lippu lapselle

sinivalkokelta

en saanut ostettua tampereelta lippua pelkästään lapselle (12v) saksaan, mikäs nyt neuvoksi, otanko finskin lennot hälle?

7

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummitätinen

      Joa kyseessä on tyypillinen muutaman kympin matka, voithan maksaa lapselle tutun saattajan mukaan. Meillä ainakin suvussa pyörii joutilasta nuorisoa. Kokonaishinta ratkaisee.

      • kiittivastauk

        eli finskin lennot... eikai kukaan nyt huvikseen lähe saattamaan....


    • byääääh....

      mulla kans ongelma, menossa ollaan ja nyt yks 11v poika haluis mukaan, voiko siis ostaa lipun ja liittää sen meidän remmiin, ei taida antaa ostaa lapselle lippua vaikka vanhemmalla on jo lippu samaan koneeseen.... byääääh

    • 13+20
    • hahahaaaaaaaa

      ööö... en itkenyt, vaan totesin, ja löysin saman ja koeilin tehdä, mutta en onnistunut, pitääkö siis 11v lyödä aikuisena sisään ? Loppua en siiten tajunnutkaan....
      Älä kommentoi jos olet noin nuija arvostelemaan muita....

    • 16+10

      kyllähän tuo byääääh melkoista itkua on.

      Kovin monimutkainen tuo ohje ei ole:

      The passenger under 16 would need to be booked online as an adult and once the booking is completed a call centre should be advised of the following information:

      • Both flight booking references so that we can cross reference these details in both bookings.

      • The child’s passport/travel documentation details.

      Ostat aikuisen lipun, soitat aspaan ja annat lapsen ja vanhemman varaustunnukset ja lapsen passitiedot.

      Puhelinnumero on 0600 190 55. Sekin löytyy verkkosivuilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe