Cafe racereita?

Onko täällä raaseri miehie/naisia.Keväästä alkaen päähäni on ilmestynyt kuin tyhjästä ajatus oman pyörän takapään pilkkomisesta ja ohjaustangon madaltamisesta Cafe Racereiden tyyliin.
Uskoakseni minulla on helppo pyörä muutella,eli Suzuki gs 450.
Tangon vaihtohan on helppoa,mutta takapää hieman askarruttaa.Tehdäkkö se metallista vaiko lasikuidusta.Metallityöt lähellä sydäntä.Mitä pitää erityisesti ottaa huomioon takapään teossa?Sähköt,johdotukset?
Täytyykö pyörä muutoskatsastaa jos sitä muovailee?
Tarkoitukseni olisi muuttaa pyörä mahdollisimman edullisesti räyhäkkään oloiseksi papattajaksi.
Onko Suomessa olemassa minkäänlaista Cafe racer toimintaa,tapahtumia tai kerhoa.
Jos sinulla on itsellä Raaseri,niin kehtaatko laittaa kuvan siitä tänne,kiinnostaisi kovasti jokainen itsetehty pyörä.

6

2301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 206 kg / 182 hv

      Herää kysymys voidaanko sanaa raaseri käyttää Suzuki GS 450:sen yhteydessä...?

    • next race

      Homma kiinnostaa. Linkissä selkeet ohjeet Cafe Racer pyörän rakentamiseen. Nyt vaan pitäs löytää joku pyörän raato. Vanhoja made in japan pyöriä saa halvalla.
      http://www.bikeexif.com/build-cafe-racer

    • 206kg/182hv no miksikäs ei voisi?Ei sitä raaseri sanaa ainakaan tässä yhteydessä ole tiukasti sidottu mihinkään teho-paino suhteeseen.Käy vaikka googlettamassa cafe racer ja lue teksti,niin hiffaat ehkä termin Cafe Racer sisällön paremmin.

      Next race kiitti paljon tosta linkistä.Paljon mielenkiintoista juttua ja sikamagee Honda heti pääkuvissa.Vanhat Japsit on hyviä caffetteluun.Osia saa puoli ilmaiseksi ja tekniikkakaan vaadi Nasan papereita.Vaikka tietty made in England on made in England,mutta..
      Pääasia että saa antaa siivet omalle luovuudelleen.
      Tuli sitten hyvä taikka huono,niin muista aina sanoa,että MINÄ SEN TEIN..

    • cb450

      Kannattaa kuitenkin muistaa, että raadosta rakentaminen ei ole koskaan halpaa. Hyväkuntoinen GS450:n on kyllä hyvä pohja, jos haluaa selvitä suht edullisesti. Omiaan noista ei saa koskaan pois, mutta se ei liene tarkoituskaan.

    • Ei niitä rahan takia varmaan moni teekkään.Ittelle niitä tehdään.Oma Gs maksoi viime vuonna huikeat 1300 juroo ajettu 43th niin eihän siinä mitään menetä jos ei onnistukkaan,turha sitä niin vakavasti on ottaa.
      Cb450:sen kanssa samaa mieltä,että ei nyt ihan täyttä raatoa välttämättä kannata hommata,vaan ajokuntoinen peli.Vasara,kosakka ja hitsivehkeet niin kyllä sillä alkuun pääsee

    • -ctrl

      Nyt on cafe racer pyörän rakentajien onnen päivät, koska katsastuspakkoa ei tule Suomeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe