Ihannemieheni

Kurvikas nainen

On sellainen, joka on kiinnostunut minusta ihmisenä. Ulkonäöllä ei ole niin väliä, kunhan on siisti ja itsestään huoltapitävä olemus.

Ihan kiva kuulla olevansa "saatanan seksikäs" tai "sulla on ihanat tissit ja kiva perse", mutta mikä merkitys niillä loppupeleissä on? Eikö miehillä ole enää muuta sanottavaa? Sytyn sellaisesta miehestä, joka luo veret seisauttavan katseen tai koskettaa minua hellästi esim. käsivarteen, ei "vahingossa" tissiin.

14

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito mies

      Olen samaa mieltä ja sen takia monesti häpeän oman sukupuoleni tekemisiä.

      Toki ulkonäöllä on merkitystä, siitä ei pääse yli eikä ympäri, mutta ei sen varaan mitään pysyviä suhteita rakenneta. Ja sen takia on vähintään noloa, jos miehen ensirepliikki alkaa naisen ulkonäön kommentoinnilla - varsinkin kun ulkonäköön voi vaikuttaa vain rajallisesti.

      En ole koskaan koskenut naista "vahingossa" tissiin. Ja aidosti vahingossa muistan vain kerran, sekin kamppailuharjoituksissa, jossa vahinkoja voi aidosti sattua.

      Olisihan se mieheltä paljon fiksumpaa aloittaa esim naisen vaatteiden tai hiusten kehumisella, jos ulkomuodosta on pakko sanoa jotain. Niihin nainen voi sentään vaikuttaa.

    • Ap.

      Niin, mieluummin kuulen miehen suusta vaikka hiuksiin tai silmiin liittyvää, kuin rintoihin tai takamukseen. Miehet muuttuvat turhan rohkeiksi viihteellä ollessaan...

      Minulla on ystävänä pari miestä ja molemmat näistä ovat viimeksi ollessamme viihteellä alkaneet puhumaan todella törkeitä juttuja :( Olen pitänyt näitä miehiä läheisinä ystävinä jo useamman vuoden, eikä välillämme ole ollut mitään seksiin viittaavaa. Pettymys oli suuri, kun luulin lähteneeni ystävien kanssa iltaa viettämään, korvaan alettiinkiin kuiskutella tuollaisia juttuja. Sen olisin ymmärtänyt, jos kommentit olisivat olleet viattomia kehuja.

      Monet miehet tuntuvat kuvittelevan naisen tahtovan hypätä jokaisen kanssa samantien sänkyyn, jos laittautuu nätiksi iltaa varten. Minulla ei ole "haku päällä", mutta tykkään silti meikata ja pukeutua kivasti. Jotkut torjutut miehet ovat tokaisseet tuohtuneena, että "mitäs laitoit tuollaisen tissipaidan päälle!". Tissipaidan?? Haluan pukea tyköistuvia vaatteita, koska löysät paidat näyttävät isojen rintojen vuoksi kaavuilta. Eikö jokainen nainen saa valita ihan mielensä mukaan vaatteet?

      Ihannemies ei tule kuolaamaan korvan juureen ja kuvittele jokaisen kurvikkaan naisen olevan vain heidän itsekkäiden halujen tyydyttämistä varten. Kaipaan romantiikkaa ja välittämistä, löytyykö sellaisia miehiä enää? Toki seksi on tärkeää, mutta minusta se kuuluu kahden toisiinsa luottavan ihmisen välille.

      • "Miehet muuttuvat turhan rohkeiksi viihteellä ollessaan... "

        -Heikko/olematon itsetunto jos ei pysty selvinpäin ja ihan arkena sanomaan miltä tuntuu tai mitä mieltä on jostakusta. Sukupuoleen katsomatta.


    • Aito mies

      Totta kai löytyy miehiä, joiden mielestä romantiikka ja välittäminen on tärkeää. Itsekin olen sellainen.

      Mutta sellaisia miehiä ei välttämättä löydy viihteellä ollessa, ainakaan itse en viihdy viihteellä ja en sen takia erityisesti pyri sellaisiin tilanteisiin.

      Eli tilannettasi saattaisi helpottaa, että törmäät sellaisiin mieheen, jotka ovat tosi mielellä liikkellä. Kuvittelisin, että saat siten paremmin vastakaikua. Viihteellä törmäilet helpommin mieheen, jotka hakevat yhden yön huvitusta ja silloin tuo ulkonäön kommentointi on tulee helpommin pintaan :)

      Näin ainakin minä kuvittelen :)

    • ohikulkija23

      GET A ROOM

    • Ap.

      Missä muualla miehiä tapaisi kuin viihteellä? Kunpa joku lähestyisi muulloinkin... :(

      • Lähestymiset kaupassa, huoltoasemalla, rannalla tai missä vain ovat muistaakseni menneet aika mehevästi pieleen. Otan toki suurimman vastuun mutta nähdäkseni naisilla on arkiaskareissaan aivan muuta mielessä kuin tuttavuudet. Edelleen muistutan, että miltei kaikki naiset olisivat sinkkuja elleivät miehet aina kasaisi itseään uuteen yritykseen. Miesten harteilla on paljon, eikä toistuvat pakit paranna tunnelmaa :)


      • Kurvikas nainen
        wm74 kirjoitti:

        Lähestymiset kaupassa, huoltoasemalla, rannalla tai missä vain ovat muistaakseni menneet aika mehevästi pieleen. Otan toki suurimman vastuun mutta nähdäkseni naisilla on arkiaskareissaan aivan muuta mielessä kuin tuttavuudet. Edelleen muistutan, että miltei kaikki naiset olisivat sinkkuja elleivät miehet aina kasaisi itseään uuteen yritykseen. Miesten harteilla on paljon, eikä toistuvat pakit paranna tunnelmaa :)

        No ehkä oli liian kärjistetysti sanottu, ettei miehet lähesty muulloin... Mitä tarkoitat pieleen menemisellä? Itse ilahdun kovasti, kun joku tuntematon alkaa juttelemaan kaupassa, rannalla, missä vain :) Ehkäpä pitäisi olla itsekin rohkeampi ja kysäistä vaikka puhelinnumeroa tai ehdottaa tapaamista, niin jutut saattaisivat edetäkin... Mutta ei uskalla :( Olet oikeassa, miehillä ei ole helppoa, kun ainakin minä naisena odotan miehen tekevän aloitteen.


      • Kurvikas nainen kirjoitti:

        No ehkä oli liian kärjistetysti sanottu, ettei miehet lähesty muulloin... Mitä tarkoitat pieleen menemisellä? Itse ilahdun kovasti, kun joku tuntematon alkaa juttelemaan kaupassa, rannalla, missä vain :) Ehkäpä pitäisi olla itsekin rohkeampi ja kysäistä vaikka puhelinnumeroa tai ehdottaa tapaamista, niin jutut saattaisivat edetäkin... Mutta ei uskalla :( Olet oikeassa, miehillä ei ole helppoa, kun ainakin minä naisena odotan miehen tekevän aloitteen.

        Ne kerrat kun olen osannut tehdä liikkeeni ohimenevässä tilanteessa, on nainen usein hämillään tai peräti aavistuksen loukkaantunut. Päättelen siitä, että aivan muut asiat ovat heillä mielessä. Naisten vinkit täällä tosin auttavat jatkossa joten ihan ensimmäisellä hengenvedolla en aio udella numeroa tai kutsua neitiä deiteille viikonlopuksi. Ongelma kyllä on jäljellä koska tilanne ON ohimenevä eikä juttelemaan jääminen välttämättä ole kovinkaan luontevaa. Tarvitaan siis vetävä jannu, oikeat sanat ja sinkkunainen. Toisinsanoen planeettojen tulee olla linjassa :)


      • Ap, Kurvikas nainen
        wm74 kirjoitti:

        Ne kerrat kun olen osannut tehdä liikkeeni ohimenevässä tilanteessa, on nainen usein hämillään tai peräti aavistuksen loukkaantunut. Päättelen siitä, että aivan muut asiat ovat heillä mielessä. Naisten vinkit täällä tosin auttavat jatkossa joten ihan ensimmäisellä hengenvedolla en aio udella numeroa tai kutsua neitiä deiteille viikonlopuksi. Ongelma kyllä on jäljellä koska tilanne ON ohimenevä eikä juttelemaan jääminen välttämättä ole kovinkaan luontevaa. Tarvitaan siis vetävä jannu, oikeat sanat ja sinkkunainen. Toisinsanoen planeettojen tulee olla linjassa :)

        Ehkä kannattaisi lähestyä hymyileviä naisia :) Saan monesti pitkiä katseita ja ihania hymyjä takaisin ja toivoisin niiden johtavan keskusteluun ja ehkä pidemmällekin :) Varmasti jonkun kerran kaikki naksahtaa kohdilleen meillä molemmilla!


      • Ap, Kurvikas nainen kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi lähestyä hymyileviä naisia :) Saan monesti pitkiä katseita ja ihania hymyjä takaisin ja toivoisin niiden johtavan keskusteluun ja ehkä pidemmällekin :) Varmasti jonkun kerran kaikki naksahtaa kohdilleen meillä molemmilla!

        Hyvä suunnitelma, vaikkakin hymyileviä naisia tulee harvoin vastaan. Edellytyksenä onnistuneelle pyynnille on osata erottaa kymmenen millisekunnin katse normaalista viiden millisekunnin mulkaisusta ja vielä reagoida siihen asianmukaisesti :)
        Liiallinen player-asenne ei voi sopia itselleni eikä tavanomainen yrittämiseen väsähtänyt asenne vie minnekään. Luen siksi paraikaa opusta jonka tavoite on kouluttaa ujosta taviksesta kaatokone. Itse päätän mihin oppeja käytän. Aika jännittävää! :)
        Ehkä manuaalin opit vievät minut tasapainoiseen parisuhteeseen, ja ainakin varmemmin kuin se mitä keskiverto-Teppona repertuaariini kuuluu.


    • <<<

      MUN IHANNENAINEN OIS KOIRARAKAS. KISSARAKAS. ELÄINRAKAS. HEVOSRAKAS JNE

    • laihduta läski

      Kurvikas = läski. Tuskin sulle kelpaa kurvikas mies.

      • Kurvikas nainen...

        No just. Vai läski, kurvikas minun kohdalla tarkoittaa KURVEJA, ei ylipainoa. Innostun raamikkaista miehistä, en kuivan kesän oravista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe