ihastunu vanhempaan mieheen

sailaliina95

Oon kohta 19 vuotias nainen, oon ihastunu itteeni monta vuotta vanhempaan mieheen, heti ensi tapaamisesta alkaen musta tuntu et en ole enenn samanlaista tunnetta tuntenu, se mies on komein ketä olen koko elämäni aikana tavannut, hyvä huumorintaju ja todella hauska ja positiviinen, mut en tiiä mitä mun pitäis tehä. Oon mielestäni paljon kypsempi henkisesti kun mitä ikäni on, ollaan samantyylisiä sen miehen kanssa halutaa samoja asioita elämältä, mutta ei olla nähny eikä juteltu vähään aikaa. Se mies täyttää 30v joulukuussa, ja mietin välillä että haittaisko häntä meidä ikäero ja voisko olla ihastunu muhun jos tutustuttas paremmin, mitä mun pitäis tehdä? oon epätoivosen ihastunu kyseiseen mieheen.

2

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Kyllä miehille yleensä nuoremmat naiset kelpaa, mutta pidä varasi ettei ole vain pelkkää hauskanpitoa vailla, jos itse kaipaat jotain enemmän.

    • mitä vielä mietit!

      Mikä siis on probleema?
      Senkus tutustutte paremmin ja annatte palaa jos synkkaa!
      Kestää jos on kestääkseen, jos ei, meressä riittää kalaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe