"Armeijaan menevät naiset ovat huoria!"

Minppu

Moi...
Olen 15vuotias tyttö ja kiinnostunut armeijasta. Olen etsinyt pitkän aikaa miesten ja naisten mielipiteitä siitä, kun jotkut naiset käyvät armeijan. Suurin osa mielipiteistä oli todellakin seksuaalisuuteen ja huoramaisuuteen viittaavaa...
Jotkut jopa sanoivat, että rumat naiset menevät armeijaan vain seksin ja miesten takia. Toisaalta myös haukuttiin sellaiset naiset lesboiksi...

Itse olen harkinnut armeijaa, mutta pelkään myös inttikiusaamista, mutta se ei ole suurin syy miksen menisi armeijaan. Itse en ainakaan ole menossa armeijaan minkään tuollaisen takia, mitä yllämainitsin.

Mutta siis, haluaisin tietää mitä mieltä te olette naisista jotka menee armeijaan/ Käy armeijan/ovat käyneet armeijan.
Ovatko he teidän mielestä huoria? Voiko nainen selvitä armeijasta ilman pahempia ongelmia/kiusaamista?

Kiitos jos vastaatte ja kerrotte jotakin naisten armeijan käynnistä.

11

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SexySergeant

      Joo huoria kaikki naiset... Seksin perässä ne vaan. Enkä usko, että sinäkään heistä poikkeat- vaikka sanoitkin ettet olisi muka menossa niiden asioiden takia :P

      Tuossa iässä ne seksuaaliset halut heräävät ;)

    • asddsdasd

      Eivät he huoria ole. Mutta äärimmäisen todennäköisesti todella paljon keskimääräistä tyhmempiä kylläkin.

    • rouva vänrikki

      -


      http://yle.fi/uutiset/hairintaa_ja_hipelointia_armeijassa/6474399
      Web of Trust











      mm:

      rouva vänrikki 31.1.2013

      Viihdyin ja pärjäsin armeijassa hyvin. Olin kurssimme ainoa nainen aliupseerikurssilla ja reservinupseerikurssilla olin koko komppanian ainoa nainen. Kokelaana linnakesaarella olin aselajimme ainoa nainen. Käytin kaikkia samoja varusteita (paitsi uimapukuni oli erilainen). En meikannut enkä flirttaillut, eikä minua kohdeltu lähestulkoon missään eri tavalla. Olin siis täysin vertainen. Sitten joku kävi ottamassa valokuvan, kun olin suihkussa. Ilman silmälasejani en näe paljoakaan, enkä tiennyt kenen kameralla kuva otettiin tai kuka sen otti. Siitä lähti sitten melkoinen huhumylly, josta yritin olla välittämättä.

      Joku raja kuitenkin ylittyi, kun kuulin, että pari henkilöä kantahenkilökunnasta oli kiristänyt kyseisen kuvan itselleen uhkaamalla lisätä 10-kiloisen telamiinan kuvan silloisen hallussapitäjän taisteluvarustukseen. Sain lopulta kuvan itselleni ja turha myrsky vesilasissa sai laantua. Onneksi olen suomalainen eikä alastomuus ole niin iso juttu, mutta olihan tuo nyt turhaa."


      -

    • armeija

      voi luoja... naiset ei kuulu armeijaan, koittakaa saatana jo tajuta...

      Ihan vinkiksi ketjun aloittajalle, älä helvetissä mene armeijaan. Todennäköisesti olet heikko pikkutyttö, joka haluaisi sillä tavoin korottaa itseään miestin suosiossa... VOI JUMALAUTA EI!

    • en ymmärrä

      Mä en ymmärrä tyttöjä, jotka haluavat armeijaan kun eiväthän pojatkaan siellä haluaisi olla! Useimmat, ne tervepäisimmät jättäisivät armeijan mieluusti väliin. Armeija ei ole muuttunut miksikään sitten isoisien ja se on aika paska paikka suorana sanottuna.

    • Moneen junaan

      "Armeija ei ole muuttunut miksikään sitten isoisien"

      Höpöhöpö, aivan paikkansa pitämätön väite ja nykyintti on useimmilta osin erilainen kuin oli "isoisien" aikaan.
      Pari esimerkkiä:

      -lomien pituus
      -tietoisuus oikeuksista
      -lähes kokonaan pois karsittu simputus
      -vapaat lomamatkat
      -lähes joka viikonloppu vapaalla
      -alokkaat tokana viikonloppuna lomille, ennen kuukaisien päästä
      -varusmiestoimikunnat
      -sosiaalikuraattorit
      -oleellisesti enemmän keskitytään oleelliseen
      -sotilasavustus
      -opintolainojen korot
      -asunnon vuokra
      -isyysvapaa
      -isyysraha
      -jne
      -jne
      -jne

      On melkoisen puhtaaksi tiivistettyä tietämättömyyttä väittää nykyinttiä aikaisemman kaltaiseksi.


      http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/3880/Rehnberg_Katarina.pdf?sequence=1



      "Mä en ymmärrä tyttöjä, jotka haluavat armeijaan"

      Ja mä en ymmärrä ihmisiä jotka sukeltavat 100m syvään luolaan henkensä kaupalla. Ihmisiä vaan on moneen lähtöön ja mikä tekisi omasta pv-kielteisestä mielipiteestä arvokkaamman kuin vapaaehtoisesti inttiin menevän naisvarusehdokkaan mielipide on?

    • trgrtg

      3/4 osaa noista listaamistasi asioista ei edes kuulu puolustusvoimille, vaan ovat sosiaalietuuksia.

      "lähes kokonaan pois karsittu simputus"
      - täyttä roskaa, vai tiedätkö kiusataanko armeijassa enää ketään?

      -lähes joka viikonloppu vapaalla
      Ei pidä paikkaansa.

      varusmiestoimikunnat

      - Itse näin varsumiestoimikunnan julisteita ja propagandaa kaikkialla (asepalveluksen aikana) ja varusmiestoimikunnan jäsenten pelaavan X-boxia
      keskenään ovet suljettuna muilta varusmiehiltä.


      tietoisuus oikeuksista

      -Kyllä, siksi asepalvelus olisi hyvä välttää. Ihmisellä on oikeus hakea vapautus aseorjuudesta,jos niin haluaa.

    • mmlå

      Turvat kiinni valittajat!!
      Naiset saavat suorittaa armeijan, jos haluavat. On monia muita syitäkin, kuin miehet. Armeijahan on hieno kokemus ja antaa itsevarmuutta ja kenties tulevaisuuden ammatin.
      Sukupuolella ei ole merkitystä!! Ole vain oma itsesi.
      (Tiedän että ketju on vanha)

    • nimierkki007

      Ei saada koskaan tietää, menikö aloittaja armeijaan.

    • sukupuolenvaihdos

      Eiköhän tuohon kohtsilleen tuu lakimuutos.Ei riitä enään palvelukseen mielenterveys äitinpoikii.

    • ressu1

      mene ihmeessä moni mies kuten minä arvostamme sekä miehiä että naisia jotka haluavat palvella maatamme...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe