vain sinä olet

............

Mielessäni

28

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tury

      Kerro se hänelle!

    • Lucky me

      Ymmärrän. Onhan siitä aikaa kun tavattiin.

      • kysymystenkysymykset

        Milloin tapaamme jälleen? Mitä haluat minulta? Onko "meitä"? Tietääkö sinunkin sydän, mitä on tapahtumassa ja miksi? Uskalletaanko yhdessä?


      • lucky heart
        kysymystenkysymykset kirjoitti:

        Milloin tapaamme jälleen? Mitä haluat minulta? Onko "meitä"? Tietääkö sinunkin sydän, mitä on tapahtumassa ja miksi? Uskalletaanko yhdessä?

        Minulle on sinulle rakkaimpain vain yksi sana jäljellä: LOL


      • vastauksiaheitän
        kysymystenkysymykset kirjoitti:

        Milloin tapaamme jälleen? Mitä haluat minulta? Onko "meitä"? Tietääkö sinunkin sydän, mitä on tapahtumassa ja miksi? Uskalletaanko yhdessä?

        Huomenna KultaMokkaa;) Sydän on tietänyt jo pitkän aikaa, en sitä rakkaudelta voi huijata.


    • parahin olen

      niinhän mä olen!

    • sydän huutamaan jää

      Sinä vain mielessäin oot, jo kolmatta vuotta sua kaipaan vaik sä tuskin mua enää muistatkaan. Perkele. Vittu saatana. Mut pyyhit sun elämästäs kuin tiskirätin vaan sua jäin oottamaan. Kysymys; palaatko elämääni? Löydänkö sinut uudestaam? Yhtyvätkö vielä polkumme? Entä yhdymmekö me? Jaksaisikohan sitä vielä keittää perunoita?

    • ........

      Sydämeeni mahtuu vain yksi suloinen satumaa muita en huoli

    • Hannele.

      Satumaa on kyllä mun. On ollut jo useampia vuosia. Onneksi

      • gillis_

        Hannele mä en halua sua tajua jo rakkaus kuuluu toiselle JÄTÄ MUT RAUHAAN


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Hannele mä en halua sua tajua jo rakkaus kuuluu toiselle JÄTÄ MUT RAUHAAN

        Äläs turhaan ujostele rakas. Mä hyväksyn sun menneisyyden, sillä tajuan että sun sydän kuuluu nyt vain mulle. Ja päinvastoin, mä en halua ketään muuta kuin sua.


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Äläs turhaan ujostele rakas. Mä hyväksyn sun menneisyyden, sillä tajuan että sun sydän kuuluu nyt vain mulle. Ja päinvastoin, mä en halua ketään muuta kuin sua.

        Sä,et ole mulle mikään... satumaa on mun elämäni suurin rakkaus ja tuleva vaimo


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Sä,et ole mulle mikään... satumaa on mun elämäni suurin rakkaus ja tuleva vaimo

        No kun oot aikas seikkaillut sen naikkosen kanssa ja tajunnut kenet oikeesti haluat vaimokses, niin palaa mun lämpöiseen syliin. Rakas ainokaiseni, kukaan ei voi rakastaa sua enemmän kuin mä.


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        No kun oot aikas seikkaillut sen naikkosen kanssa ja tajunnut kenet oikeesti haluat vaimokses, niin palaa mun lämpöiseen syliin. Rakas ainokaiseni, kukaan ei voi rakastaa sua enemmän kuin mä.

        Lopeta en ikinä tule sun luo etsi joku muu mä olen varattu satumaalle


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Lopeta en ikinä tule sun luo etsi joku muu mä olen varattu satumaalle

        Toi on vieläkin niin mielettömän suloista. Siis toi kun leikit vaikeasti tavoiteltavaa. Mutta ai että kun sut saa lämpenemään, huh... Ihanat kylmät väreet menee pitkin selkää kaikkia niitä ihania hetkiä muistellessa.


      • Hoh hoijaa
        gillis_ kirjoitti:

        Lopeta en ikinä tule sun luo etsi joku muu mä olen varattu satumaalle

        Lääkkeet,ne lääkkeet!!!!


      • Tietoviisaus
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Lääkkeet,ne lääkkeet!!!!

        Satumaa sydän Hannele


      • gillis_
        Tietoviisaus kirjoitti:

        Satumaa sydän Hannele

        Hannele en ikinä huoli sua elämääni


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Hannele en ikinä huoli sua elämääni

        Huomenna keitän sulle juhla mokkaa ja tarjoan vaselma hillo munkkeja kahvin kanssa rakas satumaa, mihin aikaan tuut?


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Huomenna keitän sulle juhla mokkaa ja tarjoan vaselma hillo munkkeja kahvin kanssa rakas satumaa, mihin aikaan tuut?

        en juo kahvia ja munkkit on pahoja YÖK


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Huomenna keitän sulle juhla mokkaa ja tarjoan vaselma hillo munkkeja kahvin kanssa rakas satumaa, mihin aikaan tuut?

        Sitä paitsi mulla on 5:30 aikaan herätys kello soimassa työ harjoittelu 8viikkoa pussi lähtee kello 6 aikaan keittiössä pitää olla kokki vaatteet päällä kello 7 aikaan tää viikko oon salaatti puolella ensi viikko lämmin ruoka puolella ihguu kun saa syödä salaattia paljon saa itse valita mitä salaattiin haluaa ne kalapihvit oli ihan sika hyviä


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Huomenna keitän sulle juhla mokkaa ja tarjoan vaselma hillo munkkeja kahvin kanssa rakas satumaa, mihin aikaan tuut?

        En ikinä tule sun luo oon satumaan rakas


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Sitä paitsi mulla on 5:30 aikaan herätys kello soimassa työ harjoittelu 8viikkoa pussi lähtee kello 6 aikaan keittiössä pitää olla kokki vaatteet päällä kello 7 aikaan tää viikko oon salaatti puolella ensi viikko lämmin ruoka puolella ihguu kun saa syödä salaattia paljon saa itse valita mitä salaattiin haluaa ne kalapihvit oli ihan sika hyviä

        Tehdään yhdessä viikon loppuna kalapihvejä ja katsellaan telkkaria ja saunotaan hani


      • 7+20
        Hannele. kirjoitti:

        Tehdään yhdessä viikon loppuna kalapihvejä ja katsellaan telkkaria ja saunotaan hani

        Voi hypätkää nyt jo järveen tai mereen...


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Tehdään yhdessä viikon loppuna kalapihvejä ja katsellaan telkkaria ja saunotaan hani

        Mä en tee sun kanssa yhtään mitään... koska mua ei kiinosta ........ rakastan satumaata en sua


      • 124
        gillis_ kirjoitti:

        En ikinä tule sun luo oon satumaan rakas

        mitä helvettiä.

        suomi24:n lesbopalsta jaksaa aina yllättää mut uudelleen.


      • 7+20
        gillis_ kirjoitti:

        Mä en tee sun kanssa yhtään mitään... koska mua ei kiinosta ........ rakastan satumaata en sua

        Kysyinkö mä sulta sitä. Ajattelin vaan, että pieni viilennys taitaisi tehdä teille kummallekin hyvää.


      • Ihailijadi
        gillis_ kirjoitti:

        En ikinä tule sun luo oon satumaan rakas

        Oletko tänään vapaalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe