Sano suoraan. Ei tuota kestä katsella. Jotain tälle tilanteelle pitäisi tehdä.
Olenko minä syyllinen pahaan oloosi?
31
417
Vastaukset
- No sano sinä ensin
kuka olet, mites muuten voi kukaan vastata.
- Eiköhän ne sun
" tekemiset " oo nahty.
- alkaatylytysriittää
Olet.. mutta en jaksa enää..
- Itehän sen kai
parhaiten tiedät ootko aiheuttanut jollekki pahaa oloo.
- haloja.
Mitä sä nyt tommosia mietit. Sun pitäs nyt keskittyä siihen naiseen. Ei mihinkään muuhun.
- nainen.....
kyllä yks mies on syy tähän oloon...kun hänen pitäis olla syy mun hymyyn! Niin sen pitäis olla!
- M.... Mies
Jos tuo oli minulle mutta tuskimpa niin vastain että et ole syyllinen mihinkään ja jotain jos ajattelen niin ne ovat vain positiivisia ajatuksia. :)
Tämä siis mieheltä naiselle. :)
Mukavaa ilta-auringon täyttämää perjantaita jokaiselle. :)
Ps. Ei ne asiat syyttelemällä parane ja riitaan tarvitaan aina kaksi.
Ensin kannattaa yleensä katsoa peiliin ja miettiä omia tekosia. Mutta nyt kamun luokse iltaa viettämään. :) - iseeitinyoureyes
En kestä katsella tuota kärsimystä. Pelkään että teet jotain itsellesi.
- just så
ja sinä mässäät asialla yleisellä nettipalstalla. mitään muutako et osaa ?
- olet oikeassa
Saattaa se niin mennä..
- iseeitinyoureyes
olet oikeassa kirjoitti:
Saattaa se niin mennä..
Ei saa mennä! Kiellän, ja sinä tottelet!
- ookko hullu
iseeitinyoureyes kirjoitti:
Ei saa mennä! Kiellän, ja sinä tottelet!
ja teet lisää pahaa oloo tolla >> et tajuu et se on vieras??????????????????????
- en enää
Joskus tuotakin mietein. En tosin kuolla kait ole koskaan halunnut mutta satuttaa itseäni fyysisesti.
Ps. Olet hieman myöhässä tuon huolesi kanssa.
- Eiköhän jokainen
tiedä onko aiheuttanut toiselle ihmiselle hyvää vai pahaa oloa, etköhän sinäkin.
- otetaampaalusta
Perinteinen kysymys; minne menee? Miehelle vai naiselle?
- eat shit
Kyllä, painat mieltäni koko ajan. Kiitti vaan vitusti PASKA
- iseeitinyoureyes
Miksi tässä näin kävi? Olet kuin toinen ihminen.
- voisitko
iseeitinyoureyes kirjoitti:
Miksi tässä näin kävi? Olet kuin toinen ihminen.
Kuinka niin toinen ,miten olen muuttunut? sinä olet muuttunut kun inhoot.
- 11+6
Jaa, pantera heränny...
- ei kai..
Se metalli bändi vai
- itselleen puhelija
ei kai.. kirjoitti:
Se metalli bändi vai
Ei vaan nimimerkki pantera aka halusin sun kanssa aka torjuttu mies aka huolestunut mies.
- iseeitinyoureyes
itselleen puhelija kirjoitti:
Ei vaan nimimerkki pantera aka halusin sun kanssa aka torjuttu mies aka huolestunut mies.
Mitä ihmettä? Kuka pantera? Sulla taitaa olla vilkas mielikuvitus!
- järkihukassa
Mistä lie kumpuaa kun ilmassa on. Kun ei tiedä ei voi olla, jos järjellä ajattelee.
- ei voi mitään
Rakkaus satuttaa.
- murheellinen mies
Eihän sitä nyt niin voi sanoa että hän olisi syyllinen murheelliseen olooni, se on tilantee hankaluus joka siihen syyllinen on.
- ....
Itse olen syyllinen mut olis yks jonka kuulumiset täytyis tietää muuten kaikki OK
- kuusi tähteä
Jos olet hän niin luoteesi ja kieroutesi on paljastunut minulle. Ei en halua kiertopalkintomiestä itselleni enkä muuteskaan olla tekemisissä kuten sen varmasti huomaat
- Suoraan sanottuna
Olet !
- nainen...
Mikä on kiertopalkintomies?? :D
Kysy siltä naiselta suoraan rohkeasti! Vaikka ihan kaverimielessä sano että haluaisit puhua menneistä, tai pyydä menneitä anteeksi jos on jotain jossa epäilet hänen tuntevan että olisit häntä loukannut tai muuten aiheuttanut hänelle pahan olon. - onko jotain tehtävis
Mitkä ovat suunnitelmasi hänen suhteen ? Mitä voit tehdä ?
- kiellän sen hu*rrra
Halusin sun kanssaaah. Sulla on niin ihanat hiukset mä en kestä! Maratooniketjut jatkukoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534300Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813993- 703468
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963400Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1062415- 352278
- 242149
- 362149
- 382119
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232014