Mmmm

Nasdaq

Toisinaan on hetkiä, joista ei millään haluaisi luopua. Toivoisi, että vain jatkuisivat ja jatkuisivat aina mahdottomuuksiin saakka. Haluaisi, lähes vaatisi, että aika itse pysähtyisi ja tilanne, joka oli elämän taustakuvana, säilyisi sellaisena ikuisuuksiin. Näitä hetkiä voisi kuvailla täydellisiksi, lähes onnellisiksi. Tila, jossa rakkaus yhdistyy valveuneen, uni kaaoksen sisällä sykkivään järkeen ja valo aamun varjoihin, on hämmentävä, lähes epätodellinen.

Join juuri vahvan aamukahvini uudessa keittiössäni. Kahvi oli erinomaista, vahvaa, italialaista ja kuumaa. Ja sitä oli vähän.



(reps)

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Jos sä vähän vielä hinkkaisit tota sun otetta kupista, niin susta voisi tulla vaikka mitä.

      Mutta ethän sä jaksa.



      (reps)

      • Nasdaq

        Kappas vaan! Kun vähän pyörittää myllyä, niin tätä saa lisää.

        Siis ei oo todellista.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kappas vaan! Kun vähän pyörittää myllyä, niin tätä saa lisää.

        Siis ei oo todellista.



        (reps)

        20 000 ökön telkkua en kuitenkaan osta. Mulle riittää 15 000 keittiö. Siis kauheasti oppii uutta ja uusista asioista detaljeja, kun vähän osallistuu.

        On se ihan oikasti hauskaa. Hauskempaa kuin lapsena LIntsillä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        20 000 ökön telkkua en kuitenkaan osta. Mulle riittää 15 000 keittiö. Siis kauheasti oppii uutta ja uusista asioista detaljeja, kun vähän osallistuu.

        On se ihan oikasti hauskaa. Hauskempaa kuin lapsena LIntsillä.



        (reps)

        Fantsu tää mun pallovalo. Oikea älyn jättiläinen. Tsiigatkaa!


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Fantsu tää mun pallovalo. Oikea älyn jättiläinen. Tsiigatkaa!


        (reps)

        Ensi keskiviikkona tulee eräs mirri tarkastamaan tuotteeni. Hän on alansa kermaa. Sitten me siinä kahvitellaan (luultavasti vedetään punkkuhönöt) ja lörpötellään ja ideoidaan.

        Sen jälkeen mä toteutan osan ideoista. Mutta ennen kuin toteutan mitään, hän tsekkaa ne läpi. Etten sössisi mitään.

        Sen jälkeen mä pääsen varmaan jo johonkin sisustuskanteen.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ensi keskiviikkona tulee eräs mirri tarkastamaan tuotteeni. Hän on alansa kermaa. Sitten me siinä kahvitellaan (luultavasti vedetään punkkuhönöt) ja lörpötellään ja ideoidaan.

        Sen jälkeen mä toteutan osan ideoista. Mutta ennen kuin toteutan mitään, hän tsekkaa ne läpi. Etten sössisi mitään.

        Sen jälkeen mä pääsen varmaan jo johonkin sisustuskanteen.




        (reps)

        Funtsikaa! Mä olisin jossain monivärijulkaisussa keskellä maailmapolitiikan kriisiä ja jutustelisin näkemyksistäni keittiöni suhteen.

        Aika absurdia. Mitäköhän sitä pukisi päälleen?




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Funtsikaa! Mä olisin jossain monivärijulkaisussa keskellä maailmapolitiikan kriisiä ja jutustelisin näkemyksistäni keittiöni suhteen.

        Aika absurdia. Mitäköhän sitä pukisi päälleen?




        (reps)

        Mä kuulin vuosia sitten tarinan, jossa joku espoolainen mimmi oli halunnut samanvärisen lattian kuin koiransa oli.

        Siis hei haloo!



        (reps tod.)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä kuulin vuosia sitten tarinan, jossa joku espoolainen mimmi oli halunnut samanvärisen lattian kuin koiransa oli.

        Siis hei haloo!



        (reps tod.)

        Ämmät on aivan sekopäitä. Luulisi, että olisivat kuolleet sukupuuttoon jo aikaa sitten.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ämmät on aivan sekopäitä. Luulisi, että olisivat kuolleet sukupuuttoon jo aikaa sitten.


        (reps)

        Siis eihän siinä ole kontrastia ollenkaan - jos koira ja lattia ovat samanvärisiä. Siinä kun dilppailee, niin saattaa astua oman doginsa päälle.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis eihän siinä ole kontrastia ollenkaan - jos koira ja lattia ovat samanvärisiä. Siinä kun dilppailee, niin saattaa astua oman doginsa päälle.



        (reps)

        Nyt mä keksin! Siis kun sisustustoimittaja haastattelee mua mun brändätyssä tsögässä, niin mä nojaan siinä rennosti ovenkarmiin maastopuku päällä.

        Aseen voisi jättää naulakkoon. Vai kaapissako sitä nykyään pitää pitää.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Nyt mä keksin! Siis kun sisustustoimittaja haastattelee mua mun brändätyssä tsögässä, niin mä nojaan siinä rennosti ovenkarmiin maastopuku päällä.

        Aseen voisi jättää naulakkoon. Vai kaapissako sitä nykyään pitää pitää.



        (reps)

        Ai stna. Siis juuri tällainen ote mussa mua kiehtoo. Tässä on ytyä ja poppista.

        Siis kuin jostain hyvästä komediasta, farssista, peräti.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ai stna. Siis juuri tällainen ote mussa mua kiehtoo. Tässä on ytyä ja poppista.

        Siis kuin jostain hyvästä komediasta, farssista, peräti.


        (reps)

        Ja koska täällä budjaa farssin ammattilaiset, niin kuulen naurun vaivatta aina tänne kauas asti.

        Liikenteen metelikään ei sitä peitä.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja koska täällä budjaa farssin ammattilaiset, niin kuulen naurun vaivatta aina tänne kauas asti.

        Liikenteen metelikään ei sitä peitä.




        (reps)

        Ihana nuotti tuossa lauseessa. Kuin laulua sanat kauniit.

        Olen runoutta.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ihana nuotti tuossa lauseessa. Kuin laulua sanat kauniit.

        Olen runoutta.



        (reps)

        Kirjoitustaidon olemattomuus tällaisessa pleikkagenressä hieman askarruttaa minua. Mutta totean samaan hengenvetoon, että tunne on sisäinen, hermeettinen ja intelligentti.

        Se ei aiheuta toimenpiteitä. Kuinka se voisikaan.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kirjoitustaidon olemattomuus tällaisessa pleikkagenressä hieman askarruttaa minua. Mutta totean samaan hengenvetoon, että tunne on sisäinen, hermeettinen ja intelligentti.

        Se ei aiheuta toimenpiteitä. Kuinka se voisikaan.



        (reps)

        Kuvailisin tilaani jykeväksi, ylvääksi ja suoraksi. Olen kuin pylväikkö. Stoalaisuus sopii minulle. Se ei kiemurtele, ei kumarra. Se vain on ja edustaa.


        (reps)



        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Stoa_in_Athens.jpg/800px-Stoa_in_Athens.jpg


      • Nasdaq

      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ehkä pylvään idea on sen yllä olevassa katossa.

        Tämä on hieman monimutkikkaampaa kuin ennalta kelaisi.



        (reps)

        Onko katto femiini vai maskuliini?

        Minusta se on femiini. Se on suoja. Se on ylin kerros. Kaikki muu on sen alapuolella.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Onko katto femiini vai maskuliini?

        Minusta se on femiini. Se on suoja. Se on ylin kerros. Kaikki muu on sen alapuolella.




        (reps)

        Pylväiköllä on vain sen esteettinen arvo. Kattoa taas ei näe oikein mistään antiikin kulmasta käsin. Katto on mysteeri. Kaikista oleellisin asia on lähes näkymätön.

        Eli vastaus kaikkeen on liian korkealla tutkittavaksi.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Pylväiköllä on vain sen esteettinen arvo. Kattoa taas ei näe oikein mistään antiikin kulmasta käsin. Katto on mysteeri. Kaikista oleellisin asia on lähes näkymätön.

        Eli vastaus kaikkeen on liian korkealla tutkittavaksi.



        (reps)

        Seuraavassa elämässä minusta tulee varmasti opettaja. Ellen jo ole sitä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Seuraavassa elämässä minusta tulee varmasti opettaja. Ellen jo ole sitä.



        (reps)

        Ehkä minä olen vain trolli. Trolleudessa hehkuu toimintaympäristön suppeus yhdessä röyhkeyden ja älyllisen mitättömyyden kanssa.

        Trolli on typeryyden sivutuote, hyödytön.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ehkä minä olen vain trolli. Trolleudessa hehkuu toimintaympäristön suppeus yhdessä röyhkeyden ja älyllisen mitättömyyden kanssa.

        Trolli on typeryyden sivutuote, hyödytön.


        (reps)

        Mutta jos asiaa tarkastelee kiihkottomasti (stolaisesti), niin trolli sen evolutiivisessä merkityksessä laajenee camoksi.

        Harhauttaminen on luonnon selviytymismekanismeista käytetyin.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mutta jos asiaa tarkastelee kiihkottomasti (stolaisesti), niin trolli sen evolutiivisessä merkityksessä laajenee camoksi.

        Harhauttaminen on luonnon selviytymismekanismeista käytetyin.



        (reps)

        Nyt herää se suurin kysymys, miksi?

        Tämä vaatii jo hieman tasokkaampaa ajattelua.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Nyt herää se suurin kysymys, miksi?

        Tämä vaatii jo hieman tasokkaampaa ajattelua.




        (reps)

        Siinä missä toiset piiloutuvat, niin toiset lisäävät näkyvästi määrää.

        Olen kuin Ovidiuksen murkut.

        Kaverilla on varmaan ollut ihan tajuton tremolo.




        (reps)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe