valmennuskurssin laatu -kysely

kokemuksiakehiin

tuntuu olevan vaikea saada tietää valmennuskurssien asiakkaiden todellisia mielipiteitä, joten jos tähän voisi kerätä kommentteja, se auttaisi tulevia pyrkijöitä!

kävitkö jonkin kurssin ja mitä mieltä olit?

14

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tttvgrs

      Viime syksynä aloitin valmennuskeskuksen pitkän kurssin. Fysiikan opettaja puhui niin sekasin, etten tajunut lainkaan. Kemian opettaja oli ok. Biologian opettaja puhui liian nopeasti. Jätin kesken, koska en viitsinyt ajaa 200km sonnan takia.

    • dhhfdhhdhf

      Moikka,

      Itse olin viime vuonna Huippuvalmennuksen pitkällä valmennuskurssilla (lääketide). Opetus oli todella huonoa. Kurssi alkoi marraskuussa ja menin tälle pitkälle kurssille sen vuoksi että lukiosta on jo jonkin aikaa ja halusin kerrata asiat. Opetus ei lähtenyt perusteista vaan opettajat olettivat oppilaiden jo tietävän kaiken. Henkilökohtaisesti opettajat olivat ihan mukavia mutta kukaa heistä ei vaan osannut opettaa, ainakaan sillä tasolla mitä odotin maksaessani melkeen 2000e kurssista.
      Suurinosa oppilaista oli noin lukioikäisiä, äidin tai isän maksamalla kurssilla, joten hälinää oli jonkin verran. Kyllä ketutti jättää kurssi kesken mutta tuntui niin turhalta istua neljä tuntia tekemättä mitään tai oppimatta mitään. Parasta tässä kaikessa oli että tammikuussa alkanut ryhmä liittyi meidän marraskuussa alkavien joukkoon tammikuun alussa, ja opettaja alkoi käymään opetustaan alusta, vaikka me marraskuussa aloittaneet olimme juuri kaksi kuukautta näitä asioita käyneet läpi. Olisi ihan hyvä olla omat ryhmät kaikille eri aikaan aloittaneille!

      Kiitos Huippuvalmennus!

    • jokaikinenvuosi

      Joka vuosi Eximia ja Huippuvalmennuksen kurssit haukutaan täällä. Eikö tästä jo opita, että näillä kursseilla sama meno jatkuu vuodesta toiseen. Yritykset ovat vieläpä samaa yritysrypästä.

    • greaygord

      Kannattaa ottaa Hentusen materiaalit erikseen ja mennä halvemmalle valmennuskurssille istuu. Hentusen 2100e ja ei takuuta mutta joku valmennuskeskus 1400e ja sama oppimäärä?

      • tietääkökukaan

        olisi kiva tietää tuosta valmennuskeskuksen laadusta? tietääkö kukaan?


    • kielillä
    • Miisakatri

      Mä kävin Teho-opiston kurssin viime vuonna, ja olin tosi tyytyväinen. Osaavat ja innostuneet opettajat, ja sopivan kokoset ryhmät (ehkä 15hlö meidän kurssilla?) että ehti saamaan myös henk-koht palautetta. Ite hain arkkitehtuurille, mutta niiden kursseilla opetetaan laajemminkin taidealoille tarvittavia taitoja. Pääsin sisään kevään haussa ja niin pääsi suurin osa kurssilla olleista!

    • utu221

      Itse pysyttelisin kaukana tollasista eximian ja muiden kaltasista firmoista sen takia, että noinkaan naurettavilla kurssihinnoilla ei voi saada sellasta katetta joka mahdollistaisi asiantuntevan opettajan palkkaamisen.
      Täysin eri asia on mennä kurssille, jolla opettajana on pro gradun teon lomassa lisätuloja hankkiva opiskelija. Ainakin turun yliopistossa ja tampereella tällasia voittoa tuottamattomia valmennuskurssiyrityksiä löytyy.

    • tanssinvalssin

      :DDDD Turus vaihtelee saman aineen kurssien hinnat jotain 500e eximian ja maisteriopiskelijoiden kurssin kans!

    • MilliVanilli_1

      Kävin viime keväänä Valmennuskeskuksen kurssin oikikseen. Tykkäsin kovasti!Kurssimateriaali tehtävineen & luku- ja vastaustekniikkaohjeineen olivat laadukkaita ja opettajat kokeneita juristeja, jotka osasivat asiansa. Suosittelen!

    • bilsaaopiskeleva

      Kävin biologian Varjomalmennus kurssilla ja tykkäsin kovasti. Opettaja innostunut ja motivoitunut. Suosittelen hakemaan nyt keväällä jos paikkoja tarjolla.

    • Mafy

      Itselläni on tällä hetkellä itseopiskeluvälineenä di-kokeeseen/yo-kokeeseen mafynetti 2. Olen todella tyytyväinen ohjelman aikaansaamaan tulekseen. Ohjelmaa käytetään hintaan sisältyvällä tabletilla.

      Mikäli tämä kiinnostaa, niin minulla olisi muutama 50€ alennuskoodi käytettävissä.

      Koodi: 0401922882

    • tulevagraafikko

      Täällä myös hyvä kokemus Teho-Opistosta Helsingissä. Hain viime vuonna tokaa kertaa Metropoliaan graafisen suunnittelun linjalle ja pääsin yhtä vajaa täysillä pisteillä sisään! Kurssin jäljiltä oli sellainen olo, että pääsykokeissa voi ottaa rennosti kun tietää mitä tekee. Ja niinhän siinä kävikin, kurssilta oli jäänyt niin hyvä rutiini tekemiseen, että koepäivät ei menneet panikoimiseksi.

      • Mainosta

        Älä mainosta omaa kurssiasi. Oliko sattumaa, että muutama minuutti tämän viestin jälkeen joku kysyy kokemuksia Teho-opistosta toisessa viestissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe