Parisuhde

lidia1

Olen parisuhteessa miehen kanssa, joka haluaa katsella suhdetta pidempään, koska on sitä mieltä, että jokin voi mahdollisesti mennäkin jossain vaiheessa pieleen.Aiemmissa suhteissa kuulemma yht äkkiä nainen ollutkin aivan muuta mitä luuli tämän olevan.Siis muuttunut.Muuttanut nopeasti yhteen ennen tms.Tuntuu haluavan vain hyvä aikoja ja hetkiä.Sanoo, että näin on hyvä.Todella varovainen puheista yhteenmuutto jne.

Mitä mieltä olette parisuhteesta, jossa nähdään silloin tällöin siis pari kolme kertaa viikossa ja muuten kommunikoidaan puhelimitse ja facebookin kautta? vietetään öitäkin yhdessä.Ollaan molemmat 34v.

Itsestäni tuntuu välillä vaikealta tälläinen seurustelun tyyppinen suhde.

4

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liujh

      No aika oleellista on se, miten pitkään olette nyt seurustelleet tuolla tasolla?

    • 70 / 66

      Käyttäydyin itse tuon tyyppisesti. Tosin olimme nuoria, 24v / 17v.

      Kokemukseni naisista olivat hyvin lyhyitä. Ainoastaan yksi hieman pitempi, muutaman kuukauden kestoinen suhde.

      Kokemukseni vanhempieni kodista toimi varoituksena.

      Pari vuotta meni siten, että tapasimme vain viikonloppuisin.

      Vielä avioiduttuammekin varmistelin kolme ensimmäistä vuotta suhteemme pysyvyyttä ja luonnetta.

      Jälkeenpäin ajatellen turhaan mutta eipä sitä silloin tiennyt.

    • hälytyskellot

      Kauanko olette olleet? Joku hämärä haiskahtaa miehen puolelta tuossa. Se hämärä voi olla hänen puhelimessa, koneella ja kotonaan. Tai muualla. Oletko kuitenkaan ainoa nainen hänelle? Onko nuorempia kierroksissa? Haluaa olla vielä sinkku osittain? Exässä kiinni? Avovaimo muualla? Oma nimi FB:ssä kuitenkin, eikä mitään hämärää siellä?

      Rakastuneen miehen käytöstä ei ole, jos jäykästi kaavalla 2 (-3) kertaa viikossa. Ei sun vika. Jotenkin ei normaali kuvio ja mies määrää kaiken. Ei ota sun tunteita, toiveita huomioon. Kiinnostaako häntä tarpeeksi? Seksiä hakee? Sinä olet kunnollinen. Mutta onko se toinen? Mikä aiheitti hänen aiemmat eronsa, että muka olisi tullut vapaille markkinoille siinä iässä. Pettikö itse? Ei ehkä ollutkaan ne petolliset naiset? Vai onko mies "lammasmainen" ettei pettäisi? Älä usko kaikkea ennen kuin tiedät. Älä riitele hänen kanssaan, pääset siten asioista jotain kautta perlle. Miehet eivät vastaa rehellisesti aina kysymyksiin, ehkä osaan.

      Toivon että olen väärässä. Onko hän todella kiinnostunut? Mitä puuhaa kaiket muut ajat, sitä on paljon. Loma-ajat? Sähköinen viestintä on sellainen että sitä voi tehdä vaikka missä ja sanoa mitä vaan, ei herätä luottamusta. Ei näe toisen kasvoja. Oletko käynyt hänen luonaan? Perheensä, kaverit? Hän on kuitenkin poissa suureksi osaksi.

    • maltti on valttia

      Mahtava parisuhde. Juuri tuollaisen mäkin haluaisin. Molemmilla omat kodit ja sitten tapaillaan ja yökyläillään puolin ja toisin. Ei oltaisi yhdessä 24/7. Toki ymmärrän, että sulla ehkä biologinen kello tikittää ja haluaisit perustaa perheen. Miehellä huonot kokemukset kiirehtimisestä painaa päälle.

      Jos et malta odottaa miehen vakavampia päätöksiä, niin vaihda miestä. Harkiten hyvä tulee ihan oikeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe