Olisin luopunut vuoksesi kaikesta

ihan kaikesta

Et uskoisi jos kertoisin.

43

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme yksi kolme

      Sinun sanaasi luotan, kerro vaan

    • kuuntelen

      Kerro

    • Kaikkea kans

      No et tullu kertomaan mulle sitäkään asiaa :(

    • Sanontahan on

      Parempi myöhemmikin kuin ei milloinkaan.
      Kerro nyt, niin voin varmistua oletko hän, vai joku toinen.

    • miksen tiennyt?yksin

      Olisinpa tiennyt tuon silloin. Juuri tuo olisi ratkaissut kaiken ja olisimme päässeet paratiisiin.

      • Kertoisitko?

        Onko tämä miehelle vai naiselle?


      • juuri tuo kertoo sen

        että kannattaa olla ihmisten kanssa puheväleissä eikä pitää täällä sessioita.
        täältä ei pääse paratiisiin.


    • veitsen terällä

      Jos et kerro, niin et anna mahdollisuuttakaan uskoa. Siispä kerro se hänelle.
      Minäkin olisin valmis pistämään koko elämäni uusiksi erään miehen takia.
      Mutta hän taisi juuri jättää minut hiljaisuuteen. Musertava tunne.

    • saatan uskoa

      Minäkin olisin erään naisen vuoksi tehnyt mitä vaan. Hän ei enää.

      • miksi te ihmiset_

        kerrotte tätä näillä sivuilla, ei sillä mitään merkitystä täällä ole, olisitte kertoneet sen
        sinä sille naiselle ja ap omalle ihmiselleen, joka ei myöskään kertonut mitään.
        mitä sillä sitten enään on väliä kun sanotaan että minäkin OLISIN ...
        paljonko sinä mies olet kertonut tästä kaikesta sille naiselle itselleen? villi veikkaus ettet mitään.


      • Kerro jotakin

        mitä teit hänen vuokseen ? Edes yksi asia.


      • nainen1

        Minä taas tiedän miehen jonka kiinnostuksen käsitin liian myöhään :( nuori, epävarma ja sokea rakkaudelle kun olin...


      • saatan uskoa
        Kerro jotakin kirjoitti:

        mitä teit hänen vuokseen ? Edes yksi asia.

        Paljonkin tein. Esimerkiksi lopetin erään harrastuksen että pystyimme viettämään enemmän aikaa yhdessä.


    • kantsis kyl

      Ois aika hienoa sanoa rakkaalleen että teen sun vuokses mitä vain. No en sentään lapsia uhrais. Mut muuten.

    • Kertoisitko?

      Onko tämä miehelle vai naiselle?

    • never know

      Sama tässäkin. Ihan kaikesta luopuisin, mutta vaikka sen tekisin et siltikään olisi minun.

      Mutta totuus on kyllä se, että olen valmis luopumaan kaikesta sinun vuoksesi.

    • yhdetön

      Vaarallista ja ajattelematonta.

    • nähty on

      Jos on valmis sellaiseen, on valmis sanomaan tällaisen kasvotusten tms suoraan henkilölle irl. Muuten menee pohja pois koko jutulta.

    • Ei se oikein kannata

      Sehän on kohtuutonta. Ajattele, jos olisit tullut katumapäälle?

      • Lupaus...

        Samaa mieltä, on myös kohtuutonta ottaa vastaan tällainen tarjous. Ymmärrän sen itse nyt.


      • Lupaus...

    • Uskon sua

      Luopuisit kaikesta, ja sitten minun pitäisi ottaa koppi. En ole niin tyhmä.

    • Eikös ollut

      ihan hyvä ettet luopunut? :)

    • Voi että

      Ja sen tulet kertomaan tänne paskasivuille ei kenellekkään. Voi ihmiset !

    • On asioita

      joita ei kannata kertoa täällä jos niitä ei voi kertoa kohteelle itselleen. Tämä on juuri sellainen.

      • peukku

        ylös ).


    • aijaa?

      no silleenhän mie tein, elämästäkin... nyt on sitte uus, et uskoisi, jos kertoisin.

    • Hoh

      Joo, aloittaja kuulostaa juuri siltä, että olisi ehkä ollut valmis luopumaan kaikesta paitsi ylpeydestään. Eli vastapuolelle ei ole sanonut asiasta mitään.

      En uskoisi niin, kun et ole kertonut.

    • paskapuhetta0,8

      Mikset sitten luopunut?

    • Niin tietty

      Ja sen kerrot täällä paskasivuilla ei kelleen. Kannattaa varmaan kertoo ne jutut sille immeiselle eikä meille yleisölle.

    • hyvä leuhkia

      tekemättömillä töillä. miksi et sitten tehnyt niin, ainakin viestistä saa kuvan että jäi
      pelkän - isin asteelle.

    • olisit vai

      miksi se sitten jäi kolmeen riviin anonyymillä palstalla?

    • VÄÄRIN EN

      USKO ETTÄ KERTOISIT.

    • no täällähän

      se kannattaakin kertoo.

    • Päivi K.

      Mä luopuisin vieläkin. Se ei vaan käytännössä onnistu.

    • hupijuttuja,

      hupijuttuja.

    • mä niin oisin tehny

      kaiken mut en sit tehny mitään. //.

    • -P-

      Eihän sinun tarvitsisi kaikesta luopua, tarvitsee omaakin elämää olla. Mutta se yksi ISO asia on joka häiritsee, tiedät kyllä mikä. Mutta jos siitä luopuisit niin se sotkisi liikaa sinun ja minunkin elämää. Jos asuisit lähempänä, niin tilanne olisi hankalampi. Ehkä se on parempi näin ettei nähdä lähestulkoon koskaan, näillä mennään. Pitäisi vain saada sinut savustettua ulos päästäni senkin mies.

    • Raivoisa ruusu

      "Olisin luopunut vuoksesi kaikesta"

      En usko.

      Lauseesi on vain yksi tuhansista rakkauselokuvien kliseistä: "Rakastan sinua ikuisesti", "Ei ole toista sinun kaltaistasi", "Nyt vasta olen rakastunut ensimmäistä kertaa, kaikki elämässäni tähän asti on ollut vain harhailua, mutta nyt, sinun kanssasi, olen löytänyt todellisen rakkauden!", "Olisin luopunut vuoksesi kaikesta" jne jne jne..............

      Näytä se.

      Luovu ensin kaikesta minun tähteni, niin osoitat itsesi luottamuksen arvoiseksi. Jos todella haluat minut, olet valmis ottamaan riskin.

      Tällä kertaa näin päin.

      • Naisap

        Nuo kaikki kliseet voivat olla totta joskus.

        Myös se otsikon klisee.

        Nyt luovun palstasta. Se on ainut oikea tie.


      • rakastan ikuisesti

        Jaahas vai tämmöstä tekstiä nyt, naiselle vai miehelle?


      • sukupuoli
        rakastan ikuisesti kirjoitti:

        Jaahas vai tämmöstä tekstiä nyt, naiselle vai miehelle?

        Tuskin mies ottaisi nimimerkikseen Raivoisa ruusu.


    • Mokasin

      Niin minäkin, jos olisit ollut tosissasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe