Kadulla huuteleva mies?

Tarkkailija vastapää

Olen muutaman kerran törmännyt lippalakkiin ja mustiin aurinkolaseihin pukeutuneeseen äijään, joka iältään olisi 40-50-vuotias. Herra mölöttää usein Lensunkadun bussipysäkillä, välillä itsekseen ja toisinaan taas huutaa ja laulaa. Asken hän lauloi Syväraumankadun Salen edessä jotain suomirokkikappaletta. Tämän jälkeen mies ulvoi, ja huusi yksittäisistä sanoista koostuvia virkkeitä. Viimeisijään keskioluitaan ostavat, kello n. 20:45, alan miehet taas olivat täysin fiksuja kommentoimatta huutajalle mitään.
Tämä Huuto ei ilmeisesti edes ole humalassa. Mutta jokin Häiriö hänellä lienee.
Kertokaa kokemuksianne ja tietojanne!
Pitääkö pelätä vai nauraa???

15

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhriksi joutunut

      Kasvitarhanpolulla myös liikkuu ihmeellinen höpöttäjä. yli 50v silmälasit. hampaaton. änkee seuraan ja utelee asioita. höpöttää kuin pikku lapsi. asuu kait vuokratalossa. taitaa mielenterveyspotilaille tullut kotiutus.

    • 5454545454545

      Se on "rocknroll setä" Jäänyt auton alle, et sillee

    • Vallu Kaarolt

      Kaarolta Jussinkyläntieltä alkujaan kotoisin. Asuu vissiin nykyään ainakin ajoittain jossain apua tarvitsevien laitoksessa. Törmäsi nuorempana moottoripyörällä liikennemerkkiin. Oli pitkään henkihieverissä kolarin jälkeen, eikä palautunut edes ennalleen. Ei ole tiettävästi lähiaikoina ollut ympäristölle vaarallinen.

    • Tarkkailija vastapää

      Jos olisin tiennyt historian, en olisi aloittanut aiheesta keskustelua...

    • jepajep33

      Ikä ei täsmää muuten olis Toke...

    • 344tuop

      Rokki-jäbä liikkuu usein pyörällä Kaarolta päin ja aina on menossa rumpusoolo. Kaverilla nyt sattuu olemaan kuuluva ääni, mutta eipä muuta haittaa ole ollut.

    • Kadun kulkija

      Sit on se nainen, iältään yli 60, joka puhelee kans itekseen. Kerran lidlissä asioidessani raivosi jollekin maitohyllylle "enkö ole sanonut että sitä ei siihen laiteta", kassalla oli ihan normaali mut sen jälkeen alkoi taas oma elämä. Häntä ei ole kyl näkyny pitkään aikaan, kävelee usein kinnon suunnalta

      • stallari

        Kyseinen vanhempi frouva räyhää kuolleelle miehelleen sekä entisille työkavereilleen. Diagnoosi: skitsofrenia. Ja tämä monnankadulla asuva 49 vuotias itsekseen rokkaava ja hoilaava mies on täysin harmiton. Diagnoosi: touretten syndrooma.


    • 5523

      Harmiton kaveri,meitä tänne mahtuu kaikenmoisia ihmisiä.MÄ en sairaita naurais,koskaan ei tiedä mitenkä itselle käy jos joutuu kolariin.Olen itse jo yli 55v. nainen ja toivon että ei kävisi läheiselleni mitään onnettomuuksia..

    • khöhä

      Tuollaisen minäkin olen nähnyt joka ajaa pyörällä ja rummutus käynnissä. Taisi olla korvalaput myhös. Tukevahko mies, jotain 40-50 v. Ajoin kaaron suunnassa ja toisella kerralla keskustassa.

    • JoonasPoonas2

      Kyllä tuollaiset sekaan mahtuu! Voihan sitä pari sanaa tokaista takaisin ja hymyillä. Harmittomia tuollaiset kuitenkin yleensä ovat. Oikeastaan paremmin heillä joillakin menee, kun hymyilevät jatkuvasti.

      Sitten on tämä Sean Connerya huutele 60 mies ja pulloja kerääjä 30 mies. :peukkua:

    • Amelialainen

      Stidi vauhdis, onko palannu Raumalle?

    • Ihmisarvo

      Kyllä näitä on ja harmittomia pitäiskö sen ihmisen sulkeutua kotiinsa antakaa ihmisten olla kyllä tänne mahtuu kaikenlaisia ja ennen noita pidettiin piilossa sehän oli hulluutta ns.normaaleilta ihmisiltä.On se hyvä kun joku on onnellinen tässä lama maassamme vaikka olis todellisuudessa mieleltään sairas.Toivottavasti olis hänellä kumminkin joku joka huolehtisi hänen elämästään.Lisääntyy nuorillakin nämä mielen terveys ongelmat mistähän johtuu kun ennen ei ollut eläkkeellä kun mustalaiset .Nyt tilastojen mukaan alle 35v.eläkkeellä juuri mielenterveys ongelmista.Olisko yhteis kunnassamme vikaa?.

      • JoonasPoonas2

        Sana seinähullu tulee siitä, kun hullut kiinnitettiin kahleilla seinään.


    • tietty nainen olen

      täällä kaikenmoisia yksinkertaisa miehiä,jotka luulee olevansa vielä vitsikkäitäkin.Kantseis hankkia elämä muutakin kun täällä höpistä joutavia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe