Ylipaino

Makkaraaaaaaaa

Nykyajan suurin sairaus on ylipaino.
Monet siihen liittyvät ongelmat johtuvat mässäilystä ja liikunnan puutteesta.
Tämä popula hukkuu LÄSKIIN! Myös täällä Kajaanissa.
Inhaa nähdä läskivuoria liikenteessä, te KUOLETTE niihin läskeihin ja niiden tuomiin sairauksiin!
Tehkää jotain.

32

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskiä kullekkin

      Lihavat on lupsakoita.

      • Ja syystä

        Viisainta ollakin. Kun ei jaksa lyödä tai painia eikä juosta pakoon.


      • latdouuu

        paskat, moni on ihan kusipää mulkkku. niitä vituttaa koko ajan kun perse hikoaa


    • uimaan ilmaiseksi

      Liikuntaan pitäisi panostaa ja laittaa kaikki paikat maksuttomiksi ihan niin kuin entisessä neuvostoliitossa oli ja eipä olleet ihmiset ylipainoisia. Keinoja löytyy jos haluja on valtiolla tukea liikkumista ehkä halutaankin jotta ihmiset kuolevat nuorina niin ei tarvitse maksaa eläkkeitä.

      • Keinoja löytyy

        Lisäksi voitaisiin laittaa ruoka niukkuushyödykkeeksi Pohjois-Korean tavoin. Siellä ei näy lihavia ihmisiä muutamia eliitin edustajia lukuunottamatta.


    • Murrrsu

      Kuntoilla voi koti ovelta saakka, jättää Mursun ja Fillarin kotio. Reppu selkään ja eikun menoksi. Kaupoille ei tartte mennä suoraan, voi koukata kuin Siilasvuo ja kerätä samalla kilometrejä.
      Niin ja tuo ei maksa mitään, tukka siinä voi mennä märäksi, mutta se on hyvä vaan.

    • liikunnan ilo

      Pururadoilla on maksuttomia kuntolaitteita ja pururadan kiertäminen ei maksa mitään ja moni muu liikkuminen. Tosin lihavilla tapana kysyä taksimatka koti-ovelle tai kyyti. Rahasta tuskin liikkuminen on siis kiinni, kyllä oma tahto vie lihavammaksi ja ne eurot menee helposti ruokaan jolla saa kausilipun salille?

    • niku

      Se on jokaisen oma asia onko läski ,laiha ,"normaalipainoinen" tai anorektikko!
      On vitsit vähissä jos ei oo muuta tekemistä kun vahata toisten kiloja!

      • Makkaraaaaaaaa

        'Vitsit vähissä'...eihän se mikään vitsi ole kun ylipainoiset ihmiset eivät näe mahaansa pidemmälle, miten lopussa käy ja se mässyruoka ja liikkumattomuus opetetaan vielä jälkipolvelle.
        Mietin: miten ylipainoinen ala-asteikäinen juoksee cooperin testin koulussa? Saako vapautuksen kun on niin lihava,ettei henki kulje, eikä jalat jaksa lyllertää?? Mikä on näiden lapsiparkojen tulevaisuus?
        Vanhemmilta puuttuu auktoriteetti ja oikea kasvatusmetodi. Tärkeämpää löhötä sohvalla rasvaista ruokaa ahmien. Hyi


    • tosi läskit

      Amerikassa ne ihmiset vasta lihavia ovat. Kaikki johtuu siitä kun bensa ja autot ovat halpoja ja hampurilaispaikkoja on joka kulmassa.

    • Pätmän

      Isäs oli ylipainoinen kun sinut teki.

    • Makkaraaaaaaaa

      Tuki- ja liikuntaelinsairaudet,diabetes, rasvamaksa, sydänsairaudet, nämä ovat ylipainoisen ihmisen tulevaisuus.
      Haluatteko te ylipainoisille lapsillenne nämä sairaudet? Lapsi ei halua.
      Tehkää jotain, pe'se ylös sohvalta ja liikkumaan ja ostamaan terveellistä ruokaa!

      • Läskiä ja lotinaa

        Mitähän nämä elintasosairaudet maksavat meille, normaalipainoisille?
        Lihavat voisivat itse maksaa lihavuudesta johtuvien sairauksien hoidon.

        Ja lihavien vanhempien lapset voisi pelastaa sijaiskotiin siihen asti kunnes vanhemmat ovat laihdutuskuurin jälkeen taas normaalipainoisia ja oppineet syömään ja laittamaan terveellistä ruokaa.


    • Harmaata rasvaa

      Lihavat ei palele ja jos niin huonosti käy, että joutuu veden varaan, on pelastusrengas jo valmiina. Mitäs työ tuohon sanotte?

      • latouuu

        sanon vaan että ne on vitunmoisia läskejä silti, se on aina siellä pohjalla


    • BÖLJÄÄPORUKKAA

      N.13 v. sitte kun olin timmi, kauhea porina siitä miksi kaikki on liikunta hulluja ja miksi pitää olla hoikka.Nyt kun olen läski kaikki kitisee siitä ,että pitäs laihuttaa ja laihuttaa ja liikkua ja liikkua....Koittakaa nyt pättää Saatana!

    • Kuitu tuulen mukana

      30kg lähti ikuisesti "pienellä" ruokavalion muutoksella, ja nyt joskus olen kokeillut entisiä herkkuja niin ei ne ole enään niin herkkuja olleetkaan kun on tottunut terveellisempään ruokaan.

    • omahoitojasi

      Mikäli ylipaino on sairaus niin yleensä jo hoito tiedetään. Enempi sairauksia lisäkilot kuiteskin tuo jos ne kertyy ja aiemmin kirjoitetut sairaudet tappaa ennemmin. Itsetunto kohenee ja jaksaa paremmin, elämän laatua kaikki halunne elämään? Itse kukin voi pohtia minkä lajin parissa on nähny ylipainoista?
      Lihavia ollaan kai vähän kaikki indeksien mukaan. Sairalloinen ylipaino tosiaan tappaa jos sen antaa pahentua ja itse sille eniten voi hoitoa antaa lopulta ei ne lääkörit tai kukaan muu..

    • tohtorinnesir

      bodomin pieruhamokin jo melkeen 140kg hahahhahahahha terroristien ihmelaite on tarkkaillut tilhitiellä jarmon liikkeitä jo tovin hahahhahahhahaa

      • Virpi O.

        Äitisi oli Bodomin pieruhahmo, kun sinut synnytti hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah haaa...


      • Jamppe 69

        hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah haaa VITUTTAAKO, kun olen ylipainoinen..jonakin päivänä menen YLPEÄNÄ esittämään VATSAANI Kajaanin KAUPPAKADULLE..tule seuraamaan, jos uskallat vai häpeätkö hah hah hah hah hah hah hah hah haaa...ihmetyttää ja kummastuttaa tuo sinun SAIRAALLOLLINEN suhtautumistapasi, joka kumpuaa esille sinun sairastamasta skitsofreniasta, kuten tunnettua eli siis analysoituna asia menisi sinun kohdallasi niin, että, jos itse olisit ylipainoinen niin häpeäisit itseäsi muiden ihmisten silmissä todella heikon ITSETUNTOSI johdosta ujostelemisen lisäksi eli kokonaisuutena ajateltuna olet mielisairaalan potilasporukkaa ennemmin tai myöhemmin. Edesmennyt mummoni eli 92 vuotiaaksi vaikka oli ylipainoinen, että sillä tavalla. Ylipainolla ei ole yhtään mitään tekemistä sen tosielämän tosiasian kanssa miten eletään pitkään..se on vaan ihmisten mielikuvissa, mitä ajatellaan ylipainoisista/alipainoisista. Minä en ole koskaan välittänyt muiden ihmisten mielipiteistä, mielleyhtymistä j.n.e. Olen alkanut syömään omenia, alkoholin käyttö lopetettu kokonaan n. 6kk:tta sitten, verenpainetta ollaan saatu lääkityksellä normaalitasolle, tupakointia vähennetty, ruokavalio muutettu, karkkia en ole koskaan kummoisesti syönyt sokerin takia, kotitöitä teen, kuten ennenkin...itse taidat olla täyslaiska..moppia koskaan kädessä kertaakaan käyttänytkään...


    • IsoIiita

      Miten ylipainoinen(siis iso ihminen) tekee kotihommia ja NIITÄ hommia? ;)

      • no problem

        Itse ainakin tykkään jos naisessa on jotakin mistä ottaa kiinni.


      • Emil von Axe
        no problem kirjoitti:

        Itse ainakin tykkään jos naisessa on jotakin mistä ottaa kiinni.

        toisinsanoen et muita saa kuin läskejä.:D


      • Ikävä totuus

        No, arvaathan tuon, eihän ne edes jaksa... Ei siis mitenkään...


    • Emil von Axe

      Pätmänillä on puolangan suurin terska

      • Laardia, laardia..

        On sinulla surkea elämä, toistelet vain samoja kommentteja keskusteluihin.


    • Toimiiko varmasti?
    • Jamppe 69

      hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah haaa VITUTTAAKO, kun olen ylipainoinen..jonakin päivänä menen YLPEÄNÄ esittämään VATSAANI Kajaanin KAUPPAKADULLE..tule seuraamaan, jos uskallat vai häpeätkö hah hah hah hah hah hah hah hah haaa...ihmetyttää ja kummastuttaa tuo sinun SAIRAALLOLLINEN suhtautumistapasi, joka kumpuaa esille sinun sairastamasta skitsofreniasta, kuten tunnettua eli siis analysoituna asia menisi sinun kohdallasi niin, että, jos itse olisit ylipainoinen niin häpeäisit itseäsi muiden ihmisten silmissä todella heikon ITSETUNTOSI johdosta ujostelemisen lisäksi eli kokonaisuutena ajateltuna olet mielisairaalan potilasporukkaa ennemmin tai myöhemmin. Edesmennyt mummoni eli 92 vuotiaaksi vaikka oli ylipainoinen, että sillä tavalla. Ylipainolla ei ole yhtään mitään tekemistä sen tosielämän tosiasian kanssa miten eletään pitkään..se on vaan ihmisten mielikuvissa, mitä ajatellaan ylipainoisista/alipainoisista. Minä en ole koskaan välittänyt muiden ihmisten mielipiteistä, mielleyhtymistä j.n.e. Olen alkanut syömään omenia, alkoholin käyttö lopetettu kokonaan n. 6kk:tta sitten, verenpainetta ollaan saatu lääkityksellä normaalitasolle, tupakointia vähennetty, ruokavalio muutettu, karkkia en ole koskaan kummoisesti syönyt sokerin takia, kotitöitä teen, kuten ennenkin...itse taidat olla täyslaiska..moppia koskaan kädessä kertaakaan käyttänytkään...

    • Raskas laivue

      Mulla on painoo 146kg 600g kumikenkiä ei saa jalkaan, menee varret ruttuun.

    • rytj

      Milloinka Palokaankaan palvikauppa auki Mantan grilli?
      Tirisevä grillikylki ja jätskit päälle!

    • Onkonkonk

      Kyllä se ei ole kaunis näky, kun lihavat ihmiset menee vaappuen kuin ankat eteenpäin.
      Puuskuttavat ja ovat ihan henkihieverissä kun pikku matkan menevät eteenpäin.

      Jokainen taaplaa tyylillään, mutta ei ihmistä ole luotu hylkeeksi, sanon mä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe