Valinta kahden naisen välillä

positiivinen ongelma

On minulla valittavana kaksi naista joiden välillä en osaa tehdä tässä vaiheessa valintaa kumman kanssa alan parisuhteeseen. Molemmissa pajon hyviä puolia, jotka vastaavat minun tarpeisiini. Vähän eri tavoin mutta vastaavat silti, yhtälaisella vahvuudella. Ei olla vielä nussittu kummankaan kanssa ja sitä mietin, että parasta olisi tehdä se kummankin kanssa ennen lopullisen valinnan tekoa. Kun se hyvin toimiva rakkauselämä on kuitenkin niin tärkeä asia elämässä. Itse pidän, ja sytyn, jos nainen on rietas. Nyt pitäisi vaan saada naisille kerrottua tämä asia, että haluan nusaista kumpaakin ennen valintaa. Mutta kysymys kuuluu, voiko nainen tälläistä kahden testausta mieheltä sietää?

40

3543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ounouounou

      Ei. Ei voi sietää.

      Vinkki, etsi se kolmas, johon ihastut niin paljon, ettei tarvitse edes miettiä testausta ja vertailua jonkin toisen kanssa.

    • Oikein kysyisit

      No huhhu hahha :D

    • Oivoih

      Mietippä toisinpäin. Testaan nyt sua ja toista miestä, pankaa parastanne, voittaja saa parisuhteen.

    • pannakannattaaaina

      Miehellehän tuollainen järjestely sopisi ilman muuta. Se on WIN-win- tilanne! :)

    • Tkhggd

      Itse olen ollut samassa tilanteessa pari kertaa ja tehnyt juuri niin kuin ounounou tuossa yllä neuvoo.

      Kuviitelet ongelmasi olevan positiivinen, se ei ole. Älä ota kumpaakaan vaan etsi kolmas. Ja oo sen verran mies, ettet pidä näitä varalla yhtään mihinkään. Se on toisen ihmisen hyväksikäyttämistä.

    • terveisiä naiselta

      joka oli tilanteessa toinen sopivista naisista...

      voisin tykittää tähän tuhat ja yksi sanaa, mutta ne ei olisi sulle vaan hänelle joka mut laittoi tuohon tilanteeseen joten jätän väliin..

      voin vain kertoa että ainoa jolle tuo on positiivinen ongelma on sinä, näille naisille siinä ei tule olemaan positiivista vain ongelmaa varsinkin sille joka ei sinun sisään ajoasi läpäise. ole mies ja tee palvelus näille naisille, päästä menemään. jos kumpikaan sinuun on edes vähän ihastunut tulee heille paska fiilis, mutta olen varma että sisään ajosi jälkeen tulee vielä paskempi. joten kysy itseltäsi: oletko mies joka haluaa pelimiehen maineen

    • positiivinen ongelma

      Ei välttämättä tule kolmatta yhtä hyvää kuin nuo kaksi naista on. Pitäsikö sitten jättää kertomatta ja panna vaan äkkiä kumpaakin salaa vuoronperään, niin ei tule sydänsuruja ainenkaan? Haluaisin vaan pelata avoimin kortein. Eihän se nyt siitä kulu, ja voin sitäpaitsi käyttää kondoomiakin. Tekisin sen jälkeen valintani kumpaan päädyn niin yön yli nukuttuani ja kerron sitten heti.

      • Tkhggd

        Älä kysy jos oot jo päättänyt. Yrität nyt vaan hakee täältä hyväksyntää päätöksellesi, jonka tiedät olevan väärin.

        Sä valitset naisia nyt kuin autoa kaupasta. "Ei se siitä kulu". Ei kulu, mutta "se" on kiinni ihmisissä, joilla on tunteet. Sulla niitä naisia kohtaan tunteita ei selkeästikään ole, koska arvostaisit ja välittäisit heidän tunteista muuten enemmän. Eikä niitä tunteita tule, koska pelaat. Trust me, se on koko pelaamisen idea, et kiinny kehenkään, naisista tulee kauppatavaraa. Mieti asiaa myös siltä kannalta, että jos paneskelet ristiin, niin et voi olla jäljelle jäävälle naiselle ikinä täysin rehellinen siitä mitä teit. Millainen perusta suhteelle se on?

        Sanoit, että haluat pelata avoimin kortein? Se tarkoittaa rehellisyyttä naisillesi. Aiotko oikeasti sanovasi panevasi muitakin? Kokeile.

        Se, että ei välttämättä tule kolmatta ja parempaa on totta. Elämä on riskejä täynnä. Sun pitäisi olla sen verran mies, että sä otat sen riskin, etkä "seurustele" jonkun kanssa paremman puutteessa ja vaihda sitten lennosta siihen kolmanteen jos se ilmestyykin jostain. Se on toisen käyttämistä, jotta sä tuntisit olosi paremmaksi ja vähemmän yksinäiseksi. Toinen jää sen jäljiltä voimaan pahoin, revit hyvänolontunteesitoisrn selkänahasta, sydämestä.

        Olen kerran sortunut samaan kuin sinä, ottanut opikseni ja toiminut kahdesti myös kuten yllä sanoin. Dumpannut molemmat ja odottanut kolmatta. Ei ole tähän päivään mennessä vielä ilmestynyt. Kaduttaako? Ei.


      • just joo

        tässä sun kumppanin valinnassa on vain yksi "voittaja".

        se ei ole se nainen jonka valitset vaikka valinnan jälkeen niin ajatteleekin ja naama loistaa kilpaa auringon kanssa kun sinut sai. se et ole sinä, sillä sinä jatkat demonisi, liekö yksinäisyyden pelko, pakenemista. loppupeleissä se ainoa voittaja on se "hopealle" jäänyt. hänestä sun ilmoituksen jälkeen ei todellakaan voittajalta tunnu jos sinuun yhtään on kerennyt ihastumaan mutta joku päivä kun hän ikävöinnin ja surun jälkeen herää todellisuuteen hän sen tajuaa. sillä päätökselläsi sinä päästät hänet ensin korjaamaan sinun aiheuttamat vauriot ja sen jälkeen vapaaksi avoiminmielin etsimään sitä miestä jolle on olemassa vain yksi nainen alusta asti.
        se koska itse tajuat että olisi ehkä pitänyt jättää valitsematta kumpaakaan tulee joku päivä. ehkä silloin kun huomaat miettiväsi mitä tälle "hopealle" kuuluu yhä useammin tai kun jostain syystä vertaat "kultaa hopeaan", ehkä silloin kun näet "hopean" kävelevän vastaan toisen miehen kanssa ja hänen ilmeensä on onnellinen elämään tyytyväisen ihmisen hymy tai ehkä viimeistään silloin kun käännyt kassajonossa ja siellä seisoo nainen joka saa jonkinlaista tutinaa aikaiseksi polvissasi ja kun yrität ottaa kontaktia häneen saat kuulla että hänen periaatteensa on että ei varattuihin miehiin sekoa.


      • boing kisasta ulos
        just joo kirjoitti:

        tässä sun kumppanin valinnassa on vain yksi "voittaja".

        se ei ole se nainen jonka valitset vaikka valinnan jälkeen niin ajatteleekin ja naama loistaa kilpaa auringon kanssa kun sinut sai. se et ole sinä, sillä sinä jatkat demonisi, liekö yksinäisyyden pelko, pakenemista. loppupeleissä se ainoa voittaja on se "hopealle" jäänyt. hänestä sun ilmoituksen jälkeen ei todellakaan voittajalta tunnu jos sinuun yhtään on kerennyt ihastumaan mutta joku päivä kun hän ikävöinnin ja surun jälkeen herää todellisuuteen hän sen tajuaa. sillä päätökselläsi sinä päästät hänet ensin korjaamaan sinun aiheuttamat vauriot ja sen jälkeen vapaaksi avoiminmielin etsimään sitä miestä jolle on olemassa vain yksi nainen alusta asti.
        se koska itse tajuat että olisi ehkä pitänyt jättää valitsematta kumpaakaan tulee joku päivä. ehkä silloin kun huomaat miettiväsi mitä tälle "hopealle" kuuluu yhä useammin tai kun jostain syystä vertaat "kultaa hopeaan", ehkä silloin kun näet "hopean" kävelevän vastaan toisen miehen kanssa ja hänen ilmeensä on onnellinen elämään tyytyväisen ihmisen hymy tai ehkä viimeistään silloin kun käännyt kassajonossa ja siellä seisoo nainen joka saa jonkinlaista tutinaa aikaiseksi polvissasi ja kun yrität ottaa kontaktia häneen saat kuulla että hänen periaatteensa on että ei varattuihin miehiin sekoa.

        Hyvä pointti, hopea voittaa!

        Voin kuvitella, miten tuollaisella keskenkasvuisella narsistilla "suhde" jatkuu "voittajan" kanssa. Tulee huonompia päivä ja voittaja ei olekaan aivan täydellinen ihminen, mitä tuo itselleen sokea kuvittelee ehdottomasti olevansa. Silloin haikaillaan hopeaa tai ulkopuolisia kultia. Ja miksi pitäisi olla kiva naiselle, joka ei ole kuten grace kelly tai beyoncé tai mikä nyt minäkin päivänä välähtää nettiruudussa.


    • Onnentyttö

      Aikoinaan exälläni oli sama ongelma. Hän kertoi asiasta minulle ja hän tapaili meitä molempia aikansa, minä olin hänen mielestään parempi kaikin puolin. Seurustelimme 8 vuotta, mutten itse ollut onnellinen oikeastaan koko aikana. Suhde alkoi kuitekin "kilpailulla", olin vain voittaja, ei siinä ollut suuria tunteita. Kun sain jätettyä miehen, joka kovin rakasti minua, päätin, että seuraava suhde alkaa tunteiden voimasta. Näin kävi ja nyt olen ollut vuoden onnellinen ja aidosti rakastunut.

      Siis, voisin sietää, mutta ei ei parisuhde ole palkinto, se on halua olla yhdessä ja sen kyllä tuntee, kun tuntee. Jollet tunne kumpaakaan kohtaan niin syvää kiintymystä, että voisit sekstailla jonkun toisenkin kanssa, niin ei kumpikaan niistä ole sinulle se oikea.

      • silver1

        mä olin "hopea" kerran. multa meni kauan päästä "järki tilaan" ja se tapahtui kun tajusin että jos olisin ollut "kulta" mun luonteella jossain vaiheessa ongelmaksi olisi noussut tuo valinta tilanne sekä se että mun "onnen hinta" oli tosen suru.


    • pohdiskelija

      Täällä tuli jo niin hyviä vastauksia, ja niiden mielipiteiden kanssa olen samaa mieltä, joten en viitsisi jankuttaa. Kirjoitan nyt kuitenkin omankin vastauksen.

      Vähän särähtää korvaan tuo" vastaavat minun tarpeisiin". Mites ne naisten tarpeet? Ja kuten jo täällä todettiin, ei se parisuhde ole palkinto tai voitto, vaan se pitäisi tulla itsestään se halu olla toisen kanssa ja halua jakaa yhdessä asiat toisen kanssa. Ei niin, että on toisen kanssa omien tarpeiden tyydyttämisen vuoksi. Tarkoitan siis --> - en rakasta sinua siksi että tarvitsen, vaan tarvitsen koska rakastan-

      Jos kyse olisikin vain seksistä ja seksisuhteesta, niin se olisi eria asia. Eihän siitä pelkästä seksistä rikki mene. Mutta jos tunteita mukana, niin ei sen pitäisi näin mennä. Tekstistäsi ei käy ilmi, tiedätkö molempien tunteet sinua kohtaan? Luulen, että jompaa kumpaa sattuu joka tapauksessa, oli seksiä tai ei.

    • silee

      Et tietenkään kerro kummallekaa et olit toisen kanssa. Ja sydän päättää, kumman kans haluaa olla. :) Mut päätös tee pian, älä leiki toisen tunteilla..

      • sori

        kyynisyys mutta tarkoittanet että kalu päättää. sillä musta tuossa tapauksessa sydän ei osaa päättää eli ratkaisijan rooliin jää pikku veikka


    • positiivinen ongelma

      Kaluni tekee omalta osaltaan valinnan, ja kuuntelen häntä osallisena tässä. Mutta lopullisen valinnan teen itse! Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! Sain hyvin uusia näkökulmia!

      • pohdiskelija

        Unohdin mainita erään ajatuksen. Kun kirjoitit tuosta riettaudesta ja naisten testaamisesta. Mitäs jos tämä toinen nainen onkin ensimmäisellä kerralla vähän jännityksen vallassa.Varsinkin jos tunteita pelissä toinen on silloin tärkeämpi ja jännitystä voi olla enemmän ilmassa, eikä todellinen "villikissa" pääse ehkä näyttäytymään kunnolla. Mutta jos tapailut jatkuu, niin saattaa sitten paljastua todellinen villi puoli....josta siis kirjoittamisesi perusteella tykkäät. Miten vahvana se sulla sitten vaikuttaa.


    • positiivinen ongelma

      Niin tosiaan. Voihan nainen ujostella alkuun. Voin kyllä kertoa tarkemmin, minkätapaiset riettauden ilmentymät naisen taholta erityisesti minut, sekä useimmat muut miehet (uskoakseni) sytyttävät. Siis mikäli haluatte tietää?

      • pohdiskelija

        Kerro kerro? Kiinnostaisi kyllä tietää. Kun tuo "rietas" ei vielä kerro... tai kyllä tiedän mitä tarkoittaa, mutta kiinnostaisi silti juuri sun mieltymykset?


    • positiivinen ongelma

      Sinä voit ottaa tisut käsiesi sisään ja sanoa minulle: näillä on ollu kauhee ikävä, kukaan ei oo imeny niitä, imisitkö sinä? Sit voit sanoo: ihana patukka,sitä hyväilessäsi, saanko ottaa sen suuhun? Sit voit käsin levittää pimpeliäsi ihan auki, ja sanoa: laita tuo ihanan paisunut ja ihan punainen kalu mun sisään, haluun kattoo kun työnnät sen sinne. Sit voit oikein pyllistää selkä notkolla, kuin kiimainen narttukoira, levittää vielä toisella kädellä pakarasta pimppisi ja pyllyreikäsi kunnolla minun nähdä, ja anella minun antavan kunnolla munaa. Sit voit puhella rivoja lisää, samalla kun minä pidän tiukasti lanteilta sinua otteessani, nus.sin sinut laukeamaan ja ruiskutan lopuksi isolla männälläni lämpimät spermat kiimasta märkään avonaiseeen ja turvonneeseen vit.tuusi. Lopuksi molemmat on ihan voipuneita ja onnellisia, sinä minun lämpimässä kainalossani.

      • _Sinkkunelli_

        Varmasti hyväksyt, että näin tapahtuu myös molemman naisen"yhtä varteenotettavan" kumppaniehdokkaan kanssa? Jotta nainen näkee osaatko tyydyttää juuri hänet niin kuin hän haluaa, vai olisiko se toinen kuitenkin huomioivampi rakastaja. Luuletko, että olet ainoa, jolla on valinnan varaa? Jos tuo riittää sinulle hyväksi seksiksi, on ihan paikallaan, että nainen koeajaa sinut ensin, jotta voi tehdä päätöksensä riitätkö hänelle.


    • T.ytti

      Meinaatko, että naiset puhuu jo ekakerralla kanssasi noin? Itse ainakin muutaman kerran aluks vaan kuulostelen ja yritän aistia, mitä toinen seksistä odottaa ja haluaa...

    • Urpooo

      Ai niinkuin koe-ajo kuten autolla? Ihan tosissasiko parisuhdetta harkitset? Toivottavasti naiset ymmärtävät juosta karkuun....

    • silver1

      mua jäi mietityttämään tämä ketju kun eilen tätä luin ja kommentin laitoinkin...

      mutta sulle aloittaja, yksi uteliaan kysymys: mitä jos se nainen jonka valitset onkin "feikkaaja" siis ihminen joka osaa paremmin lukea mitä toinen haluaa ja tekee itsestään todellisuuden vastaisesti itsestään sellaisen jota etsit? itselläni on kaveri joka on suhteen alussa joka miehen unelma - tekee itsestään sellaisen = neiti aurinkoinen, sympaattinen, joustava jne mutta me kaverit tiedämme että todellisuudessa itsekäs, tietää aina kaiken, hänen mielipide on aina oikea, kateellinen toisille, jos ollain menee paremmin kun hänellä älkää maan kaivaminen jalkojen alta, alkoholi ongelma... menee jokunen aika kun hänen mies ystävänsä ovat huomanneet että todellisuus ja mielikuva ei ole vastanneet toisiaan...

      mites jos sulle käy näin? laitat sen todellisen pois ja otat feikin?

    • mansikkakiisselisetä

      syö persejuustoa,

      sinulla ei ole oikeutettua maksakuoppaa joten älä viitsi puhua shaissea meidän naapureistamme. Katsos kun asia onkin kuin mutkikas vanukaspussi. Nainen on eläin joka ei yleensä tykkää syödä perunoita aamuisin. Sinun korvasi tulisi selvästikin syöttää myyrille. Muistathan ne myyrävainot vuonna 59? Niin, ei ollut kivaa silloin ei....

      • miesnainen69

        Hej på dig hr. Mansikka,

        Oletko huomannut että persiissäsi on pinaattikeksejä?


      • Nakkisetä 1964
        miesnainen69 kirjoitti:

        Hej på dig hr. Mansikka,

        Oletko huomannut että persiissäsi on pinaattikeksejä?

        Aloittaja voisi tulla meille kokeilemaan, että onko niitä kandidaatteja sittenkin 3. Pusi pusi.


      • makkaramörkö
        Nakkisetä 1964 kirjoitti:

        Aloittaja voisi tulla meille kokeilemaan, että onko niitä kandidaatteja sittenkin 3. Pusi pusi.

        Hejsan,
        Minulla on pyllyssä zurnaali, joka on vihrea ja kiiltävä. Minä tykkään att din analen är fucking amazingi. Är you samaa mindbofy- pitzaa...


      • Siirappipojke
        makkaramörkö kirjoitti:

        Hejsan,
        Minulla on pyllyssä zurnaali, joka on vihrea ja kiiltävä. Minä tykkään att din analen är fucking amazingi. Är you samaa mindbofy- pitzaa...

        Jag tycker om karvaiset herror. Je m'appelle Siirappipojke.


      • anuska
        Siirappipojke kirjoitti:

        Jag tycker om karvaiset herror. Je m'appelle Siirappipojke.

        Are you fucking sick, boy? Fuck me sideways.....Rustled my jimmies asshole


      • Hemuli-Samuli 6600
        anuska kirjoitti:

        Are you fucking sick, boy? Fuck me sideways.....Rustled my jimmies asshole

        Hejsan,
        Muhjulla olis vaan yks pieni kysymys. Minkä perkeleen takia sinä saatanan vamu tulet tänne palstalle epäkorrektien postaustesi kanssa. Fuck my bum hole...do it do it now yaaa.....saarnaajan kyrsässä on mustikkahilloa


      • Joronen6000
        Hemuli-Samuli 6600 kirjoitti:

        Hejsan,
        Muhjulla olis vaan yks pieni kysymys. Minkä perkeleen takia sinä saatanan vamu tulet tänne palstalle epäkorrektien postaustesi kanssa. Fuck my bum hole...do it do it now yaaa.....saarnaajan kyrsässä on mustikkahilloa

        Täältä päin löytyisi paksua pötköä. Pituuttakin löytyy. Otathan aloittaja yhteyttä: s-posti= verenimijä6000@peräavain.fi puh = 5050 505 050 osoite = Kukkakuja 15 nimi = Teuvo-Pekka Heinäketo


      • Muusirölli
        Joronen6000 kirjoitti:

        Täältä päin löytyisi paksua pötköä. Pituuttakin löytyy. Otathan aloittaja yhteyttä: s-posti= verenimijä6000@peräavain.fi puh = 5050 505 050 osoite = Kukkakuja 15 nimi = Teuvo-Pekka Heinäketo

        Täältä päin löytyisi sinappia ja keltaisia sadetakkeja. Voisimme nyrskyttää sängyssä sadetakit päällä ja pyytää naapurimme ampumaan sinappia sekaan.


      • Rottamies
        Muusirölli kirjoitti:

        Täältä päin löytyisi sinappia ja keltaisia sadetakkeja. Voisimme nyrskyttää sängyssä sadetakit päällä ja pyytää naapurimme ampumaan sinappia sekaan.

        Taidanpa asua naapurissanne, sellaisia nautinnon ääniä ei nimittäin saa aikaiseksi muuten kuin juuri äsken kuvailemallasi tavalla. Suosittelen aloittajalle ennen lopullista valintaa.


    • positiivinen ongelma

      Saatan olla liian kokenut feikkaajien suhteen.

      Kiitos pojat tarjouksista: en minä miehiin ryhdy. :)

      • _Sinkkunellu_

        Niin, saatat, vaan ehkä et kuitenkaan... Et muuten vastannut, että sallisitko muutaman toisen miehen koeajon naiselle myös?

        Kummankin naisen olisi hyvä tietää pohdinnoistasi. Minä en ainakaan ikinä ottaisi miestä, joka pitää kahta noin pitkälle testissä eikä osaa päättää. Mitäs sitten kun tulee seuraava täydellisen oloinen nainen kohdalle? En luottaisi tuollaiseen tyyppiin pätkääkään, jos alusta asti on pitänyt pohtia ollako vai eikö olla vai olisiko joku toinen sittenkin parempi. Kyllä se vaan pitää tietää, kun ollaan muutamia kertoja tapailtu, että muut jää.


      • Jorosen poika

        Mitäs pirua tämä nyt on ? Minä jo luulian notta siun pistin on aina öljyys ja persereikä vahattuna. Ootkos kuule ikinä paineilmapumpulla purjoa tursutellu hanuriis. Mun poikani käytti saatana 2 kokonaista vuotta perkele kokaiinia,itse olinn tietysti aina anaalipäissäni. Eräänä yönä sitten heräsin saatanalliseen pamaukseen parvekkeen suunnasta. Sinne menin ja pojan perse oli paisunu ku mätä omena ja räjähtänyt. Rikkalapiolla kinkunpuolikkaat siitä lakasin pois


      • Grasssssss
        Jorosen poika kirjoitti:

        Mitäs pirua tämä nyt on ? Minä jo luulian notta siun pistin on aina öljyys ja persereikä vahattuna. Ootkos kuule ikinä paineilmapumpulla purjoa tursutellu hanuriis. Mun poikani käytti saatana 2 kokonaista vuotta perkele kokaiinia,itse olinn tietysti aina anaalipäissäni. Eräänä yönä sitten heräsin saatanalliseen pamaukseen parvekkeen suunnasta. Sinne menin ja pojan perse oli paisunu ku mätä omena ja räjähtänyt. Rikkalapiolla kinkunpuolikkaat siitä lakasin pois

        Hello slutty boy,
        Have you tried to stuff your peepee into a vacuum cleaner. Well, I can tell you a trully magnifficent secret, an advice my dad gave me twenty years. He told me that it feels even better when you stuff your cannon into a lawn mower


      • THEARSEPIE
        Grasssssss kirjoitti:

        Hello slutty boy,
        Have you tried to stuff your peepee into a vacuum cleaner. Well, I can tell you a trully magnifficent secret, an advice my dad gave me twenty years. He told me that it feels even better when you stuff your cannon into a lawn mower

        Mansikkkaaaa, mansikkkaa, mustikkaa, piirakkaa laitetaan


      • mies ilman sipulia
        THEARSEPIE kirjoitti:

        Mansikkkaaaa, mansikkkaa, mustikkaa, piirakkaa laitetaan

        Herra, herra, herra on hyvä vaan ja lisää ne ananakset siihen reseptiin. Muuten tulee kuule sellanen tukkapölly notta maksa lentää ulos ei edestä mutta takaa. Sitähän sinä siloperseinen kullannuppu et haluaisi, ethän?????????

        Annan sinulle kallisarvoisen neuvon, OSTA PERUNOITA PRISMASTA JA SASSIIN


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe