Mikä Hommafoorumia vaivaa?

Löikö Ukkonen?

Miksei sitä pääse lukemaan? Yhteys poikki.

2

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurissa!

      Olisiko Halla-shon suun tukkinut muslimi päässyt vaikuttamaan tähänkin?

    • Ottakaa mallia

      Olen perussuomalaisen puolueen jäsen, ja lisäksi vielä ihan supisuomalaisista siittiöistä alkuni saanut ja en koe millään tavalla olevani rasisti. Realisti kylläkin olen. Minun mielestäni (ei siis perussuomalaisten puolueen mielestä ) kotimaani, pieni Suomi on vuosien saatossa täyttänyt velvoitteensa ottamalla vastaan suuret määrät pakolaisia monista maista. Tosiasia on, että Suomen sisäiset asiat vaatisivat nyt ehdottomasti pakolaispolitiikan jäädyttämistä. Meillä on viimevuosina ollut näkyvissä maassamme erilaisia ongelma-alueita ja kansalaisten huonovointisuutta, joka on purkautunut ulospäin erilaisina selittämättöminä ja raakoina ilmiöinä. Yhteiskuntamme voi huonosti. Yleistä mielipidettä pelkäämättä on myönnettävä se, että nyt on oikea aika keskittyä kotimaan asioiden hoitamiseen. Tällä toimenpiteellä olisi hyvinkin kauaskantoiset ja myönteiset vaikutukset kansalaisten yleiseen hyvinvointiin.

      Puolivuosisataisen , vaiherikkaan ja värikkään elämäni aikana olen tavannut paljon ulkomaalaisia ihmisiä ja en ole koskaan kohdellut tai asennoitunut heitä kohtaan mitenkään rasistisesti. Minulla on työkavereina ammattitaitoisia, kielitaitoisia ja uutteria filippiiniläisiä sairaanhoitajia leikkaushoitajina ja virolainen sairaanhoitaja anestesiahoitajana. Olen antanut heille paljon positiivista palautetta ja arvostan heitä osaavina työyhteisön jäseninä. Vaativan työn, uuden kulttuurin ja kaiken muun oppimisen ohella he ovat myös opetelleet vaikean suomenkielen. En itse pystyisi läheskään samaan. Toivotan tänne kylmään pohjolaan omasta puolestani tervetulleiksi kaikki ne muista kulttuureista Suomeen muuttaneet henkilöt, joilla on mahdollisuus ja halu elättää itsensä ja perheensä tekemällä työtä, ja ne jotka noudattavat Suomen lakeja, kunnioittavat kulttuuriamme ja meitä suomalaisia. Perustelen sanomaani sillä, että täytyyhän meidänkin esim.vaikka Afganistaniin töihin mentäessä muistaa, että kunnioitamme pukeutumisella ym. tavoilla paikallisia ihmisiä, heidän kulttuuriaan, maan tapoja ja uskontoa. Olikohan jossakin maassa vuosia sitten jopa muuan pohjoismaalainen nainen joutunut raipparangaistusuhan alaiseksi sääntöjä rikkoessaan. Eli sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Kaino toiveeni olisi, että edes lapset täällä kotimaassaan saisivat koulun kevätjuhlissa laulaa loilotella perinteistä suvivirttä. Maassa pitäisi elellä maan tavoilla. Jos kuitenkin alkaa tuntumaan ettei oikein viihdy täällä kylmän pohjoisen rauhaa rakastavassa kotikontukulttuurissa, niin toki ihmisillä oma tahto, ja voimme halutessamme muuttaa Ihan vaikka sitten sinne missä pippurit kasvaa. Ja nehän kasvaa kaikkialla maailmassa mm. Sansibarin maustesaarilla Intian valtameressä noin 40 km Tansanian rannikolta. Tämä tuntuisi oikein kovilla paukkupakkasilla hyvältä vaihtoehdolta.
      Eila Hassinen supisuomalaisten siittiöiden kilpauinninvoittajayksilö kaupunginvaltuutettu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe