Kannattaako Jämsään muuttaa?

Onko asumisen arvoinen paikka?

48

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taru Anneli

      Muuta vaan., Täällä on paljon kirpputoreja. Voitaisiin mennä yhdessä käymään kirppiksillä ensi hiihtolomalla kun tulen perheeni kanssa siellä käymään.

    • pääsinpois

      Miksi kukaan ihminen muuttaisi Jämsään kateellisten jämsäläisten haukuttavaksi ????

      • juu- u

        ei kannata.


      • Höppöö
        juu- u kirjoitti:

        ei kannata.

        Juu,muuta lusikkaan


      • lökäpöksyäijä
        Höppöö kirjoitti:

        Juu,muuta lusikkaan

        Ihan hyvä paikka asua. Hyvät palvelut ja kulkuyhteydet. Miinuksena sivistymättömät nettikeskustelijat.


      • Lopettaisi jo
        lökäpöksyäijä kirjoitti:

        Ihan hyvä paikka asua. Hyvät palvelut ja kulkuyhteydet. Miinuksena sivistymättömät nettikeskustelijat.

        Miinuksena sivistymättömät nettikeskustelijat, jotka eivät viitsi enää vastailla tämän valtakunnantrollin pilakysymyksiin.


      • Anonyymi

        Jos minua on joku kateellinen haukkunut, onneksi olen senverta hämäläinen, etten sitä ehdi noteerata. Hyvä on pienessä pitäjässä asua.


      • Anonyymi
        juu- u kirjoitti:

        ei kannata.

        Jos on työtä, tottakai kannattaa. Jämsästä kannattaa käydä töissä Jyväskylässä, Tampereellakin. Saa sitten asua väljemmin ja edullisemmin. Ei koppihoidossa työmaan vieressä.


      • Anonyymi
        Höppöö kirjoitti:

        Juu,muuta lusikkaan

        Mut kun: elämä on keitto, minä olen haarukka.


      • Anonyymi
        lökäpöksyäijä kirjoitti:

        Ihan hyvä paikka asua. Hyvät palvelut ja kulkuyhteydet. Miinuksena sivistymättömät nettikeskustelijat.

        Ei miinusta siitäkään, kun suhteuttaa, että yks tai kaks keskustelupalstaa ei vielä prosentuaalisesti ( promilleaalisesti?) kerro jämsäläisten sivistyksestä yhtään mitään.


    • never&ever

      Itse muutin aikoinani
      , syynä se että pitäähän ihmisen jossain asua, päättele siitä.

    • Onko siellä mitään SM-tason urheiluseuraa ta KHL-joukkuetta?

      • Anonyymi

        Ei ole,onneksi. Ihmisillä on järkevämpää tekemistä. Ei tarvitsi katsoa kun lauma aikuisia säntäilee jonkun lelun perässä.


    • pete20

      On täällä Kosken Humala Liiga

    • Vihtori L

      Jämsän ylimmät virkamiehet ovat tehneet ja valtuusto hyväksynyt strategian tulevaisuuteen tavoitteena asukasluvun pienentäminen. Yrittäjätutkimuksessa (kevät 2014) Jämsä sijoittui Keski-Suomessa toiseksi viimeiseksi, kun arvioitiin sitä, miten yrittäjyyttä tuetaan ja yrittäjiä kohdellaan. Jos olet siis yrittäjä tai suunnittelet yrityksen perustamista, älä muuta. Toiseksi Jämsä on leikannut opetuspuolelta kaiken mahdollisen ja lapset on tungettu ylisuuriin opetusryhmiin. Jos sinulla on siis lapsia, ja arvostat sitä, että lapsesi saavat hyvät olosuhteet oppimiseen, älä muuta. Täällä opetus ei ole arvo. Joten tervetuloa Jämsään!

      • Karkuun

        En suosittele, täällä jämsässä/hallissa/koslkella ym. Helkutin kateellista porukkaa ja kaikki tietää elämästäsi enemmän kuin itse tiedät! Itse lähdemme täältä pois, niin vähäjärkistä porukkaa ja sisäsiittoista!!!


      • Naida maida
        Karkuun kirjoitti:

        En suosittele, täällä jämsässä/hallissa/koslkella ym. Helkutin kateellista porukkaa ja kaikki tietää elämästäsi enemmän kuin itse tiedät! Itse lähdemme täältä pois, niin vähäjärkistä porukkaa ja sisäsiittoista!!!

        Täällä paln käytettyjä naisia on Merjaa marjaa mirjaa.


      • GAYvisitor
        Naida maida kirjoitti:

        Täällä paln käytettyjä naisia on Merjaa marjaa mirjaa.

        Homomiehenä voin sanoa että kyllä kannattaa.Todella hyvät mahdollisuudet.


      • Anonyymi
        Karkuun kirjoitti:

        En suosittele, täällä jämsässä/hallissa/koslkella ym. Helkutin kateellista porukkaa ja kaikki tietää elämästäsi enemmän kuin itse tiedät! Itse lähdemme täältä pois, niin vähäjärkistä porukkaa ja sisäsiittoista!!!

        Riippuu siitä, millaisessa seurassa pyörit.


    • R R 2

      kylähän tämä siellä ruskeella puolella on .

      • gay by night

        Samoin gaymiehenä olen sitä mieltä että Jämsässä on hyvät gaymarkkinat


    • ÄlämuutaJämsään!

      Ei kannata muuttaa! Täältä saa 10% varmuudella töitä, jos edes sitäkään. Kaupunki säästää. Koulu ruoka on kakkaa. Kaikista juoruillaan. Koulukiusaaminen 70% varmuudella todennäköistä. Paunun koulussa pedo opettajia (oon kuullu). 30% jämsäläisistä ovat masentuneita ja 15% on itsetuhoisia. 10% itsemurhia. Täällä käytetään nuuskaa, huumeita ja poltetaan tupakkaa. Menetetään neitsyys liian nuorena. Joten kuulostaako hyvälle(: Ei todellakaan! Älä muuta!

    • sot

      Kyllä tänne kannattaa tulla nyt on sote sirkus meneillään.

    • Alamäessä

      Kuoleva kylä Jämsä on. Paperitehdas vähentää väkeä ja jäljelle jääneet yrittää päästä eroon taloistaan ja muuttaa muualle. Asunnot ei käy kaupaksi, ellei ilmaiseks amma. Julkiset rakennukset homeessa, mutta 9-tiehen riittää rahaa. Kaupat ovat huonoja eikä myyjiäkään juurikaan ole palvelemassa asiakkaita tarvikeskusta lukuunottamatta. Jos nyt pitäisi yehdä päätös paikkakunnalle muutosta, en muuttaisi.

    • Miroku 5000

      Mie muutin Savosta,olis kiva vaan löytää metsästys harrastukselleni paikkoja missä kulkea.Rataammuntaa vois myös jatkaa,ja sorsastus näin syksyllä olis tosi mukavaa,vaan kunei tunne paikkoja jne..onko täällä hyviä peltoja,lampia missä voisi sorsastaa jne..

      • Kaipolääni

        Vuoden kun on asunut vakituiseen täällä niin saa Jämsän kansalaisuuden.Se oikeuttaa mm. metsästämään kaikkia liikkuvia olentoja asfalttialueiden ja asutusten ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Kannattaa jos olet terve. Mutta älä sitten sairastu. Edes vanhana. Ensiapuun et pääse. Sappivaivoja ei saa olla tai jos on niin yksityiselle. Joutaa lopettaa koko laitos.

      • Anonyymi

        Ajoin ohi yhden kerran..sen ekan ja viimosen,ei minun paikka.


    • Anonyymi

      Kuinka terve pitää olla että selailee keskusteluja vuoteen 2014 nostaakseen jotain roskaa omasta kotipaikastaan esille...?
      Tällaista ei oikeastaan tapahdu juuri minkään muun paikkakunnan keskusteluissa. Käykäää vaikka vähän tutustumassa...

      • Anonyymi

        Isopoltsi kirjottelee.... 0 ukko.


      • Anonyymi

        Tarkistahan kantasi. Näkyyhän täällä positiivistakin kommenttia olevan joukossa.


    • Anonyymi

      On asumisen arvoinen. Työhön sujahdat autolla Jyväskylään, Keuruulle tai Mänttään. Jos muutat Länkipohjaan, ei Orivesi tai Tamperekaan ole liian kaukana.
      Lapsiperheille on hyvät palvelut ja harrastusmahdollisuuksissa on valinnanvaraa. Päivähoito toimii. Koulut ovat hyvät.
      Aikuisille riittää vapaa-ajan puuhaa yhtälailla, omasta aktiivisuudesta riippuen. Varsinkin, jos harrastat ulkourheilua tai jonkinlaista eräilyä tai vesillä liikkumista, Jämsässä löytyy tähän lääniä. Päijänne on Jylhä ja Isojärven kansallispuisto lähellä.
      Asuntojen hinnat ovat hyvinkin kohtuulliset ympäryskuntiin verraten.
      Tietenkin viihtyminen riippuu paljon myös itsestäsi, omasta aktiivisuudestasi ja siitä, mitä asuinpaikaltasi vaadit. Kaupunkitason palveluita tai kulttuuririentoja täältä ei tietenkään voi löytyä, pikkukaupungissa kun ollaan.

      • Anonyymi

        Odota pari vuotta niin saa ison Ok talon halvalla kun Kaipolan lopetuksen vaikutukset alkaa näkymään


    • Anonyymi

      En muuttaisi. Koulutusmahdollisuudet vain toisen asteen oppilaitoksia. Ei työpaikkoja. Riitainen, taitamaton valtuusto. Kuihtuva kunta.

      Hyvää on Päijänteen läheisyys ja muut pienemmät järvet. Mutta se tuskin voi olla sinut syy muutolle.

      • Anonyymi

        Valtuustosta kyllä täytyy olla samaa mieltä. Mikä ihme siellä mättää? Mikä voi olla noin vaikeeta?


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa, täällä on erittäin hyvä kaupunginhallitus. Uusi suunta varsinkin pursuaa pätevää päättäjää yli äyräiden.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaa.. porvari hallitusjoka pisti hirveet rahat haisemaan keskuskadun remonttiin. Kukaan.ei halua aurata edes keskuskatua.. on kun pyykkilauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaa.. porvari hallitusjoka pisti hirveet rahat haisemaan keskuskadun remonttiin. Kukaan.ei halua aurata edes keskuskatua.. on kun pyykkilauta.

        Aurataanko täällä jossain muualla?


    • Anonyymi

      Muutta ihmeessä, ensin sinut otetaan positiivisesti iloisella ilmeellä muka kaveriksi ja samaan aikaan sinusta aletaan levitteleen paikkansa pitämättömiä höpö juttuja selkäs takana ja mylly ei kun pyörii.olet itse viimmeinen joka saa tietää mitä kaikkee soopaa onkaan tuulettimeen heitetty...

      No joo.älä muuta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Mikäs vika Jämsässä on? Ihan samanlainen paikka kuin moni muukin ja joki tuo mukavan sävyn paikkaan, eikä siellä Helsingin lähiöissäkään nyt varmaan sen hienompaa ole.

    • Anonyymi

      Nyt jos saisin valita niin en muuttaisi. Oli kuin paluu menneeseen aikaan, eikä niinkään myönteisessä mielessä.

      • Anonyymi

        Minä muutin työn perässä pääkaupunkiseudulta takaisin kotikonnuille Jämsään. Olen pikkupaikkakunnalla viihtyvä ihminen.


    • Anonyymi

      Jämsä on asumisen arvoinen, ja elämä on elämisen arvoinen. Toki nuorison on viisasta hakea oppia ja näkökulmaa suuresta maailmasta. Mutta sitten, kun pääset jyvälle, kuka olet ja mitä aiot, Jämsä saattaa olla varteenotettava vaihtoehto varsinkin perheellistyessä.

      • Anonyymi

        märässäpäässä on hyvät mallit.iso poltsi,,, pastori,,, Asian osaavia.


    • Anonyymi

      Muuta ihmeessä jos olet keskipituinen, keskipainoinen, et ruma etkä kaunis, keskimääräisellä autolla ajava, keskituloinen keskivertoihminen. Polkupyörälläkin saat ajaa, mutta älä missään nimessä käytä pyöräillessäsi pyöräilyhousuja. Se kun on palstavammaisten mielestä ehdottomasti homon merkki. Sama koskee uimahousuja, jos siis käyt uimassa. Molempien asusteiden kuuluu olla väljää perunasäkkimallia.
      Ja muista aina tietää toisten asiat paremmin kuin nämä itse tietävät. On myös hyvä levittää totuutena toisten tekemisiä, ihan sellaisina, kuin itse satut keksimään. Riittää, kun vain ääneen sanot. Mitään todisteita väitteillesi et tarvitse.
      Että ei muuta kun tervetuloa.

      • Anonyymi

        Ihanan naseva kuvaus! Kyllä piristit kanssajämsäläisen päivän.


    • Anonyymi

      Jämsään kannattaa muuttaa, jos olet sosiaali- tai hoitoalan ihminen. Kaupungilla juuri kohta avoimia työpaikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe