Miten käsisuihkulla hoidetaan puhdistus?

Mitä teen väärin?

Tulen saamaan ensimmäistä kertaa pääsiäislomalla ja olen yrittänyt harjoitella puhdistusta käsisuihkulla mutta ei onnistu. Eli istun pöntöllä ja pistän lämmintä vettä valumaan pienellä paineella. Yritän sormella avata paikan mutta se on todella tiukka eikä tunnu onnistuvan. Olen yrittänyt sitten suihkuttaa vettä sisään ja samalla toisen käden sormella avata mutta se sormi on tiellä eikä vesi pääse sisälle. Alkaa hieman huolestuttamaan miten itse seksille käy kun en tunnu pystyvän edes puhdistautumaan.

7

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovasti

      Koita ruuvata se suihku pois siitä letkusta ja VAROVASTI pienellä paineella hiukan vettä peräsuoleen, sitten annat sen tulla pois pienellä ponnistuksella, jne...

      • Mitä teen väärin?

        Pitää kokeilla huomenna. Vanhemmat on nyt kotona niin en viitsi enää tänään.


    • exit only

      Peräaukkosi toimii juuri niin kuin pitääkin: se sulkeutuu, kun yrität työntää sinne jotain ulkoapäin, ja avautuu päästääkseen ulosteen sisältä ulos.

      Ei huolta siis, kaikki on hyvin! :-)

      Sanon tämän lähimmäisenrakkaudesta, vaikket sitä ehkä uskokaan.

      • Herää ja kohtaa nykyaika

        Mistä näitä jeesustelijoita riittää, ja ihan kokoajan. Ei kauan tarvitse odotella :(


    • Liukastaliukasta

      Ei sitä tartte puhdistella paljoa, ihan oikeesti. Käyt vessassa eikä oo mitään ongelmia, kokemusta on.

      Muistakaa vaan käyttää paljon liukkaria ja rentouttakaa oikeesti ennen tositoimiin ryhtymistä. Ekan kerran jälkeen voi tuntua oudolta pari päivää, mutta sen jälkeen ei ainakaan ole tuntunut miltään erikoiselta. Siitä peppuseksistä oppii jopa nauttimaan (-:

      • Mitä teen väärin?

        Kaveri lupasi kondomit ja liukasteet hankkia. Tiedän että eka kerta voi sattua mutta mitä tarkoitat tuolla oudolla tunteella pari päivää jälkeen? Siis paikat on arat vai jotain muuta?


    • Toi kahvan irtiruuvaminen on hyvä neuvo, kuten myös se vähän vettä kerrallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7311
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4324
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2737
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1414
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1242
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe