Kyllä ääliöitä piisaa liikenteessä

Tuosta näkee mikä on meidän asenne liikenteessä. Onko päivä pilalla jos joku ohittaa? Toivottavasti myös tuo pakun kuljettaja saadaan syytteeseen ja vastuuseen tekosestaan

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201409070095831_v0.shtml


http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201409070095831_v0.shtml


Onkohan tuo pakun kuski sama mikä osui minun kohdalle Tampereen moottoritiellä?

26

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P e n t t i

      Se pakukuski oli vaan humalassa. Ei sen kummempaa. Näitähän riittää.

      • P ö n t t ö

        Ja sun mielestä se on niin saatnan hyvä juttu että tyyppi oli muka "vain humalassa".


      • P ö n t t ö kirjoitti:

        Ja sun mielestä se on niin saatnan hyvä juttu että tyyppi oli muka "vain humalassa".

        Taitaa pentti itse ajaa aina kännissä


    • Sskdnd

      Tampereen motarilla ainakin muutama vuosi sitten eräs hyundai kuski teki tuota samaa, kun lähdit ohittamaan niin siirtyi eteen. Mikälie teiden Kuningas luuli olevansa?

      • On näköjään Hyundai kuskejaki nmonenlaisia minulla on ollut Hyundai vasta alle vuoden alla


      • Siiv Ari
        autoilija kirjoitti:

        On näköjään Hyundai kuskejaki nmonenlaisia minulla on ollut Hyundai vasta alle vuoden alla

        Penis.


    • Kapitalistiriistäjä

      Kuinkahan monta ohitusta mersu-kuski on urallaan itse estänyt? Ihan oikein sille...

      • Noita ohitusten estäjiä on paljon tuolla liikenteessä. Tyypillinen on että ajaa 60 - 70 km/h ja kun alkaa ohistuskaista osuus nostaakin vauhdin yli sataseen ja ohistuskaista osuudella on peltipoliisi ja näin ohitus on estynyt ja sama vauhti 60 - 70 km/h jatkuu ohituskaistan jälkeen


      • ???
        autoilija kirjoitti:

        Noita ohitusten estäjiä on paljon tuolla liikenteessä. Tyypillinen on että ajaa 60 - 70 km/h ja kun alkaa ohistuskaista osuus nostaakin vauhdin yli sataseen ja ohistuskaista osuudella on peltipoliisi ja näin ohitus on estynyt ja sama vauhti 60 - 70 km/h jatkuu ohituskaistan jälkeen

        Missä te oikein noita niin usein näette? Jo alle 70 km/h nopeutta ajavat ovat todella harvinaisia 80:n ja 100:n alueilla, puhumattakaan siitä, että löytyisi joku 60:n köröttelijä joka ohituskaistan kohdalla nostaa nopeuden toiselle sadalle.


      • Rrfxd
        ??? kirjoitti:

        Missä te oikein noita niin usein näette? Jo alle 70 km/h nopeutta ajavat ovat todella harvinaisia 80:n ja 100:n alueilla, puhumattakaan siitä, että löytyisi joku 60:n köröttelijä joka ohituskaistan kohdalla nostaa nopeuden toiselle sadalle.

        Ainakin Kuopion ympäristössä! Kuopiosta Joensuuhun on jokapäivä näitä sankareita.


      • ??? kirjoitti:

        Missä te oikein noita niin usein näette? Jo alle 70 km/h nopeutta ajavat ovat todella harvinaisia 80:n ja 100:n alueilla, puhumattakaan siitä, että löytyisi joku 60:n köröttelijä joka ohituskaistan kohdalla nostaa nopeuden toiselle sadalle.

        Lähteekö he sitten aina minun menoa hidastamaan???? Minä näen heitä jokapäivä useita


      • sot
        autoilija kirjoitti:

        Lähteekö he sitten aina minun menoa hidastamaan???? Minä näen heitä jokapäivä useita

        Totta on, että Kuopiosta Joensuun suuntaan ajaessa sattuu jatkuvasti näitä max. 80km/h satasen alueella ajavia. Ohituskaistan kohdalla auto sitten kiihtyy parhaillaan 120 km/h, jos ohi yrittää. Ohituskaistan jälkeen vauhti taas putoaa 80 km/h. Ja moni hidastaa kameratolpan kohdalla varmuuden vuoksi vielä lisää. Miksi ei voisi ajaa sitä samaa kahdeksaa kymppiä myös ohituskaistan kohdalla, jotta satasta ajavat voisivat ohittaa??


      • TIS-517.
        sot kirjoitti:

        Totta on, että Kuopiosta Joensuun suuntaan ajaessa sattuu jatkuvasti näitä max. 80km/h satasen alueella ajavia. Ohituskaistan kohdalla auto sitten kiihtyy parhaillaan 120 km/h, jos ohi yrittää. Ohituskaistan jälkeen vauhti taas putoaa 80 km/h. Ja moni hidastaa kameratolpan kohdalla varmuuden vuoksi vielä lisää. Miksi ei voisi ajaa sitä samaa kahdeksaa kymppiä myös ohituskaistan kohdalla, jotta satasta ajavat voisivat ohittaa??

        En ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan noin. Onko minulla todella hyvä onni vai teenkö jotain väärin?


      • Typeriä ilmiöitä
        TIS-517. kirjoitti:

        En ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan noin. Onko minulla todella hyvä onni vai teenkö jotain väärin?

        Ei tarvitse ajaa kuin esim. Porista Turkuun tai päinvastoin 8-tiellä niin vähintään yhden ohituskaistan kohdalla tätä kiihdyttämistä tapahtuu. Vuosia ajoin tuollakin tieosuudella ajoneuvoyhdistelmää ja kirotun monta kertaa muuten alle kahdeksaakymppiä ajavan kuskin nostavan nopeuden ohituskaistan kohdalla sellaiseksi ettei omalla ajokillani ohi päässyt mutta kun mäki loppui ja ohituskaista niin taas se nopeus laski reippaasti alle 80km/h. Sitten on vielä porukkaa joka pudottaa nopeuden kesänopeuksien aikanakin kameratolppien kohdalla satasen alueella myös kahdeksaankymppiin koska talvellakin niin tekevät. Kyllä se kamera säädetään kulloinkin vallitsevan nopeusrajoituksen mukaan siis talvella 80 ja kesällä 100km/h.


      • TIS-517. kirjoitti:

        En ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan noin. Onko minulla todella hyvä onni vai teenkö jotain väärin?

        Sinä tis-517 olet varmasti sitten itse se joka noin ajaa


      • TIS-517.
        Typeriä ilmiöitä kirjoitti:

        Ei tarvitse ajaa kuin esim. Porista Turkuun tai päinvastoin 8-tiellä niin vähintään yhden ohituskaistan kohdalla tätä kiihdyttämistä tapahtuu. Vuosia ajoin tuollakin tieosuudella ajoneuvoyhdistelmää ja kirotun monta kertaa muuten alle kahdeksaakymppiä ajavan kuskin nostavan nopeuden ohituskaistan kohdalla sellaiseksi ettei omalla ajokillani ohi päässyt mutta kun mäki loppui ja ohituskaista niin taas se nopeus laski reippaasti alle 80km/h. Sitten on vielä porukkaa joka pudottaa nopeuden kesänopeuksien aikanakin kameratolppien kohdalla satasen alueella myös kahdeksaankymppiin koska talvellakin niin tekevät. Kyllä se kamera säädetään kulloinkin vallitsevan nopeusrajoituksen mukaan siis talvella 80 ja kesällä 100km/h.

        Jaa, seisonpa siis korjattuna. Turkulaisista ja porilaisista tuo on aika helppo uskoa :)

        Nimimerkille autoilija tsemppiä! Kyllä se tuosta joskus iloksi muuttuu sullakin.


      • Mieti mitä kirjoitat!
        TIS-517. kirjoitti:

        Jaa, seisonpa siis korjattuna. Turkulaisista ja porilaisista tuo on aika helppo uskoa :)

        Nimimerkille autoilija tsemppiä! Kyllä se tuosta joskus iloksi muuttuu sullakin.

        Oletko koskaan ajatellut että Turku-Pori-tieosuutta käyttää jonkinverran myös muualta kotoisin olevaa porukkaa??? Onko mielestäsi esim. pääkaupunkiseudun liikennekatastrofit ja ketjukolarit vain ja ainoastaan Helsingistä, Espoosta tai Vantaalta kotoisin olevien aiheuttamia?? Kerrotko missäpäin maata itse asut niin voimme porukalla naureskella sen seudun kuljettajien "sankariteoille"??!


      • TIS-517.
        Mieti mitä kirjoitat! kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut että Turku-Pori-tieosuutta käyttää jonkinverran myös muualta kotoisin olevaa porukkaa??? Onko mielestäsi esim. pääkaupunkiseudun liikennekatastrofit ja ketjukolarit vain ja ainoastaan Helsingistä, Espoosta tai Vantaalta kotoisin olevien aiheuttamia?? Kerrotko missäpäin maata itse asut niin voimme porukalla naureskella sen seudun kuljettajien "sankariteoille"??!

        Osuin näköjään arkaan paikkaan vaikka en eded tähdännyt ja maalikin on epäilemättä aika pieni :D


      • Mieti mitä kirjoitat!
        TIS-517. kirjoitti:

        Osuin näköjään arkaan paikkaan vaikka en eded tähdännyt ja maalikin on epäilemättä aika pieni :D

        Eli sinulta ei löydy selkärankaa vastata edes yhteen esittämääni kysymykseen vaan tyydyt reilusti vaan vittuilemaan. Hienoa. Kaltaistesi kanssa on hienoa keskustella. No et ole palstalla ainoa laatuasi.


      • TIS-517.
        Mieti mitä kirjoitat! kirjoitti:

        Eli sinulta ei löydy selkärankaa vastata edes yhteen esittämääni kysymykseen vaan tyydyt reilusti vaan vittuilemaan. Hienoa. Kaltaistesi kanssa on hienoa keskustella. No et ole palstalla ainoa laatuasi.

        Syysflunssan jäljiltä jäi aika monta nessupakettia avaamatta. Montako laitan tulemaan?
        :D


    • välit kiinni

      Kun jonossa ajaa vaikka kahdeksan autoa ja joka toinen vaihtaa ohituskaistalle, lopuille tulee kiire vetää kasvanut turvallisuusväli kiinni. Siksi viimeisen pitää ajaa ylinopeutta, ettei vaan jää liikaa tyhjää eteen. Siinä perillepääseminen vaarantuisi ja parta kasvaisi liikaa.

      • Just niin...

        Ja kun siinä ohituskaistan kohdalla autot pakataan kahdelle kaistalle viiden metrin välein on nopeutta pakko hidastaan ohituskaistan loppuessa kun sovittaudutaan takaisin yhdelle kaistalle. Eikä se kärkeen kirinyt kuitenkaan aja kuin max 5km/h aikaisempaan jonon vetäjään verrattuna.

        Siinä menee sitten useampi kilometri turvavälejä kasvatellessa...


    • we4fdfdfd3333

      Noista ei selviä muuta kuin mitä videolla näkyy, joka on toki väärin mutta
      mikä se totuus sitten on, se ei taaskaan selviä eikä kukaan ole vastaamassa.

    • qw3erewr

      Tänään Jyväkylässä moottoritiellä Mannilan liittymässä joku kohtelias ja rauhallinen kuski PYSÄHTYI päästäämään jonkun toisen rauhallisen kuljettajan liittymään moottoritielle rampista.. Siis moottoritietä ajava pysähtyi! Ja "ruuhka" moottoriteillä oli Jyväkylän normitlanteen mukainen, eli yksi auto moottoritiellä, toinen yrittää liittyä mutta tilanne on liian haastava kummallekin osapuolelle.

      • kuka ajoi missä

        "Siis moottoritietä ajava pysähtyi! Ja "ruuhka" moottoriteillä oli Jyväkylän normitlanteen mukainen, eli yksi auto moottoritiellä, toinen yrittää liittyä.
        Kun tällaisen tilanteen näit niin sinunhan täytyy olla joko motaria ajanut tai liittyjä.


    • Paras autoilija

      Minähän ajelen miten haluan ja muut saa haistaa pitkän vitun.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe