Herzegoh turvaa,,,

profetta

Jumalaan koska Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta Jumalan Pojasta on tullut hänelle kompastuskivi ja loukkaus kallio. Niinkuin monelle muullekin julistajalla,jos he koroittaisivat Herraa Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa ja rukoilisivat ja anoisivat häneltä hänen nimessään niin jo alkaisi tapahtua.Ihmeet ja merkit siitä kuinka hän on läsnä kokouksessa, sillä vallalla ja voimalla jonka Isä Jumala on hänelle antanut. Esim. näin: Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi.Kohtaa jokaista läsnä olevaa ja sinun apuasi tarvitsevaa. Anna heidän kokea kuinka lähellä heitä sinä olet ja kuinka paljon sinä heitä rakastat. Anna jokaiselle anovalle apusi ja täytä heidät Pyhällä Hengellä,anna jokaisen kokea valtasi,voimasi,armosi ja rakkautesi. Ilman sinua Herrani Jeesus en mitään voi tehdä, siksi anon sinulta sinun nimessäsi.Anna minulle se sana, jonka sinä tahdot minun ,heille julistavan.AAMEN.

44

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriittisyys ja tutkiminen kuuluu Jeesuksen omalle. Ei silti kuulu väärät väittämät, kuulopuheet, herjaukset tai kadotustuomion antaminen. Katsoin eilen tv7:n Hertzog puheen ja hän koroitti Jeesusta, Pyhää Henkeä, veren voimaa ja muutakin perusevankeliumia. Itse sanon raamatun sanoin että kirkastakaa Kristus ruumiissanne. Siis kirkkaudesta puhe. Ja jos on erehtyviä mielipiteitä niin se ei ole sama kuin stanan syliin ohjaaminen.

      • Laittomuuden tekijöi

        Moni muukin kirkastaa Jeesusta,mutta saa häneltä tuomion:"menkää pois minun luotani te laittomuuden tekijät".
        "Emmekö me SINUN nimessäsi tehneet monta voimallista tekoa..."Matt.7:22.

        Se ei ole vielä tae että toimii oikein kun tekee voimatekoja Jeesuksen nimessä.
        Hän tosiaan sanoo laittomuuden tekijöille,"menkää pois minun luotani."

        Siihen liittyy muutakin.
        m.m.
        1.Joh.5:3."....pidämme Hänen käskynsä...."

        Jumalalla on monenlaisia käskyjä.Yksi on:
        "Ilmaiseksi olette saaneet ilmaiseksi antakaa".Matt.10:8.

        Itse asiassa tuo jae on tärkeä tässä yhteydessä.
        "Parantakaa sairaita,herättäkää kuolleita,puhdistakaa spitaalisia,ajakaa ulos riivaajia.Lahjaksi olette saaneet,LAHJAKSI ANTAKAA."

        Kaikenlaiset evankelistat jotka pitävät huolen rahan virtaamisesta,pitämällä puheita maksupäätteistä paperilappusista joissa luvataan rahan antamista,usein tilaisuuden aikana tapahtuvasta kolehdista, ovat laittomuuden tekijöitä.
        Menikö perille:
        LAITTOMUUDEN TEKIJÖITÄ!!!


      • profetta

        Korotti veren voimaa, eli julisti harhaa.Kun olisi korottanut Herraa Jeesusta ja sitä kuinka Pyhän Hengen voimassa ihminen saa parantua. Ps. Olet vierelläsi ostanut ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme Kuningaskunnaksi ja ,,,,,,,,,, ilmestyskirja 5 luku ja 33/38 käännös. Lunnaat on maksettu jokaisesta meistä,ymmärsitkö. Veren voiman julistaminen on ihmisoppia, tai kun sanotaan Jeesuksen nimessä ja veressä. Sekin on ihmisoppia, armosta uskon kautta me pelastumme. Jeesus ollessaan maanpäällä sanoi; sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi. Ei siinä verta tarvittu, miksi nyt tarvittaisiin. Kun hän suuressa armossaan armahtaa, kenet armahtaa. Herzego on kaukana totuudesta koska elää vanhaaliittoa. Hän kääntää kaiken vastuun Jumalalle eikä ymmärrä että Pojalla Jeesuksella on kaikki valta hänetkin armahtaa. Raamattu ei tunne kirkkauden tasoja ym.valheita joita hän suustaan päästää.


      • profetta kirjoitti:

        Korotti veren voimaa, eli julisti harhaa.Kun olisi korottanut Herraa Jeesusta ja sitä kuinka Pyhän Hengen voimassa ihminen saa parantua. Ps. Olet vierelläsi ostanut ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme Kuningaskunnaksi ja ,,,,,,,,,, ilmestyskirja 5 luku ja 33/38 käännös. Lunnaat on maksettu jokaisesta meistä,ymmärsitkö. Veren voiman julistaminen on ihmisoppia, tai kun sanotaan Jeesuksen nimessä ja veressä. Sekin on ihmisoppia, armosta uskon kautta me pelastumme. Jeesus ollessaan maanpäällä sanoi; sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi. Ei siinä verta tarvittu, miksi nyt tarvittaisiin. Kun hän suuressa armossaan armahtaa, kenet armahtaa. Herzego on kaukana totuudesta koska elää vanhaaliittoa. Hän kääntää kaiken vastuun Jumalalle eikä ymmärrä että Pojalla Jeesuksella on kaikki valta hänetkin armahtaa. Raamattu ei tunne kirkkauden tasoja ym.valheita joita hän suustaan päästää.

        No jos mä nyt vastaan tuohon Jeesuksen veren sivuuttamiseen parilla jakeella. Ilm. 7 : 14 " Ja minä sanoin hänelle: Herrani, sinä tiedät sen. Ja hän sanoi minulle: Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. " Ilm. 12 : 11 " Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti. "


      • profetta
        pekanvuoro kirjoitti:

        No jos mä nyt vastaan tuohon Jeesuksen veren sivuuttamiseen parilla jakeella. Ilm. 7 : 14 " Ja minä sanoin hänelle: Herrani, sinä tiedät sen. Ja hän sanoi minulle: Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. " Ilm. 12 : 11 " Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti. "

        pekanvuoro, tulkitsee mitä kirjoitti. Ilmestyskirja 33/38 käännös 5 luku 9-10 jakeet. Näiden jakeiden mukaan osti,verellään. PS. Aika ristiriitainen on myös ilmestyskirja.


      • >>Katsoin eilen tv7:n Hertzog puheen ja hän koroitti Jeesusta, Pyhää Henkeä, veren voimaa ja muutakin perusevankeliumia.>>

        Sinua on huijattu. Herzog vain pukee oman opetuksensa kristilliseen kaapuun, jotta se uppoaisi kaltaisiisi. Ja näyttäähän tuo uppoavan.

        Katsopa vaihteeksi tästä, mitä David Herzog oikeasti opettaa. Ei-uskovalle kuulijakunnalle hän ei näe tarpeelliseksi puhua SANAAKAAN JEESUKSESTA:

        https://www.youtube.com/watch?v=ggBJ5O168YY
        https://www.youtube.com/watch?v=LtDK3WLVDJU

        Eihän tuo kaveri oikeasti usko mihinkään Jeesukseen, kunhan vain levittää omaa hapatustaan ja rahastaa hyväuskoisia hölmöjä!


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Katsoin eilen tv7:n Hertzog puheen ja hän koroitti Jeesusta, Pyhää Henkeä, veren voimaa ja muutakin perusevankeliumia.>>

        Sinua on huijattu. Herzog vain pukee oman opetuksensa kristilliseen kaapuun, jotta se uppoaisi kaltaisiisi. Ja näyttäähän tuo uppoavan.

        Katsopa vaihteeksi tästä, mitä David Herzog oikeasti opettaa. Ei-uskovalle kuulijakunnalle hän ei näe tarpeelliseksi puhua SANAAKAAN JEESUKSESTA:

        https://www.youtube.com/watch?v=ggBJ5O168YY
        https://www.youtube.com/watch?v=LtDK3WLVDJU

        Eihän tuo kaveri oikeasti usko mihinkään Jeesukseen, kunhan vain levittää omaa hapatustaan ja rahastaa hyväuskoisia hölmöjä!

        Jeesusta minä katson kun meinaan vajota pinnan alle. En kiellä enkä myönnä Herzogin tarkoitusperiä. Hänen hedelmät kyllä tulevat esille, uskoville jotka elävät Pyhässä Hengessä. Tarkoituksellinen syntiin ja Jeesuksesta pois ohjaaminen on tuomittavaa. Kultahampaat voi olla vielä opillinen dilemma, olettaen onko se todistettu. Mutta kaikki me uskomme Punaisen meren jakaantumiseen, vai mitä?


      • pekanvuoro kirjoitti:

        Jeesusta minä katson kun meinaan vajota pinnan alle. En kiellä enkä myönnä Herzogin tarkoitusperiä. Hänen hedelmät kyllä tulevat esille, uskoville jotka elävät Pyhässä Hengessä. Tarkoituksellinen syntiin ja Jeesuksesta pois ohjaaminen on tuomittavaa. Kultahampaat voi olla vielä opillinen dilemma, olettaen onko se todistettu. Mutta kaikki me uskomme Punaisen meren jakaantumiseen, vai mitä?

        Tiedostaen ettei kaikille uskoville ole annettu armolahjaa siirtää vuoria. Jumala on järjestyksen Jumala. Jos me nyt kaikki uskovat eri tahoillamme siirreltäisiin vuoria vain uskoa testaten. Mitä siitäkin tulisi.


      • Muutti tekstiä,kun käry kävi,että on väärästä hengestä mies!...edellenkään kukaan,ei ilmeisesti ole lukenut miehen kirjoja ja katsonut aikaisempia videoita.Uusiltakin videoilta näkyy,että rahastavat tällä!!..Eksytys on sitä,että esittäytyvät ja käyttävät Jeesuksen nimeä"Jeesuksen nimessä"olemme kokoontuneet tänne ja totuus on se"Raha on minun paimeneni ja vielä vähän minulta uupuu,mutta teen,sirkustempun,joka muistuttaa ja platikoi PyhänHengen toimintaa..saahan saatana,jopa tulenkin langeamaan taivaasta"tulen",joka muistuttaa Pyhänhengen toimintaa ja lupauksia lupauksien päälle,,ja taas ihmiset tulevat petetyiksi ja eksytetyiksi.Nämä kruunun ottajat ovat pahimpia eksyttäjiä.Ottavat kruunun ja hylkäävät Golgatan ristin.Ne,jotka ottavat ristin,joille ei kelpaa kruunu tässä ajassa,vaan saavat voittajina perillä ovat huomanneet tämän eksytyksen.Yksikään ei itke Jaakobin sortumista,yhdelläkään ei ole oikeaa hätää sieluista.Ihmissielut ovat numeroita ja nämä hakevat omaa kunniaansa.Valhetta oman sydämen petosta julistavat.Näistä profetta Jeremia varoittaa,jotka eksyttävät unillaan ja näyllään.Veilon Markulta löytyy netistä puhe kaksi herätystä,jota suosittelen.Tiedän,että löytyy niitä,jotka Veiloakin pitävät harhaoppisena.Kun nimeätte tänne,jonkun puhujan nimen,joka mielestänne ei ole harhaoppia,niin seuraavaksi,joku tulee ja kirjoittaa mielipiteenne perään.Tämä julistaja opettaa harhaoppia.Helppoa ja yksinkertaista,kuin mikä.Olla kriittinen ja kiittämätön ja pilkata.No,kun otetaan joku Hertzog,eikö se sitten ole pilkkaamista?Ei!! Raamattu käskee pysyä pois ja kaukana eksyttäjistä ja niistä pitää varoittaa,joka julistuksellaan julistaa myös täysin Jumalan sanan ohitse.En rupea kirjoittelemaan,mitä opettaa väärin,kyllä tuo tulee selkeästi esille,kun tutkitte nettiä,sielä on hyvin varoitettu tästä,joka eksyttää,jos jopa valitutkin...Tämä saa hajannusta,eikä kokoa yhteen.


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Katsoin eilen tv7:n Hertzog puheen ja hän koroitti Jeesusta, Pyhää Henkeä, veren voimaa ja muutakin perusevankeliumia.>>

        Sinua on huijattu. Herzog vain pukee oman opetuksensa kristilliseen kaapuun, jotta se uppoaisi kaltaisiisi. Ja näyttäähän tuo uppoavan.

        Katsopa vaihteeksi tästä, mitä David Herzog oikeasti opettaa. Ei-uskovalle kuulijakunnalle hän ei näe tarpeelliseksi puhua SANAAKAAN JEESUKSESTA:

        https://www.youtube.com/watch?v=ggBJ5O168YY
        https://www.youtube.com/watch?v=LtDK3WLVDJU

        Eihän tuo kaveri oikeasti usko mihinkään Jeesukseen, kunhan vain levittää omaa hapatustaan ja rahastaa hyväuskoisia hölmöjä!

        Ihan eksytystä!..jos tuota ei uskova huomaa,niin on öljy kyllä päässyt väljähtymään pahoin!


    • Oon täs kuukauden verran katellu näit sivui välil. Mikä eniten on ikävää niin se meteli kun joku on eri mieltä. Tätä en sanonu sulle, profetta, metelistä. Vaikutat vilpittömältä ja asialliselta. Nyt sanon sanon sulle profetta, että monet Jeesuksen omat rakastavat sinua ja rukoilevat hyvää sinulle. Oikeesti. Kun sanoo että Ilmestyskirja ei oo ihan oikein. Silloin ei rakentaval taval voi jatkaa keskustelua aiheesta. Silti aina voidaan jutella mitä mieleen tulee.

      • profetta

        Ne jakeet mitkä laitoit on syvällistä hengellisyyttä. Ajoin Herraltani Jeesukselta että hän Pyhässä Hengessä avaisi jakeet. Lihassani en niitä rupea tulkitsemaan. Siunattua iltaa sinulle!


    • errol

      Eikös kristittyjen pääpomo ole Jumala. Yhtäältä kolminaisuusopin mukaan Jeesus on Jumala.
      Mitä merkitystä sillä on kummalla nimellä jumalaa puhuttelee.

      Aloituksessa tuli esille helluntailainen palkkiouskonto. "Anna läsnäoleville sitä tai tätä.....". Toivotaan oman tekemisen ulkopuolelta omille (läsnäoleville omille) onnea toimissa. Myönteistä on tietysti toivoa toiselle onnea mutta miksi yleensä ihmisille ei toivoteta menestystä vaan vain omille uskoville!

      Onko aloitus aivan varma että rukouksen voimalla saa sen tai tämän palkinnon?

    • Jeesus on tie Isän luokse. Jeesus antoi meille Pyhän Hengen kun hän nousi Isän luokse. Vahvakin ihminen kun on joskus väsynyt ja heikko ja yksin ollen, sanomattomin huokauksin, Isä, olen sinun lapsesi, olen tässä hiljaa, tule Pyhä Henki, vahvista, auta, kiitos, olet sydämessäni. Se rakkaus mikä on Pyhän Hengen yhteydessä, niin se rakkaus menee luonnostaan eteenpäin ihmisille, vaikka ilman sanoja. Lyhyesti. Häneltä voi kysyä kaikkea. Myös seksuaalisuudesta.

      • profetta

        Minä taas rukoilen näin;Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika,anon sinulta sinun nimessäsi..... rukous vastauksia olen saanut paljon ja siunauksia.myös armolahjat olen häneltä saanut.

        ..


      • profetta

        Oletko luterilainen kun noin hengettömän rukouksen laitoit, ei ihme kun et jakeita osaa tulkita. Uusi liitto on sinulle pimennossa,ota laput silmiltä. Herrasta Jeesuksesta on sinullekkin 'pekanvuoro' tullut kompastuskivi ja loukkaus kallio. Missä jakeessa käsketään pyytämään'tule pyhä henki'. Kuvainollisia rukouksia niitä se sinäkin viljelet, mutta vastauksia niihin et saa. On todella surkeaa kun kirkoissa ja seurakunnissa aivopestään ihmiset rukoilemaan mitä sylki suuhun tuo. Ei ole ihme että ihmiset juoksevat kaiken maailman julistamisen perässä ja peittyvät kun heiltäkään ei totuutta löydy vaan samoja harhaan johtavia valheita,mitä seurakunnissa paasataan ja väitetään totuudeksi. Voi suomen kansaa, joka harhaan johdetaan valheveljien toimesta. Paljon on susia lammasten vaatteissa.


      • profetta kirjoitti:

        Oletko luterilainen kun noin hengettömän rukouksen laitoit, ei ihme kun et jakeita osaa tulkita. Uusi liitto on sinulle pimennossa,ota laput silmiltä. Herrasta Jeesuksesta on sinullekkin 'pekanvuoro' tullut kompastuskivi ja loukkaus kallio. Missä jakeessa käsketään pyytämään'tule pyhä henki'. Kuvainollisia rukouksia niitä se sinäkin viljelet, mutta vastauksia niihin et saa. On todella surkeaa kun kirkoissa ja seurakunnissa aivopestään ihmiset rukoilemaan mitä sylki suuhun tuo. Ei ole ihme että ihmiset juoksevat kaiken maailman julistamisen perässä ja peittyvät kun heiltäkään ei totuutta löydy vaan samoja harhaan johtavia valheita,mitä seurakunnissa paasataan ja väitetään totuudeksi. Voi suomen kansaa, joka harhaan johdetaan valheveljien toimesta. Paljon on susia lammasten vaatteissa.

        On Isä meidän- rukous. Mikä on Jeesuksen itse antamana, sanoiltaan täysin tyhjentävä, kun sen rukoilee Hengessä ja totuudessa. Kirjoitin aiemmin esimerkin vapaamuotoisesta rukouksesta kun olemme jo Jeesuksen ystäviä, emmekä vain kaukaisia etsijöitä.


      • profettah
        pekanvuoro kirjoitti:

        On Isä meidän- rukous. Mikä on Jeesuksen itse antamana, sanoiltaan täysin tyhjentävä, kun sen rukoilee Hengessä ja totuudessa. Kirjoitin aiemmin esimerkin vapaamuotoisesta rukouksesta kun olemme jo Jeesuksen ystäviä, emmekä vain kaukaisia etsijöitä.

        Kun Jeesus oli maanpäällä ja rukoili Isä Jumalaa niin hän opetti myös ihmiset rukoilemaan Isä Jumalaa. Mutta kun hän ilmestyi opetuslapsilleen ja sanoi, Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maanpäällä.Jokainen uudestisyntynyt ylhäältä rukoilee, palvelee ja on uskollinen Pojalle Jeesukselle koska hänellä on valta armahtaa tai olla armahtamatta.PS. uusi liitto on todella monelle tullut kompastuskiveksi. Kuivaa on vaellus,ei kunnioiteta Poikaa Jeesusta. Jeesus sanoo; Joka minua palvelee sitä Isä kunnioittaa ja uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun,jos ette muuten niin uskokaa edes tekojen tähden. Mitä harha opetukset on seurakunnissa saaneet aikaan. Ihmeitä ja merkkejä ei ole tullut, rukoillaan mitä sylki suuhun tuo ja pojastakin on jumalan tehneet. Todella nurja sukupolvi,joka on totuuteen kompastunut, Väärä hapatus seurakunnissa rehottaa ja siitä vielä kerskaillaan.


    • Mutta kaikki me hutkitaan ja tutkitaan. Se on myös seurakunnan tarkoitus että meillä on yhteinen kiintopiste, Jeesus Kristus. Rakkaus totuuteen, kun antaa Pyhän Hengen johtaa tietä pitkin. Sieltä löytyy elämä. Keskinäisestä rakkaudesta maailma meidät tuntee. Sen täytyy olla etusijalla ja sen alaisuudessa pitää etsiä yhteistä tietä. Uskosta osaton karsastaa ja nauraakin kun kristityt keskenään tappelevat.

    • tryk

      "Jeesus on tie Isän luokse. Jeesus antoi meille Pyhän Hengen kun hän nousi Isän luokse."

      Jeesus on yhtä kuin Jumala. Silloin Jeesuksen ja Jumalan välillä ei voi olla tietä eikä esteitä tai kolminaisuusoppi raukeaa.
      Kun kerran Jeesus oli ja on Jumala niin miksi Jeesus rukoili Jumalalta sitä ja tätä? Oliko kyseessä tarkoituksellinen harhautus, jotta ihmiset eivät saisi tietää totuutta. Miksi sitten myöhemmin Jeesus korotettiin Jumalaksi jos hän oli alkuaan vain Jumalan ja maallisen naisen yhdynnän tulos ja hänen isänsä täten olisi Jumala.

      Mitä eroa on jos vain toista rukoilee vaikka ovatkin yhtä. He eivät anna kuitenkaan palkkiota kenellekään eivätkä vastaa muuten kuin mielikuvissa.
      Entä jos jollekin annetaan mm. terveysapua ja toisille ei, eikö se olisi ihmisen pilkkaa.

      • lukaseppas tästä

      • profetta
        lukaseppas tästä kirjoitti:

        APOSTOLISTEN ISIEN TODISTUS

        Olivatko varhaiskristityt Jehovan todistajia
        http://www.uskonpuolesta.fi/Apostolisten_isien_todistus.pdf

        Maria synnytti Jumalan,NIINKÖ,KUKA HALLITSI TAIVAISSA KUN JUMALA OLI MAANPÄÄLLÄ. PS. MENE HARHAOPPEINESI MUUALLE EKSYTTÄJÄ.OLETKO KATOLINEN
        Jeesuksen nimessä,saatana väisty.AMEN.


      • ml213.
        lukaseppas tästä kirjoitti:

        APOSTOLISTEN ISIEN TODISTUS

        Olivatko varhaiskristityt Jehovan todistajia
        http://www.uskonpuolesta.fi/Apostolisten_isien_todistus.pdf

        "yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa. " Ef 4:6

        Ajatteleppa ihan ite ja omilla aivoillasi puolueettomasti minkalainen tämä totisen JUMALAN olemus on. Lapsiko haluat olla ymmärrykseltäsi kun et usko, miten JUMALA puhui Pojan kautta ja samoin tämä totinen JUMALA / Pojan Isä teki tunnusteot ja ihmeet Pojan Jeesuksen kautta.

        Mitä Jehovan todistajiin sanan varsinaisessa merkityksessä tulee, niin Jeesus oli ENSIMMÄINEN Jehovan todistaja. Jeesuksen tehtävään liittyyi opettaa ihmisille tuntemaan tämän totisen JUMALAN tahto. Jeesus tunsi 100% Isänsä JUNMALAN tahdon.

        "yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa>

        PS.
        Muuten huomaatko miten todellisesti uskonnollisen ihmisen ymmärrystä ohjaa "joku" taho, taho, joka ei anna ihmisen etsiä totuutta.Niin, kun kyseessä on JUMALAN tahtoon liittyvät asiat.

        Kun tämä sama ihminen siirtyy maallisiin asioihin, niin silloin hänen ymmärryksensä on normaali tasolla. Esim. uskonnollisen ymmärryksen taso, jolla hän ajatelee Raamatun ilmoituksia, niin hän ei tällä ymmärryksellä pärjäisi työelämässä. Tämä ymmärryksen muuttuminen asioiden mukaan on ihmeellistä.
        Lapsikin ymmärtää kuka on JUMALAN Pojan Isä ja uskoo siihen, mutta samaan ei pysty uskonnollinen ihminen. Tai kuka on Sepeteuksen poikain isän nimi?


      • ml213.
        lukaseppas tästä kirjoitti:

        APOSTOLISTEN ISIEN TODISTUS

        Olivatko varhaiskristityt Jehovan todistajia
        http://www.uskonpuolesta.fi/Apostolisten_isien_todistus.pdf

        Pasi Turunen viittaa apostoleihin, mutta mikset tuo esille, miten apostolit uskovat Jeesuksen JUMALAN Pojaksi, mutta ei JUMALAKSI. He todistavat juuri miten JUMALA toimi olemuksensa mukaisesti juuri Jeesuksen KAUTTA.

        22. Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta JUMALA TODISTI teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita JUMALA HÄNEN KAUTTANSA teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
        23. hänet, joka teille luovutettiin, JUMALAN ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
        24. Hänet JUMALA HERÄTTI ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää. Ap 2.

        36. Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että JUMALA ON HÄNET HERRAKSI JA KIRSITUKSEKSI TEHNYT , tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte." Ap 2


      • profetta
        ml213. kirjoitti:

        "yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa. " Ef 4:6

        Ajatteleppa ihan ite ja omilla aivoillasi puolueettomasti minkalainen tämä totisen JUMALAN olemus on. Lapsiko haluat olla ymmärrykseltäsi kun et usko, miten JUMALA puhui Pojan kautta ja samoin tämä totinen JUMALA / Pojan Isä teki tunnusteot ja ihmeet Pojan Jeesuksen kautta.

        Mitä Jehovan todistajiin sanan varsinaisessa merkityksessä tulee, niin Jeesus oli ENSIMMÄINEN Jehovan todistaja. Jeesuksen tehtävään liittyyi opettaa ihmisille tuntemaan tämän totisen JUMALAN tahto. Jeesus tunsi 100% Isänsä JUNMALAN tahdon.

        "yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa>

        PS.
        Muuten huomaatko miten todellisesti uskonnollisen ihmisen ymmärrystä ohjaa "joku" taho, taho, joka ei anna ihmisen etsiä totuutta.Niin, kun kyseessä on JUMALAN tahtoon liittyvät asiat.

        Kun tämä sama ihminen siirtyy maallisiin asioihin, niin silloin hänen ymmärryksensä on normaali tasolla. Esim. uskonnollisen ymmärryksen taso, jolla hän ajatelee Raamatun ilmoituksia, niin hän ei tällä ymmärryksellä pärjäisi työelämässä. Tämä ymmärryksen muuttuminen asioiden mukaan on ihmeellistä.
        Lapsikin ymmärtää kuka on JUMALAN Pojan Isä ja uskoo siihen, mutta samaan ei pysty uskonnollinen ihminen. Tai kuka on Sepeteuksen poikain isän nimi?

        Isä Jumalan tahto on että palvelemme hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta jolle Isä Jumala on antanut kaiken vallan maanpällä, mutta sitähän on ihmisen vaikea omilla aivoillaan käsittää jos on syötetty oppia ohi evankeliumin ja vanhassa liitossa eletään. PS. Osoitteet joita toisille neuvotaan ja takaa löytyykin harhaoppia niin sen on saanut perkele aikaan. Isä Jumala ei puhunut pojan kautta, vaan antoi pojalle sanat jotka poika puhui kansalle. Puhui pojan kautta harhauttaa juuri siihen että poika on 'jumala', sanaa väännetään niin kieroon että perkeleen on helppo hengettömissä seurakunnissa hallita.


      • profetta
        profetta kirjoitti:

        Isä Jumalan tahto on että palvelemme hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta jolle Isä Jumala on antanut kaiken vallan maanpällä, mutta sitähän on ihmisen vaikea omilla aivoillaan käsittää jos on syötetty oppia ohi evankeliumin ja vanhassa liitossa eletään. PS. Osoitteet joita toisille neuvotaan ja takaa löytyykin harhaoppia niin sen on saanut perkele aikaan. Isä Jumala ei puhunut pojan kautta, vaan antoi pojalle sanat jotka poika puhui kansalle. Puhui pojan kautta harhauttaa juuri siihen että poika on 'jumala', sanaa väännetään niin kieroon että perkeleen on helppo hengettömissä seurakunnissa hallita.

        Jatkoa; 33/38 käännös evankeliumi Johanneksen mukaan 17 luku ja jae 14 jae.


      • ml213.
        profetta kirjoitti:

        Isä Jumalan tahto on että palvelemme hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta jolle Isä Jumala on antanut kaiken vallan maanpällä, mutta sitähän on ihmisen vaikea omilla aivoillaan käsittää jos on syötetty oppia ohi evankeliumin ja vanhassa liitossa eletään. PS. Osoitteet joita toisille neuvotaan ja takaa löytyykin harhaoppia niin sen on saanut perkele aikaan. Isä Jumala ei puhunut pojan kautta, vaan antoi pojalle sanat jotka poika puhui kansalle. Puhui pojan kautta harhauttaa juuri siihen että poika on 'jumala', sanaa väännetään niin kieroon että perkeleen on helppo hengettömissä seurakunnissa hallita.

        1. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
        2. on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut Heb1

        Tuossa kohtaa ilmoitetaan JUMALAN puhuvan Pojan kautta. Liittyy juuri JUMALAN olemukseen;
        "yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa>

        Mutta, ili miten oli, niin vaikka JUMALA puhui Pojan kautta, niin eihän tämä tee Pojasta JUMALAA.
        Voihan ihminenkin kirkastaa tämän totisen JUMALAN ruumiissaan, mutta silti ihminenb ei muutu JUMALAKSI. Tämä on juuri se ihmeellinen JUMALAN olemus ja toiminta tahtonsa toteuttamisessa.

        On siis kaksi eri tahoa. JUMALA ja Poika Jeesus Kristus. Vallan antaja ja vallan saaja.


      • ml213.
        profetta kirjoitti:

        Jatkoa; 33/38 käännös evankeliumi Johanneksen mukaan 17 luku ja jae 14 jae.

        Niin, lopputulos on, joka tapauksessa, miten JUMALA toteutti tahtonsa Pojan kautta. Totinen JUMALA on se pääarkkitehti kaikessa. Mielenkiintoinen jae, joka tulee juuri tätä on tämä 1 Kor 15:28;.

        "Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, ...........joka on alistanut hänen valtaansa kaiken......., että Jumala olisi kaikki kaikissa".

        JUMALA alistaa kaiken Pojan valtaan.JUMALA toimii edelleen Pojan kautta. Samoin tuohon liittyy. Jos ei tunne Jeesusta, ei tunne JUMALAA. Jolla on Poika, hänellä on myös JUMALA / Isä.


      • kertaus

      • profetta

      • kerro jo
        profetta kirjoitti:

        Miksi laittelet eksyttäjiä ja heidän linkkejään tänne? Jeesuksen nimessä saatana väisty.amen

        profetta/ lappix/ Jukka Lappainen/ jplappalainen... miksi puolustat väärää profeettaa?


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977509#comment-65505173


        Teetkö työtä täällä Jehovan todistajien hyödyksi?


      • tiedox
        kerro jo kirjoitti:

        profetta/ lappix/ Jukka Lappainen/ jplappalainen... miksi puolustat väärää profeettaa?


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977509#comment-65505173


        Teetkö työtä täällä Jehovan todistajien hyödyksi?

        Tällä palstalla on vain muutamia kristittyjä.
        Heitä ovat mm. Usko Toivonen, Jaikal, Niko, Kalamos, DoktorT, tähkäpää ja muutama muukin.
        Harhauttajia ja riidanhaastajia ovat ekivaari, lappix, Johah, mazdels, Lappalainen Jukka joka on sama kuin profetta ym.


      • profetta
        tiedox kirjoitti:

        Tällä palstalla on vain muutamia kristittyjä.
        Heitä ovat mm. Usko Toivonen, Jaikal, Niko, Kalamos, DoktorT, tähkäpää ja muutama muukin.
        Harhauttajia ja riidanhaastajia ovat ekivaari, lappix, Johah, mazdels, Lappalainen Jukka joka on sama kuin profetta ym.

        Käännynäinen se siellä jakoa suorittaa.


      • tiedox kirjoitti:

        Tällä palstalla on vain muutamia kristittyjä.
        Heitä ovat mm. Usko Toivonen, Jaikal, Niko, Kalamos, DoktorT, tähkäpää ja muutama muukin.
        Harhauttajia ja riidanhaastajia ovat ekivaari, lappix, Johah, mazdels, Lappalainen Jukka joka on sama kuin profetta ym.

        Minä luen itseni myös kristityksi, vaikka en kuulukaan helluntaiseurakuntaan. Harhauttajia ja riidanhaastajia löytyy erittäin paljon Helluntailiikkeen mukaisen uskonratkaisun tehneistä ja "uskovien upotuskasteella" käyneistä helluntailaisista. Tästä on osoituksena oikeaoppisuudesta ja jäsenistä kilpailevat kymmenet erilaiset helluntaisuuntaukset jo pelkästään Suomessa.

        On erittäin hyvä asia, että tämä Suomen suosituin helluntailaisuus -keskustelupalsta ei ole rajattu vain helluntailaisille kirjoittajille. Tällä palstalla saa näin helluntailaisuudesta oikeamman kuvan kuin esimerkiksi ankaran sensuurin Netmissionissa.


      • profetta
        kerro jo kirjoitti:

        profetta/ lappix/ Jukka Lappainen/ jplappalainen... miksi puolustat väärää profeettaa?


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977509#comment-65505173


        Teetkö työtä täällä Jehovan todistajien hyödyksi?

        Tutki viestejäni ja ota 33/38 käännös ja evankeliumit niin ehkä totuus sinulle sieltä löytyy. PS. Lopeta sinäkin käännynnäinen uskosta osaston ja tee parannus totuuteen.


      • väärä väite

      • profetta
        väärä väite kirjoitti:

        Eihän nyt Pasi Turunen ole harhaoppinen!

        Se on sinun mielipiteesi.


      • kyl kyl

      • profetta2
        profetta kirjoitti:

        Isä Jumalan tahto on että palvelemme hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta jolle Isä Jumala on antanut kaiken vallan maanpällä, mutta sitähän on ihmisen vaikea omilla aivoillaan käsittää jos on syötetty oppia ohi evankeliumin ja vanhassa liitossa eletään. PS. Osoitteet joita toisille neuvotaan ja takaa löytyykin harhaoppia niin sen on saanut perkele aikaan. Isä Jumala ei puhunut pojan kautta, vaan antoi pojalle sanat jotka poika puhui kansalle. Puhui pojan kautta harhauttaa juuri siihen että poika on 'jumala', sanaa väännetään niin kieroon että perkeleen on helppo hengettömissä seurakunnissa hallita.

        jos olet profetta,niin olen sinun jeesuksesi ja sanon sinulle olet väärä profetta!


    • Suivaantunut

      profetta on nostanut itsensä korkealle ilman Jumalaa.
      Ei käy mistään, ilmi, että Jeesus olisi kompastuskivi DHlle!
      Hän julistaa ylösnoussutta Jeesusta, Juutalaisille ensi ja sitten pakanoille, joiksi tekin suurimmaksi osaksi olette luopuneet.

      TEHKÄÄ PARANNUS.

      Älkää huutako joukon mukana: Ristiin naulitse!!

      • profetta

        DH, korottaa että Jumala antaa, Isä Jumala ei anna DH:lle mitään koska hän on polkenut Pojan Jeesuksen Kristuksen,vallan,voiman,armon ja rakkauden lomaan.PS. kehottaa atamaan elämänsä Jeesukselle, ja jos elämän antaa Pojalle Jeesukselle, niin eikö hän myös ole rukouksen ja anomisen ja palvelemisen kohde. Isä Jumalan tahto on että olemme kuuliaisia Pojalle Jeesukselle. Evankeliumi Johanneksen mukaan, 33/38 käännös 3 luku 35-36 jakeet. Joka ei näitä jakeita sisäistä ja noudata on turha julistaa tai todistaa uskostaan.AMDn.


      • suivut ja kuivut

        Suivaantunut niin,että on eksynyt Hertzogin harhaoppiin!Siispä tee parannus ja heti. Seuraa Jeesusta äläkä Hertzoggia,ettei tule shokkia!


    • Tourniquet on mielenkiintoinen bändi! Nopee meno voi ottaa sydämen päälle. Ettei väärin ymmärretä niin rakastan myös rauhallista musiikkia.

    • free gnosis

      kerran Jeesus oli itse Jumala niin mitä joku loukkaa olettamalla saavansa ylimääräistä palkintoapua rukoilemalla suoraan Jumalaa tai kiertoteitse rukoilemalla Jeesukselta palkkiota.
      Jos Jeesus oli ihminen kuten evankeliumit kertovat niin mitä hyödyttää pyytää kuolleelta ihmiseltä apua. Eri asia on jos kuollut on antanut mm. tieteelle arvoakasta panosta ja hänen tutkimustuloksiaan voidaan käyttää hyväksi.
      Evankeliumeissa parhaimmillaankin tulee esiin ainoastaan moraalikäsityksiä. Siinäkin on monta kyseenalaista kohtaa ja joita ei nykyaikana voi hyväksyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe