entinen työpaikka

kiitos tulkinnasta

Hei mitä tarkoittaa kun näin taas unta entisestä työpaikasta. samoja hommia teen unessa mitä olen oikeassakin elämässä joskus tehnyt.

4

4749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Hei,

      Unennäkijä kuvaili untaan varsin niukasti ja epämääräisesti, joten kovin järisyttävää tulkintaa en pysty tekemään sen perusteella, että unennäkijä on nähnyt unta entisestä työpaikastaan jossa tehnyt samoja hommia kuin oikeassa elämässä.

      Yleisesti ottaen tosin voin todeta, että aikaan saavat , toimeliaat ja ahkerat ihmiset uneksuvat työpaikkaunia tai työhön liittyviä unia, heille työnteko on/ollut paljon sisältöä tuova asia elämään tai käännekohta jolloin oppivat jotain tärkeää itsestään, ihmisistä, vuorovaikutuksesta ja kyvyistään.

      Hienoa syyskuun jatkoa unennäkijälle ja -- kauniita unia!

    • KummaUni

      No mä näin just viime yönä unen, missä olin entisessä työpaikassa hommissa. Siinä oli myös entinen työkaveri, naispuolinen, joka ei ollut silloin aikoinaan mikään mukava mua kohtaan. Mutta tässä unessa hän oli iloinen ja jutteli mulle mukavaan sävyyn.
      Että mitähän ihmettä tämä uni mahtoi tarkoittaa? Siitä on muuten jo 17 pitkää vuotta, kun olin siinä ko. työpaikassa. Unen loppua kohden mua alkoi ahdistaa oleminen siinä työpaikassa. Oli vähän sellainen outo uni.

      • Tulkintaa

        Hei,

        Ihmisen mieli/psyyke saattaa purkaa aikojenkin päästä kokemiaan vääryyksiä tai epäoikaudenmukaisuuksia alitajunnan kautta uniin. Tämä on alitajunnan tapa eheyttää ja parantaa elämän kolhuista ihmistä.

        Ihmisen alitajunta on viisas ja lempeä siten, että unessa on mahdollista saada oikeutta , tehdä sovinto tai esimerkiksi tässä tapauksessa saada se ilkeä ja omituinen työkaveri käyttäytymään normaalisti ja kivasti.

        Tämän kaltaisen sovinto-unen näkeminen on aina hyvä juttu, koska se tarkoittaa sitä, että unennäkijä on päässyt yli kokemastaan epäoikeudenmukaisuudesta, hän on täysin valmis jättämään kokemuksen totaalisesti taakseen muiden elämänkokemusten joukkoon eikä se enää vaivaa mieltä missään määrin.
        Ja tämähän tietysti jatkossa vapauttaa (henkistä tilaa tuoden) energiaa uusille, mukaville kokemuksille.

        Kaunista, ihanaista joulun aikaa ja mahdottoman onnellista tulevaa uutta vuotta 2017 tälle unennäkijälle toivottelen täältä minä!


    • uskoMinuaJooko

      Tarkoittaa:Muuta pois suomesta kun vielä pääset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe