Ainako sydämen pitää särkyä...

minni721

Eikä koskaan löydy mitään pysyvää. Vuosien ajan olen tavannut nettitreffien kautta erilaisia miehiä, on ollut feikkejä, valehtelijoita, miehiä joilla usieta naisia pyörityksessä ts. kukaan ei ole kuin kävässyt elämässäni kunnes asiat ovat selvinneet. Pitkän tauon jälkeen tein profiilin treffeille ja muutaman kanssa kirjoiteltiin. Eräs mies erottui joukosta, mutta silti kirjoiteltiin pitkään ennen kuin tavattiin parisen kuukautta sitten. Alusta saakka tulimme hyvin juttuun, nähtiin usein. Hän oli samaa mieltä kuin mäkin että tapaillaan jatkossakin. Niin tehtiin, kävimme toistemme luona, saunottiin, juteltiin jne...

Sitten kului poikkeuksellisesti pari päivää että hänestä ei kuulunut yhtikäs mitään, kun yleensä oltiin päivittäin yhteyksissä. Laitoin tekstarin, ei vastausta. Sitten toisen ja vastaus tuli seuraavana päivänä. Kertoi että muuten kaikki ok mutta ei haluakaan mitään vakavampaa jne...Olin kuin puulla päähän lyöty ja tipuin korkealta ja kovaa. Ja vain siksi että kun kerrankin uskoin löytäneeni kunnollisen miehen, rehellisen ja aidon jonka uskoin tarkoittavan mitä sanoi niin sitten noin.

Mies on ulkonäöltään kaikkea muuta mitä olen joskus pitänyt ns. ihannemiehenä eli on laiha, ei kovinkaan komea, mutta erittäin mukava ja ihana ihminen ja tykästyin häneen kovastikin. Vaikka aikaa kuluikin vasta pari kuukautta niin nyt on olo kuin olisi eronnut pidemmästäkin suhteesta ja surettaa ihan todella ja itkettääkin. Ja kun nyt mietin sitä kuinka paljon hän itse piti yhteyttä ja oli aktiivinen niin en voi kummastella mitä tapahtui.

Juteltiin eilen kun nähtiin ja hän totesi että nyt vain tuntuu siltä että haluaa olla yksin eikä ole valmis sittenkään suhteeseen ja painotti sitä että minussa ei ole vika, mutta tietty sitä itseään syyttelee...Ja taas ajatuksin että parempi lienee olla enää sekantumatta yhteenkään mieheen, nehän vain sydämen särkevät :(

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei särjy enää

      Ymmärrän sinua hyvin.

      Miltä tuntuisi jos ette olisi edes nähneet ja jutelleet eli mies olisi vain kadonnut ilman mitään selitystä eikä vastaisi viesteihisi?

      Minulle on käynyt kahdesti niin ja voin sanoa, että pahalta tuntui ja pitkään.
      Olen ottanut opikseni eli olen hyvin varovainen enkä heittäydy tunteisiin helposti ja muistan kuitenkin noista miehistä hyvät hetket ja jatkan eteenpäin.

    • minni721

      Parempi oli tosiaan nähdä ja jutella. Mutta viikonloppuna hän kuitenkin humalassa soitti baarista ja vielä kehtasi viestiä laittaa aamuyöllä kotoaan. Pyysi minua sinne mut en mennyt. Puhelukin oli sitä luokkaa että hohhoijaa. Kertoi että hänelle on ihan sama missä olen, mitä teen...Ja muisti senkin kertoa että ei halua sitoutua, vaikka sen jo tiesinkin. Ja tunnin päästä viesti. No, seksiähän hän vailla oli mut en onneksi lähtenyt hänen luokseen.

      Tänään soitin hänelle ja hän oli ERITTÄIN tympääntyneen kuuloinen kun uskalsin moittia hänen on-off taktiikkaa. Mä kun en pidä siitä että minua pidetään pelinappulana. Hän oli suoraan sanottuna vittuuntunut kun uskalsin arvostella hänen toimiaan. Syytti minua tyrkyksi jne...Ja oli muistamaton sen yöllisen puhelunsa suhteen, oli kuulemma niin humalassa.

      Olen erittäin säpäkkä luonne ja haluan tietty että asiat etenee ja olin hänen suhteen innokas, kuten hänkin minun suhteen että en lähtisi itseäni syyttelemään vaikka mielessä se onkin että olin liian säpäkkä tässäkin asiassa ja karkotin hänet. No, parempi että asiat meni tässä vaiheessa näin.

      Olikin se niin outoa kun herra alkoi leikkiin sitä kylmä kuuma leikkiä. Oli kiinnostunut, sit ei ja taas lähestyi eli pelaili vaan pelejään. Tää mies on varmasi mukava tapaus kun pysyy pelkällä kaverilinjalla ja asiat nyt vaan meni miten meni. Mut enpä enää jatkossa syöksy juttuihin mukaan tällä innolla miten nyt toimin.

    • lottamari<3

      Se mies oli narsisti.Et menettänyt mitään.

    • totenmann13

      samoja kokemuksia läpi käyty, mutta vastakkaisena sukupuolena. Kirjoittele jos tahdot [email protected]

    • Taas tuollainen

      Eiköhän tuo juttu ole selvä. Ansaitset kunnioittavampaa käytöstä. Jos kaveri ei ole kiinnostunut suhteesta, vaan vain seksistä, mene eteenpäin, jos et halua samaa.

    • onnen löytänyt

      Annan sinulle ap muutaman erittäin hyvän neuvon..

      1) Tervehdytä omat tunteesi aiempien pettymysten jäljiltä.

      2) Pyri luomaan rakastava suhde omaan itseesi. Opi tuntemaan kuka olet, mitä haluat ja mikä tekee sinut onnelliseksi

      3) Kun olet hoitanut nuo kaksi ekaa osaa kuntoon, niin et hae enää itsellesi lisää pettymyksiä. Pettymyksiltä vältyt, kun tutustut mieheen rauhassa ja pitäen tuntosarvet pystyssä. ÄLÄ SUHDE SEKSUAALISEEN KANSSAKÄYMISEEN, ENNENKUIN VARMISTUT, ETTÄ MIES SOPII SINULLE HENKISESTI!! Käytännössä tämä tarkoittaa vähintään parin viikon tutustumista.

      Kun nainen ryhtyy liian aikaisiin seksuaaliseen kanssa käymiseen, niin haavoittumisen riski on suuri. Itseään arvostavan naisen ei tarvitse myydä itseään miehelle seksillä. Mies, joka etsii todellista parisuhdetta, ei useinkaan arvosta "helppoa" naista.

      Kun itse toimin näiden ohjeiden mukaan, niin lukuisten pettymysten jälkeen löysin unelmieni miehen ja suhde on kestänyt jo 7 vuotta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe