Toyota Yaris -05 --> Tuunata pitäs!

Yaris2005

Olen hankkimassa tyttärelleni vm. -05 Toyota Yariksen, koska hän nimenomaan on toivonut suht edullista, uudehkoa ja ennen kaikkea pientä "kaupunkiautoa" - Yaris kuulemma miellyttää myös silmää, hmm. Nyt sitten herääkin kysymys, että mitähän mahtaa tuollaisen auton "tuunaaminen" maksaa? Vanteita ilmeisesti pitäisi katsella, minkähän kokoiset mahtaa olla suurimmat jotka mahtuu auton alle? Pienihän tuo koppero on, mitään suuria poppivekottimia sinne ei taida ainakaan peräluukkuun mahtua ;)

Otan vastaan muitakin "tuunausvinkkejä" ko. autoon liittyen, kertokaahan "epätoivoiselle isäpapalle" asiasta enemmän. Täällä kuitenkin varmasti autoista tietäviä liikkuu.

Www-osoitteita voi myös laittaa tulemaan. Kiitos!

44

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • banzai express
    • Ankara ISÄ

      Uudehko ja vuosimalli 05 eivät oikein soinnu.
      Annappa tyttäresi itse hankkia ja maksaa autonsa, mitä h#elvettiä se sulle kuuluu. Noi nykyajan hemmotellut kakarat eivät opi omillaan oloa, laisiesi vanhempien takia.
      Vai pitäisi lellipennun auto vielä vanhempien tuunata!!! Voi #elvetin #elvetti sentään!!

      • Yaris2005

        "Annappa tyttäresi itse hankkia ja maksaa autonsa"

        Missähän mahtaa lukea, että MINÄ OSTAISIN sen auton? Kyllä se on niin, että tyttäreni on ne rahat siihen autoon ihan itse hankkinut työtä tekemällä, minä vain AUTAN hänen PYYTÄESSÄÄN apua.

        "mitä h#elvettiä se sulle kuuluu"

        Mielestäni lapseni asiat kuuluvat minulle.

        Kuten myös kirjoituksessani mainitsin näin: "Yaris kuulemma miellyttää myös silmää, hmm." Eikö tästä siis voisi päätellä, että tyttäreni haluaa ko. auton? Olemme sitä yhdessä katselleet pitkän aikaa.

        Huolestuttaa hieman tuo sinun hyökkäävä asenteesi samantien, ensimmäisenä tuli vain mieleeni, että minkähän ikäinen ankara ISÄ mahdat olla?


    • HAHAHAH
    • yaris123

      Ei kait yarista hirveemmin pysty tuunailemaan. Tuskin mitään korisarjoja tms löytyy.
      Helppo tapa sen sijaan on ne hyvän näköiset aluvanteet, jotka ovat sopivan kokoiset, eikä mahdollisimman isot. varmaan 16" max 17" siellä mahtuvat olemaan.
      Yksi hyvä tapa tehdä autosta toisen näköinen/värinen tms on käydä teippauttamassa se. siinä niitä mahdollisuuksia sitten onkin aika rajattomasti, mitä väriä, kuviota haluaa.

      • Yaris2005

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, Yaris123!

        Kun mainitsit korisarjan, huomasin juuri että voinhan minäkin käyttää Googlea, mutta kun ei oikein aina meinaa hoksata, en ole mikään tekniikan ihmelapsi ;) Tälläisen sivuston löysin: http://www.jvautofiksaus.com/tuotteet.html?id=225/ .

        16" vanteita minäkin olen miettinyt, mutta minkälaiset ne mahtaa olla ajettavuudeltaan noin pienessä autossa? Itse perheellisenä olen aina suosinut farmariautoja, joten "kopperoista" ei ole kokemuksia (myönnän, en muutenkaan ole mikään autotietäjä).


      • retro esa
        Yaris2005 kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, Yaris123!

        Kun mainitsit korisarjan, huomasin juuri että voinhan minäkin käyttää Googlea, mutta kun ei oikein aina meinaa hoksata, en ole mikään tekniikan ihmelapsi ;) Tälläisen sivuston löysin: http://www.jvautofiksaus.com/tuotteet.html?id=225/ .

        16" vanteita minäkin olen miettinyt, mutta minkälaiset ne mahtaa olla ajettavuudeltaan noin pienessä autossa? Itse perheellisenä olen aina suosinut farmariautoja, joten "kopperoista" ei ole kokemuksia (myönnän, en muutenkaan ole mikään autotietäjä).

        Kannattaa muistaa että maalaus maksaa suht paljon ja joudut auton varmaan myllyttämään että saa sävyeron tasattua.yks tapa on pudottaa auto tonttiin ja ehkä 16" vanteet 35 sarjalaisilla ja se levikesarja. Tehoa et varmaan ole laittamassa.


      • VoLvO340
        Yaris2005 kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, Yaris123!

        Kun mainitsit korisarjan, huomasin juuri että voinhan minäkin käyttää Googlea, mutta kun ei oikein aina meinaa hoksata, en ole mikään tekniikan ihmelapsi ;) Tälläisen sivuston löysin: http://www.jvautofiksaus.com/tuotteet.html?id=225/ .

        16" vanteita minäkin olen miettinyt, mutta minkälaiset ne mahtaa olla ajettavuudeltaan noin pienessä autossa? Itse perheellisenä olen aina suosinut farmariautoja, joten "kopperoista" ei ole kokemuksia (myönnän, en muutenkaan ole mikään autotietäjä).

        Mulla on 340 volvossa 19,5 tuuman aluvanteet matalaprofiili kumeilla, vaikka auto on pieni ja edessä madallus jouset niin hyvä ajaa tosin tuntee kyllä tien pinnan muodot hyvin:)


    • yaris123

      Jos nyt en kamalan väärin muista niin yariksessa on 15" vakiona, joten 16" saa laittaa alle ilman muutoskatsastusta. Joten ne varmaan ovat ihan passelit ja ei tarvitse laittaa liian matalaa profiilia alle jolloin ajettavuus kärsii myös.
      Kappas näköjään löytyy korisarjoja yarikseenkin. siinä toki rahaa rupeaa palamaan kun nuo vielä maalaa sävyyn, joten pikku tuningille tulee nopeasti hintaa melkein auton verran. Jos haluaa tosi hyödyn ottaa irti ja sanotaan että olet laittamassa vaikka 1500€ tuninkiin (joka menee jo korisarjaan maalaamisineen).
      niin miettikää saisiko vähän uudemman korimallin yariksen jo sillä yhteissummallam, joka voisi olla jo valmiiksi vähän paremman näköinen ja siihen vaan ne vanteet.
      Pienillä teippauksilla saa hyvin ilmettä ja muutos ei ole pysyvä, eli jälleen myyntiä varten voi vaikka ottaa pois.

    • vw golf
      • vasaralla ledit paskax

        Olen ammattiautoilija ja lähes päivittäin näen vaaratilanteen jossa vastapuolella ovat nämä helvetin tuninki päiväajovalot. Pitäisi lailla kieltää niiden asentaminen vanhoihin kotteroihin.


    • vw golf

      hyvä vaa et noi päivävalot on lailiset, mielummi asentaa noi päivävalot ja pitää niit päällä ku jotain vitun hehku lamppui !!

      niiku sillo ku ostin ton golfin niin päivävalot tuli asenttuu ja pidettyä päällä, niin kauvan ku asensin xenon valot, ja tulee pidettyy vielkii noit päivä valoi päällä vaik ajovailoist lyötyy h7 kanteset xenonit sekä pitkistä myös !!! pimeellä tulee ainoastaa laittettu ajovalot päälle (6000k)

      ja mitä tulee noihi xenoneihi nii sais tulla jokaisee autoo lailiseks !!

      JA VITUT SE MITÄÄN HELVETIN VAARATILANTEITA AIHEUTA JOS ON PÄIVÄVALOT PÄÄLLÄ VITUN PELLE !!

      • näppykone golf

        Virittele sinä teini sitä golffin romuas vain karvanopilla. Päiväajovalot tollasissa kuplavolsuissa on vaan naurettavan näköset.


    • vw golf

      sanoo 15 v jonne joka ei omista eds autookaa !!!

      jos haluut nii tuu viivoille jäät toiseks vitun pelle saatana !!!!

      • näppykone golf

        Paloko teinipissiksellä hihat?
        Taitaa moottorin vikavalo palaa joka toinen päivä, kun ei ne puolat oo mistään kotoisin.


    • vw golf

      kyl sitä nyt uhotaa mut jos haluutte ni tulkaa viivoille

      kone on 3.2l

      177 kW / 241 hv vakio tehot

      täl hetkel 305 hv

      4x4 veto

      • näppykone golf

        Juu juu....uskoo ken tahtoo, ettei vaan ois valkonen kolmoskoppanen 1.6 litranen?


      • Mv6Omega

        Eniten naurattaa nämä jantterit jotka kateuspäissään väkisin uskottelee itselleen, että toisella on huonompi auto kuin itsellä. Ei siinä mitään jos sinulle tulee siitä parempi mieli. Taitaa tuo sun M-sport bemarikin olla vaan haavetta?


    • vw golf

      no tuu viivoille ni katotaa sul ei varaa edes ostaa tommosta autoo saati sitten neliveto turbo volvoo tai edes virittää sitä turbo volvoo !!

      • näppykone golf

        Noh noh. Oiskohan isin rahoilla ostettu sunkin autos? Ja noita loppuunajettuja saksalaisiahan on koko maa täynnä. Uskon kuitenkin edelleen, että sulla on vaan se kuppanen 1.6:nen.


    • vw golf

      no usko sie mitä uskot

      • hhhhjhhj

        Paskasaapas jonne keskisuomesta uhoaa loppuunajetulla golffilla. Pysy heinäkenkä sukulaistes pantavana siellä metsässä. Vitun banjonsoittaja.


    • vw golf

      kyllä sitä nyt uhotaa

      • näpäyttäjä

        Sivusta seuranneena olen huomannut että ninimerkki vw golf on ainut joka täällä uhoaa. Kasva aikuiseksi.


    • vw golf

      sovitaa sit nii, ja nimimerkki näppykone golf jos sun mielesta 157 000 on loppuun ajettu nii ei voi muutaku nauraa, et ajele sinä' vaan niillä romuillas !!

      • näppykone golf

        R32 golf on tolla ajomäärällä jo loppuun kengitetetty, Itse olen vaihtanut autoni uuteen aina kahden vuoden välein. Edellisessä oli 62 000 km mittarissa. En tiedä miltä tuollainen loppuun rääkätty Saksan pommi tuntuu.


    • vw golf

      ainaskii paremmalt ku sun autos ! tätä aijon pitää niin kauvan ku kestää vaa, ekä edes oo tarvinnu kone remppaa tehä virityksen jäljee !!

      reilu 2 vuotta tää ollu jo mulla

    • vw golf

      ja tiiän myös yhen r32 golfin mil ajettu lähemmäks 300 000 jos en väärin muista nii tais olla joku 285- 290 tkm siit voi jo sanoo et on jo melkee loppuu ajettu

      • näppykone golf

        No arvelen kyllä että kaikki omistamani autot ovat olleet vanhan golffin veroisia.
        Nyt alla F11 Touring 530 M-Sport vuosimallia 2013.


    • vw golf

      mutta toi sun bemari on automaatti ja varmaakin viellä 3.0l diesel, ja eikös tohon koneseen oo laitettu twin turbo ?

      • Skeba

        Automaatti vaihtaa nopeammin kun sinä ikinä märissä unissasikaan. Tuossa ei mainittu polttoaineesta, mutta BMW:n uudet TwinPower moottorit on ahdettu sekä remmillä että turbolla, jotta koko kierrosalueelle saadaan tasaiset hyvät teholukemat. Ei se sinun 1.6 Golf pärjää tuollaiselle ikipäivänä.


    • Sievä jäbä
    • volvo kuski

      diesel kone se on tymäkii sen tietää, pitäs se sunkii tietää ?

      automaatti vaihteisessa autossa ei ole mitään muuta hyvää ku ettei tarvii kytkinta veivata ruuhkis mitää muuta hyvää siin ei oo.

      omaa mielee automaatti vaihteiset ei oo ollenkaa hyviä mutta manuaaliset kyllä, toiset tykkää manuaaleista toiset automaateista :)

    • vw golf

      BMW-kundeilla on niin ihanan piukat peput, NAM!

    • vw golf

      ja joku trolli kirjottanut mun nimimerkillä, ei oo vissii muuta tekemistä

      ja nimimerkki Skeba jos sunn mielestä 3.2l on 1.6 ni sovitaa sit nii !

      ja tostakii 3.2l golfista saa 550hv ja kiihtyvyys siihen 3.3s jos vaa haluaa mutta tuskimpa sinä edes tiesit sitä !!

    • vw golf

      Kesällä on niin ihanaa imeä kundien pippeleitä luonnonhelmassa. Kyydit tarjoaa tietenkin luotettava VW Golf 1,4.
      Ihanaa tarjota lemmenkyytejä BMW-poitsuille...

    • vwgolf

      teillä jonneilla ei sit oo mitää muuta tekemistä ku kirjotella toisten nimimerkillä,

      tuskimpa eds tiiättä autoista mitää, sinä et edes tiiä mikä on dump valven tehvä,

      • Tiiättä golfhåmån

        Tiiättä. Kerro sie, eteläkarjalan vetelä lahja homomiestenmaailmalle, meille kaikki, kun sie tiiät.


    • kokeile

      vanteet voi vaihtaa ja alustaa myös joko madallus jouset tai sit säädettävä alusta

    • nuori ja vapaa

      Ei kait se ole isän murhe, kuinka pikku prinsessa autoaan rakentelee. Jos prinsessalla ulkonäkö kohdallaan, niin kyllä saman ikäluokan pojat tuunaa auton ja kuskinkin.
      Hoidappa isukki vaan sitä omaa autoasi ja vanhahtavaa eukkoasi ja anna nuorten elää omaa elämäänsä. Sun ei tarvitse pitää kaikkia lankoja käsissäsi.

    • hyvin näkee

      miekii asensin philips päivävalot ja xenonit

    • muhahahah

      taitaa noita amis pellejä vituttaa ku tulee tänne avautuu päivä valoista, kun isi ei anna asentaa.

      tuskimpa edes osaatte asentaa niitä ahhaah ei vittu muahah

      nimimerkki vasaralla ledit paskax anna 1 hyvä esimerkki miten vitussa noi päivä valot aiheuttaa vaaratilanteita, kun ne ei edes häikäse vastaan tulevaa autoilijaa, et turha puhuu paskaa et muka aiheuttais jotain vaaratilanteista.

      ei varmaa isi antanut asentaa ja nyt vituttaa muahahhh

    • gjjr139489842

      moi

    • 56657657u6ytgrfd

      madallus-sarja sekä 215/40 17" renkaat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe