Yariskuskit hermoraunioita

Sain turpiin yaris..

Olen pannut merkille yariskuskien herkät hermot. Syytä en tiedä, mutta johtuuko se autosta vai mistä? Autohan sinällään pitäisi olla varsin mainio kauppakassi.

12

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virkaveljesi

      Oletko ammatiltasi PSYKIATRI ?

    • Naurava komistus

      Herkästi Yariksissa ja isommissakin tojoissa tuntuu kaukovalot välkkyvän, kun sporttisesti Audilla (=LAATUAUTOLLA) kurvaa ohi.

    • köntsät housuissa

      Toyotaa ajaessa on väistämättä köntsät housuissa.

    • tonnikeiju 145 kg

      passka on lahkeessa himpuhtihtaroivalla autistimiehellä, kun tonnikeiju nousee yariksesta nyrkit supussa

      • Lihaksikas audikundi

        Kyllähän siinä nauraessa meinaa sonnat housuun valahtaa, kun läskiperse äheltää itsensä pihalle pienestä yariksesta.


      • tero versos
        Lihaksikas audikundi kirjoitti:

        Kyllähän siinä nauraessa meinaa sonnat housuun valahtaa, kun läskiperse äheltää itsensä pihalle pienestä yariksesta.

        Mulla hauviksen läpimitta 12 cm pane parremksi sitä paitsi mulla verso s.


    • auto ,pröystäilyyn ?

      Autovalitaan tarpeen mukaan ja varallisuuden, Auto ei saa olla itsetunnonkorjailua varten. Aivan sama millä ajaa audi , Mersu , toyota, pösö ,ford, mazda tai muunmerkkinen. Yaris, ei vaikuta eriteitten tulemisiin tai yleensäkään itsetuntoon.

    • voi *********

      No nyt se tunki jo nyrkit ****************** puun...

    • A:sta B:hen

      Vanhalla Yaris Versolla ajellessa huomaa, että vaikutus isommilla lotjilla ajaviin on sama kuin jos olisi autokoulun valkoinen kolmio perässä. Johtunee siitä, että tällä mallilla ajaa paljon kodinhoitajat ja eläkeikäiset papat.

      Muuten en valittaisi, mutta ikävä kun joka valoissa on aina yksi elvis tunkemassa rinnalle ja ohi. Varsinkin ruuhka-ajan ulkopuolella tykkään ajaa 20 km/h yli rajoituksen. Mutta kun aina on joku sankari kiihdyttämässä vasemmalta kaistalta, ja sitten eteen hidastelemaan. Ja kyllä, juuri audikuskit harrastaa tätä eniten. Mikä tieto tuskin tuli yllätyksenä kenellekään. Paitsi audikuskeille.

    • The Köle

      Vain nyhvelöt ajaa Yariksilla.

    • yariksellapääsee

      Yaris Verso, kohta 300 tkm mittarissa. Ei kertaakaan jättäny tielle. Aivan paskat ajo-ominaisuudet ja melua on kuin suihkukoneessa mutta toimii kuin singeri.

      • peruspirssejä ne on

        sepäse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7774
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4606
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3271
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1496
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe