Haetaan lastenhoitajaa Puistolaan 2014

Puistola

Hei, 3 v poikamme ja 6 v tyttömme tarvitsisivat 1 tai 2 kertaa viikossa hoitajaa 2-6 tunnin ajaksi. Lapset ovat "helppoja" eli todella kilttejä, mutta toki kovin aktiivisia. Luottamukselliset ja asialliset yhteydenotot janne.welling(at)gincupgolf.com
Tarve alkaa nyt keväästä ja jatkuu toistaiseksi.

4

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supernanny

      Hei!

      Olen -99 syntynyt tyttö Helsingistä. Olen luonteeltani luotettava, järjestelmällinen ja ahkera. Rakastan lapsia, ruoanlaittoa ja siivoomista. Perheeni kutsuukin välillä minua "kodin hengettäreksi" . Olen myös täysin päihteetön nuori.

      Olen hoitanut tuttavien lapsia paljon, sekä lisäksi olen töissä 4h:lla lastenhoitajana. Olen suorittanut lastenhoitokurssin, jossa perehdymme eri-ikäisten lasten hoitoon sekä kodin askareisiin.
      Olen perusteellinen siivoaja, enkä koskaan jätä mitään kesken. Koulussa kotitalouden numeroni on ollut aina 10.

      Voin hoitaa lapsia, siivota sekä laittaa ruokaa (voin esim. leipoa juhliin tms.) viikonloppuisin, iltaisin, sekä koulujen loma-aikoina. Palkkauksesta sovitaan tapauskohtaisesti, mutta olen hyvin edullinen. Esim. lapsia hoidan n.8 e/ tunti (max. 3 lasta)

      Jos kiinnostuit laita viestiä tai soita!
      Sähköposti: [email protected]
      Numero: 0505574166

      • Supernanny

        Edelliseen viitaten arkena kouluni loppuu:
        Ma: 16
        Ti: 14
        Ke: 15
        To: 14
        Pe:13

        Eli n. 1h päästä varmaan pääsisin.


    • jaanamarket

      Heip! Onko tarvetta vielä hoitajalle? :) Laitoin sähköpostia myös. Terveisin Jaana Puistolasta

    • moikkamoi97

      moikka! Olen 17 vuotias lapsirakas tyttö vantaalta. Minulla on kokemusta lapsista 1-3 vuotiaista päiväkodista, jossa olin 2 viikkoa ja oma siskoni on 7 vuotias ja olen aina puuhastellut hänen kanssa. Teidän ilmoitus oli laitetta kauan aikaa sitten, mutta jos tarvitsette hoitajaa ottakaa yhteyttä. ( [email protected] )

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe