Kysymyksiä miehille, juuri siitä logiikasta!

DemiLovat0

Hei! Yleensä kun tulen tälle palstalle, niin oon ihan paniikissa jonkin iki ihanan miehen kanssa ja analysoin jokaista hengenvetoa ja odotan JOS se laittaa viestin. Ylianalysoin ja mietin, ja yritän miettiä miksi mun pitää tehdä tätä? Onko jotkut miehet niin ihania, että on pakko analysoida...

1. Voiko miestä pyytää treffeille? Itse olen tämänkin tehnyt, vaikka ulkomuotoni on suht nätti niin eipä paljon ulos pyydetä. Jännitti ihan helvetisti koska tässä oli se unelmien mies, hauskaa oli pari kuukautta. Pyysin, koska se vei mun jalat alta. Ja en ole sellainen että jätän tekemättä. Kunnes se ei enää halunnut mitään, tylysti lopetti viestien laittamisen. Myönnän, ehkä mulla oli jossain liian korkeet odotukset. Mutta toisaalta, tämä mies vei mut kavereiden luo, kyseli perheestään... Josta päästään kysymykseen kaksi.

2. Mitä kiinnostunut mies tekee? Pyytääkö ulos?
Onko leffa ''He's just not that into you'' totta. Kuten toi edellinen mies, vie kavereiden luo ja antoi odotuksia, mutta ei sitten halunnutkaan ''mitään vakavaa''
minä tietty vieläkin ikävoin sen perään. Ja heijastan omiin juttuihin, mietin että mitä tein väärin? Mitä, mitä, mitä? Olen käyttänyt tuota ''kiire'' syytä itse. Ehkä sillä on kiire, ehkä ei. Veikkailin ettei se ole päässyt yli eksästää, ja sillä on kiire kahden yrityksen kanssa. Eniten vetosin itteeni.

3. Puhutteko tunteista ja millon on oikea aika puhua, ''onko suhde vakavaa'' (niin suhteessa kun tapaillessa?)
Kun ei voi tietää sattuuko suhde olemaan oikeasti vakavaa vai kuvitteleeko pään sisällä liikoja. Jotkut sanoo että PUHU aina tunteista ja toiset että leiki vaikeasti tavoiteltavaa mutta älä unohda olla oma itsesi. Olen ollut kaikkea, ja myönnän että olen oppinut ettei minun itsetunto ole niin hyvä. Enkai minä muuten ajattelisi että vika on minussa? Tietty mietin että minussa on vika, kun sen eksäkin on mallin mitoissa... En ikinä saa tietää?

4. Miten teidät saa pyytää ulos? Mitä pitää tehdä, kun te ette tajua vihjeitä kuulemma ja kaiken lisäks naiset ei sais pyytää ulos ja pitäis edelleen olla vaikeasti tavoiteltava.
Kyseinen mies josta olen puhunut niin ei ollut milläsäkäään, enkä todellakaan ollut mikää tyrkky. Pyysin kerran kahville, ja olin vaikeasti tavoiteltava. Jossain vaiheessa en voinut enää olla hiljaa, kun oltiin tapailtu pariviikkoa, minä myönsin että tykkään siitä. Sekin sanoi niin, ja eipä enää kuulunut siitä....

5. Mistä tietää onko mies vaan mukava? Tämä mies sanoi että vei mut kavereiden luo koska ''halusin olla mukava''!!!! Ja muutenkin. Tietääkö sen vaan? Entäs jos on niin ihastunut ettei voi tai anna itsensä ymmärtää merkkejä?

Ja taas osuu omaan nilkkaa, kun olen ollut ''vain mukava'' joillekkin. Viimeiselle miehlle sanoin että ollaan VAIN kavereita. Ihan sen takia että ehkä saan itsekin joskus vastaavaa. Tosin totuus on että en ole enää siitä kiinnostunut - eli se totuuden kertominen ei ole niin helppoa. Mikä on siis totta ja mikä ei? Entä jos toista uskoo ja sitten se pettää? Entä jos ei usko?

Itse olen huomannut että ulkomaalaiset kyllä antaa huomiota, ja tälläkin hetkellä olen huomannut muutaman miehen olevan kiinnostunut (Tai ehkä se on mun pään sisällä.....) Mitä pitäis tehdä?

Ehkä vika on minussa. Ehkä ei. Kun pitää olla oma itsensä niin milloin tietää että voiko puhua tunteista? miehiltä ei näköjään, omien kokemusten perusteella voi mitään puhumista odottaa. Taisin säikäyttää senkin miehen pois.

Pakko sanoa että kaksi miestä oikeasti harmittaa, muut on ollut silleen että onneksi ei tapahtunut. Silti, kuinka monta sydän surua voi kestää? Miksi mä joudun kärsimään - vaikka niistä oppii ja pla plaa, nii miksi en löydä sitä oikeaa? Vai onko sitä ees olemassa?

25

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäpä, jos jatkossa tekisit enemmän niitä asioita, jotka ovat johtaneet johonkin positiiviseen lopputulokseen? Ja tietysti välttelet niitä, joista on seurannut pelkkää mielipahaa?

Lähestyisit miehiä, joiden kaltaisista on hyviä muistoja ja välttelisit niitä, joista on seurannut pelkkää harmia? Siis oikeasti sen mukaan mikä on ollut lopputulos eikä ennakko-olettamuksesi?

• Ratikkakuski(kok)

tarkoitan siis, kuten kokoomuslainen ajattelu-olenkokoomuksen Sarasvuo -Göbbels

Kokoomuksen esityksestä alkoi lapsilisän maksaminen--elisaketun häntä kainalossa

Kokoomus.nuorte ruokkimiseen ns, verosuunnitelluista tuloistamme

Nyt RAY ruokkii älykkökakaramme

Annoimme pien elkeläisille 100€/kk lisää ja maksatimme sen heidän asumistuista

ja saamme jo muutaman kympin enemmän pienentämällä mummojen silakkalaatikot

• Kiskisu
        Ratikkakuski(kok) kirjoitti:

tarkoitan siis, kuten kokoomuslainen ajattelu-olenkokoomuksen Sarasvuo -Göbbels

Kokoomuksen esityksestä alkoi lapsilisän maksaminen--elisaketun häntä kainalossa

Kokoomus.nuorte ruokkimiseen ns, verosuunnitelluista tuloistamme

Nyt RAY ruokkii älykkökakaramme

Annoimme pien elkeläisille 100€/kk lisää ja maksatimme sen heidän asumistuista

ja saamme jo muutaman kympin enemmän pienentämällä mummojen silakkalaatikot

Eikös se ole pappojen mielestä hyvä asia, jos mummujen silakkaloorat on pienennetty.

• Keksi jotain muuta

Hehe, näitä tän tyyppisiä aloituksia on tälläkin palstalla pilvin pimein. Kirjoitukset osoittavat vakuuttavasti, että suomisiviilit on pelanneet itsensä totaalisesti pihalle miesmarkkinoilta. Tuollaisella asenteella ja osaamisella (=osaamattomuudella) ei juurikaan ole mahdollisuuksia miesten suhteen..

• kesk.aloittaja

No ilmeisesti ei ole mahdollisuuksia kun olen sinkku! silläpä yritin saada yleisesti tietoon, ja toi teksti on osaksi kirjoitettu läpällä. Enkä ole mihinkää saanu vastausta!

Jos ei tee mitään, ei nämä pyydä ulos. Eikä tee pahemmin aloitetta kun juttelemaan ja silleen, vaikka flirttailee niin ei mene yksiin. Oon siis ihan hakoteillä, mitä te oikein haluatte? Pitää olla vaikeasti tavoiteltava mut toisaalta taas ei.

• kesk.aloittja

Että miehetkin voisivat skarpata! Jos ette kerta vihjeitä tajua (minkäänlaisia) ja ei teitä ulos saa pyytää niin mitäs sit? Pitää olla yksin ja tyytyä niihin miehiin jotka sattuu pyytää ulos ja jotka eivät pidemmällä tähtäimellä sytytä?

• kesk.aloittaja
        kesk.aloittja kirjoitti:

Että miehetkin voisivat skarpata! Jos ette kerta vihjeitä tajua (minkäänlaisia) ja ei teitä ulos saa pyytää niin mitäs sit? Pitää olla yksin ja tyytyä niihin miehiin jotka sattuu pyytää ulos ja jotka eivät pidemmällä tähtäimellä sytytä?

Ja sehän se tässä on, kun ei voi tietää millainen mies on, se kun ei teidän otsassa satu lukemaan ettette halua mitään vakavaa. Tämäkin mies, jota pyysin ulos, huomasin heti että on kiinnostava. Enhän minä tiennyt siitä sen enempää ja ajattelin että voihan se paljastua täysin idiootiksi. No, aloimme käymään kahvilla, leffassa ja keilaamassa, tehdä asioita yhdessä. Hauskaa oli, ainakin minulla.

Sanoin miehelle että on tunteita sitä kohtaan, ja hänkin myönsi, ja kuten sanoin niin siihen loppu se. En tarkoituksellisesti etsi tuollaisia miehiä, ja en todellakaan ekoilla treffeillä ruennu läsäyttää että ''mitäs sä musta haluu''t kun en itsekään tiedä. Nimenomaan mahdollisuus siihen, että voisi tulla jotain. Ja kun jos tulee tunteita niin minkä sille voi? Oon siis sinkku loppuelämäni

Ärsyttää aivan suunnattomasti kun ei tiedä että mitä tekisi, millon uskaltaa jutella ja onko edes sellasia miehiä olemassa joka ei säikähdä. Pidättelin vielä noita tunteita hetken, mutta sit sanoin. Ja se vielä sanoi että haluaa jatkaa tapailua...

Ja noista ulkomaalaisista, en yleistä mutta itsellä on mennyt niin - pyytää ulos reippaasti ja osoittaa kiinnostuksen. En minä ketään haluaisi pyytää ulos, enkä kyllä varmaan enää pyydäkkään vaikka hauskaa oli! Ja en todellakaan oo tyrkky, se pyysi kyllä sitten itse ulos uudestaan ja uudestaan, annoin sille ohjat, en minä olisi jaksanut pyydellä.

• James007
        kesk.aloittaja kirjoitti:

Ja sehän se tässä on, kun ei voi tietää millainen mies on, se kun ei teidän otsassa satu lukemaan ettette halua mitään vakavaa. Tämäkin mies, jota pyysin ulos, huomasin heti että on kiinnostava. Enhän minä tiennyt siitä sen enempää ja ajattelin että voihan se paljastua täysin idiootiksi. No, aloimme käymään kahvilla, leffassa ja keilaamassa, tehdä asioita yhdessä. Hauskaa oli, ainakin minulla.

Sanoin miehelle että on tunteita sitä kohtaan, ja hänkin myönsi, ja kuten sanoin niin siihen loppu se. En tarkoituksellisesti etsi tuollaisia miehiä, ja en todellakaan ekoilla treffeillä ruennu läsäyttää että ''mitäs sä musta haluu''t kun en itsekään tiedä. Nimenomaan mahdollisuus siihen, että voisi tulla jotain. Ja kun jos tulee tunteita niin minkä sille voi? Oon siis sinkku loppuelämäni

Ärsyttää aivan suunnattomasti kun ei tiedä että mitä tekisi, millon uskaltaa jutella ja onko edes sellasia miehiä olemassa joka ei säikähdä. Pidättelin vielä noita tunteita hetken, mutta sit sanoin. Ja se vielä sanoi että haluaa jatkaa tapailua...

Ja noista ulkomaalaisista, en yleistä mutta itsellä on mennyt niin - pyytää ulos reippaasti ja osoittaa kiinnostuksen. En minä ketään haluaisi pyytää ulos, enkä kyllä varmaan enää pyydäkkään vaikka hauskaa oli! Ja en todellakaan oo tyrkky, se pyysi kyllä sitten itse ulos uudestaan ja uudestaan, annoin sille ohjat, en minä olisi jaksanut pyydellä.

Näin miehenä mielestäni paras on kysyä suoraan, että missä suunnilleen mennään. Voisiko kuvitella jotain vakavampaa, vai eikö etsi ollenkaan.

Ei se niillekään aina ihan selvää ole, mutta mun mielestä noista vastauksista voi pitää jampan vastuussa. Ja luultavasti hän myös sen hyväksyy ihan täysin.

• ras93

Mikähän juttu tuo on ettei miestä sais pyytää ulos ? Mä olisin ainakin hyvilläni jos ulos pyydettäisiin. Ja olis kyllä kiva myös että tunteista puhuttais kun ei siitä suhteesta mitään tule pidemmän päälle jos ei asioista voi puhua... tää on tietysti vaan mun mielipide

• 3+3

1. Miestä voi pyytää treffeille. Joillekkin miehille tuntuu käyvän egon päälle se että nainen pyytää mutta toisaalta taitanee aika harva kieltäytyä jos sinkku sattuu olemaan. Kauniin naisen treffeille pyytäminen selvinpäin vaatii mieheltä hyvää itsetuntoa jota nähtävästi monelta puuttuu kun lukee tämänkin palstan juttuja. Noh, toki osa on provoa, läppää huumoria, ihan miten sanoa haluaa mutta silti monelle miehelle oikeasti ylivoimainen tehtävä koska monella oletus ettei noin kaunis nainen voi olla minusta kiinnostunut joten empä lähesty häntä mitenkään.

2.Riippuu paljon ihmisestä. Toiset tulee reilusti pyytämään niille treffeille kun taas toiset yrittää monella tavoin saada selvää merkkiä naiselta että uskaltaako lähestyä ja kysyä mahdollisesti treffeille, tässä tullaan juuri siihen itsetunto ongelmaan. Miksi sitten antaa niitä odotuksia ja silti kiinnostus loppuu niin syitä lienee yhtä paljon kun on erojakin. Toisille miehille tuntuu ainakin olevan kova pala jos nainen ottaa puheeksi tunteensa ja sanoo avoimesti haluavansa vakavamman suhteen lyhyehkön seurustelun jälkeen, tämä kun tarkoittaa sitä että pitää alkaa keskittymään enemmän siihen yhteiselämään eikä viettää sitä huoletonta seurusteluaikaa.

3.Tunteista pitää puhua ja jättää nuo leikit sikseen. Olet parhaimmillasi rehellisenä omana itsenäsi ja jos toinen ei sitä kestä niin ei ollut oikea sinulle. Niin yksinkertaista se on. Se on totta että monelle miehelle tunteista puhuminen on melkosta pakkopullaa, toisille näköjään lähes mahdotonta.

4 ja 5. Näitä ei ole ikinä tullut kenekään kaverin kanssa puhuttua joten vastailempa sitten omien ajatusten pohjalta. Ihan perus kahville pyynti tai vaikka kysyy elokuviin seuraksi toimii aina. Ei tarvitse mitään sen ihmeellisempää ja kun lähtee vain avoimin mielin liikkeelle eikä lataa mitään kovia ennakko odotuksia ensitreffin suhteen niin yleensä tulee mukava ilta näin. Toki kuulostaa helpommalta mitä oikeasti on mutta onnistuu kyllä. Parin viikon tapailun jälkeen jos kerrot tykkääväsi toisesta ja hän siitä ottaa hatkat niin parempi olikin että läksi kävelemään, ei ole tosissaan ollutkaan missään vaiheessa.

Mukavuuteen niin itse en tuota taitoa osaa, jos toinen ei kiinnosta niin se on sitten siinä. Pahalta se tuntuu sanoa mutta parempi sanoa suoraan kuin antaa turhia oletuksia. Toki tulee puhuttua muutenkin aika suoraan mitä ajattelee, ei aina se paras mahdollinen kommunikaation keino.

Mitä tulee noihin ulkomaalaisiin niin monelle heistä on jo kulttuurillisesti normaalia mennä tutustumaan tuntemattomiin ihmisiin. Käväseppä vaikka jossain välimeren maissa joskus reissussa niin huomaat että siellä voi tulla paikallisväestön edustaja juttelemaan ihan missä vain ja vaikket osaisi sanaakaan heidän kieltään niin silti ovat iloisia ja yrittävät kommunikoida jollain tavalla. Ei vaan kuulu tuollainen käytös perusjörösuomalaisen kulttuuriin.

Minä en usko että jokaiselle on vain se yksi oikea, niitä oikeita on monia mutta toisten kanssa vaan synkkaa heti ja toisiin pitää ensin tutustua ennenkuin yhteinen sävel löytyy. Sydän surut on tuskaista aikaa mutta aika ne parantaa ja uudet ihastukset unohduttaa.

Tässä nyt jotain mietteitä asian suhteen, ei mitään totuuksia tai ohjenuoria, pelkkiä omia kokemuksia ja jätkäporukassa haasteltuja juttuja.

• mooih

voi, kun naiset pyytäiskin ulos! tykkään naisista, jotka on itsevarmoja ja uskaltais tehdä noinkin "räväkän" teon :D

lopettaisitte sen vihjailun ja tulisitte vaan juttelemaan rohkeammin :)

• Kesk. Aloittaja

Ihanaa just tollasia vastauksia minä toivon, kiitos :)
      Sitäpä juuri kun olon kuitenkin oma itseni ja kerroin tunteistani, sit säikähtää tiehensä. Kun kaikki sanoo et pitäs pystyy puhumaan ja varsinkin kun rn halunnut pitää sisällä.

Joo oon huomannut että miehet ei harvemmin avaudu (itse aloitin puhumaan ja ilmeisesti se on naisten tehtävä) osaako miehet käsitellä tunteitaan? Tai Mites noi vanhat suhteet?

Harmittaa kun tapaan vääriänlaisia miehiä ja juuri tuota että lopettaa vaan yhteydenpidon, kammo jäänyt :)

• Kesk. Aloittaja

Siis :( .

Harmittelen kyllä vieläkin tämän "unelmien" miehen perään
        Vaikka se teki tolleen

Oon yrittänyt miettii et miks löydän näitä renttuja (etsinkö niitä alitajunnassani?)
        Ja haluanko vain sitä mitä en voi saada

Vai asetanko miehelle liian kovat panokset, ilmeisesti kuvittelen että se on täydellinen..

Oli miten oli, yksin olen ja opittu on. Oon miettiny että enkä voi saada miestä ennenku oon saavuttanut tietyt asiat elämässä ? Sama asia pyörii mielessä
        Se että näkisin maailma ja lähtisin vaihtoon koska pelkään et unohdan itteni ja unelmani ku löydän miehen vaik vannotaan etten nii tee. Ihastus kyllä vie mukanaa.

• James007

Sellainen pointti vielä että kannattaa vaan jatkaa eteenpäin, takapakeista huolimatta. Sellaista se parinetsintä on, kuka on kiinni eksässä, kuka ei tiedä mitä haluaa jne. Kannattaa silti jatkaa ja yrittää riittävän monien kanssa.

Ja tosiaan miestä voi ihan hyvin pyytää ulos, ei ole mitään vikaa. Jos kaveri häipyy, on kyse vaan siitä ettei ole tarpeeksi kiinnostunut, pienillä yksityiskohdilla ei sinänsä ole mitään väliä.

• 3+3
        Kesk. Aloittaja kirjoitti:

Siis :( .

Harmittelen kyllä vieläkin tämän "unelmien" miehen perään
        Vaikka se teki tolleen

Oon yrittänyt miettii et miks löydän näitä renttuja (etsinkö niitä alitajunnassani?)
        Ja haluanko vain sitä mitä en voi saada

Vai asetanko miehelle liian kovat panokset, ilmeisesti kuvittelen että se on täydellinen..

Oli miten oli, yksin olen ja opittu on. Oon miettiny että enkä voi saada miestä ennenku oon saavuttanut tietyt asiat elämässä ? Sama asia pyörii mielessä
        Se että näkisin maailma ja lähtisin vaihtoon koska pelkään et unohdan itteni ja unelmani ku löydän miehen vaik vannotaan etten nii tee. Ihastus kyllä vie mukanaa.

Varmasti painaa pitkään mieltäsi tuo "unelma mies" kerran sinuun teki noin suuren vaikutuksen hänen seuransa vaikka sitten dumppasi sinut kylmästi. Mutta silti on parempi että jättää kun jäädä toisen mieliksi suhteeseen josta ei itse saa mitään. Tuosta alkaa vaikeudet ja jossain vaiheessa pettäminen yms.

Etsitkö alitajuisesti renttuja tai asetatko liian kovia odotuksia miehelle, ne sinun pitää miettiä itse sillä niihin ei pysty ulkopuolinen vastaamaan. Lähinnä ehkä se pieni jännitys ja pintakarkeus näissä ns. rentuissa on sinulle sitten mielenkiintoinen asia joka saa sinut näistä miehistä kiinnostumaan.

Sitä sinun kannattaa tosiaan miettiä luotko todella liian suuria odotuksia itsellesi miehestä ja mahdollisesti myös seurustelun alkuvaiheesta. Tuo on kuitenkin sitä aikaa kun pitää ottaa rauhassa ja tutustua siihen toiseen ihmiseen, ei suunnitella pitkän tähtäimen suunnitelmia. Toki näinkin voi tehdä jos molemmilla samanlaiset tunteet ja kaikki vaan natsaa kerrasta mutta muutoin rauhassa vaan.

Kyllä miehet tunteitaan osaa käsitellä, moni ei vaan osaa pukea niitä sanoiksi. Myöskin yksi paha on olettaminen, oletetaan että kyllä toinen ymmärtää ja tietää mitä tarkoitan tai tunnen. Tämä tulee esille varsinkin vanhojen suhteiden kohdalla, nainen on epävarma että onko miehelle vielä vanha suhde mielessä ja mies taas olettaa että kyllä nainen tietää että kerran olen hänen kanssaan niin en siis ajattele edellistä suhdetta. Ja tämä käy tottakai sitten toisinkinpäin.

Mutta nämä ovat vain sanahelinää jos toinen osapuoli ei pysty siihen tunteistaan puhumiseen. Tilanne vaatii aina kaksi osapuolta ja jos toinen ei pysty tunteitaan ilmaisemaan niin ei toimi ei. Juu tästä on kokemusta myös omalla kohdalla, ei pystynyt edellinen likkakaveri kertomaan tunteistaan millään tavoin ennenkuin läksin kävelemään. Se vaan on jo silloin myöhäistä. Mutta ollaan edelleen ystäviä ja puhuu nykyään avoimesti lähes kaikesta joten jotain hyvääkin tuosta erosta seurasi.

Et sinä itseäsi unohda ollessasi ulkomailla. Jos sinulla on unelmia ja odotuksia omasta elämästäsi niin eihän sitä nyt mikään ihastus pimennä. Ehkä hetkellisesti unohdat ne jos sitten sattuisit löytämäänkin mukavan miehen reissunpäältä mutta kyllä ne unelmat silti taustalla on ja jos todella niitä unelmia haluat toteuttaa niin löydät kyllä keinot siihen sitten eli sitä älä murehdi.

Mutta jokatapauksessa silti toivon että löydät itsellesi mukavan ja sinua arvostavan miehen.

• kesk.aloittaja

En vaan jaksa hyväksyy et se ollu tarpeeks kiinnostunu... :(
      Miks se sit vielki tykkäilee mun fb jutuista? Ku sattuu vaan tykkää ja sil ei oo mitään hampaankolossa...
      Olin jo kyllä päässy yli mut ku se muistuttelee olemassaolostaan. En nyt jaksa miettiä sitä että millon pääsen yli, kaikki aikanaan.

Mutta asiaan, toinen mies, vähän vanhempi jonka kanssa oli säätöä pitkään. Se aloitti iskemään, olin toisen kanssa ja mietin sitä asiaa iän takia. No aloimme säätämään, ja kun sitten löin kortit pöytään (Tyyliin kahden vuoden jälkeen välimatkan takia)
      sekin jänisti. Tämä tapahtui keväällä, otin sit tämän uuden säädön. Unohdin miehen oitis, kesällä kerran soitti perään ja taisi tajuta vihjeen että ei kiinnosta. Nyt se on ruennut puolivuotta myöhemmin tekstailemaan ihan kun mitää ei olis tapahtunu? Tää mies oli 35-vuotias. Siis minua ihan raivostuttaa kun tekee tolleen, jos kerran pistetty pillit pussiin ja nyt rupee viestittelee uudestaan? Ei minua kiinnosta enää tippaakaan (ja aion sanoa sille kunhan tulee sopiva hetki) Mutta raivostuttaa. Miten olis ollu sillon ku oli oikeasti mahdollisuus, eikä nyt kun on myöhästä?

Pistetään nyt sen piikkiin, että se oli joskus mulle täydellinen ja olisin ottanut sen. Nyt? Ei mitään. Ei yhtään mitään!

Että tiedän että naiset ylianalysoi liikaa, mutta ette voi väittää ettei miehet anna aihetta siihen! Vaikka jotkut asiat tietää sydämessään mutta ei sitä aina huomaa.

Kuitenkin miksi tulla takas kun on liian myöhästä? Näin käy aina, ne tulee takas. Ei välttämättä halua kun seksiä tai muutenvain seuraa mutta en kuitenkin pitää avata se suu...

• ras93

Mitäs jos kysyisit nyt ihan suoraan siltä mies numero ykköseltä joka sun päivityksistä tykkäilee, että olisko se kiinnostunut tutustumaan pidemmällekkin vai ei. Jos se siitä säikähtää ja katoaa niin ei siitä sitten mitään kyllä olis tullutkaan... Voisko olla että hakeudut aina samanlaisten miesten seuraan joilla on tapana veivata edestakaisin ? Jos ne "kunnolliset" miehet ei sytytä ensi näkemältä. Toiset ihmiset ei koskaan saa selville mitä itse haluaa ja se on kyllä vaikeeta kummallekin.

• Jokainen ihminen on yksilö ja jokaisella ihmisellä on omat näkökulmansa, joten.

Nykyaikana jokainen voi pyytää toista ulos, mies naista, nainen miestä, mies miestä ja nainen naista. Yksin tai pariskunnittain.

Mikäli on tapaillut kaksi viikkoa ja sanoo tuntevansa toiseen kiintymystä ja toinen ottaa jalat alleen. Kertoo yksinkertaisesti siitä, ettei hän tuntenut samoin ja haki oitis etäisyyttä. En lähde arvailemaan miksi mies perääntyi, sillä vain hän tietää vastauksen.

Mielestäni myös treffien ehdottaja kertoo treffiehdotuksessaan paikan missä viihtyy.
      Itse en lämpene ehdotukselle "Lähetäänkö kaljalle", katson luonnollisesti kaljapaikan ravintolaksi, kapakaksi, pubiksi. Joten minulle "Ei kiitos".

Miksi toinen vetäytyy ilman selityksiä? Se on monelle helpoin tapa ja toivoa toisen lopettavan yhteydenpidon.

Vika ei lopulta ole kummassakaan, on kysymyksessä henkilöistä, jotka eivät sovi toisilleen.

Ihminen voi olla alussa mukava, sitten kun liitto jatkuu, tulee todelliset karvat esiin. Varsinkin siinä vaiheessa kun syntyy perillinen, etenkin koliikkilapsi kysyy pariskunnan hermoja.
      Mikäli mies on itsekeskeinen, niin vaimon huomio miehestä menee miehestä lapseen ja murheet on valmiit

• kesk.aloittaja

No mun ylpeys estää sen ku se kuitenkin kerran jo jätti mut, ja toisekseen oon liian heikko kestämään pettymyksiä tällä hetkellä... Ja jos lähtis siihen juttuun uudestaan..
      Ehkä mä joskus juttelen, sydämessäni ootan et se aloittais juttelee.

Joo niin ilmeisesti haukeudun, Minähän ne miehet valitsen. Mut toisaalta, mistä voi ennestään tietää? Ehkä mä tajuun et ne on sellasii ja kiinnostun enemmän?

Voiko olla että mies vaan tykkää _niistä_ jutuista ja sillä selvä? Ei mitään muuta?
      (en voi uskoo et teen tätä)

Mut kuitenkin, tunteistaan voi puhua jo parin viikon jälkeen, _jos siltä tuntuu_?
      Kun niin oon tehny mutta sit ne hävii. Kuten todettu että ehkä haluan mitä en voi saada, ja niinkai se varmaan onkin. Ja eräälle miehelle, joka pyysi ulos, käytiin ulkona kuusi tai seitsemän kertaa, mutta ei se vaan lähtenyt. Oon kattonu monesti peiliin että mikä tässä mättää. Ehkä mä en halua edes suhdetta, vaan kiduttaa itteeni... Ja siinäpä taas ihmettelemistä..

Kiitos kaikille vastaajille ja toivon et tulee lisää keskusteluu

• keks.aloittajaj

Mutta naisena odotan että mies pyytää ulos, vaikka toisaalta nyt on silleen että eihän se paha ollut. Pelkään vain pakkeja, ja kai olen jotenkin vanhanaikainen. Tosin, mietin taas liikaa sitä, että mies tekee aloitteen JOS on kiinnostunut. Tyyliin jokotai.

Ja siis, kuten totesin mieluummin kadun tehtyä kuin tekemätöntä - sen takia kai pyysin sitä ulos, sen takia olen tehnyt myös 1000 muuta asiaa mutta sydän särkyneenä. Pettyneenä. Aina oon noussut, nyt en oo niin varma kun elämässä on nii paljon muutakin meneillään.

• ras93
        keks.aloittajaj kirjoitti:

Mutta naisena odotan että mies pyytää ulos, vaikka toisaalta nyt on silleen että eihän se paha ollut. Pelkään vain pakkeja, ja kai olen jotenkin vanhanaikainen. Tosin, mietin taas liikaa sitä, että mies tekee aloitteen JOS on kiinnostunut. Tyyliin jokotai.

Ja siis, kuten totesin mieluummin kadun tehtyä kuin tekemätöntä - sen takia kai pyysin sitä ulos, sen takia olen tehnyt myös 1000 muuta asiaa mutta sydän särkyneenä. Pettyneenä. Aina oon noussut, nyt en oo niin varma kun elämässä on nii paljon muutakin meneillään.

Ei se kyllä välttämättä ihan niinkään mene että mies kyllä pyytää ulos jos on kiinnostunut... Oon huomannut kavereiden kanssa jutellessa että aika monella, ainakin nuorella miehellä on "ei se mua huolis kuitenkaan" tyyppinen suhtautuminen asiaan ja hylkäämisen pelko. Pelkkä ujous on jo asia joka estää sen ulos pyytämisen. Mulla esimerkiksi on korkea kynnys tälläisten asioiden tekemisessä. Ja pahimmassa tapauksessa sinä ja se mies molemmat odotatte että toinen ottais yhteyttä, sitä tosin ei saa kun yhdellä keinolla selville. Ja koita jaksaa, sydämen särkyminen on rankkaa...:)

• kesk.aoittajaj

Luin nyt keskustelua uudestaan, ja kiitän näistä vastauksista! Itsehän sorruin taas tähän ylianalysointiin, ja ilmeisesti niin käy aina kun rakastuu. Varsinkin kirjoittajan 3 3 Kommentti. Elämässäni on ollut paljon takapakkia ja joutunut miettimään oikeasti että millä on väliä ja millä ei.

Mitä miehiin tulee, tiedän että kiinnostun rentuista. Ja ehdottomasti asetan liian korkeat odotukset toiselle, kun ihastun - sit jos ne ei menekään niin, en tajua sitä. Jos otetaan tämä ''unelmien'' mies niin sehän teki oikeastaan aika paskasti kun jätti mut. oikeesti huonossa tilanteessa, ja se tiesi. Ei ole pitänyt yhteyttä, koulussa ollaan nähty ja vältellyt, ehkä moikattu (analysointi........) ja se edelleen tekee sitä että tykkäilee mun jutuista fb. Jep. En ole siis vieläkään päässyt yli ja tekisi mieli jutella, mutta en yksinkertaisesti kestä pettymystä enää. Jos mies jätti mut, kai se juttelis jotain jos haluis mut takas? Tai yleensä kysyin kuulumisia? Jollain tapaa aika tekee tehtäviään mutta silti.

Ja tosiaan minä tein aloitteen, unohdin sen kyllä hyvin pian. Jännitti ihan kamalasti mutta ei tää ollut milläsäkkään (ei ainakaan sanonut) ja tosiaan en halua olla mikään tyrkky, juttelin pari kertaa, tilanteen mukaan, jos se aloitti jutttelee saatoin seuraavan kerran kysellä kuulumisia. Sit se pyys itse uudestaan ja otti kyl ohjat, eikä tarvinnut itse enää sitä tehdä. :)

Mut kai minun pääpointti on se että puhuakko vai ei, olen oma itseni mut jos se puhuminen säikäyttää toiset tiehensä. Kammo jää, ja varsinkin kun minä olen aina ottanut asian esille. Sit ne vaan unohtaa, tulee jotain epämääräistä, tai sitten ne on ''vaan'' mukavia.

Mikä on oikea tapa puhua miehille? Mä vaan satun olemaan niin tunteellinen ja kaikkea. Ja itseasiassa en minä heti ekoilla treffeillä olisi puhunut tunteistani, juttua oli ehkä kuukausi, tai pari. No, en siis silti pystynyt olemaan hiljaa. Sitäpaitsi, ehkä avasin se tulevan koska se yhteydenpito jäi yksipuoliseksi jo ennen dumppausta. Vaikka nähtiin sen vikan kerran ja sekin myönsi tykkääväsä minusta.

Kun kirjoitan tota, en tunne enää mitään. Toki haluaisin että jos se tulee takas mun luo, niin tulisi oikealla aikaa. _KAIKKI_ miehet on tulleet takas, mitä lie vailla, varmaan vaan seksiä, ehkä jotain muuta - mutta liian myöhäss. Olen siis sanonut suorat sanat koska ei ole enää kiinnostanut. Nytkin jouluna eräs mies, joka oli joskus unelma, tuli takas mun elämään niinku mitään ei olis tapahtunut. No, enpä päästänyt enää!

• kesk.aloittaja

Ja tosiaan olen kattonut peiliin ja miettinyt mikä menee vikaan, enkä syytä miehiä, vaan itseänikin. Minä ne miehet valitsen, tai ne valitsee minut. Mut silti, olen pettynyt.
        Tälläkin hetkellä yksi mies, on ihana, tukee minua, on komea, mutta siinä ei ole sitä jotain. Taisin jo aiemmin sanoa, että annoin mahdollisuuden, ja sanoin että ollaan ystäviä (en tiedä itsekään mitä se tarkoittaa)

Ei vaan ole tunteita. Sääli. Itse tiedän että jokin siinä mättää, ja nyt tajuan että on mahdotonta sanoa toiselle että '' en halua sinua, en tiedä miksi'' karma is a bitch. sen takia kaikkia näitä, olen kiireinen, ollaan vaan ystäviä.

Tämä mies, josta en ole kiinnostunut? Menin treffeille, oli kivaa. Ei oikeastaan ole paljon juteltavaa. Ja tässä liene pahin: se on ujo, ja se kehuu mua kokoajan, huomioi mua, eikä ole tyrkky edes. Tunteet vaihtelee, mutta yleensä mennään kaverilinjalla (olen katsonut peiliin...) Minun mielestä se ei osaa suudella, mutta eikö toi ole kaikki, mitä miehestä voi haluta? Siis noi ominaisuudet, ei tietenkään kukaan ole täydellinen...

Mä luulin et haluan miehen, mut ilmeisesti haluan aina jotain mitä en voi saada - sinkkuna ei ole pahempi vaikka tätä on jatkunu pitkään ja mieluummin olen yksin kun otan kenet tahansa.

Mut toisaalta oon toivonut että kaikki miehet tulee takaisin, joku näyttämisenhalu kai tässä on. Ja suurin osa on tullut takas!

Voiko uskoa kohtaloon? Ainoastaan 2 miestä harkitsisin uudestaan, tai ei tartteis ees harkita. Tämä unelmien(?) mies ja eräs toinen...

Tällä hetkellä siis sinkku, ja en edes etsi mitään. En jaksa ihastua, se on niin uuvuttavaa, ja tuntuu että joudun aina itse uhrautumaan ja saan sitten siipeeni. Puhumattakaan jostain vaikeasti tavoiteltavista leikeistä (jotka ilmeisesti toimii jollain tapaa) tai se että saa miettiä päänsä puhki tykkääkö mies. Ja toiset taas sanoo että kyllä sä tyttö sen kuule sydämessäs tiiät. Jep jep!

Mut point being, nyt kun en ole ihastunut, niin - en usko että haluan miestä. Ehkä ne parisuhteen hyvät puolet, läheisyys ja se että on joku tukena. Parisuhde on täyttä työtä, ilmeisesti deittailukin.

Joku sanoi että antaa ajan kulua ja tapailla, eihän sitä heti voi tietää mitä toinen haluaa. Ei niin, mutta mielestäni oon kyllä jollain tapaa jarrutellut liian tulisia tunteen ilmauksia, ja kuitenkin puhunut, ja aina käy samalla tavalla (tällä hetkellä aattelen kokoajan sitä joka mut jätti kerran)

Kadunko? en... Pelkään, että se ottaa toisen... (Kammo) Tuskin katuisin sitäkään jos olisin sen miehen kanssa. Mutta jollain tapaa en usko että sillon olin valmis suhteeseen, ehkä en nytkään.

Mutta kun tämä tapahtuu aina uudestaan, ja uudestaan, eikä suhteet etene sitä paria kertaa edemmälle... Aina mietin mitä vikaa on, mut aina vähemmän ja vähemmän.

Onko se niin että jos ei rakasta itseään, ei voi rakastaa ketään? Tai jos ei tunne itseään ja mitä haluaa, suhteesta ei voi tulla mitään?

Mä yritän parhaillaan opetella tuntemaan itseni paremmin, ihan itseni ja ilmeisesti tulevan mieheni vuoksi. Perimmäinen syy lienee se, että en halua et mulle käy niinkuin vanhemmille...

• keks. aloittaja

Jos miehet ei tajua vihjeitä, tyyliin osoittaa kiinnostusta ''tykkäämällä statuksista'' tai jotain hienovaraista flirttailua, juttelua. (En osoita tykkäämistä statuksilla, tai ainakaa odottele et mies tajuaa siitä)

Niin antaako miehet vihjeitä naisille? Voisinpa sanoa parikin miestä jotka on koulussa flirttaillu mulle. Tiedän että on kiinnostunut, ainakin se toinen. Mutta eipä ole mitään tapahtunut, eikä varmaan tapahdu ellen minä lyö kortteja pöytään.

Tuon unelmien miehenkin kanssa, aloitin pikkuhiljaa juttelee ja olin kyllä kokokesä, cool off ja endin jo unohtaa.

No kuitenkin, jos miehet ei tajuu vihjeitä (mikä edes on vihje) annatteko vihjeitä naisille ja toivotte että lähestyy, vaikkapa koulussa. Jos - niin miten?

• kesk.aloittaja

Nosto!

Olen päässyt yli tuosta unelmien miehestä... Ja taas oppineena voi varmaa rueta uusia juttuja miettii;=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3453
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2064
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1779
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1430
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1175
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe