Tässä vain pohdin

Hmmmm

Well, kuinka nuoreen naiseen voisitte kajota? Suhteista viis, mutta noin ylipäätään millään tapaa?

13

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

      Täysi-ikäinen täytyy olla, eli vähintään sen 18

    • pularitpois

      Vähintään 20.

    • sini....

      Vähintään 16.

    • mekalespo

      Varmaan 16, paitsi mites se suojaikäraja menikään? Oliko se homoseksuaalisissa suhteissa korkeampi eli 18? Kas kun en nyt muista. Jos se on niin, niin sitten korjaan että 18.

      • Hmmmm

        Taisi olla (siis olla), ei enää.


    • kiara

      itseäni nuorempaan, en koskaan.

    • ...

      En usko, että alle 25-vuotiaaseen. Olen itse 30 ja risat.

    • kesäheinä

      Ei missään tapauksessa alle 25, ja mieluiten 35 eli lähes samanikäinen tai vanhempi kuin minä.

    • iällä ei niin merkitystä

      Täysi-ikäinen ei oo ihan pakko olla, kunhan ylittää suojaiän

    • en luvatta koske

      Minä en kajoaisi minkään ikäiseen, sillä kajoaminen tarkoittaa luvatta koskemista.

    • 657567

      Vähintään 20. Itse olen pian 27, mutta en ole henkisesti aivan ikäiseni tasolla ja ulkoisestikin olen ihan teini. Kukaan ei millään usko, että olen melkein 30. :P

      En mitenkään voisi kuvitella olevani 16-vuotiaan kanssa. Se tuntuisi erittäin väärältä, ja suurin osa sen ikäisistä kyllä on ihan kakara vielä, vaikka onkin kova kiire aikuistua.

    • perhana tätä

      6 vuotias on sopivan ikänen... Mitä nuorempi, sitä tuoreempi.

      Ja läppä oli. Ketä tääki aihe kiinnostaa? Kuinka nuoriin tän palstan yksinäiset ämmät haluis iskee näppinsä? No johan sen lakikin sanoo että se on 16 se suojaikäraja. Sitä vanhemmat tehköö mitä haluavat keskenään. Mikä on nii vaikeeta ymmärtää?

      Oikeesti hankkikaa ennemmi jo elämä

      • Hmmmm

        Usko tai älä, mutta ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä tän asian suhteen. Sinä ehkä nusasisit vaikka jokaista 16-vuotiasta, mutta kaikki sitä eivät tekis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7794
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4616
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3281
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1516
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe