Thai-Hierontaa

Pingpong

No nyt on asiat menossa hyvään suuntaan. Jämpsään on saatu hieromalaitos!
Keskuskatu 9 oikein jouluvalot ja tunnelmat kohdallaan näyteikkunassa.
Mahtaako sielä saada häpiendin? Täytyy mennä yarismiehin vakioparkkiin kyttään ketä menee asiakkaiks???

27

8145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ufyf

      tuskin on keväällä enää sitä laitosta

    • julle1

      Muistakaa nyt kaikki käyttää uuden yrittäjän palvelua. Ei se muuten pystyssä pysy. Saako sen hieronnan sairauskassaan??

    • 20+9=30

      siis mikä ei pysy pystyssä ?

      • taikkulove

        Heti tänään testattu :) ihan perustouhua, oli onnellinen loppu ;)


    • mälli

      käykääs käveleen turun keskustassa niitä laitoksia on joka puolella , on se ihme jos ei täälä saa olla ees yks olla.

      • Pingpong

        Tottakai saa olla. Kysymys onkin jääkö ukkomiehet kiinni pikkupaikkakunnalla. Heh heh


      • Anonyymi

        No kuka sinne uskaltaa menna kun jokisuun johtaja kyttää morsiantaan


    • jorma4

      Huomaa, että on oikea peräkammarin poikien kylä. Heti ollaan ihan pistoksissa jostain thai hieronnasta. Eivät taida pojat olleet nähneet muuta naista kun oman äitinsä riisuntuvan ennen saunaan menoa lauantaina.

      • Anonyymi

        silläkös se äitee kävikin aina vaatteet päällä saunoos.


    • kyttääjät.com.

      No nyt on Jämsäläis-Savimunilla ohjelmaa kytätä kuka käy thaihieronnassa.
      On teillä huvit!

      • Hankkijan lippis

        No huvinsa kullakin.....Kohtahan tietää jo koko kylä, ketä verkkari housuisia siellä käy.....Lippis päähän, viinapullo takataskuun ja sinne vaan, jos vielä rahat riittää! Älkää unohtako ottaa kumisaappaita pois kintuista ennen "hierontaa"! Yeahhhhhhh!!!! Odottelen jo innolla nimiä!


      • taikkulove
        Hankkijan lippis kirjoitti:

        No huvinsa kullakin.....Kohtahan tietää jo koko kylä, ketä verkkari housuisia siellä käy.....Lippis päähän, viinapullo takataskuun ja sinne vaan, jos vielä rahat riittää! Älkää unohtako ottaa kumisaappaita pois kintuista ennen "hierontaa"! Yeahhhhhhh!!!! Odottelen jo innolla nimiä!

        Ei ole minun nimeä vielä tullut vaikka keskellä kirkasta päivää kävin poistattamassa jäykkyyttä kropasta.. Rohkeasti sisään vaan kenellä rahaa riittää! Itse en kyllä toista kertaa mene, käyn mielummin tampereella tai jyväskylässä, siellä on hyviä kotimaisia hierojia :D


      • praxen
        taikkulove kirjoitti:

        Ei ole minun nimeä vielä tullut vaikka keskellä kirkasta päivää kävin poistattamassa jäykkyyttä kropasta.. Rohkeasti sisään vaan kenellä rahaa riittää! Itse en kyllä toista kertaa mene, käyn mielummin tampereella tai jyväskylässä, siellä on hyviä kotimaisia hierojia :D

        kyllä teki hyvää aamuvuoron jälkeen.suosittelen.


    • Smarttumi

      Käykö sinne liikunta/kulttuurisetelit?

    • tahtoo uuestaan

      Kyllä oli hyvä hieronta. Suosittelen, edullinen, joka paikan käyvä kuin muut jämpsän hierontalaitokset. Muijakin oli mielissään ku pirteä ukkokulta tuli iloisena kotio.

      • mites????

        joko lipasit?


    • paukkuja on

      toivottavasti sampo-pankin porukka saa kaupungilta maksu-sitoumuksen kyseiseen paikkaan.niillä on paikat jumissa kyttäämisestä.saa ne lääkkeisiinkin.

    • yks pershindu

      nuoleeko tytöt persereikää!?

    • helene järvinen

      uolee ja syö paskatkin.

    • Aivokääpiöt

      Minkälaisia on ne ihmiset jotka kirjoittaa tämmöistä soopaa? Eläimetkään eivät alentuisi tämmöiselle tasolle, jos kirjoittaa osaisivat.

    • Peräsmies

      Jeps! Onko kukaan oikeasti käyny paikassa. Saako sieltä oikeaa kunnollista hierontaa ja onko tarjolla myös "häpiending" jos niin tahtoisi? Myös hinnnat kiinnostaisi köyhää kuntalaista. Haluaisin koittaa.

      • raaka on hieronta

        Rahalla saa mitä haluaa maksoin 78e sain klamydian


      • (,)(,)
        raaka on hieronta kirjoitti:

        Rahalla saa mitä haluaa maksoin 78e sain klamydian

        Baarista saa paljon edullisemmin.


    • Isso

      Olen käynyt thai hieronnassa.Ei edes riisuttu vaatteita pois.Ei taida pojat tietää mitä thai hieronta tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Mikäs täällä on nykyään meininki ja tarjonta?

      • Anonyymi

        poski hoito 9e päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        poski hoito 9e päivä

        70 luvulla ajeltiin keskuskadulle parkkiin kyttäämään kutka meni ja tuli ravintoloista ja kenen kanssa, niitä sitten kertoiltiin eteenpäin sopivasti juttua rikastaen muka totena..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe