komea mies

pihkassa

Tänään noin 16.30 k-supermarketin pihalla näin erittäin komean miehen, hymyilit minulle ja minä sinulle. Olen nähnyt sinut samassa kaupassa ennenkin. Lähdit pihasta pyörällä. Olit noin 30v pitkä, hoikka.

15

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko Kauppinen

      Se olin mä. Olen Veikko ja asun Mikonkadulla.

      • Ennustaja-Eetu

        Pitihän se arvata, että Veikko taas.


    • mää vaan

      Minulle hymyilee monetkin miehet!

    • susilaumassa elänyt

      Terve!
      Voin kertoa hieman itsestäni. Minut hyljättiin pienenä vauvana metsään äpäryyteni vuoksi. Sudet löysivät minut metsän laidalta ja ottivat lauman jäseneksi, kasvattivat minut joukkoonsa. 18 vuotta vierähti susien kanssa aika railakkaasti, nelinkontin juosten ja jokaista täysikuuta ulvoen. Pyydystimme laumassa joka päivä, söimme raakaa lihaa!
      18 vuotta täytettyäni, marjanpoimija pyydysti minut ja opetti ihmisten tavoille. Hän opetti minut ajamaan pyörällä ja käymään kaupassa.
      Vielä jokaisen täysikuun aikaan kirmaan lähimmälle kukkulalle alasti tervehtimään ystäviäni. Paikat on vaan tuon reissun jälkeen aika naarmuilla, varsinkin kun kepit raapivat alapäästä ja havun neulaset tarttuvat kasseihin.

      Nähdään taas!

      • mäntysaippua

        en osaa kirjoittaakaan kunnolla... havunneulaset... äpäryyteni johdosta.....


      • SuSSULI
        mäntysaippua kirjoitti:

        en osaa kirjoittaakaan kunnolla... havunneulaset... äpäryyteni johdosta.....

        Sepeteuz.
        Tuntomerkkien mukaan.


    • se komistus

      Sattupas, että luin tämän. Sinä siis hymyilit minulle -luulin, että ilmeilit irvistäen! Siksi hymyilytti, en niinkään hymyillyt sinulle, sori.
      Et ole oikein mun makuun.

      • daadaa666

        Perus Mikkeliä


    • vaeltavakääpiö

      Hei mikkeliläiset. Tiesittekö että Savonlinna on suomen paskin paikka? No nyt tiedätte.

    • mikkelin gay

      Se komea mies on kunnon top.Pani minua eilen

      • kiimanen bottom

        ai onko mikkelissä kunnon top miehiä?


      • veikko on ihana
        kiimanen bottom kirjoitti:

        ai onko mikkelissä kunnon top miehiä?

        Veikko Kauppinen ainakin on. Fantzun hottis mies


      • NUMBER 1
        veikko on ihana kirjoitti:

        Veikko Kauppinen ainakin on. Fantzun hottis mies

        Sepeteuz Usvametsä.
        Mikkelin charmantein!


      • tuhmatyttö
        NUMBER 1 kirjoitti:

        Sepeteuz Usvametsä.
        Mikkelin charmantein!

        Tuu tänään naisvuoren juurelle Sepeteus.
        Saat multa persettä.


      • nese80
        kiimanen bottom kirjoitti:

        ai onko mikkelissä kunnon top miehiä?

        Kyllä löytyy kokenut top, miten saan sinuun yhteyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8185
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4716
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1767
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      361
      1577
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1148
    Aihe