmmmm
Tässä miesten mies ja naisten hurmaaja! http://viihdefoorumi.eu/viewtopic.php?f=18&t=43
- ei todellakaan
No just. Yööökk!!! Taitaa olla vaan miesten mieleen ei naisten. Onko miehillä joku harha että miespuoliset pornostarat on jotenkin enempi naisten mieleen. Pornoalalla naiset joutuu olemaan ihan kenen miehen kanssa vaan, heiltä ei kysytä kenen kanssa haluaisit olla tai mikä miesmaku miellyttää.
- Oyutta
Terve. Et puhu iästä mitään?
Nuorilla naisilla ei ole vielä paritumistarvetta. Etsivät jänsykytstä elämäänsä ja sitä saavat noilta arpisilta hemmoilta.
Vanhemmat naiset (pl. parturikampaajat, kaupan kassat yms.) ymmärtävät jo jotain asioista ja heille ei nuo pahat pojat yleensä enää kelpaa.
Hengaatko kenties väärässä sosioekonomisessa jengissä? - baarimikko
Sellaista se on kun juoksee räkälöissä iskemässä ämmiä !!!
- baarimikko2
Tarkoitit kai, että sellaiselta se helposti tuntuu, jos juoksee räkälöissä iskemässä ämmiä !!!
- And Justice For All
Naiset näkee rentuissa haasteen eli miehen jossa on jotain mitä
kesyttää. Tai sitten se syy miksi naiset ihastuu renttuihin johtuu
siitä että rentut on muodissa. Meidän siistien ja asiallisten pitää
vaan odottaa että milloin me tulemme muotiin. Vai tulemmeko
koskaan. - MIMMI2
Jos ja kun, sinulla on kotona eläkkeellä oleva mies joka mököttää, odottaa palvelua, ruokaa pöytään ja pyykit pestyksi koti siistiksi, panttaa seksiä, ( vaikka itse käyn työssä-vuorotyössä) KUN SIITÄ LÄHDET VAPAALLE KELPAA MIES JOKA HUOMIOI EIKÄ ESITÄ VAATIMUKSIA!
- Nainen 49v
En ehkä itse ymmärrä ongelmaa, koska olen eri ikäluokkaa kuin sinä. Minua rentut eivät ole koskaan kiinnostaneet eikä suurinta osaa ystäviänikään. En muista nuorenakaan tavanneeni kuin yhdellä ystävälläni renttumaisen poikakaverin eikä se suhde kestänyt pitkään. Hän avioitui kyllä aivan tavallisen tylsän näköisen miehen kanssa.
Toisaalta ajatellessani kohta parikymppistä lastani ja hänen ystäviään, en näe heidänkään suosivan poikaystävävalinnoissaan renttuja. Joten tuskin ikäpolvikysymyskään selittää näkemyseroni kanssasi. Lisäksi, se mitä näkee baareissa tms. on ehkä eri kuin todellisuus: baareissa seura lienee lyhytaikaista eivätkä seurustelevat tai avioituneet parit enää niissä pahemmin käy.
Koulutus, fiksuus, aktiivisuus ym. painavat kyllä parisuhdemarkkinoilla. Millainen sinä olet?- poppi9876
"Toisaalta ajatellessani kohta parikymppistä lastani ja hänen ystäviään, en näe heidänkään suosivan poikaystävävalinnoissaan renttuja. Joten tuskin ikäpolvikysymyskään selittää näkemyseroni kanssasi. Lisäksi, se mitä näkee baareissa tms. on ehkä eri kuin todellisuus: baareissa seura lienee lyhytaikaista eivätkä seurustelevat tai avioituneet parit enää niissä pahemmin käy.
Koulutus, fiksuus, aktiivisuus ym. painavat kyllä parisuhdemarkkinoilla. Millainen sinä olet?
"
-Onko tämä vitsi, provo?
Fiksuus on evvk nykynaiselle, eipä tylsempää voisi olla. Tuommoisia fiksuja hyvätuloisia on baaritiskit täynnä mutta eipä vaan kiinnosta suominaista.
Täytyy olla jotain erilaista, jännittävää, kiinnostavaa. - Nainen 49v
poppi9876 kirjoitti:
"Toisaalta ajatellessani kohta parikymppistä lastani ja hänen ystäviään, en näe heidänkään suosivan poikaystävävalinnoissaan renttuja. Joten tuskin ikäpolvikysymyskään selittää näkemyseroni kanssasi. Lisäksi, se mitä näkee baareissa tms. on ehkä eri kuin todellisuus: baareissa seura lienee lyhytaikaista eivätkä seurustelevat tai avioituneet parit enää niissä pahemmin käy.
Koulutus, fiksuus, aktiivisuus ym. painavat kyllä parisuhdemarkkinoilla. Millainen sinä olet?
"
-Onko tämä vitsi, provo?
Fiksuus on evvk nykynaiselle, eipä tylsempää voisi olla. Tuommoisia fiksuja hyvätuloisia on baaritiskit täynnä mutta eipä vaan kiinnosta suominaista.
Täytyy olla jotain erilaista, jännittävää, kiinnostavaa.No, todella ei ole vitsi. Ja kyllä fiksuus painaa, satun itse naisena tietämään. :) Jos mainitsemasi fiksut hyvätuloiset ovat vain baaritiskeillä, ei ole ihme, etteivät löydä sopivaa. Itse en ainakaan baareista - yhtenä syynä, etten käytä alkoholia - etsi eikä moni muukaan nainen. Eikä fiksuus käy välttämättä baarissa edes esille, varsinkin jos sitä alkoholiakin on otettu - mitäpä muutakaan baarissa?
Minulla painaa myös koulutus ja tietääkseni se merkitsee monelle muullekin naiselle iästä riippumatta. Tosin aina ei koulutus takaa fiksuutta, vaan suppeakatseisia ääliöitä mahtuu myös akateemisesti koulutettujen joukkoon.
- iiuyyttrfffvvhjjkknn
Etkö muka itse katso ulkonäköä jos kerran ihmettelet kauniin tytön seuraa?
Jos olet itse ulkonäöltäsi huomiota kiinnittämätön tavis niin eikö sinunkin pitäisi katsella samanlaisia, ethän silloin itsekään ansaitse kaunista naista.- nöösi_poika
"Jos olet itse ulkonäöltäsi huomiota kiinnittämätön tavis niin eikö sinunkin pitäisi katsella samanlaisia, ethän silloin itsekään ansaitse kaunista naista."
Sainkin juuri pakit tällaiselta "tavalliselta" naiselta. Ulkonäöstä antaisin ehkä seiskan.
Seiskasta ei paljon viitsi enää rimaa laskea...
Kai tuolla ylempänäkin jo joku ehdottaa samaa: kasvata sänki ja hanki tatuointeja.
- Näkökulmia
On kai ymmärrettävää, että joku stressaantuu, jos ei saa naista, mutta vähän vanhempana huomaatte, että stressi oli turhaa.
Jossain vaiheessa ehkä joku nainen ilmaantuu - tai sitten ei. Jos ei, se on kohtalosi.
On mukavaa elää jonkun kanssa, mutta yksin eläminen on toiseksi paras vaihtoehto. Silloin voi päättää itse harrastuksistaan, tulemisistaan ja menemisistään. Ja jos on kova tarve saada seksiä, sitä ymmärtääkseni saa edelleenkin rahalla. - MIMMI2
Miten määrittelet RENTUN? nainen/mies? Jos kaksi aikuista haluavat jakaa läheisyyttä mitä pahaa siinä on? Ei ole keneltäkään poissa, fiksut hmiset eivät loukkaa kumppaneitaan. Pään pitää olla kunnossa! Tiukkapipot syyllistävät kun eivät itse uskalla tai ovet törppöjä/ koston haluisia saamattomia ja kateellisia.
- Näkökulmia
Eihän tässä kaikessa ole kyse kuin siitä, että joukossamme on yksinäisiä miehiä, jotka syystä tai toisesta eivät ole menestyneet naismarkkinoilla.
Kun tällainen mies näkee jonkun säädyllisen näköisen neitosen seurustelevan vähänkin erikoisemman näköisen tyypin kanssa, herää kateus. Miksi noin rumakin saa kun minä en saa? Miksi musta mies saa mutta minä en? Miksi renttu-reppana saa ja minä en?
Yksinäinen mies ei ymmärrä ettei kyse ole vain ulkonäöstä ja pinnallisista käytöstavoista vaan siitä, että joku kykenee pelaamaan korttinsa oikein ja joku taas ei.
- mieluummin
Huoran kanssa kuin suomilehmän.
Taito ja ulkonäky "hieman" parempaa sorttia kuin persjalkaisilla
punkeroilla. - jukkapoikavaasa
Ehkä etsit tietoisesti liikaa etkä ole oma itsesi, epävarmuus huokuu ja naiset aistivat sen. Mulla itselläni on mennyt paikkakuntani naisiin maku; yhden illan juttuja toisensa perään, valehtelua ja pettämistä. Siirryin deittipalstoille baarien sijaan etsimään neitiä, jolla arvot on kohdillaan, mutta sielä taas ei tule kontakteja kun baarissa taas flirttaillaan joka toisen nurkan takana. Aika paradoksaalinen ilmiö
- Nainen_*
Rentut ei kiinnosta pätkääkään! Kysyntää olisi hyvillä sosialisilla taidoilla ja kunnollisilla elämäntavoilla varustetulle itsenäiselle, karismaattiselle könsikkäälle.
Ei löydy.- Nirppispoika
Kysyntää olisi fiksulle, huumorintajuiselle, raittiille ja karismaattiselle naiselle.
Ei löydy.
Taas tätä sotatilaa miesten ja naisten välillä. Ja mitä hittoa tuo karismakin käytännössä oikein tarkoittaa?
Dalai Lama vai Ron Moss?
- Gemb
Noh, eipä oo mun ongelma ku oon nii helvetin komea kundi. Tappakaa ittenne saatanan rumat paskat.
-G - pallopertsa
Oon huonohampainen läskikasa ja silti mul on jessica alban näköne muija. repikää siitä.
- Sos. Mies
Myös sosiaalisuutta ja " pelaamista " voi harjoitella. Jos haluu saada naisia ni se vaatii tiettyjen ajatusmallien hyväksymistä ja harjoitusta. Näitä vinkkejä on kyllä netissä. Opetelkaa pelaa ja ottakaa sosiaaliset tilanteet omiin käsiinne.
- Joku vaan
Tuohon partajuttuun vielä palatakseni, niin itse jouduin ajamaan partani yläasteella jo. Eihän tuo mikään erikoisuus ole, mutta kuitenkin.
Nykyään parta ja viikset kasvavat ihan huolella. Välillä ajan, välillä leikkaan, välillä annan kasvaa. Mutta ei se ole naismääriin mitenkään vaikuttanut. Ihan sama, onko partaa ollut, kuinka paljon tai kuinka pitkää se on ollut vai onko juuri vasta-ajettu. Ei ole ollut vaikutusta.
Monen miehen kohdalla aina muutenkin valitetaan sitä, että miehet eivät muka kävisi missään kotinsa ulkopuolella. Että sen takia eivät muka naisia saisi. Mutta miten sitten, jos tämän selityksen ottaa todesta, on mahdollista, että monikin mies käy ravintoloissa, käy salilla, omaa paljon kavereita, on töissä, jne. ovat sinkkuja vastoin tahtoaan?
Toki moni tietokonenörtti on ilman naista, mutta ei se ulos meneminenkään ole koskaan ollut mikään automaatio. Itse pelaan futista ja käyn salilla, molempia teen ahkerasti. Ei minua kuitenkaan ketkään urheilulliset naiset ole ikinä lähestyneet.
Samoin kuin tykkään lukea kaikenlaisia oppikirjoja. Saatan monesti lukea kirjatolkulla, mutta ei minusta ole koskaan ketkään akateemiset tai lukemista harrastavat naiset kiinnostuneet.
Ravintoloissa ryyppään aina silloin tällöin ja olen tanssilattialla, mutta eivät tuollaisetkaan naiset ole koskaan olleet kiinnostuneita.
Laskettelua olen monta, monta talvea harrastanut, mutta ei niistä snoukkaajapojista kiinnostuneet naiset ole koskaan mitään mielenkiintoa esittänyt.
Kitaraa soittelen, mutta musiikilliset naiset eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita.
Teen näitä juttuja ja paljona kaikenlaista päälle, mutta toisin sanoen, ei yksikään nainen ole ollut ikinä kiinnostunut. Siivoan kämppäni aina huolellisesti, pidän huolta itsestäni, kunnostani, tyylistäni, terveydestäni, jne. mutta eivät naiset vain kiinnostu. Käyn töissä ylä -ja alakoululla, mutta eivät tuollaiset ammatit ole naisia ikinä kiinnostanut, vaikka kuinka olisi samanhenkisiä naisia porukassa tai samassa työpaikassa.
Kaikenmaailman hampuusit, pilviveikot, vankilakundit, sun muut kyllä saavat naisia, mutta sitten taas tietynlaisista miehistä ei kiinnostuta kirveelläkään. Sitten aina kerrotaan, kuinka saamattomien miesten selityksenä muka aina on "vankilakundit saa, mutta kunnon miehet ei." No näinhän se monesti juuri menee, pahat pojat pyörittelevät naisia minkä tahtovat, mutta kiltit miehet tuskastelevat, kun eivät saa sitä ensimmäistäkään.
Pahat pojat voivat aina olla sitä, mitä kiltit miehet eivät. Kun kiltti mies alkaa esittää pahaa poikaa tai kohdella naisia kuin pahat pojat kohtelevat, niin ne loputkin naiset lähtevät, eikä uusia tule.
Naiset loukkaantuvat tietynlaisten miesten kommenteista, oli ne sitten kuinka kehuvia tai alentavia tahansa, mutta kun paha poika sanoo samaa, niin naiset kiinnostuvat.- Joku vaan
Itse olen monesti halventanut naisia, puhunut roiseja, jne. mutta ne seurassa olleet naiset ovat suuttuneet sen verran pahasti, että eivät ole sen jälkeen puhuneet minulle ikinä mitään. Mutta kun joku paha poika kohtelee heitä samalla tavalla, niin naiset sen kuin kiihoittuvat lisää. Syy on siinä, etten lähtökohtaisesti ole mikään naisia kiinnostava mies, joten se lopputulos on aivan sama.
Joku voi tähän sanoa, että kokeile kohteliaisuuksia sitten. Mutta siinä vaiheessa se peli onkin jo menetetty. Nainen kokee miehen jo sen verran epämiellyttäväksi, että ne turhat kohteliaisuudet vain saavat naisen aiempaa vaivautuneemmaksi.
Monesti aina sanotaan, että saamaton mies päätyy kaveritasolle siksi, ettei uskalla tehdä sitä aloitetta vakavampaan suuntaan. Eli kiltti mies päätyy kaveritasolle. Mutta ei se ihan näinkään mene. Mies voi olla naisille aina sellainen, joka päätyy korkeintaan kaveritasolle asti, teki mies mitä tahansa. Ei se läheskään aina siitä aloitteesta ole kiinni. Nainen vain haluaakin alunpitäen pitää homman siinä, eikä kyse ole todellakaan miehen saamattomuudesta.
Miehiä syyllistetään tästäkin aina. Kiltti mies tarjoaa naiselle lohduttavaa olkapäätä, kun paha poika on jättänyt. Mutta tässäkin, ei se läheskään aina ole siitä kiltin miehen aloitteesta kiinni, vaan nainen hakeekin siitä miehestä vain korkeintaan kaveruutta, ei missään nimessä enempää.
Sanotaan, että mies "jää" kaveritasolle, kun ei uskalla tehdä aloitetta. Mutta monesti se on juurikin niin, ettei nainen ole koskaan missään vaiheessa enempää halunnutkaan, se tilanne on aina naisen halusta ollutkin pelkkää kaveruutta ja jos mies sen aloitteen tekisi, niin nainen pelästyisi ja lähtisi pois.
Kiltit ja ujot miehet monesti aina selittelevät, että kyllä minäkin saisin, jos vain uskaltaisin yrittää. Kun kerran niin moni nainen kerran katselee minua ja kun kerran niin moni nainen aina silloin tällöin tulee minulle juttelemaan. Mutta kun se vain ei oikeassa elämässä mene todellakaan niin vaan tuo on tuollaista selittelyä. Kun ne naiset nimenomaan ovat kiinnostuneita kaveritasolla, eikä missään nimessä millään muulla tavoin, tai ehkä rahallista hyötyä kaipaavat.
Itse olen 25-vuotias mieshenkilö, ollut naisvaltaisilla työpaikoilla töissä (koulut), laaja kaveri ja tuttavapiiri, käyn urheilutapahtumissa, kuntosaleilla, urheilukentillä, ravintoloissa, olen opiskellut, jne.
Mutta eipä minulle ole ikinä siunaantunut yhden yhtäkään naispuolista kaveria. Edes sille friendzonelle ei ole "päässyt, jäänyt tai joutunut". Aivan sama, miten sitä käyttäytyy, jne. niin eipä minkäänlaista kaikua ole ikinä tullut, ikinä ei yksikään nainen ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta, ei yksikään nainen ole ikinä lähestynyt, jne. Aivan kuin pelkkää ilmaa olisi täysin. - tinttuliino
Joku vaan kirjoitti:
Itse olen monesti halventanut naisia, puhunut roiseja, jne. mutta ne seurassa olleet naiset ovat suuttuneet sen verran pahasti, että eivät ole sen jälkeen puhuneet minulle ikinä mitään. Mutta kun joku paha poika kohtelee heitä samalla tavalla, niin naiset sen kuin kiihoittuvat lisää. Syy on siinä, etten lähtökohtaisesti ole mikään naisia kiinnostava mies, joten se lopputulos on aivan sama.
Joku voi tähän sanoa, että kokeile kohteliaisuuksia sitten. Mutta siinä vaiheessa se peli onkin jo menetetty. Nainen kokee miehen jo sen verran epämiellyttäväksi, että ne turhat kohteliaisuudet vain saavat naisen aiempaa vaivautuneemmaksi.
Monesti aina sanotaan, että saamaton mies päätyy kaveritasolle siksi, ettei uskalla tehdä sitä aloitetta vakavampaan suuntaan. Eli kiltti mies päätyy kaveritasolle. Mutta ei se ihan näinkään mene. Mies voi olla naisille aina sellainen, joka päätyy korkeintaan kaveritasolle asti, teki mies mitä tahansa. Ei se läheskään aina siitä aloitteesta ole kiinni. Nainen vain haluaakin alunpitäen pitää homman siinä, eikä kyse ole todellakaan miehen saamattomuudesta.
Miehiä syyllistetään tästäkin aina. Kiltti mies tarjoaa naiselle lohduttavaa olkapäätä, kun paha poika on jättänyt. Mutta tässäkin, ei se läheskään aina ole siitä kiltin miehen aloitteesta kiinni, vaan nainen hakeekin siitä miehestä vain korkeintaan kaveruutta, ei missään nimessä enempää.
Sanotaan, että mies "jää" kaveritasolle, kun ei uskalla tehdä aloitetta. Mutta monesti se on juurikin niin, ettei nainen ole koskaan missään vaiheessa enempää halunnutkaan, se tilanne on aina naisen halusta ollutkin pelkkää kaveruutta ja jos mies sen aloitteen tekisi, niin nainen pelästyisi ja lähtisi pois.
Kiltit ja ujot miehet monesti aina selittelevät, että kyllä minäkin saisin, jos vain uskaltaisin yrittää. Kun kerran niin moni nainen kerran katselee minua ja kun kerran niin moni nainen aina silloin tällöin tulee minulle juttelemaan. Mutta kun se vain ei oikeassa elämässä mene todellakaan niin vaan tuo on tuollaista selittelyä. Kun ne naiset nimenomaan ovat kiinnostuneita kaveritasolla, eikä missään nimessä millään muulla tavoin, tai ehkä rahallista hyötyä kaipaavat.
Itse olen 25-vuotias mieshenkilö, ollut naisvaltaisilla työpaikoilla töissä (koulut), laaja kaveri ja tuttavapiiri, käyn urheilutapahtumissa, kuntosaleilla, urheilukentillä, ravintoloissa, olen opiskellut, jne.
Mutta eipä minulle ole ikinä siunaantunut yhden yhtäkään naispuolista kaveria. Edes sille friendzonelle ei ole "päässyt, jäänyt tai joutunut". Aivan sama, miten sitä käyttäytyy, jne. niin eipä minkäänlaista kaikua ole ikinä tullut, ikinä ei yksikään nainen ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta, ei yksikään nainen ole ikinä lähestynyt, jne. Aivan kuin pelkkää ilmaa olisi täysin. - nöösi_poika
Joku vaan kirjoitti:
Mutta eipä minulle ole ikinä siunaantunut yhden yhtäkään naispuolista kaveria. Edes sille friendzonelle ei ole "päässyt, jäänyt tai joutunut". Aivan sama, miten sitä käyttäytyy, jne. niin eipä minkäänlaista kaikua ole ikinä tullut, ikinä ei yksikään nainen ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta, ei yksikään nainen ole ikinä lähestynyt, jne. Aivan kuin pelkkää ilmaa olisi täysin."Monesti aina sanotaan, että saamaton mies päätyy kaveritasolle siksi, ettei uskalla tehdä sitä aloitetta vakavampaan suuntaan. Eli kiltti mies päätyy kaveritasolle. Mutta ei se ihan näinkään mene. Mies voi olla naisille aina sellainen, joka päätyy korkeintaan kaveritasolle asti, teki mies mitä tahansa."
Hyviä huomioita.
- Sammy's place
Tämä pätee pääasiassa suomessa. UIkoimalla tilanne on toinen. Juuri tämän takia suomen lasten ääöö laskee koko ajan (kts viimeiset tutkimukset) kun lähes kaikki ovat juuri näiden jännä-apioiden siittämiä jälkeläisiä. Siisti, hyvin toimeentuleva ja hyväkäytöksinen ottaa ulkomaalaisen naisen. Laatu on aivan toista luokkaa. Tutkikaa asiaa ja jättäkää ruikuttaminen. Laatunaiset on ihan muualla. Pariutukaa ja sekoittakaa tämä sisäsiittoinen junttimaa. Jos varman päälle haluaa pelata, suosittelen aasiaa. Täällä miesihanne on aivan toinen kun Koirakoskella. Ottakaa asioista selvää ja MATKUSTAKAA!
- Sammy's place
Lisäyksenä vielä että avioerotilastot ovat omaa luokkaansa. Itse en ainakaan alentuisi elättämään jonkun vastaavan urvelon jälkeläisiä.
Suosittelen lukemaan myös oheisen artikkelin:
http://www.hs.fi/kaupunki/Helsingissä jo kolmannes yksinhuoltajaperheitä /a1362285348800?jako=42f8528c5c135174bcc70bf1f4f5ca8a&cmp=nl-040313 - nöösi_poika
Sammy's place kirjoitti:
Lisäyksenä vielä että avioerotilastot ovat omaa luokkaansa. Itse en ainakaan alentuisi elättämään jonkun vastaavan urvelon jälkeläisiä.
Suosittelen lukemaan myös oheisen artikkelin:
http://www.hs.fi/kaupunki/Helsingissä jo kolmannes yksinhuoltajaperheitä /a1362285348800?jako=42f8528c5c135174bcc70bf1f4f5ca8a&cmp=nl-040313Hyvä vinkki, kiitos siitä!
- Finska kvinna
Näistä naiset pitävät:
1. Rikas mies. Saa olla kuinka ruma tahansa niin hän on "viehättävä"
2. Kuuluisa mies. Oli ukko minkälainen sika tahansa niin vientiä riittää.
3. Gangsteri, konna, rikollinen. Jo on akkaa kainalossa.
4. Neekeri, kiihkomuslimi. A vot mikä menekki
5. Naistenmukiloija. Koska naiset uskovat kykenevänsä "muuttamaan hänet".
Mistä naiset eivät pidä:
1. Tavallinen suomalainen mies, koska on "tylsä".
2. Työteliäs mies: tylsä. Ei kelpaa. Mieluummin shiiamuslimi.
3. Inhimillinen mies. Ei kelpaa. Tylsä. Mieluummin naisenpieksäjä.- tinttuliino
Finska kvinna : Olet niiiiiiiiiiiiin oikeassa ja se on niiiiiiiiiiiiiin käsittämätöntä =(
- miesevain
Finska kvinna: pitikö tän olla vitsi? Jos niin on halvatun huono sellainen...eikä ainakaan todeliisuuden kans oo mtn tekemistä...
- Eliisa1
Liian kiltti ja tavallinen mies joka lähettelee iltasin nalleviestejä ei nappaa.Miehen pitää näyttää hiemen roistolta tai olemus roistomainen ehkä hieman raisu ei liian kunnioittava.Mukavia miehiä tunnen ja kavereiksi on jääneet vaikka silt puolelta tahottas enmpi mutta parempihan se on alkuunsa kertoa et ei taho muuta et ei käy niinku itelle et valeheltu olevansa kiinnostuneita.Rentut siis kiinnostaa mutta kyllä niistä paistaa se itsevarmuus ja et on niistä muutkin olleet ja on kiinnostuneita.Raha ei minuun tee naisena vaikutusta.Ei vaikuta vaikka olis mitä hienoa.En pystyis kuitenkaan elää elämääni valheessa ja sitoutumaan vain rahan takia..
- leuka4
Nainen jätti minut noin viiden vuoden päätteeksi. Ennen suhdettani olin melko huono saamaan naisia ja olen sitä varmasti tämän jälkeenkin. Ihan mukavasti tämä päättynyt suhde kuitenkin alkoi aivan yllättäen ja molemmin puolisena ihastuksena. Ihan hieno kokemus. Ei kannata liikaa märehtiä ja murehtia itseensä, että millainen Pa-poika sitä oikein onkaan, vaan menee rohkeesti eteenpäin ja heittää juttua ihmisten kanssa. Kannattee kait sitä olla hyväntuulinen rohkea ja hauska, että ei marttyrisoi ja tuskaile elämäänsä, kulje sulkeutuneena ja manaten. Luonteenlaatua sekin, mutta ei se yleisesti ole kovin seurallista. jne.
- Joku vaan
"Liian kiltti ja tavallinen mies joka lähettelee iltasin nalleviestejä ei nappaa.Miehen pitää näyttää hiemen roistolta tai olemus roistomainen ehkä hieman raisu ei liian kunnioittava."
En ole millään muotoa roiston näköinen, vaan nimenomaan hellyttävän söpö. Kasvoni nyt vain sattuvat näyttämään siltä, kaukana mistään roistomaisuudesta tai pahasta pojasta. Vaikka olisi kummoinen parta, niin ei se vain peitä niitä kasvonpiirteitä miehekkäimmiksi. Salilla treenaan joo ja muutenkin harrastan futista, lumilautailua, jne. mutta kuitenkin, olen mahdollisimman kaukana mistään pahasta pojasta.
Luonteeltani en ole todellakaan mikään nalleviestien lähettäjä, vaan pikemminkin asiallinen ja tyyni, silloin kännissä saatan saatan haukkua naisia. Mutta ei se tee minusta naisten silmissä yhtään sen viehättävämpää, vaikka noin teenkin. Tai vaikka lähettäisinkin niitä nalleviestejä.
Eikä sitään kukaan ulkonäölleen mitään voi, totta kai minäkin käytän tyylikkäitä vaatteita ja urheilen, mutta eipä se minun ulkonäköäni ole muuttanut oleellisesti ja perustavanlaatuisesti mihinkään. Kasvonpiirteeni näyttävät sellaisilta kuin näyttävät ja kasvojahan monesti katsotaan. Vaikka ne eivät aina täydellisesti kaikkea kerrokkaan, mutta ihmisiin suhtaudutaan kuitenkin juuri sillä tavoin kuin kasvot näyttävät. Ja niille kun ei voi yhtään mitään. - tinttuliino
45-vuotiaana ja TODELLA vanhanaikaisena naisena olen ihmetellyt aivan samaa asiaa ja HÄPEÄN olla suomalainen nainen ja ihan tosissani ihmetellyt etteivät kaikki suomalaiset miehet ole vetäneet itseään köyden jatkoksi tai hakeneet naistaan ulkomailta.
Olen todella se viimeinen ihminen neuvomaan ketään ihmissuhteissa tai niissä ongelmissa ( itsellä tasan kolme vakavampaa/pidempää suhdetta, yhdestä maailman ihanin jo täysi-ikäinen poika ), mutta ihmeellisesti ongelmissa olevat pojat/miehet tulevat minulle juttelemaan KOSKA JAKSAN KUUNNELLA JA YMMÄRTÄÄ.
Mikä nykynaista vaivaa ... kun mihinkään ei olla tyytyväisiä, kun mikään ei riitä?!!!
Melkeinpä alle kolmikymppisenä - ainakin alle neljäkymppisenä - pitää olla omakotitalo, 2-3 lasta ja pari autoa pihassa. Miehen on tehtävä paljon töitä, jotta on varaa pitää tietty elintaso ja hienot kulissit pystyssä, mutta ... sen samaisen miehen kyllä pitäisi olla myös mahdollisimman paljon kotonakin osallistuen kotitöihin ja sen jälkikasvun elämään ... AIVAN MAHDOTON TEHTÄVÄ!!!
Ulkonäöllisesti miehen tietenkin on oltava unelmien prinssi sixpäkkineen eikä alkoholi/huumeet saa maistua ... illanistujaisia ei vietetä vaan kaikki huomio pitää suoda tyttöystävälle/avo-/aviovaimolle Keskittykää muihin asioihin jossei tärppää suhteet!
Elämäs riittää jopa niin paljon tekemistä, ettei ehdi ees tehdä kaikkee, mitä tahtoo, vaikka olisikin sinkku. Sen on kyllä varmast muutkin huomannut- mutta ei sovi vaan
nuoret miehet pilaa ulkonäkönsä, tekeytymällä kaljuksi, onko tämäkin nuorten naisten ihanne, tiedä häntä..
- naisen mielipide
Naisena kerron aloittajalle, että jos jossain ihmisessä on vain sitä jotain eli kemiat kohtaavat. Ei siiinä ulkonäköä tuijoteta.
Sen sijaan kiinnitin aloittajan kirjoituksessa huomion siihen, että hän puhui kauniista naisista. Miksei aloittaja katsele taviksia? Kenties siis odotat liikoja tasoosi nähden? Ihmettelet kauniiden naisten seurustelukumppaneiden ulkonäköä aivan kuin se kuuluisi sinulle edes uteliaisuuden vuoksi? Ihmettelet omaa kelpaamattomuuttasi, mutta mietitkö sitä liikaa? Eiväthän yleensäkään ihmiset innostu kovinkaan usein tapaamistaan tyypeistä; joten miksi odotat lähestymisiesi naisten heti innostuvan itsestäsi?
Me muut täällä emme voi tietää, mikä on vikana. Oletko omahyväinen esim pitämällä itseäsi jotenkin parempana kuin kuvailemiasi miestyyppejä kauniiden naisten seurassa? Ylimielisyys karkottaa takuuvarmana ihmisiä. Ja varsinkin silloin, jos ylimielisyyteen ei ole varaa.
Keskity olemaan vain ihan ok, äläkä yritä olla enempää. Naiset pitävät hyvistä tyypeistä. Jos olet hyvä tyyppi, tapaat takuulla joskus jonkun, joka sitä arvostaa. Jos et, mieti syitä enemmänkin omasta käytöksestäsi.- naisen mielipide
Ja lisäisin vielä, että kyllä te miehetkin syyllistytte ihan samoihin juttuihin naisten kanssa eli ulkoisten seikkojen arviointiin. Täällä palstalla haukutaan naisia joko läskeiksi, yksinhuoltajaluusereiksi jne. Jos taas on itsestään huolehtiva, on nainen usein luokiteltu pinnalliseksi bimboksi.
- eliisa1
naisen mielipide kirjoitti:
Ja lisäisin vielä, että kyllä te miehetkin syyllistytte ihan samoihin juttuihin naisten kanssa eli ulkoisten seikkojen arviointiin. Täällä palstalla haukutaan naisia joko läskeiksi, yksinhuoltajaluusereiksi jne. Jos taas on itsestään huolehtiva, on nainen usein luokiteltu pinnalliseksi bimboksi.
joo kyllä olen miesten puolelta kuullut myös arvostelua.En tosin monen mutta löytyy.Olen normaalipainon alarajoilla ja vartaloani ja ulkonäköäni kehutaan ,mut löytyy niitäki jotka määkii et sun pitäs olla aktiivisempi ym..kun en satu harrastaan mitään kestävyyslajia vaan pitkiä kävelylenkkejä,salia,ratsastusta,mut toisaalta tuo piirre on just sitä mitä en siedä kenessäkään..jä pysyn määkijöistä kaukana
- nöösi_poika
"Naisena kerron aloittajalle, että jos jossain ihmisessä on vain sitä jotain eli kemiat kohtaavat. Ei siiinä ulkonäköä tuijoteta."
Tämän olen huomannut, kun olen ihastunut naisiin, joiden ulkonäkö ei aluksi kiinnostanut ollenkaan. Jos kylmästi poistaisi yhtälöstä naisen persoonan, niin viimeisimmälle ihastukselleni antaisin pelkästä ulkonäöstä kouluarvosanon 6 tai 7. Siis asteikola 4-10.
Mutta sain siis tosiaan pakit, mutta niin se menee.
- leuka4
^Veikkaisin erottavani tämän ns. pinnallisen bimbon jossakin määrin omaksi lajikseen. Ehkä siihen sisältyy myös tiettyä koppavuutta ja itsevarmuutta, miehiä etäällä pitävää asennetta, kun olettavat ainakin miesten kuolaavan heitä. x
- leuka4
Itsekkin harrastan myös lumilautailua ja polkupyörää. 2x olen tullut varsinaiseen opetukseen muulla tavoin, että ei paljon rasva vaivaa. Miettiihän sitä näin sinkkuuntuneena, että missähän sitä voisi sillä tavalla rennosti jutella vastaavien tyyppien kanssa. Varmaan ehkä miesten kanssa vertaistuen muodossa, mutta mukavahan sitä olisi nähdä ns. "vapaita naisiakin" helpommin kuin sitten pelkässä baarissa hirveessä tuiskeessa.
Tampereen Henkka on baarina toiminut vain ehkä sisäänpääsynsä halpuuden vuoksi. Ilmaiseksi pääsee, kun ei narikkaan mitään viskele. Onhan sielläkin aika semmosta kaljatouhua. Jossakin kuntosaleilla ehkä eri touhua ja eihän sitä varmasti osaa sanoa, missä kukin saattaa alkaa juttelemaan toisen kanssa ja lähteä homma luistamaan, mutta kuten mainittua, niin olisihan se mukava, kun asialle olisi paremmin niitä mahdollisuuksia eli sellaisillekin, joilla ei kauheasti tätä kaveriporukkaa pörrää ympärillä.
- beyond-t-m
>> Ehkä ainoa yhteinen tekijä on, että mies ei olisi katkera ja negatiivinen ja hänen itsetuntonsa on kunnossa.
Tässä näette, naisia kiinnostaa ainoastaan itsensä vastakohta ;) - eliisa1
Kyllä minäkin olen ihmetellyt tuota nykynaisten vaateliaisuutta.suuri kämppä,autot,lapset ja kotihommat johon myös miehen kuuluu osallistua.Ite oon ehkä vanhanaikainen ja tykkään enempi et mies vaihtaa vaikka renkaat tms ja minä olen lasten kanssa ja kotihommat ym..Enhän tarkoittanutkaan et ulkonäöllisesti pitäs olla roiston näkönen mut liian kunnolliset miehet ärsyttää ja samoin tietysti naisetkin..Kyllä se kivempi yksin nyt on pikkuruisessa kodissani kun liian tavallisessa suhteessa.Aika näyttää sit tuleeko vielä toista avioliittoa.Avoliitossa en voisi asua
- Leuka4
Mielummin sitä vaihtaisi renkaat 3x päivässä kuin olisi aktiivisesti lasten/lapsen kanssa kanssa yksin 24/7h päivässä. Tottuisi kait siihenkin jollakin tavalla, jos pakko olisi.
- tavallinen taavetti
jos ihmiset ovat kiinnostuneita samoista asioista ja ovat henkisesti samalla aaltopituudella on mahdollista rakastua. silloin ei ole mitään väliä toisen ulkonäöllä, perhetaustoilla, ystäväpiirin laajuudella saati koulutuksella. jos osapuolet kohtelevat toisiaan samanvertaisina ilman henkistä tai fyysistä väkivaltaa on loistavat mahdollisuudet solmia pitkä ja kestävä parisuhde.
- mestarinainen
Ne naiset joita jaagaat ei halua kun parinkerran panoja. Sekö sua kiinnostaa? Ehkäpä. Kokemuksella voin kuitenkin kertoa...
Miksikö joku mies ei ole kiinnostava?
Siksi, että se epätoivosena ettii naista ja on niin vtn avoin ja liian helposti lähestyttävä. Mielenkiinnoton.
Noi suttukasat tietää ettei ne ole kiinnostavia ja siksi naiset niistä kiinnostuu. Ne on vaikeasti tavotettavan olosia. Ja sitten kun nainen semmosen saa kaadettua niin se on suurempi voitto kuin mikään saalis. Pari kertaa niitä voi panna ja se niistä. Kun ei niillä ole sitten sen enempää annettava kuin imago. Onhan sitä kiva näytellä vähän aikaa mut aika pian kaveritkin huomaa millanen tyhjäpää kakara kuoren alla on.
Että mietippä sitä. - Joku vaan
"Siksi, että se epätoivosena ettii naista ja on niin vtn avoin ja liian helposti lähestyttävä. Mielenkiinnoton."
Entäpä, kun en itse tee minkäänlaisia aloitteita naisille, enkä osoita minkäänlaista kiinnostusta naisiin? En ole millään tavoin epätoivoinen naisten saannin suhteen. Tämän pitäisi sitten sinun mukaasi kiinnostaa naisia? No ei ole ainakaan tähän päivään mennessä niin tapahtunut kertaakaan.
"Noi suttukasat tietää ettei ne ole kiinnostavia ja siksi naiset niistä kiinnostuu. Ne on vaikeasti tavotettavan olosia."
Tiedän erittäin hyvin, etten ole millään lailla kiinnostava. Siis tämän pitäisi tuoda naisia? No ei ole kyllä tähän päivään mennessä tuonut ensimmäistäkään. En ole ainoastaan vaikeasti tavoitettavan oloinen, vaan nimenomaan olen sitä, koska en tee ensimmäistäkään aloittetta naisten suuntaan.
Jännä juttu, kun moni sanoo, että miesten pitäisi tehdä enemmän aloitteita naisille, jotta niitä naisia tulisi. Sitten tässä kuitenkin ohjeistat olemaan juurikin päinvastainen. Mies ei saisikaan esittää kiinnostusta naisiin.
Mutta kumpi sitten on se oikea? Itse en esitä minkäänlaista kiinnostusta naisia kohtaan ja se vastareaktio on aina ollut aivan samanlainen: Ei kiinnostusta.
Mutta sitten taas tiedän esim. yhden erittäin komean, pitkän, sosiaalisen, fiksun, lihaksikkaan ja harteikkaan, isokaluisen ja karismaattisen, jne. miehen, jonka ympärillä pyörii jatkuvasti naisia ihan pyytämättäkin.
Nähtävästi siis miehen pitää olla naisten silmissä kiinnostava, jotta tuollainen välinpitämätön käytös tuottaa tulosta. Siis ei tuokaan mies ole naisia kohtaan todellakaan välinpitämätön, vaan sosiaalinen, keskusteleva, jne. Aloitteita sen sijaan ei tee, koska ne muiden miesten himoitsemat kauniit naiset tekevät niitä sille miehelle itselleen.
Ikää itselläni 25 vuotta ja monet naiset nimenomaan tietävät, että minulla on paljon harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita ja teen koko ajan kaikenlaista. Mutta kiinnostusta ei naisten suunnalta ole ikinä tullut millään lailla. - aimo äijä
Jaa että epäsiisti jos on parta, voihan se parta olla juuri pesty. Epäluotettavan oloinen. Sanot tuollaista ihmisistä ulkonäön perusteella, se kertoo siitä ettei sulla ole pää kunnossa ja sen takia et löydä ketään.
- eliisa1
Eipä se kannata vängällä ketään tuohon viereen ottaa jos ei kipinöi.Se todellakin karkottaa jos tietää että mies etsii naista ja haluaa löytää jonku.Sen takia esim en vois ikinä vastata deitti ilmotuksiin,vaikka tietäsin et joku komia.Jo se karkottas ku tietää et se on epätoivone ja laittaa ilmotuksia.Elämässä todellakin on kaikki paremmin ku hyvin sinkkuna.Sillon ku sitä oli naimisissa niin kadehti sinkkuja ja nyt pitäs vissiin ettiä jotain yleisen kaavan mukaan ja olla onneton.Ei sovi minulle.Miks aina pitäs olla tyytymätön oli miten oli.Minä ainakin nautin joka päivästä.
- Ihana mies
On hyvä olla yhdessä kun löytyy se henkilö, joka tuntuu ihanalta ja mukavalta. Muuten yksin on hyvä olla. Samaa mieltä kanssasi.
- dlödlsölf
Ei tuo linkittämäsi mies nyt miltään ihan likaiselta hampuusilta näyttänyt. Tulee mielikuva, että sinä jotenkin ajattelet, että miehen pitää näyttää "kunnon pojalta", tähän tyyliin http://www.redbookmag.com/cm/redbook/images/kx/5PETCO--Bow-Tie-Collar-Halloween-Cat-SKb1YE-CostumeS2.gif
Mutta ei, kyllä sellainen rento look on paras. - ihimettelen
Siis miksi naisen sitte pitäisi kelpuuttaa mies kun mies? Eihän mieskään tässä kelpuuta mitä tahansa naista...
- leuka4
Juu, en kyl kelpuuta ihan kaikkea, mikä liikkuu ja miksipä sitä muiltakaan vaatimaan. Olen myä kuitenkin parisuhdeihmisiä, että voishan sitä sopivan kimmosan ja iloisen naisen ottaa vastaan. Varsinaisessa suhteen kyttäämisessä mitään järkeä lienee ole. Ahdistavaa vääntöä, niin kohteelle, itselle kuin ympäristölle.
Rentoa oleilua ihmisseurassa kaipailisi jonkin verran, niin voisi olla aika 100/10 mahkuja. Olin tuos parisuhteessa, mutta silti yksi sälli tuli sanomaan, että naiset oli heti ihan uuh, kun tulin paikalle. Ehehe. Istun himassa köyhänä ja exa hakee kamojaan pois. Voi olla, että on karumpi huusholli luvassa, kun hienot jutut häipyy. back to roskis bisnes. - joujoujou
En jaksanut lukea koko viestiketjua, mutta täytyy kertoa oma näkökanta (ja kavereita seuranneena samoja piirteitä on monilla).
Eli jos on vähän hulvaton, pelimies, vallaton.....ei tarvi ottaa niin tosissaan. Aikansa riekutaan yhdessä ja sitten voidaankin jo erota.
Tärkeintä monille nykynaisille on työ, ystävät, mahdolliset lapset. Vakavasti otettava uhkaa viedä liikaa aikaa näiltä tärkeämmiltä.
Sori pojat, me eletään vuotta 2014.
Siinä missä miehet haluavat paneskella ympäriinsä, on meitä vapaita ja vapauteen tykästyneitä naisiakin nykyään paljon.- Ex sää tajuu
Nyt on tammikuu 2014, nyt on tipaton tammikuu
- Keke 2222
"Sori pojat, me eletään vuotta 2014."
Me eletään vuotta se ja se on aina paras argumentti joka paikkaan.
Ihan kuin olis joku mittapuu, että minkä vuoden tultua saa tehdä mitäkin. - leuka4
Ennen olin 3vuotias nyt, nyt iässä, jossa harjoittaa keksiä.
- itsevarma nainen
Miehessä ratkaisee asenne ja se miten itsensä kantaa. Itseeni vetoavat ns. pahat pojat ja juuri sen takia, että heillä on itsevarmuutta ja se näkyy ja itsevarmuus on todella seksikästä.
Mitään parasta aviomies-ainestahan nuo miehet eivät välttämättä ole, mutta sellaista en etsikään.
Miehellä pitää olla periaatteita ja selkärankaa ja sellaiset ovat tämän päivän nössö-äijiltä valitettavan usein hukassa.
Onneksi meitä on moneen junaan ja nössöillekin on ottajia, kunhan nössö vain tajuaa mistä kategoriasta naisensa löytää...turha nössö-äijän on kuvitella saavansa itsevarmaa, upeaa naista! - leuka4
Eiköhän pahan pojan naama pöhöty melko pikaiseen, jos ei pidä kunnon elintapoja yllä. Pää mäjähtää sellaiseksi megapääksi, vaikka ei sitä perusläskiä paljon olisikaan.
- leuka4
Jos selaa päivittäin vain suomi24:sta, niin voi luulla itseään viisaaksikin. Elämisen kannalta tehtäviä yksinkertaisia ratkaisuja ei varmaan kovinkaan moni toteuta arjessaan. Pitkien mietintöjen päätteeksi tehdään ratkaisu kysyä naista jonnekkin, kun se voidaan tehdä tuosta vain ohimennen. - Ai, naista ei kiinnostanut. Ok, kysytty on ja kiinnostus on ilmaistu. Kukaan ei paskanna verta tai itke hoosiannaa, jos näinkin olisi käynyt elämää se vain olisi.
Kannattaa olla vain itsensä hyväksyvä mies ja kohtelias, avulias, kuuntelevainen, mutta onneksi mies on oman testoshommansa kanssa kuitenkin hieman pänkki, niin pysyy naisellakin se naukumisreaktio päällä ja mies vaikuttaa kiinnostavalta eli ei siis kannata pelätä olla kohtelias. Perusolemus kiinnostaa toista ihmistä tai sitten ei. Kannattaa olla sosiaalinen ja kohtelias. Se äijyys on vain luontaista, jos on ollakseen ja saa naiset tulemaan läheisyyteesi ja voit huoletta kysästä kiinnostaako heitä. - kalju mies
Useimmiten nainen haluaa miehen näköisen miehen. Ei mitään keskenkasvuinen näköistä poikaa tai liian nyhverön näköistä kynäniskaa.
Minun mielestäni mikään pariskunta ei ole epäsuhtaisen näköinen pari. Ihmiset näyttävät miltä näyttävät ja aivan sama minulle jos vaikka kyttyräselkä kääpiö seurustelisi 2 metrisen mallin kanssa. Ei se ole mitenkään minulta pois. - leuka4
Onhan ne naisten valinnat olleet aika pitkälti justaan tuota miestyylisempää porukkaa. Harvemmin näkee ihan nöösipojan näköistä kävelemässä pää nöyränä alaspäin naisen rinnalla. Luonnonvalintaa vastaan pitää kuitenkin taistella, että ei pelkät ylväät uskaltajat pääse jatkamaan sukua. Itsellä on yksi vahinko lapsi kyl jo valmiiksi, että lienee sekin puoli hoidettu tällaisena semi paskana nykyään sosiaalistuneena ja rohkaistuneena entisenä valittajana.
Kirjoittaminen silti edelleen paljon mukavampaa kuin puhuminen ihmisten kanssa. :p - Nainen101
Nuorena ihmiset hakevat vastakohtiaan, vanhempana ennemminkin itsensä kaltaista kumppania ---- elämä ja kirjallisuus opettaa.
Itse keski-ikäisenä naisena kiinnitän miehessä huomion siistiin ja huoliteltuun ulkomuotoon, hymyilevään, toiset huomioon ottavaan, kohteliaaseen eli hyvät käytöstavat omaavaan mieheen - koska - itse olen juuri edellä mainitun kaltainen.
Epäsiistit, lihavat (ei siis pidä itsestään huolta!), kännissä örveltävät, huonosti käyttäytyvät miehet saavat kiertää minut kaukaa. "Pari oli vähän epäsuhtaisen näköinen: liian siisti ja nätti tyttö aivan liian sänkisen ja kovannäköisen miehen seurassa."
"vääränlaisen" näköinen kaljuksi ajeltu, parransänkinen ja tatuoitu mies vie ne naiset?"
-Voi reppanaa..! XD
Eikö käynyt mielessä että näkemäsi nainen ehkä nimenomaan pitää kovannäköisistä miehistä..?!
Vai harmittaako vain noin paljon ettet itse ole sitä..?!
Makuja on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin..koita tottua siihen.
"Missä on nykyongelman todellinen syy? "
-"ongelma" on vain sun korvien välissä, ei missään muualla. X)- leuka4
Ihminen kantaa päätä harteillaan ja siellä ne ongelmat. x
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347