Orange is the new black

ggg1

19

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikoja sitten
      • kjuyi

        No eipä kaikki ole kuulleet edes koko sarjasta.

        Joten suuri kiitos aloittajalle, pitää katsoa kyseinensarja.


    • coralbell

      Mä jäin ihan koukkuun :D Inhoon tommosia sarjoja, joiden tuotantokausi loppuu jotenkin jännästi ja haluun vaan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu :D Onneks kesällä alkaa toinen tuotantokausi.

    • gpd

      Ahmin kaikki jaksot lähes putkeen, todella koukuttava ja hyvin tehty draamasarja, suosittelen myös!

    • BookingNow

      Mitä piditte Lip Servicesta? Yle Areena tarjoaa:
      "Uusi sarja. 1/12. Glasgowlaisten lesboystävien tiet ovat eronneet, mutta nyt Frankie palaa New Yorkista kotiin tätinsä hautajaisiin. Entinen rakastettu Cat on löytänyt toisen, mutta jälleennäkeminen sekoittaa pasmoja."

      • 765767

        Sucks so bad.


    • Laura<33333

      On ihan huippu sarja, mut kuulemma siinä toisessa tuotantokaudessa ei oo Laura Preponia :(((

      • Laura fan

        On Laura kakkoskaudella myös mukana, ei tosin joka jaksossa. onhan se varmistettu jo moneen kertaan! Google kertoo :)


      • laura<333
        Laura fan kirjoitti:

        On Laura kakkoskaudella myös mukana, ei tosin joka jaksossa. onhan se varmistettu jo moneen kertaan! Google kertoo :)

        No hyväää! Mää jo olin ihan masiksessa :D Elikkäs kakkos kautta odotellessa.


    • smoothi

      Hyvä sarja! Tylsimpiä osioita olivat ne Larryn läpinät sekä sen vanginvartijan ja latinotytön cheesyt kuviot.

      Olen varmaan ainut joka jollain masokistisella tavalla ihastui Piperiin :D

    • Homer Jay

      Piper on ihana, Alex ei.

    • kiitti vinkistä

      Pitää katsoa joskus

    • suosittelen

      Oon jo jääny koukkuun!! :)

      • AlexVause

        Siihen jää koukkuun, itse katoin kahdessa päivässä kaikki jaksot! Kesäkuun alussa vihdoin toinen kausi netflixillä!


    • mad eyes

      Ne jaksot on niin ihania, joissa Alex ja Piper on yhdessä, aaahhh....

      • vauseman

        Kuukausi, ja uusi kausi vihdoin netflixissä!! Juuri tuli varmistus myös ssrjan jatkuminen kolmannelle kaudelle, hienoa :)


      • vauseman
        vauseman kirjoitti:

        Kuukausi, ja uusi kausi vihdoin netflixissä!! Juuri tuli varmistus myös ssrjan jatkuminen kolmannelle kaudelle, hienoa :)

        Hemmetin kännykkä, sori kirjoitusvirheistä.


    • buba

      Toivottavasti tulee taas hdfinille ilmaiseksi ja suoraan striimaten katsottavaksi. Oli kiva katsoa viimeksi kaikki putkeen.

      • fgfgd

        13 tuntia, vau.. aika hyvä suoritus. Voisi itsekin yrittää 2. kaudella tota. Vielä iso kassi karkkia ja pullo kokista viereen. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe