Tapailemani nainen asuu exänsä kanssa

klasu3

Tervehdys!

Minulla on pieni ongelma. Olen tapaillut erästä naista n.7kk,kun aloimme tapailla,hän vielä seurusteli. 4kk sitten hän sanoi eronneensa miehestään. "Ex" silti vielä asuu naisen kanssa. Asunto on naisen ja naisella on myös yksi 4v lapsi "exäänsä" edeltävästä liitosta. Hän on monta kertaa sanonut,että pitäisi päästä eroon "exästä".. Mutta kun olen muutamia kertoja kysynyt,että koska tämä "ex" muuttaa muualle,hän on aina vastannut: "en osaa sanoa". Ja kun kysyn miksi et tiedä,ei kai se niin vaikeaa ole jotain aikataulua tietää,on vastaus: "kaikki ei ole niin mustavalkoista". Kauanko tuota muuttoa pitäisi mielestänne odottaa? Vai pitäisikö kysyä naiselta jotain muuta älykästä,joka antaisi vastauksen?
Ei tässä muuten mitään,mutta kyllä tuo heidän yhdessä asuminen alkaa hieman häiritsemään..
Kiitos vastauksistanne/vinkeistänne jo etukäteen!

7

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin hommasi on

      Tuo nainen on pettäjä ja tottunut valehtelija ja sinä olet kakkonen. "Ex" on petetty mies, joka ei tiedä sinusta tai "erostakaan" vielä yhtään mitään, "mä erosin" on naispettäjän sinulle syöttämä valhe. Siirry lukemaan Uskottomuuspalstaa, saat sieltä vinkkejä kilokaupalla.

    • na:na

      IDIOOTTI.!!!!

    • MinäQ

      Haittaako se? Josse sopii naiselle, sopiiko se sinulle? Si siitä mitään haittaa ole?

    • minunmalli

      No voisit vaikka jutella tämän ns Ex:n kanssa.
      Jos se sinua haittaa että tapailemasi nainen asuu toisen kanssa niin sano se hänelle. Jos suhde olisi loppu niin kyllä tuo mies olisi jo muuttanut pois jos nainen sitä oikeasti haluaisi.
      Kyllä asunnon saa jos sitä haluaa ja oikeasti tarvitsee.

      Itse lopettaisin suhteen. Koska en tapaile varattuja.
      Jos on rehellinen itselleen ja toiselle on parempi mahdollisuus aloittaa uusi suhde.

    • varavoimala

      Kuten yllä sanojat sanoivat, niin älä mene siihen säätämään. Jätä homma kesken ja katsele sitten uusiksi kun ovat sotkunsa selvittäneet.
      Älä sinä ala heidän sotkuihinsa.
      Äläkä varsinkaan mene siellä kodissa edes käymään jos toinenkin osapuoli vielä asuu siellä.

    • horoperse

      Ihana nainen...lapsi, kaksi liittoa takana, pettää ja varmaan dokaa....hyi hel etti

    • jormalaiset

      Kiinnostava tapaus. Ikävä kyllä turhan tuttu. Sanoisin että puolessa vuodessa tottuu. Sitä pitää jo tavallisena että vaimo on poissa. Naapurin yövuorossa, toisella exän luona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe