Ystävän kuolema

IkäväSinua

Aivan ihana ystäväni kuoli viime vuoden huhtikuussa vain 21 vuoden iässä. Ikävä on todella kova, mutta asia on helpompi kantaa kuin tuolloin vuosi sitten. On vain niin väärin, että noin nuori lähtee täältä pois. :( Tunsin hänet pikkutytöstä lähtien enkä voi vieläkään hyväksyä sitä, ettei häntä enää ole. Onko teille sattunut vastaavaa ja kuinka olette selvinneet?

RIP Anni-rakas, rakastan sinua aina

7

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi,
      elämä jää todella kesken kun se päättyy 21-vuotiaana. Olen samaa mieltä, tuntuu aivan kohtuuttomalta. Mutta kirjoitat, että suru on nyt helpompi kantaa kuin vuosi sitten. Näin elämä itse jotenkin auttaa, aivan kuin aika todella parantaisi myös surun, kaipauksen ja ikävän jättämiä haavoja.

      Ehkä iloitset niistä muistoista joita sinulla on, kerrot, että tunsit hänet jo pikkutytöstä lähtien?

      Iloa elämääsi, toivottaa Päivi-pappi Hämeestä

      • IkäväSinua

        Kiitos Päivi, kauniit muistot eivät onneksi koskaan kuole.


    • hahahahaha

      hahahahahahahahaah lol lol

      • sureva

        Painu vittuun nauramasta!!!!!


    • lepäärauhassa T

      Keväällä kuoli lapsuuden aikainen ystävä 24 vuotiaana... Moniongelmainen rankka elämä oli hänellä, koki saman kohtalon kuin veljensä aiemmin... Vaikkei oltu yhteyksissä 10 vuoteen, olin jotenkin kuvitellut että tulevaisuudessa aika olisi kypsä taas tavata ja korjata välit... Nyt se sitten onkin jo mahdotonta. Asia on pyörinyt päässä monta kuukautta, haluaisin haudalla käydä mutten tiedä edes missä se on...

      Ajatukset on sekavat, jos olisin jäänyt hänen ympyröihinsä, saattaisin itsekin olla aika rappiolla tänäpäivänä.

      • ketjunaloittaja

        awwww, otan osaa! :( haleja!


    • Punaiset silmät

      Minunkin Ystäväni lähti paremmille maille...hän pyörii ajatuksissani kaiken aikaa...en tiedä miten tästä selviän,olen itkenyt silmät päästäni...takana pitkä ystävyys suhde,sitä ei mikään korvaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7401
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      80
      4376
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2877
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      345
      1433
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1292
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1099
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      271
      1041
    Aihe