Olet niin hädissäsi kaikesta, kun et tiedä että mä oon aina kiltti pikku pöhköille.
Pelkäät aivan turhaan
31
844
Vastaukset
- PikkuPikkuPöhkö
En ole hädissäni. Tunteet alkaa muuttua ystävyydeksi, koska muuhun en saa vastakaikua. Mutta se kertoo toisalta, että olin oikealla asialla.
- Miksi et sitten
ollut kiltti tällekin pöhkölle? En ole hädissäni mistään, mistähän olet saanut sellaisen käsityksen?
- Eihän pienille
saa olla paha, ja isoille ei uskalla.
- huomenta sulle
en sanoisi että olen hädissäni mistään, se on väärä sana, enemmin ehkä surullinen ja pettynyt, tähän kaikkeen mitä on ollut.
pettynyt siihen että niin paljon hukkui tänne kaunista ja hyvää.
olen tainnut kadottaa sen kiltteyden tunteen itseäni kohtaan jonnekkin vaikka uskon ja ehkä tiedänkin että olet kiltti mutta se kiltteyden tunne itseäni kohtaan on loitonnut pois,
olen niin monesti tuntenut aivan päinvastoin.
en myöskään pelkää, tiesin jo kauan sitten ja taisin joskus sulle mainitakkin että
tässä tulee näin käymään, kaikki hukkuu tänne.
tiedän että en osannut olla ja kirjoittaa kuten muut ja he vetosivat suhun enemmän kuin kuiva minä. ja sitä seuratessa en osannut enää sitäkään vähää kuin ennen.
kaiken tuon takia olen täältä poissa enenemässä määrin, se helpottaa omaa oloa, en kuitenkaan enää usko että pystytään kaiken jälkeen luomaan oikeaa
yhteyttä. siinä suhteessa olet oikeassa että pelkään seurata sanottaviasi muille koska itse halusin joskus olla niiden kohteena.
nyt auto käyntiin ja liikenteeseen ja hommiin, eilisen päivän olin keski-suomessa, missä vain kunhan poissa täältä.
mukavaa pyhäpäivää sulle.- katkera sappi
Hei idiootti. Etkö tajuu, et toi on ihan vieras ihminen sulle. Mee kylvämään tota harhaista katkeruuttasi vaikka huuhaa osastolle.
- ja sinulle
katkera sappi kirjoitti:
Hei idiootti. Etkö tajuu, et toi on ihan vieras ihminen sulle. Mee kylvämään tota harhaista katkeruuttasi vaikka huuhaa osastolle.
idiootille, hän kyllä varmasti tietää,että on vieras kunhan kirjoitti, mutta itse et näköjään tajunnut, eli sinähän se idiootti olet,,
- ei hän tiedä
ja sinulle kirjoitti:
idiootille, hän kyllä varmasti tietää,että on vieras kunhan kirjoitti, mutta itse et näköjään tajunnut, eli sinähän se idiootti olet,,
Eiköhän tuo ollut vain vähän kettuilua tyypille, joka itse on aina niin tarkka, kuinka vieraat ihmiset eivät saisi kirjoittaa toisilleen kuin tuntien.
- Se on se Byllerö
ei hän tiedä kirjoitti:
Eiköhän tuo ollut vain vähän kettuilua tyypille, joka itse on aina niin tarkka, kuinka vieraat ihmiset eivät saisi kirjoittaa toisilleen kuin tuntien.
Aivan, kuten esim. täällä ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/12104679/#comment-66620090
"miksi te ihmiset kerrotte tätä näillä sivuilla, ei sillä mitään merkitystä täällä ole"
"Ja sen tulet kertomaan tänne paskasivuille ei kenellekkään. Voi ihmiset !"
ja toisen kerran sama "Ja sen kerrot täällä paskasivuilla ei kelleen. Kannattaa varmaan kertoo ne jutut sille immeiselle eikä meille yleisölle. "
Miks itse ei kerro sille ihmiselleen vaan meille yleisölle kaataa paskaa niskaan?
Täällä "alkuperäinen" viesti, jota tossa vähän mukailtiin http://keskustelu.suomi24.fi/node/12095953/#comment-66535306
Heh, itse pitää joka ainoaa kirjoittajaa Hannunaan, kuten nyt tässä Ap:tä.
- Lienee kuitenkin nii
Että se kiltteys pitää osoittaa tälle henkilölle eikä mainita sitä täällä kohdistamattomalla viestillä !
- vihdoinkin
Mistä mun pitäisi olla hädissäni? Ei mistään. En pelkää mitään ei enään tarvitse pelätä ehkä ap tarvitsee ehkä ei. Nettihän ruokkii itse itseään helposti tulee väärinkäsityksiä. Eihän suomessakaan ole kuin muutama miljoona ihmistä ja tilanteet voivat olla samanlaisia. Ikuinen rauha.
- 18+8
Mutta mä olenkin iso pöhkö?
- Pöhköilevä pieni
Ei en ole hädissäni at all. Julmetun peloissani näiden omien tuntemusteni kanssa. Ei oo mikään pikkuihastus kyseessä. Eikä ole sullakaan. Kumpikaan ei halua, vaikka haluukin. Raju sekametelisoppa. Enhän mä sua edes ikävöi, silti roikun täällä? N -> m
- Se vaan että
sitä kiltteyttä ei voi osottaa noin vaan omalla käytöksellään.
- sitä voi
kysyä siltä pöhköltä, mitä sinä olet sille, saat oikeamman vastauksen.
- onko varma ??
miksi sitten kys. viesti ja miksi hän ei tiedä tätä asiaa ??
- 626tqf
En enimmäkseen pelkää, vaikka toisinaan tunnen kauhua häntä ajatellessani. Oikeastaan hän onkin ainoa ihminen, joka on tullut toistuvasti painajaisuniini ja joka saa minussa aikaan ahdistusta ja sydämentykytyksiä. Hänen sanansa sen tekevät?
En silti pelkää häntä.
Hän on se ihminen, jolta olen kaksi kertaa saanut niin vihaa täynnä olevan katseen, että olen meinannut jäätyä niille sijoilleni. Harmaat silmät ja vihainen katse on melko jäätävä yhdistelmä.
En silti pelkää, pelkä, pelk, pel, pe, p,,,,,, - No miksi hän ei
tiedä että olet kiltti tai paremminkin miten et ole osoittanut sitä hänelle?
- Ei turhaa silloin
Jos ei keran tiedä.
- Ehkä kerrot
ja osoitat tuon minulle itselleni jotta voin unohtaa pelkoni.
- sorge
Se mitä tunnen ei ole koskaan ollut turhaa eikä ole.
- Miksei se ole selvää
hälle vaan se pitää tääl tiedottaa missä sil ei oo mitään merkitystä.
- 15+1
Ap!! Vastaa! Miksei kohteesi tiedä,että ole kiltti? Välitätkö hänestä? Nyt kertomaan! ;)
- ei mulle mutta
En huoli ihmisiä, jotka ylenkatsovat minua.
- no mixhän sit
piti tulla ylenantamaan tänne jos kerran et oo ap !!
- no voi voi!!!!!!!
no mixhän sit kirjoitti:
piti tulla ylenantamaan tänne jos kerran et oo ap !!
tulithan säkin ylenantamaan tänne!!
onko tämä sun yksityispalsta? sen on vähän näköinenkin... :)
- pikkupöhkö
kiittää, että hänet on määritelty ja vaarattomaksi todettu, oli totuus sitten musta tai valkoinen.
- totuusko
Sanotaankos kuitenkin et mennään harmaalla alueella
- ei täällä ole
totuusko kirjoitti:
Sanotaankos kuitenkin et mennään harmaalla alueella
totuuksia koska olemme kaikki vieraita toisillemme.
- totuusko
ei täällä ole kirjoitti:
totuuksia koska olemme kaikki vieraita toisillemme.
Naulankantaan, siksi ehdotinkin harmaata aluetta.
- kiva niille
Se on kyllä tullut selväksi.
- Näytä se.
Mä mitään hädissäni oo. Jätin rauhaan, kun ei sitä kiltteyttä mulle haluttu osoittaa. That´s it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2847385Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413836PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23418Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a683133Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1132807"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin372603IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492478Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.522226- 682013
- 991881